Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

HP Kalendár 2018

Sázka

HP Kalendár 2018
Vložené: Jacomo - 31.07. 2018 Téma: HP Kalendár 2018
Jacomo nám napísal:

 

Harry Potter

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Sázka

napsal(a): TheMarshmaloWizardGhostCookie        překlad: Jacomo

Originiál viz https://www.fanfiction.net/s/3952796/1/The-Bet

Rating: bez omezení - 1250 slov - Období: po Bradavicích

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží TheMarshmaloWizardGhostCookie. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Zažádáno o souhlas s překladem

Shrnutí: Ginny a Harry mají dítě... a dva duchové uzavřou sázku ohledně jména. Triptych.


James

"Prosím, madam! Musíte tlačit! Ještě jednou... jedna, dva, tři..." pronášela porodní asistentka klidně.

Ginny Potterová rodila chlapečka. Harry se na ni díval s laskavostí a podporou a ona se snažila přivést dítě na svět. Po ženském sténání a křiku se konečně ozvalo slabé zakňourání a pak dětský pláč. Krátce na to už se Harry díval na maličkého, křehkého chlapečka v Ginnině náručí.

"Jak ho pojmenujeme, Harry?" zašeptala Ginny potichu.

Harry se krátce zamyslel a pak do ticha řekl: "Jamesi Siriusi Pottere, vítám tě na světě."

V téže místnosti se za Harryho zády vznášeli dva neviditelní duchové. Jmenovali se James Potter a Sirius Black. Sirius se přehraboval v kapsách a brblal, James se culil jako šílenec.

"Je to tak, deset galeonů, Tichošlápku. Nebrblej, vsadil jsi se! A první jméno má po mně! Teď koukej solit!" nakazoval James s uličnickým výrazem ve tváři.


Lily

Z pokoje 511 u svatého Munga bylo slyšet jen broukání malé holčičky. Děťátka z neobyčejné rodiny, miminka Potterových. Miminka, kterému ještě nevybrali jméno!

"Mně se líbí Minerva!" prohlásila Ginny.

"Ne, ne, ne! Nepojmenujeme naši dceru po učitelce!" vzdychl Harry podrážděně. Tohle už trvalo věčnost a ani on, ani jeho žena nedokázali přijít na správné jméno. Co by v takové situaci udělal jeho otec, co by udělala matka-

"Máma," zašeptal Harry.

"Cože?" nerozuměla mu Ginny.

"Moje máma. Jmenovala se Lily. To je perfektní, Gin! Perfektní!"

"Ach Harry! Samozřejmě! Lily Potterová! Skvělé!"

A děťátko se usmálo.

Aniž by to Harry tušil, jeho matka byla právě teď v téže místnosti, doprovázená duchem Minervy McGonagallové, a culila se od ucha k uchu.

"Slyšela jsi mého syna. Pojmenovali ji Lily! Ne Minerva!!! Zaplať!" zvolala Lily s nataženou dlaní, zatímco Minerva sahala pro peněženku a tvářila se zklamaně.


Albus Severus

Harry Potter měl strach. Ginny, která se pokoušela porodit chlapečka, se rozhodla, že Harrymu pohrozí prokletím, jestli ta bolest nepřestane. Použila proti němu jeho vlastní hůlku. A on už vůbec nezaznamenal čtveřici duchů v místnosti.

"Nějaké tipy, jak to Harry zvládne?" zeptal se Sirius s náznakem pobavení ve tváři.

"SKLAPNI, TICHOŠLÁPKU!!! DÍTĚ PŘICHÁZÍ NA SVĚT!!!" zaječel James v nezvykle vážné náladě. Zřejmě došlo na další sázku.

"Počkej... proč jste tady vy dva?" zeptal se Sirius zmateně.

"Mě se neptej," zazněl úlisný hlas. "Přitáhl mě sem on."

"Ale no tak, Severusi! Bav se trochu! Nechceš vidět Harryho dítě?" zeptal se Albus Brumbál s úsměvem.

"Ne."

"SKLAPNĚTE. DÁVÁ JMÉNO MÉMU VNUKOVI! BUDU DĚDEČEK!!!" vyštěkl James.

"Albus Severus Potter," prohlásil Harry.

Nastal okamžik ticha, následovaný výbuchem řehotu Siriuse a Jamese. Brumbál se jen usmál a po tváři mu stekly slzy štěstí. Severus šokovaně vyletěl.

"On pojmenoval toho fracka po mně?? Co si sakra myslí?" zíral vykuleně na dítě.

"Ber to takhle, Srabusi. Tvoje jméno žije!" nadhodil James a pokoušel se znovu nerozesmát.

Nikdo z nich nevěděl, že ono malé dítě je může vidět a slyšet, co si povídají a jak se smějí.

"Srabi. Tišlápek. Děde," broukal si malý Albus.

Harry se podíval na Albuse a pak za sebe. Před chvilkou měl dojem, že slyší smích, ale zamítl to. Teď si byl jistý.

"Pokud jsou poblíž nějací, no, já nevím, ředitelé, mistři lektvarů, dědové nebo kmotři, a vsadili se o to, jak pojmenuju svoje dítě, dejte Snapeovi deset galeonů," sdělil Harry velice překvapenému ´vzduchu´.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 17.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Sázka Od: sisi - 01.08. 2018
Teď nedávno jsem byla na hřbitově a na jednom pomníčku bylo napsáno: " KDO V SRDCÍCH ŽIJE, NEUMÍRÁ." Tak to vypadá, že se pobertové, Snape i Brumbál vrátili jako sudičky k novorozeným dětem. Jinak mám teda vztek na Harryho, že se množí jako králík, tři děti, jedno za druhým, jak na běžícím pásu. Tak zase uznávám, že některé tradice jsou hodny následování. Třeba pojmenování po předcích. Je lépe být James Sirius, než třeba Kaligula. Lili je malé děvčátko lepší než Minerva, nebo Athéna. Chudák Ginny, furt jen u kolíbky, postýlky, ohrádky, u kamen, u škopku prádla. Harry jí bude muset pořídit domácího skřítka, aby měli čas na celé to nadělení. Ale důležité je, že se mají rádi. Děkuji za překlad.

Re: Sázka Od: Gift - 01.08. 2018
Dalsi nadherny napad! To by byla povidka! Hned jsem si vzpomnela na jednu povidku, kde Severus doprovazel Harryho coby duch skrz jeho manzelskou krizi. Kdyz se na to clovek diva takhle, vubec ho nemrzi, ze jeho oblibene postavy zemreli. Kez by to tak bylo i ve skutecnosti. Diky!
Re: Sázka Od: Jacomo - 01.08. 2018
To mi nic neříká, sem s odkazem, prosím! (Na oplátku ti přislíbím, že mám v plánu překládat povídku, kde duchem je Harry a pomáhá Severusovi vzkřísit magii. Ale pšt! Je to tajné! Nebo mě někteří nedočkavci zavalí :-)) Jo, je to takový veselý příběh s postavami, co nás opustily. Protože tady jsou zase s námi. Díky, Gift!

Re: Sázka Od: zuzule - 01.08. 2018
Dostal je :D Dekuju!
Re: Sázka Od: Jacomo - 01.08. 2018
To tedy ano! Dobře jim tak, duchařským gamblerům :-D

Re: Sázka Od: martik - 31.07. 2018
Jacomo, to je naprosto geniální! Umírám smíchy a vsadila bych koště, abych po Harryho dovětku viděla obličeje Pobertů! Díky!
Re: Sázka Od: Jacomo - 01.08. 2018
Jo! Taky chci lístky do první řady! :-))))

Re: Sázka Od: Elza - 31.07. 2018
:) Nemá chybu!
Re: Sázka Od: Jacomo - 01.08. 2018
Též si myslím :-)

Re: Sázka Od: denice - 31.07. 2018
Celé prima, ale nakonec vede Harry - pěkně je dostal, že? Díky, zahřálo u srdce :-)
Re: Sázka Od: Jacomo - 01.08. 2018
Harry je tu třída. A takhle mi ten "Albus Severus" ani tak nevadí.

Prehľad článkov k tejto téme:

Backroads : ( Jacomo )31.12. 2018Komplot
Rita Arabella Black: ( Jacomo )12.12. 2018Poprvé
articcat621: ( denice )12.12. 2018Něco dobrého
Eaving Mal: ( arabeska )06.12. 2018Pavoukomilové
bananacosmicgirl: ( denice )29.11. 2018Bubáci
Jewels5: ( arabeska )03.11. 2018Rebel
Unspoken Tragedy: ( Jacomo )30.10. 2018Noc pro pomoc
darkbloodylegs: ( Jacomo )17.10. 2018Poslední dárek od Hedviky
Dark Angel Of Sorrow: ( Gift )17.10. 2018U barové stoličky
hermin22: ( Jacomo )04.10. 2018Rodina
coffeeonthepatio: ( martik )04.10. 2018Frustrace
Queenie´s Broken Hea: ( Jacomo )26.09. 2018Moc
Julia Claire: ( Jacomo )25.09. 2018Výrobce hůlek
HarnGin: ( Jacomo )19.09. 2018HJG: Nejchytřejší čarodějka?
Queen of Cheesecake: ( Jacomo )26.08. 2018Velice kvalifikovaná čarodějka
teslasgirl: ( Gift )22.08. 2018Co má Percy rád
Mutant Horse: ( Jacomo )11.08. 2018Velice vydařená omluvenka
TheMarshmaloWizardGh: ( Jacomo )31.07. 2018Sázka
Scattered Logic: ( Jacomo )30.07. 2018Maličkost
Solora Goldsun: ( Jacomo )28.06. 2018Začátek Dobbyho příběhu
Minnionette: ( Jacomo )23.06. 2018Být divný je normální
DangerMouse: ( Jacomo )05.06. 2018Draco a jeho opravdu hodně špatný a příšerně blbý den
Gravidy: ( Jimmi )05.06. 2018Temné tajomstvo
FancifulRivers: ( Gift )15.05. 2018Společná odpoledne
lazy_neutrino: ( Jacomo )15.05. 2018Ruce lékouzelníka
milkman6478: ( Gift )28.04. 2018Konzultační hodiny
Jack of the North: ( Gift )01.04. 2018Co se doma uvaří, to se doma sní
Hippie Jade: ( Jacomo )27.03. 2018Harryho první slovo
SilverWolf7007: ( Jacomo )10.03. 2018Jednou za měsíc
Ostatní autori: ( Jacomo )09.03. 2018Dát lidem to, co chtějí
Ostatní autori: ( Jacomo )01.03. 2018Vzestup klanu Weasleyů
Ostatní autori: ( Jacomo )13.02. 2018Květina v jejích vlasech
Ostatní autori: ( Jacomo )06.02. 2018Otec a syn
Ostatní autori: ( Jacomo )30.01. 2018Lepší než domácí
Ostatní autori: ( Jacomo )26.01. 2018Sám k sobě
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )23.01. 2018HP kalendář - úvod