Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

HP Kalendár 2018

Temné tajomstvo

HP Kalendár 2018
Vložené: Jimmi - 05.06. 2018 Téma: HP Kalendár 2018
Jimmi nám napísal:

Draco Malfoy

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Táto poviedka je súčasťou 4 rôznych jednorazoviek, ktoré vyšli pod spoločným názvom Crazy Little Things – Bláznivé maličkosti.  Prvú časť máme preloženú ako poviedku do Adventu: Svokrovinky, lotrovinky a iné podslinky. Toto je 4. časť zo série, poviedky spolu nesúvisia.

 

Temné tajomstvo

Autor: gravidy

Rating: T

Varovanie: príšerný humor

Zhrnutie: Draco vyjde s farbou von (česky kápne božskou)

Preklad pre Jacomo (ktorá v čase prekladu leží s chrípkou)

 

 

Hermiona nasledovala Draca do starej učebne, napätie medzi nimi dvoma sa takmer dalo krájať. Všimla si, ako má zhrbené plecia, keď na dvere vrhal zamkýňajúce a umlčovacie kúzlo na dvere. Jeho očividná pochmúrnosť spôsobila, že sa cítila skutočne veľmi vážne a zahryzla si do pery, keď premýšľa o tom, čo presne sa jej chystá povedať.

Draco sa oprel plecom o stenu, chrbtom k nej, vyzeral porazenecky. Učebňa bola ponurá a zaprášená, ale ani jeden z nich neurobil nič, čo by atmosféru rozjasnilo.

"To je v poriadku." Potichu prerušila Hermiona mlčanie, chcela mu poskytnúť možnosť úniku. "Nemusíš nič povedať."

"Toto je dôležité." Prerušil, hlas mal prenikavý. "Chcem ti to povedať."

Ale nastalo len ďalšie mlčanie.

Hermiona si pošúchala plecia, skôr z nervozity, než že by tam bolo chladno.

"Vieš... vieš, že existujú veci, ktoré ti ešte nemôžem povedať." Vyhlásil s vynúteným odhodlaním. "Sú veci, ktoré ti nemôžem povedať, pokiaľ ešte nepatríš do rodiny Malfoyovcov a iné veci, ktoré ti možno nedokážem povedať ani vtedy."

Prehrabol si rukou vlasy. Boli trochu dlhšie, než si ich normálne nechával narásť.

"Niektoré z vecí, čo ti poviem, sa ti nebudú páčiť. Moja rodina má dlhú históriu a väčšina z nej nie je pekná."

"To ale nemá nič spoločného s tebou," neochvejne prerušila Hermiona.

"Nie, ale to, čo ti chcem povedať dnes, má." Zdvihol hlavu, obzrel sa na ňu ponad plece s trpkými šedými očami.

"Nemôže to byť až také zlé." Zamrmlala a strhla sa, keď udrel do steny. 

Cítila, že sama chradne pod silou jeho nešťastia. Otočil sa a vykročil smerom k nej, chvíľu ju držal za plecia, stále sa jej nepozrel do očí, než ju mocne objal.

"Draco." Zašepkala voči jeho plecu a pokúsila sa objať ho, ale on sa odtiahol. Milión príšerných myšlienok jej uháňalo hlavou a chcela na neho najačať, aby jej to jednoducho povedal, pretože to napätie ju zabije, ale ovládla sa. Musela mu nechať jeho vlastné tempo.

"Nikdy som ti nechcel klamať." Zašepkal, hlava stále sklonená. "A nebola si to ty, pred kým som to chcel utajiť. Bolo to skrátka.... také zahanbujúce."

Dotkla sa jeho tváre. "Je to v poriadku. Nech to je čokoľvek, sľubujem, že to bude v poriadku."

Oči sa rozžiarili, tentoraz hnevom. "Skutočne?"

Ukročil niekoľko krokov, jej ruka klesla z jeho líca, aby na chvíľu zotrvala vo vzduchu a potom sa presunula ku jej boku. Cítila stratu kontaktu a znova sa objala.

"Toto nevie nikto iný," varoval ju Draco s náznakom zúfalstva. "Nikto nemá ani podozrenie."

"Nikomu to nepoviem," zašepkala Hermiona.

Draco sa zhlboka nadýchol, zaklonil hlavu dozadu, naberal silu.

... a potom si spustil nohavice.

"NO DORITI!" Hermionou myklo dozadu, zakryla si rukou oči.

"Viem!" Zaťal nešťastne ruky v päste. "Temné tajomstvo mojej rodiny. Je to hanebné tajomstvo."

"Čože? Nie, počkať... Len som neočakávala, že ma takto desivo oslníš, ty perverzák, ja... " nakukla medzi prstami, "... och... vidím. Och, Draco."

"Celý môj život je lož!"

"Ty... ty nie si..."

"Nie som prirodzený blondiak," vzlykal. Zdvihol uslzené oči, zuby zaťaté. "Som hračka prírody. Čiernovlasý Malfoy! Nebudem ti klásť za vinu, ak ma teraz nenávidíš!" vytiahol si nohavice rýchlo nahor a zdrhal k dverám.

"Draco, počkaj!"

"Nie!" zakryl si uši, kvôli čomu mu zase spadli nohavice, nechtiac ju oslepil. "Musím ti dať čas, aby si sa s týmto vyrovnala! Viem, že keby si hovorila teraz, mohla by si povedať niečo, čo by si neskôr ľutovala. Raz pochopíš, že farba môjho ochlpenia nezmenšuje to, ako veľmi mi na tebe záleží! Takže ti nemôžem dovoliť, aby si zničila to, čo je medzi nami." A vybehol z dverí skôr, než stihla prehovoriť.

 

Hermiona tam bezradne stála v neveriackom tichu takmer dve minúty, než vyšla z dverí a zamierila na večeru.

Ron s Harrym sa napchávali pri chrabromilskom stole. Harry na ňu kývol a uhol sa nabok, ale Ron sa na ňu sotva pozrel, keď naberal ďalšiu porciu mäsa a omáčky. Zarazil sa, len aby na ňu zavrčal, keď sa dostala príliš blízko k jeho rožku. Hermiona sa posadila upäto medzi nimi a nabrala si na tanier s akousi opatrnou rezervovanosť.

Zízala na svoj hrášok veľmi dlhý čas a odpila si z tekvicového džúsu, vychutnávajúc si mlčky ten pokoj okolo nej.

"Draco mi dnes ukázal svoj penis," vyhlásila.

Ron vypľul všetko jedlo na Deana a Seamusa, ktorí vyskočili kričiac odporom a Harrymu zabehlo, chytil sa v panike za hrdlo. Hermiona rýchlo mávla prútikom a vytlačila guču jedla v priateľovom hrdle a sledovala, ako sa rozpleskla na Lavenderinom čele.

Z druhej strany miestnosti pozoroval Draco kričiacich, zúrivých chrabromilčanov s hrôzou. Ruka, v ktorej držal pohár, sa zatriasla.

"Oh, u Merlina, ona im to povedala."

Koniec.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 17.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Temné tajomstvo Od: mami - 10.10. 2018
Tak to je skutočne príšerné tajomstvo. Ešteže som nejedla, lebo by kolega mal to jedlo na čele....

Re: Temné tajomstvo Od: Ganlum - 19.06. 2018
Temné a děsivě velké?? Hmmmm...... :-D

Re: Temné tajomstvo Od: gleti - 12.06. 2018
ASpoň Hermiona ví, do čeho jde, a nebude kupovat zajíce v pytli. Baví mě, jak jednou větou odstřelila čtyři nebelvíry a jednoho zmijozela.

Re: Temné tajomstvo Od: JSark - 07.06. 2018
Preboha, ako sa mohla stať taká strašná, príšerná vec? :D

Re: Temné tajomstvo Od: luisakralickova - 06.06. 2018
Jimmi, díky. Temné tajemství blonďáka je bomba i z překladače, ale tvůj překlad to zase povýšil, konečně jsem se dočkala:D

Re: Temné tajomstvo Od: sisi - 06.06. 2018
Jak velký je rozdíl mezi chápáním souvislostí ve Zmijozelu a v Nebelvíru, tam, kde Malfoy vidí selhání genetického fondu své rodiny, tam Hermiona překvapená a zmatená perverzností takového jedání (kór v jejich věku) vidí jen součást anatomie dospívajícího chlapce.Tohle by snad neudělal ani osmiletý mudla. Obě věci viděno s odstupem pouze malicherné hrají asi jen malou roli v příběhu, který máme dosnít. Dík za překlad.

Re: Temné tajomstvo Od: larkinh - 06.06. 2018
Někde se ty Blackovský geny musely projevit :) Díky za překlad.

Re: Temné tajomstvo Od: martik - 05.06. 2018
Může být rád, že to jeho tajemství nebylo navíc i kudrnaté :-D Hermiona měla šok úplně z něčeho jinému, ale Dracovi to zjevně nedochází. Tak nevím, co si mám myslet o sexuální výchově a zdrženlivosti v kouzelnickém světě. Díky, Jimmi, bavila jsem se náramně :-D

Re: Temné tajomstvo Od: margareta - 05.06. 2018
Mám dojem, že to nebyla zrovna ta barva, která ji oslepila. A mělo by se čtenáře varovat, aby nečetli, pokud musí ležet v klidu. Zkuste si to, chechtat se a přitom se nehýbat! Děkuji mockrát!

Re: Temné tajomstvo Od: LadyLillyPotterml - 05.06. 2018
Chcelo by to varovanie. Nečítať v autobuse. Lebo potom sa na Vás budu divne pozerať.

Re: Temné tajomstvo Od: denice - 05.06. 2018
Tedy Draco, tak až takhle temné tajemství jsem opravdu nečekala! Ale nevěš hlavu, není to nic, co by kvalitní barva na vlasy (nebo kouzlo?) nedokázala napravit :-D Díky za geniální povídku!

Re: Temné tajomstvo Od: Elza (nepřihl.) - 05.06. 2018
Ten závěr... chudáček Draco! *:D Hermiona umí být pěkná potvora.

Re: Temné tajomstvo Od: Lupina - 05.06. 2018
:D Jsem se málem zalkla, tahle povídka by měla mít varování. Draco má opravdu "temné" tajmství :D A líbí se mi, jak se Hermiona soustředila na to podstatné. Vše nejlepší, Draco! A moooc děkuji, Jimmi.

Re: Temné tajomstvo Od: Jacomo - 05.06. 2018
:-)))))))))) Nevím, čím začít. Že by postupně? Že mi málem zaskočil čaj, když jsem si přečetla, že je to nejen pro Draca, ale i pro mě? Že jsem nadskočila radostí, že je to Gravidy? Že jsem poskakovala nedočkavostí, co za temné tajemství to bude? Že se kácím smíchy u první pointy a lapám po dechu u druhé? Že nevím, jak za TOHLE dostatečně poděkovat? Děkuju, děkuju, děkuju. Je to milé, je to vtipné, je to geniální. Jsi kouzelnice, Jimmi! A všechno nejlepší, Dráčku! I s tvým temným tajemstvím :-)))
Re: Temné tajomstvo Od: Jimmi - 05.06. 2018
Ja uz som na to aj zabudla. Bol to taky momentalny napad, potrebovala som sa odreagovat od Hate. Par veci by som opravila ale inak ... znova pobavilo.

Re: Temné tajomstvo Od: kattyV - 05.06. 2018
Hihi, tak toto tajemství je opravdu temné. :D

Re: Temné tajomstvo Od: Gift - 05.06. 2018
Mozna priserny, ale porad vtipny humor. Zvlast pak ten konec. Dekuji, Jimmi, a Dracovi vse NEJ NEJ!

Re: Temné tajomstvo Od: zuzule - 05.06. 2018
Merline! Uplne jsem s hruzou premyslela, co tam bude mit. :D Dekuji za pekny zacatek pracovniho dne :D

Re: Temné tajomstvo Od: Sally - 05.06. 2018
Už som sa dávno tak dobre nebavila

Prehľad článkov k tejto téme:

Backroads : ( Jacomo )31.12. 2018Komplot
Rita Arabella Black: ( Jacomo )12.12. 2018Poprvé
articcat621: ( denice )12.12. 2018Něco dobrého
Eaving Mal: ( arabeska )06.12. 2018Pavoukomilové
bananacosmicgirl: ( denice )29.11. 2018Bubáci
Jewels5: ( arabeska )03.11. 2018Rebel
Unspoken Tragedy: ( Jacomo )30.10. 2018Noc pro pomoc
darkbloodylegs: ( Jacomo )17.10. 2018Poslední dárek od Hedviky
Dark Angel Of Sorrow: ( Gift )17.10. 2018U barové stoličky
hermin22: ( Jacomo )04.10. 2018Rodina
coffeeonthepatio: ( martik )04.10. 2018Frustrace
Queenie´s Broken Hea: ( Jacomo )26.09. 2018Moc
Julia Claire: ( Jacomo )25.09. 2018Výrobce hůlek
HarnGin: ( Jacomo )19.09. 2018HJG: Nejchytřejší čarodějka?
Queen of Cheesecake: ( Jacomo )26.08. 2018Velice kvalifikovaná čarodějka
teslasgirl: ( Gift )22.08. 2018Co má Percy rád
Mutant Horse: ( Jacomo )11.08. 2018Velice vydařená omluvenka
TheMarshmaloWizardGh: ( Jacomo )31.07. 2018Sázka
Scattered Logic: ( Jacomo )30.07. 2018Maličkost
Solora Goldsun: ( Jacomo )28.06. 2018Začátek Dobbyho příběhu
Minnionette: ( Jacomo )23.06. 2018Být divný je normální
DangerMouse: ( Jacomo )05.06. 2018Draco a jeho opravdu hodně špatný a příšerně blbý den
Gravidy: ( Jimmi )05.06. 2018Temné tajomstvo
FancifulRivers: ( Gift )15.05. 2018Společná odpoledne
lazy_neutrino: ( Jacomo )15.05. 2018Ruce lékouzelníka
milkman6478: ( Gift )28.04. 2018Konzultační hodiny
Jack of the North: ( Gift )01.04. 2018Co se doma uvaří, to se doma sní
Hippie Jade: ( Jacomo )27.03. 2018Harryho první slovo
SilverWolf7007: ( Jacomo )10.03. 2018Jednou za měsíc
Ostatní autori: ( Jacomo )09.03. 2018Dát lidem to, co chtějí
Ostatní autori: ( Jacomo )01.03. 2018Vzestup klanu Weasleyů
Ostatní autori: ( Jacomo )13.02. 2018Květina v jejích vlasech
Ostatní autori: ( Jacomo )06.02. 2018Otec a syn
Ostatní autori: ( Jacomo )30.01. 2018Lepší než domácí
Ostatní autori: ( Jacomo )26.01. 2018Sám k sobě
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )23.01. 2018HP kalendář - úvod