Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

HP Kalendár 2018

Velice kvalifikovaná čarodějka

HP Kalendár 2018
Vložené: Jacomo - 26.08. 2018 Téma: HP Kalendár 2018
Jacomo nám napísal:


Dolores Umbridgeová

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Velice kvalifikovaná čarodějka


autor: Queen of Cheesecake     překlad: Jacomo

originál A Well Qualified Witch najdete na
https://www.fanfiction.net/s/3736733/1/A-Well-Qualified-Witch


Shrnutí: Dolores Umbridgeová jde po propuštění z Azkabanu na pracovní pohovor na ministerstvo.

AN: Krátká jednorázovka napsaná proto, že jsem nedokázala odolat tomu přimět ji se svíjet. Myslím si, že Umbridgeová nebyla v Relikviích dostatečně potrestána.

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Queen of Cheesecake. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Zažádáno o souhlas s překladem

570 slov - Humor

***

Bylo skvělé být zase zpátky.

Ministerstvo vypadalo jinak, než když ho Dolores Umbridgeová viděla naposledy. Pryč bylo monumentální sousoší Magie je moc, které pomáhala vytvořit. Na jeho místě stál obelisk, podobající se mudlovským válečným pomníkům se jmény těch, kteří zahynuli v boji proti Voldemortovi, spolu (k jejímu znechucení) s těmi, kteří byli zabiti na útěku řádnými úředníky ministerstva za porušení zákonů proti mudlorozeným.

Umbridgeová se také za ty roky změnila. Od Voldemortova pádu před osmi lety skončila za svou krutost a zločiny proti mudlorozeným v Azkabanu. Jediné, co jí zůstalo, byly růžové šaty podobné těm, které měla právě na sobě. Šaty, které nosila v Azkabanu. Teď byly ošuntělé, stejně jako její vlasy, které se pokusila trochu načechrat hůlkou.

Objevil se mladý kouzelník, aby ji uvedl na oddělení magických zaměstnání. Jakmile se otevřely dveře, Umbridgeová vystartovala. Úředník nebyl nikdo jiný než Percy Weasley, mladík, který jí před mnoha lety věrně sloužil.

"Percy!" zvolala. "To je tak milé vidět známou tvář. Velice mě těší, že jste získal toto vedoucí místo."

Percy nedal nijak najevo, že Umbridgeovou poznal nebo že slyšel její důvěrný pozdrav. Jen ukázal na dřevěnou židli před svým stolem.

"Takže, madam Umbridgeová," začal se probírat papíry, "co vás vede k tomu, abyste se ucházela o toto místo?"

"Připadá mi, že bych se měla vrátit na ministerstvo. Konec konců sem patřím," zasmála se. Byla přesvědčená, že její smích zní sladce a Percyho si jím získá. Ale jejímu protějšku připadal falešný a nucený.

"Jistě, jistě." Percy konečně vzhlédl, přes kostěné obroučky brýlí si ji přeměřil a zamračil se: "Považujete, madam Umbridgeová, toto oblečení za vhodné na pohovor?"

"Já-" další vysoký smích znějící, jako když se tříští sklo, "mám teď těžké období, Percy. Přirozeně bych měla toto oblečení změnit-"

"Říkejte mi pane Weasley," odvětil Percy chladně. "Tak se na to podíváme. Rozhodně jste velice kvalifikovaná čarodějka. Vysoká pozice na ministerstvu, učitelský post v Bradavicích. Vynikající, vynikající."

Umbridgeové poskočilo srdce. Zaměstná ji! Dolores Umbridgeová bude opět chodit po chodbách ministerstva!

"-posloucháte, co říkám, madam Umbridgeová?" vytrhl ji Percy ze zasnění. "Ptal jsem se, za co jste šla do Azkabanu."

"Za loajalitu k ministerstvu!" odpověděla vzdorovitě.

Percy smutně zakroutil hlavou. "Madam Umbridgeová, přistoupil jsem na tento pohovor, abych zjistil, jestli jste se změnila, jestli si tak jako já uvědomujete, jaké chyby ministerstvo udělalo. Ale nevidím ani náznak lítosti nad tím, co jste prováděla. Pročež musím prohlásit, že vaše žádost o místo uklízečky toalet byla zamítnuta."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Velice kvalifikovaná čarodějka Od: martik - 31.08. 2018
To pracovní zařazení, o které se Dolores uchází mě opravdu rozsekalo. A popravdě si nejsem jistá, jestli by si ropucha další šanci zasloužila. Zvlášť na ministerstvu. Přece jen od uklízení toalet je k análnímu alpinismu velmi blízko a mám obavy, že by se na ministerstvu nakonec našel někdo, kdo by tu roztomilou růžovou žabku nakonec povýšil do významnější pozice. Takže radši pryč s ní. Díky, pobavila jsem se.

Re: Velice kvalifikovaná čarodějka Od: margareta - 27.08. 2018
Dolores se rozčílila: ,, Pane Weasley, upozorňuji, že jste si ještě nepřečetl mé reference. Navštívila jsem pět odborů! Na každém mě prokádrovali a napsali mi dobrozdání. Trvám na tom, aby jste si je přečetl. Jak vidíte, zprávy jsou dosud zapečetěné a já je nečetla, ale všude mi otevřeně řekli, že tohle bude pro mě to pravé místo!" Percy zaťal zuby a hmátl po pergamenech. Pak s nimi poodešel k oknu a tam, zády k Dolores, je přelétl očima. Všechny obsahovaly stejnou větu: Megera totálně na hovno! Percy Weasley se otočil: ,, Madam Umbridgeová, reference mých kolegů mě přesvědčily. Místo je vaše." Baba sice hnusná, ale taky má nárok na druhou šanci. Děkuji! Moc mě to pobavilo!

Re: Velice kvalifikovaná čarodějka Od: Lupina - 27.08. 2018
Otázka je, jestli to bylo dobré rozhodnutí. Znáte to - přítele si držte blízko, nepřítele ještě víc. Péče o záchodky (a jejich vylepšovaní - brrr) by ji mohla plně zaměsnat. Takto bude mít čas na snování pomsty. Já bych ji přijala a na záchodky bych zavedla rozhlas s písněmi na téma koní... muhehe... Moc děkuji za tuto jednohubku!

Re: Velice kvalifikovaná čarodějka Od: Elza - 27.08. 2018
*:D Paráda, moc pěkné. I když ze setkání těch dvou docela mrazí - nikdy jsem nad tím neuvažovala, ale kdo ví, zda se mohl Percy po válce vrátit k pozici na ministerstvo. Možná ne hned, po osmi letech už třeba ano.

Re: Velice kvalifikovaná čarodějka Od: Gift - 27.08. 2018
Prestoze jsem nejdriv chtela Percymu zatleskat, komentar denice zmenil muj nazor. Sice Dolores neuskodi vedomi, ze ji nikdo ani na cisteni zachodu nechce, na druhou stranu mam strach, ze si z toho stejne nevezme ponauceni. Podobny druh demagogu je neponaucitelny. Dekuji za milou jednohubku, Dolores si podobny darek k narozeninam rozhodne zaslouzila. ;-)

Re: Velice kvalifikovaná čarodějka Od: zuzule - 27.08. 2018
Bodejt, jestli by ty toalety pak vypadaly jak ona... ;) Diky!

Re: Velice kvalifikovaná čarodějka Od: sisi - 26.08. 2018
Percy měl dnes šťastnou ruku, že nevybral madam D. U. do pozice pracovnice úklidu. Mít na ministerstvu růžové záchodky, asi by padla veškerá politika a mezinárodní vztahy do útlumu. Co by se možná rozvinulo, by bylo umění, nebo kampaň "odstraňme růžové záchodky!" A jak by to tam asi vonělo? Kočkami, nebo růžovou cukrovou vatou? Ani jedna varianta není přípustná pro širokou veřejnost. D.U. může vést domácnost u Dursleyových, pokud bude mít sílu překonat svůj odpor k polovičním kouzelníkům, Petunii a Dudleymu, které Harry zabezpečil doživotní rentou po té, co Vernon skonal na zástavu srdce.

Re: Velice kvalifikovaná čarodějka Od: denice - 26.08. 2018
No, Percy, to ses tedy moc nevyznamenal. Kvalifikovanější čarodějku jsi najít nemohl - a ty ji takhle odmítneš, zřejmě z čiré pomstychtivosti. Je vidět, že na ministerstvu se toho zase tak moc nezměnilo ;-) Díky.

Re: Velice kvalifikovaná čarodějka Od: JSark - 26.08. 2018
Tak tak, na takom dôležitom mieste by narobila strašnej škody. :D

Re: Velice kvalifikovaná čarodějka Od: gleti - 26.08. 2018
Škoda, myslím, že by pro to místo byla ta pravá.

Prehľad článkov k tejto téme:

Backroads : ( Jacomo )31.12. 2018Komplot
Rita Arabella Black: ( Jacomo )12.12. 2018Poprvé
articcat621: ( denice )12.12. 2018Něco dobrého
Eaving Mal: ( arabeska )06.12. 2018Pavoukomilové
bananacosmicgirl: ( denice )29.11. 2018Bubáci
Jewels5: ( arabeska )03.11. 2018Rebel
Unspoken Tragedy: ( Jacomo )30.10. 2018Noc pro pomoc
darkbloodylegs: ( Jacomo )17.10. 2018Poslední dárek od Hedviky
Dark Angel Of Sorrow: ( Gift )17.10. 2018U barové stoličky
hermin22: ( Jacomo )04.10. 2018Rodina
coffeeonthepatio: ( martik )04.10. 2018Frustrace
Queenie´s Broken Hea: ( Jacomo )26.09. 2018Moc
Julia Claire: ( Jacomo )25.09. 2018Výrobce hůlek
HarnGin: ( Jacomo )19.09. 2018HJG: Nejchytřejší čarodějka?
Queen of Cheesecake: ( Jacomo )26.08. 2018Velice kvalifikovaná čarodějka
teslasgirl: ( Gift )22.08. 2018Co má Percy rád
Mutant Horse: ( Jacomo )11.08. 2018Velice vydařená omluvenka
TheMarshmaloWizardGh: ( Jacomo )31.07. 2018Sázka
Scattered Logic: ( Jacomo )30.07. 2018Maličkost
Solora Goldsun: ( Jacomo )28.06. 2018Začátek Dobbyho příběhu
Minnionette: ( Jacomo )23.06. 2018Být divný je normální
DangerMouse: ( Jacomo )05.06. 2018Draco a jeho opravdu hodně špatný a příšerně blbý den
Gravidy: ( Jimmi )05.06. 2018Temné tajomstvo
FancifulRivers: ( Gift )15.05. 2018Společná odpoledne
lazy_neutrino: ( Jacomo )15.05. 2018Ruce lékouzelníka
milkman6478: ( Gift )28.04. 2018Konzultační hodiny
Jack of the North: ( Gift )01.04. 2018Co se doma uvaří, to se doma sní
Hippie Jade: ( Jacomo )27.03. 2018Harryho první slovo
SilverWolf7007: ( Jacomo )10.03. 2018Jednou za měsíc
Ostatní autori: ( Jacomo )09.03. 2018Dát lidem to, co chtějí
Ostatní autori: ( Jacomo )01.03. 2018Vzestup klanu Weasleyů
Ostatní autori: ( Jacomo )13.02. 2018Květina v jejích vlasech
Ostatní autori: ( Jacomo )06.02. 2018Otec a syn
Ostatní autori: ( Jacomo )30.01. 2018Lepší než domácí
Ostatní autori: ( Jacomo )26.01. 2018Sám k sobě
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )23.01. 2018HP kalendář - úvod