Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Hnout žlučí Mistrovi

Kapitola 12

Hnout žlučí Mistrovi
Vložené: Lupina - 20.03. 2018 Téma: Hnout žlučí Mistrovi
Lupina nám napísal:

Autor: SnuggleswithSnape            Překlad: Lupina             Beta: Denice         Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7463124/12/

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 12. Sexuální život Severuse Snapea

Z pohledu Hermiony

„Pro vás jsem profesor Snape,“ vyštěkne, vstane a vystřelí z místnosti. Celá třída zírá v šoku.

„U Merlinových zasraných spoďárů,“ kdosi vyhrkne. Trhnu hlavou, vidím, že je to Ron… ale nemám čas přemýšlet nad faktem, že se právě před celou třídou můj profesor vyznal z lásky ke mně.

„Bože, on mě zabije,“ zakvílím a zabořím tvář do dlaní.

Ucítím, jak mě obejmou čísi paže, a najednou jsem přitažena k pevné hrudi. Nakouknu. Draco mi věnuje drobný úsměv. „Pšš, zlato, všechno bude v pořádku,“ konejší mě, zatímco mě víská ve vlasech. Patrně mi odpustil, že jsem před celou školou odhalila jeho tajemství.

„Miluje mě, Draco,“ zaúpím žalostně a z očí se mi začnou řinout slzy. Přitisknu se tváří k jeho hrudi.

„Všichni ven,“ přikáže energický hlas, hlas, který patří Harrymu… nemůžu si pomoci a pousměju se, toto je možná přitáhne k sobě. Rozhodně v to doufám.

„Miluje mě a zabije mě, co budu dělat? Co mám dělat?“ zakvílím, popadnu Draca za košili a jemně jím zatřesu.

Normálně by ho to naštvalo, ale vím, že ke mně něco cítí.

„Nech toho,“ řekne, ale já jen začnu víc vzlykat a dál s ním třepu.

„Je hysterická,“ pochopí Draco a bezmocně se podívá na Harryho. Opravdu se nedokážu uklidnit.

Najednou se přede mnou objeví Harry se zvednutou rukou, pak na tváři ucítím ostré štípnutí a konečně se ztiším.

„U Merlina, Pottere, vím, že jsme na ni naštvaní, ale vážně bylo potřeba ji bít?“ zamumlá Draco a prohlédne si moji tvář, jestli jsem v pořádku.

Našpulím pusu a přikryju si líčko dlaní.

„Je to mudlovská záležitost,“ zamručí Harry, „a funguje.“

„Jsi Hermiona Grangerová, vševědka… s tímhle se vypořádáš,“ pokračuje Harry. Dívá se na mě a mně začínají vysychat slzy.

„Kromě toho i ty máš ráda jeho, to je dobré,“ skočí mu do řeči Draco a vidím, jak se Harry zachvěje.

„Upřímně řečeno nechápu, proč se ti ten umaštěný netopýr líbí, ale jestli tě dělá šťastnou, pak já i Draco uděláme cokoliv, abychom ti pomohli,“ Harryho slova mi vykouzlí na tváři úsměv a oba kluky si přitáhnu k sobě. Pevně je obejmu.

Sebedůvěra se mi začne vracet: „Máš pravdu. Jsem Hermiona Grangerová a teď vím, že mé city mi oplácí, takže ho získám.“ A už přemýšlím o možných situacích, které nás můžou svést dohromady. Většina z nich končí našimi horkými, zvlhlými těly spolu v lůžku.

„A svým způsobem jsem i rád, že tě miluje. Znamená to, že už nechce moji mámu,“ přizná Harry a my s Dracem vybuchneme smíchem. Harry zrudne do temně nachova.

„Myslíš tím, že nechceš myslet na to, jak Severus leze pod deku s…“

„Hermiono, sklapni,“ vyštěkne Harry teď lehce nazelenalý. „Už tak je zlé představovat si, že si to s tebou rozdává, natož abych musel v té souvislosti uvažovat o své mámě,“ dodá a mračí se na mě. Tajně s ním souhlasím… Doufám, že se s ní Severus nikdy nezapletl.

„Nemyslím, že s ní cokoli měl,“ poznamená Draco.

„Jestli jste skončili s diskuzí na téma mého sexuálního života, doporučuji vám odejít. Mám zde vyučování,“ pomalu promluví chladný hlas. Zrudlá zabodnu zrak do podlahy a kluci zamumlají omluvy.

Všichni se dereme ke dveřím a ven z místnosti.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 12 Od: sisi - 21.03. 2018
Tak to je dobrý, všechno se urovná a bude v pořádku. Děkuji, hodně se bavím, překlad je krásný.

Re: Kapitola 12 Od: luisakralickova - 20.03. 2018
Kvílející a hysterická Hermiona vyléčená po mudlovsku a hláška:„Jsi Hermiona Grangerová, vševědka… s tímhle se vypořádáš,“ prostě paráda:) Díky za další dílek.

Re: Kapitola 12 Od: martik - 20.03. 2018
Jaktože je na konci nerozcupoval na kousky?? Co říct, když už margaretu prásklo do očí to vlahé a horké :-D díky, čarodějky, moc se těším na další kapitolu

Re: Kapitola 12 Od: margareta - 20.03. 2018
Nechápu, proč se dere ven i ona? Že kluci, to je jasné, ale ona? Právě když jde do tuhýho, horkýho a vlahýho... No, snad ji ještě něco z toho zastaví! Díky, je to psina!

Re: Kapitola 12 Od: kakostka - 20.03. 2018
Tak to bylo nečekané, že to Severus bere tak klidně... ty jo, žasnu a obdivuju. A má u sebe Harryho i Draca, Severusi, boj se, boj:-)

Prehľad článkov k tejto téme:

SnuggleswithSnape: ( Lupina )30.03. 2018Kapitola 20
SnuggleswithSnape: ( Lupina )29.03. 2018Kapitola 19
SnuggleswithSnape: ( Lupina )28.03. 2018Kapitola 18
SnuggleswithSnape: ( Lupina )27.03. 2018Kapitola 17
SnuggleswithSnape: ( Lupina )26.03. 2018Kapitola 16
SnuggleswithSnape: ( Lupina )23.03. 2018Kapitola 15
SnuggleswithSnape: ( Lupina )22.03. 2018Kapitola 14
SnuggleswithSnape: ( Lupina )21.03. 2018Kapitola 13
SnuggleswithSnape: ( Lupina )20.03. 2018Kapitola 12
SnuggleswithSnape: ( Lupina )19.03. 2018Kapitola 11
SnuggleswithSnape: ( Lupina )16.03. 2018Kapitola 10
SnuggleswithSnape: ( Lupina )15.03. 2018Kapitola 9
SnuggleswithSnape: ( Lupina )14.03. 2018Kapitola 8
SnuggleswithSnape: ( Lupina )13.03. 2018Kapitola 7
SnuggleswithSnape: ( Lupina )12.03. 2018Kapitola 6
SnuggleswithSnape: ( Lupina )09.03. 2018Kapitola 5
SnuggleswithSnape: ( Lupina )08.03. 2018Kapitola 4
SnuggleswithSnape: ( Lupina )07.03. 2018Kapitola 3
SnuggleswithSnape: ( Lupina )06.03. 2018Kapitola 2
SnuggleswithSnape: ( Lupina )05.03. 2018Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )01.03. 2018Úvod