Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Jakkoliv to nazveš...

5. Epilog

Jakkoliv to nazveš...
Vložené: arabeska - 31.03. 2018 Téma: Jakkoliv to nazveš...
martik nám napísal:

Autor: mezzosangue                Překlad: martik             Beta: arabeska                  Banner: arabeska

OriginálHowever You Say It

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Jakkoliv to nazveš…



Kapitola 5. Epilog

U Salazarova mazlíčka, ženská, potřebujeme víc podrobností. Vždyť na pozemky nevidíme!“ vykřikl Phineas Nigellus Black. Od ostatních portrétů se vznesl sborový souhlas.

Procházejí se kolem jezera, Phineasi. Vážně jim odsud nedokážu odezírat ze rtů. Kde je Albus?“

Snaží se získat víc informací od portrétů ve vstupní hale. Opilý mnich je stará drbna,“ odpověděl Phineas.

Minerva si odfrkla. „Zrovna ty máš co říkat.“

Jen chci, aby byl šťastný, Minervo,“ pronesl Phineas nezvykle vážným hlasem.

Usmála se. „Já také, Phineasi.“

Zavolej domácí skřítky – ti budou něco vědět,“ napadlo znenadání prohnaného Zmijozela.

Minerva mu opětovala uličnický pohled.

Špitko!“ zavolala.

Drobná skřítka se objevila s tichým puknutím a hluboce se uklonila. „Špitka připravená posloužit zástupové ředitelce.“

Špitko, máme pro slečnu Grangerovou připravený nějaký pokoj pro hosty?“

Ne, zástupová ředitelko, madam,“ odpověděla Špitka.

Minervino a Phineasovo srdce pokleslo.

Ale my skřítkové vzít láhev vína a zákusky do Komnaty nejvyšší potřeby. A tak nachystaný pokoj my nevidět už mnoho let. A Špitka muset zůstala v pokoji a ujistila, že zůstat tak, jak si ředitel Snape vyžádat pro sebe a slečnu Grangerovou.“

Běž!“

Zmiz!“

Co tu ještě děláš!“ – zničehonic se všichni sborově sesypali na ubohou skřítku.

Děkuji ti, Špitko!“ pokusila se dodat Minerva, ale nebohá skřítka už s hlasitým puknutím a vykulenýma očima zmizela.

Minerva a Phineas se na sebe usmáli.

Vyplatilo se, že ti před Hermionou vyklouzlo, že si Poppy bere volno,“ ušklíbl se Phineas potutelně.

Vyplatilo se, že jsi popostrčil Severuse, aby přidal Harryho Pottera na dnešní seznam hostů. Zvlášť, když jsi věděl, že Ginny otékají nohy,“ oplatila mu Minerva.

Na budoucí dlouholetou spolupráci našich kolejí,“ pronesl Phineas s posměšnou úklonou.

Nuže,“ děla Minerva, zatímco upírala pohled z okna, „vypadá to, že ti dva pod tou břízou víc než spolupracují.“

A mě nazývají manipulátorem.“ Všechny portréty se spolu s Minervou otočily na Albuse, který se právě vrátil do svého obrazu.

My nejsme manipulátoři,“ zakabonila se Minerva.

Domýšlivý jako vždy, Phineas zkrátka musel mít poslední slovo: „My jsme pleticháři.“




Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hanka - 28.03. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: qwertr - 09.10. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Re: 5. Epilog (Hodnotenie: 1)
Od: Minanim - 13.10. 2023
| |
To je super ten koniec :) takuto podobnu ale dlhsiu intrigami pretkavanu poviedku by som si rada precitala

Archivované komentáre


Re: 5. Epilog Od: ester - 11.02. 2022
Ten zaver bol super. Vyzeralo to,ze sa dali dohromady akoby nahodou a zatym bola tvrda spolupráca hromady bytosti:)

Re: 5. Epilog Od: Folwarczna - 14.09. 2021
Super, super, moc děkuji.

Re: 5. Epilog Od: Triana - 09.04. 2021
Ďakujem za krasny pozvolny pribeh zbližovania Severusa a Hermiony :) neboli do toho hrrr-hrr ale malymi manipuláciami ich dostali k sebe :) Ďakujem

Re: 5. Epilog Od: denice - 01.12. 2019
Náhodné články mi nabídly tuto povídku a opět jsem neodolala. Mám moc ráda bradavické portréty ředitelů, a tady se opravdu povedly :-)

Re: 5. Epilog Od: Elza - 17.08. 2019
Krása a závěr rozhodně neměl chybu!

Re: 5. Epilog Od: kakostka - 10.08. 2019
Bože, po čase jsem se vrátila k téhle lahůdce a to je mnaminka, děkuju:-))) hlavně epilog a sbor pletichářů, vyzvědačů a inrikánů... ta povídka je jak pohlazení. mnam.

Re: 5. Epilog Od: JSark - 14.09. 2018
To bola krásna poviedka, ďakujem za výber aj preklad. Taká pokojná, zároveň rozumná aj zamilovaná. :)

Re: 5. Epilog Od: AlexW - 25.05. 2018
Ďakujem krásne za preklad. Bolo to úžasné čítanie. Ešte raz veľmi pekne ďakujem :)

Re: 5. Epilog Od: sisi - 25.05. 2018
Takový pěkný klidný epilog. Děkuji za povídku, nuda v ředitelně byla definitivně ukončena, když se vcelku mladý ředitel prochází v zahradách okolo jezírka s mladou bývalou studentkou. S portréty na pracovišti Snape nic nezmůže, ale kromě krajinek si do ložnice může pořídit zátiší s ovocem, nebo květinkami. Ne, to je příliš přeslazené i na cukrující hrdličky, tak by jim třeba udělal dobře dramatický vodopád a vedle řeka v luzích. Tišina. Děkuji za krásný překlad a nádherný obrázek páně Snapea. Někoho takového mít na hrnku, to by bylo moc dobré kafíčko.

Re: 5. Epilog Od: Lemurka - 19.04. 2018
Děkuji! Tahle povídka byla tak hladká... Jemná... A s lehkým vtipem. Udělala mi dobře :-)

Re: 5. Epilog Od: zuzule - 05.04. 2018
Sikonvi pletichari ;) Byla to parada, dekuju!

Re: 5. Epilog Od: Jacomo - 05.04. 2018
Krátké, leč výstižné. Tomu říkám ta pravá kolejní spolupráce :-)) Myslím, že jsou obojí - manipulátoři a pleticháři :-)) Veliké díky, martiku a arabesko! Povídka byla jako pohlazené.

Re: 5. Epilog Od: solace - 02.04. 2018
Krásny záver. V riaditeľni to pekne žije a portréty s Minervou preberajú klebety ako staré kofy na trhu:-D Ale len nech si to užijú. Je vidieť, že ich teší, že sa tí dvaja "mladí" dali dokopy. Veľká vďaka za vynikajúci preklad, martik. Bola to veľmi príjemná poviedka plná pohody a veľmi dobre sa čítala.
Re: 5. Epilog Od: martik - 03.04. 2018
Tentokrát to jejich drbání a pletichaření vedlo k dobré věci a mělo smysl. Moc mě těší, že se ti příběh líbil, solace. Takové pohodové povídky bez stresu a války jsou občas třeba. Malé pohlazení po duši.

Re: 5. Epilog Od: Ganlum - 02.04. 2018
Jééééééé, to bylo héézkéééé!!! Děkuji, Martiku a Arabesko!
Re: 5. Epilog Od: martik - 02.04. 2018
Že? :-) Mně se to taky líbilo. Nemáš vůbec zač, Ganlum.

Re: 5. Epilog Od: Lupina - 01.04. 2018
No jo, to jde vidět, kolik mají ředitelé, bývalí ředitelé a vůbec uživatelé ředitelny času :D Krásný konec krásné povídky. Na druhou stranu mě to nutí pustit se do Kaněk, které ale musí počkat!!! :-) Ale zpět k této povídce. Pletichaření se povedlo a konečně Severus odsunul všechna proti a chopil se pro. S Hermionou ho teď čeká krásný život plný intelektuálních hovorů a sexu :D Děkuji, děvčata, byl to krásný zážitek.
Re: 5. Epilog Od: martik - 02.04. 2018
Přesně tak. A copak existuje nějaká záživnější činnost, než se plést do života ostatním? :-D Kaňky! Kaňky! Šup, šup, ať už to je. Moc se těším. Však se nakonec moc nevzpíral. Už si byl nějakou dobu vědom, že přijít o Hermionu, znamená ztratit něco dobrého. Ááách. Díky merlinovi, že v tomto příběhu si dopřáli jen ty intelektuální rozhovory a sex si nechali do zákulisí :-D Rádo se stalo a díky za komentáře, Lupino :-)

Re: 5. Epilog Od: JSark - 31.03. 2018
A dohadzovači. Ďakujem za preklad, bola to krásna poviedka. :)
Re: 5. Epilog Od: martik - 02.04. 2018
Možná by to zvládli i bez nich, ale taky by to mohlo trvat dalších pět let. Dohazovači to prostě urychlili. Děkuji za komentáře, JSark, jsem ráda, že se příběh líbil.

Re: 5. Epilog Od: luisakralickova - 31.03. 2018
Konec krásným pletichám, škoda. Moc děkuji za báječné čtení a těším se na další;)
Re: 5. Epilog Od: martik - 02.04. 2018
No doufejme, že už se do toho plést nebudou. Rádo se stalo. A děkuji za komentáře, luiso.

Re: 5. Epilog Od: denice - 31.03. 2018
Je krásné vědět, že když o něco opravdu důležitého jde, všichni manipulátoři, pleticháři a intrikáni v Bradavicích se dokážou spojit a rukou společnou a nerozdílnou řídit události přesně tak, jak to chtějí - tedy přesně tak, jak to má být :-D Díky za půvabný epilog, je mi vážně líto, že povídka už končí.
Re: 5. Epilog Od: martik - 02.04. 2018
Tentokrát lobbovali za dobrou věc a mimořádně nikdo nedošel újmy. Takže dílo se podařilo. A ano, dopadlo to přesně tak, jak mělo :-) Rádo se stalo, denice. Také bych ještě kousek snesla, ale radši krátké než překládat sex :-D a sem by se to ani nehodilo.

Re: 5. Epilog Od: Gift - 31.03. 2018
To byl krasny epilog! Sice jsem ho vubec necekala a klidne bych snesla jeste jednu kapitolu plnou romantiky, ale rozhodne jsem daleka toho si stezovat. Tato povidka byla jak pohlazeni po dusi. Skoda, ze konci. Moc a moc dekuji, martik. Cteni jsem si moc uzivala.
Re: 5. Epilog Od: martik - 02.04. 2018
Taky bych romantiku ještě snesla, ale tohle je taková vtipná třešnička, která tomu dodává další rozměr. Pro mě to také bylo jako pohlazení, jsem ráda, že jsi měla stejný pocit. Děkuji za všechny komentáře, Gift.

Re: 5. Epilog Od: margareta - 31.03. 2018
Che! Manipulátorští pleticháři to jsou! Se silným sklonem k voyerismu! Už se nedivím, že místo do ložnice šli ti dva radši na procházku. A jsem si jistá, že v jejich budoucím společném bydlení budou viset samé krajinomalby; nejlépe strmých srázů, rozbouřených mořských vln a rozpukaných skalních útesů, pokrytých silnou vrstvou guána! A ukecaným skřítkům bude vstup zakázán! Moc děkuji, marci! Bylo to krásné čtení! A ten Severus na banneru.. ááách!
Re: 5. Epilog Od: martik - 02.04. 2018
Jen si to představ, viset staletí v ředitelně (Phineasův případ), být dávno za zenitem a trávit čas jen mezi studenty (Minervin případ) nebo mít útrum s manipulacemi a citronovými dropsy (Brumbálův případ). Není divu, že se chtějí nějak zabavit. A kdo je lepším terčem než bručounský svobodný ředitel, kterému všichni něco dluží. Severus s Hermionou si holt pořídí krajinky a budou všichni spokojení. Ohromně se mi ta představa líbí. Já děkuji za tvoje komentáře a jsem moc ráda, že se ti příběh líbil. PS: Popravdě jsi první (teda kromě mě) komu se tenhle Severus líbí :-D Ale já prostě chtěla reálného Snapea a tenhle je podle mě dokonalý a přesně splnil moje představy :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

mezzosangue: ( martik )31.03. 20185. Epilog
mezzosangue: ( martik )24.03. 20184. ...ona není komplikovaná
mezzosangue: ( martik )17.03. 20183. ...není to naivita
mezzosangue: ( martik )10.03. 20182. ...nejsme urputní
mezzosangue: ( martik )03.03. 20181. ...není to manipulace
. Úvod k poviedkam: ( martik )01.03. 2018Úvod