Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Sedm návyků...

Sedm návyků... - úvod k povídce

Sedm návyků...
Vložené: Jacomo - 16.06. 2018 Téma: Sedm návyků...
Jacomo nám napísal:

Sedm návyků setsakramentsky nenávistných osob


autor: Hayseed42

Z anglického originálu Seven Habits of Highly Hateful People

přeložila Jacomo
za vydatné vítané pomoci Lupiny a Ivet

Za banner náleží velké díky a obdiv Jimmi

https://hayseed42.wordpress.com/2014/06/25/seven-habits-of-highly-hateful-people-07/

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Snamione

Humor/Romance

Prolog + 7 kapitol

Po Bradavicích


Shrnutí:
Situační komedie o pivu, maniacích s bouchačkou a Snapeově ptákovi.

Rating: 15+ Příběh obsahuje vulgární jazyk, dvoj-, troj- a vícesmysly a sprosté vtipy. Taky může oscilovat mezi legrací a kravinou.

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží hayseed42. Ani příběh, ani jeho překlad nevznikly za účelem finančního zisku.

Autorka souhlasila s překladem.

PA: Napsáno pro the 2008 sshg_exchange. Šest let poté už mohu být upřímná: měla jsem první tři kapitoly tohoto příběhu napsané už pár roků předtím. Když jsem zápasila s výzvou (a prohrávala), vyhrabala jsem je a trochu poupravila. Zásluhy náleží dlouholetému kamarádovi /kamarádce, protože přišel/-a s názvem a shrnutím. Původní příběh měl být mnohem zábavnější (a delší), ale nutnost převážila...

PP: Nedejte se odradit autorským shrnutím a poznámkou – je to hlína od začátku do konce. Nic není tak, jak se na první pohled zdá. Má to neklišoidní zápletku, několik nečekaných zvratů, takřka detektivní pozadí a zasloužený happy end. No uznejte – dá se odolat povídce, kde jsou Hermiona a Ron velcí kámoši s Dracem a Harry jim trochu leze na nervy, nebo kde Hermiona nenávidí Snapea a Ron pro něj má slova omluvy?

A těch jazykových a významových záludností je tam tolik, že jsme určitě všechny neodhalily. Zbytek je na vás :-D


Na prolog se můžete těšit 7. července 2018.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: solace - 19.06. 2018
Už som túto poviedku kedysi čítala, ale bolo to tak dávno, že si už ani presne nepamätám, o čom to bolo. Takže sa teším na repete v češtine;-)
Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: Jacomo - 19.06. 2018
Myslím, že si rychle vzpomeneš, tohle je dost nezapomenutelné. Ale snad mi zachováš přízeň i tak :-)

Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: denice - 19.06. 2018
No může se člověk netěšit po tak skvělém úvodu? Jsem silně navnaděná! Díky.
Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: Jacomo - 19.06. 2018
Víš, jak já jsem se těšila, až to vypustím do světa. Takové shrnutí! Jen doufám, že se budou bavit i ostatní - já jsem se při prvním čtení řehtala nahlas.

Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: Jimmi - 18.06. 2018
Ja sa teším na Draca (beda ak bude gay), originál som nečítala a ak si to spomínala, vyšumelo. Aj tak sú na tej motorke úžasní, sranda že sú v reálnom živote takí kamoši. A aby si vedela, to týždňa pôjde gravidy a nič nepoviem!
Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: Jacomo - 19.06. 2018
Draco bude rozhodně svůj a bude perlit. V podstatě je hybnou silou povídky - hned v prologu :-) Těším se na reakce.

A ze se uz nemohu dockat! Zvlast pak Severusovi slepice(?)! Humornych povidek neni nikdy dost. Takze... uz jen 3 tydny!!!! :-)
Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: Jacomo - 18.06. 2018
Přesně tak, humoru není nikdy dost. A když jsem se chechtala při čtení originálu nahlas, věděla jsem, že to prostě musím přeložit.

To vypadá dost dobře. Už se těším!
Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: Jacomo - 18.06. 2018
A já se těším na komentáře :-)

Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: zuzule - 18.06. 2018
Autorske shrnuti rozhodne neodradilo, ale navnadilo. Stejne jako banner, kde spolu piji Ron a Draco ;) Tesim se!
Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: Jacomo - 18.06. 2018
Ve shrnutí a na banneru je vyobrazeno vše podstatné. Teď jen vyčkat, až budou i písmenka :-)

Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: Lemurka - 18.06. 2018
To teda zní neodvolatelně!!! Moc se těším!
Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: Jacomo - 18.06. 2018
Že? Doufám, že se ti to bude líbit stejně jako mně.

Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: marci - 17.06. 2018
To je ovšem nečestné a nesportovní vypustit takovouhle úvodovou bombu a nechat nebohé čtenářstvo čekat tři týdny!! Ale počkej - my ti to s Lupinou brzy vrátíme vlastním úvodem :) (Vlastně Lupina ne, ta čekat nemusí... ach jo) Ale moc se těším!!!!
Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: Jacomo - 17.06. 2018
Jak - nečestné a nesportovní? Copak jsem Mirek Dušín? :-))) Člověk to myslí dobře, aby se čtenářstvo mělo na co těšit... a zase špatně :-)) Lupinka je taková liška podšitá - zmiňovala, že už si vyměňujete první kapitolu - a taky prý musím čekat. A delší dobu :-)

Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: luisakralickova - 16.06. 2018
Vtipná snamionka na prázdniny, vynikající. Těším se a věřím, že Mistr nebude příliš znevážen, ta pipka mne trochu mate:)
Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: Jacomo - 17.06. 2018
Slibuji, že Mistr bude znevážen jen v rámci letních možností :-) A pipka má svůj důvod :-)

Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: margareta - 16.06. 2018
Hermiona zaklíná? /žádná velká novina/ Snape má xicht jak obvykle? /to též není nezvyklé/ Po tolika pivu, taky není divu, jak se Ron a Draco kření. /slash to ale doufám není?!/ Co mě mate nejvíce...proč je tam ta slepice?? Smysl mi to nedává! / a tím víc jsem zvědavá!!/ Takže děkuji a těším se, co z toho všeho bude!
Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: Jacomo - 17.06. 2018
Co k tomu napsat, když se křením od ucha k uchu? A když nemůžu ale vůbec nic napsat, protože bych spoilerovala? Snad tedy jen, že doufám, že ti čekání rychle uteče. Že se bude povídka líbit. A že se moc těším na tvoje komentáře :-))

Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: martik - 16.06. 2018
Tak jako Jacomo!!! Ty vypustíš takovýhle úvod a na konci oznámíš, že se začne až v červenci! Co to má být?! Chci odškodnění za duševní újmu! O Snapeově ptákovi už jsem nějaké zkazky zaslechla, ale vůbec jsem netušila, že to má být snamione. Takže teď se jen nedočkavě těším, těším, těším na tu hlínu, co nám holky předložíte. Děkuji
Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: Jacomo - 17.06. 2018
Bych třeba ještě chvíli mlžila, ale když já jsem se nemohla dočkat, co na to budou říkat čtenáři :-) A chtěla jsem se kochat veřejně - do banneru od Jimmi jsem se doslova zamilovala, protože má v sobě přesně to, co celá povídka. A červenec je tu cobydup (neříkej, že už nestříháš metr do prázdnin :-D)-

Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: Lupina - 16.06. 2018
Těším se, těším. A to stále nevím, jak je to s tím ptákem :D
Re: Sedm návyků... - úvod k povídce Od: Jacomo - 16.06. 2018
Neboj, dočkáš se :-) A děkuju - za veškerou pomoc a podporu!

Prehľad článkov k tejto téme: