Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Hnout žlučí Mistrovi

Kapitola 7

Hnout žlučí Mistrovi
Vložené: Lupina - 13.03. 2018 Téma: Hnout žlučí Mistrovi
Lupina nám napísal:

Autor: SnuggleswithSnape            Překlad: Lupina             Beta: denice         Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7463124/7/

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 7. Gay jako vyšitý

Z pohledu Hermiony

„Přesně tak to bylo,“ přitaká a skočí po mně, až spadnu na zem. Začne mě lechtat na žebrech, takže zavřeštím a začnu se kroutit. Nenávidím, když mě někdo lechtá.

„Co se to tu, ksakru, děje?“ zeptá se hlas, já vzhlédnu a ve dveřích uvidím… Severuse a Remuse.

Draco na mně okamžitě ztuhne, ale nesleze. „Pročpak? Dobrý večer, páni profesoři,“ pronesu se s širokým úsměvem. „Co děláte tady, v našem novém muchlovacím koutku?“ zeptám se a zahýbám obočím. Vzhlédnu k Dracovi a ten se na mě pousměje. Mám pocit, že mi takto říká, že do toho jde se mnou.

S připitomělým zazubením natočím hlavu a nejdřív pohlédnu k Remusovi s jeho známým vědoucím úsměvem… Páni, mám na své straně jednoho z nich. Pak přesunu pohled na svého Mistra lektvarů… Hlasitě polknu. Z uší mu jde pára, tvář má kamennou, a mračí se na mě. „Slečno Grangerová, nemyslím si, že sklad zásob je příhodné místo pro vaše…“ začne, a pak zaváhá nad dalšími slovy.

„Muchlování,“ dokončím za něj, jelikož jsem nápomocná osoba.

Navzdory faktu, že nedělám nic jiného, než že mu pomáhám, se na mě kdo ví proč zamračí snad ještě víc. „Ano… to,“ vyplivne ta slova, jako by byla nechutná, a možná že i jsou.

„Ale je to tak pohodlné, pane profesore,“ odvětím s falešným úsměvem. Vrátím pohled zpět na Draca: „Nemyslíš, plyšáčku?“ zeptám se a vidím, že Draco má co dělat, aby se při té přezdívce nerozřehtal.

„Jistě, tulinko,“ odvětí a teď je řada na mně, abych nevybuchla. Cítím, jak mi rukou přejede po stehnu a pomalu se sune nahoru, až hlasitě zalapám po vzduchu.

„To stačí. Oba ven z mé učebny!“ zařve profesor Snape a Draco ze mě okamžitě seskočí.

„V podstatě jde o komoru,“ nadhodím vstřícně.

Slečno Grangerová!“ zahuláká, když vezmu Draca za ruku a nechám se zvednout.

„No, jen jsem si říkala, že byste mohl být zmatený, chci říct…“

„Mlčte,“ přikáže ostře, což ve mně vyvolá zabublání smíchu. Není šance, že by k tomuto nějak brzy došlo.

„Jak možná víte, pane profesore, nezajímám se o Hermionu, ani o žádnou jinou holku,“ naváže Draco, když se postavíme.

„Co přesně se snažíte říct?“ zeptá se profesor Draca, ale upřímně, nemůže být až tak natvrdlý.

„Že je gay jako vyšitý,“ dodám za ně oba.

„Řekl jsem vám, abyste mlčela,“ připomene profesor Snape, když zamíří ke mně, ale stihnu mu proklouznout pod paží a vyběhnout ze skladu až do chodby.

Po chvíli se ke mně připojí Draco. „Co to sakra je ‚jako vyšitý‘?“ zeptá se mě, což odměním zaúpěním a chytím se za hlavu… Na tak chytrého kluka se dokáže chovat jako naprostý idiot.

ooOOoo

Začíná mě unavovat slovní válka mezi mnou a profesorem Snapem. V posledních dvou hodinách mě dokonce ani nevyhodil ze třídy, ve skutečnosti mě naprosto ignoroval! I když jsem se ho zeptala, jaké spodní prádlo má na sobě, nehnul ani brvou. Jsem si však jistá, že nosí boxerky… aspoň v to doufám, nikdo nechce snít o muži ve slipech.

„Co tě žere?“ zeptá se Draco a posadí se vedle mě.

„Spodní prádlo profesora Snapea,“ odpovím, ale proč o něm přemýšlím? Jak se zdá, v poslední době je hlavním předmětem mých myšlenek.

„Ble, že jsem se ptal,“ odvětí Draco a já se musím zasmát. „Je můj kmotr, víš,“ dodá.

„U Merlina, víš to?“

„Vím co?“ zeptá se Draco a s přitroublým výrazem se ke mně otočí.

„Jaké má spoďáry,“ zazubím se.

„Ne,“ odpoví a popadne mě za vlasy. Ostře zatáhne, až sebou cuknu.

„To bolí,“ zafňukám, zaklapnu knihu a chystám se od něj odejít.

Povzdechne si a přisune se blíž. „Promiň, Hermiono.“

„Omluva mi náladu nezvedne.“

„Ne… ale co třeba, když ti řeknu, že mám pro tebe ten lektvar?“

Okamžitě pookřeju. „Máš? Dej mi ho!“ požádám a natáhnu ruku.

Zazubí se a vloží mi do dlaně flakónek. „Na co přesně ho použiješ?“ zeptá se a já jen zavrtím hlavou.

„Uvidíš,“ odpovím, vstanu a strčím knihu do brašny. Líbnu Draca na tvář a zamířím do kuchyně.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 7 Od: solace - 28.03. 2018
Dobre robí, že ju ignoruje. Mal by v tom pokračovať, to by jej vzalo vietor z plachiet. Vďaka za preklad.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 7 Od: zuzule - 14.03. 2018
Mno jiste, Severusovo spodni pradlo neda spat mnohym zenam :D Diky!

Re: Kapitola 7 Od: Jacomo - 13.03. 2018
Hermiona se s Dracem baví o Snapeových spoďárech? Merline, pomoz, svět už nikdy nebude stejný! :-)))) Co nás ještě čeká? A chci to vůbec vědět? Chci, jsem masochistka :-)) Díky! Takhle povídka překvapuje v každé kapitole.

Re: Kapitola 7 Od: denice - 13.03. 2018
Opravdu se těším na komentáře k příští kapitole, ačkoli ta pravá bomba vybuchne až v jedné z dalších :-)

Re: Kapitola 7 Od: margareta - 13.03. 2018
Žiju ve stavu úžasu. Proč se Severus nebrání? Nebo je to klid před bouří a teprve si chystá munici? Vždyť z Hermiony je stalker, taky jak vyšitý! S tím spodním prádlem to už přehnala. Měl by si uvědomit, že nejlepší obrana je útok a něco ďábelského jí provést! Díky! Jsem zvědavá, jestli, a co vymyslí.

Re: Kapitola 7 Od: luisakralickova - 13.03. 2018
Děvčata díky, bavím se královsky. Chudák Severus, nějak nestíhá;)

Re: Kapitola 7 Od: martik - 13.03. 2018
Takže pracovní zápal je na zbytek dne utlumen jedinou otázkou: Jaké prádlo nosí profesor Snape? Vážně, díky. Teď ani neusnu. Jen by mě zajímalo, co dalšího ti dva spolu piklí. Každopádně, když se Snape konečně "dovtípil", že Draco kope za druhý tým, už nemusí žárlit. I když... bylo to také zlaté :-) Díky, Lupino a denice, za projasnění pracovního odpoledne.
Re: Kapitola 7 Od: Jimmi - 13.03. 2018
Tak už viem, čo ste riešili! Hahaha. Lupinka, denice skvelé, tlieskam. Viete si predstaviť tie muky nemať čo robiť a nemôcť si otvoriť kizi, aj keď je tam nová kapitola? Ešteže je ten skype. Takže ešte raz, skvelý výber, úžasný preklad a naprosto dokonalý darček. Ďakujem

Prehľad článkov k tejto téme:

SnuggleswithSnape: ( Lupina )30.03. 2018Kapitola 20
SnuggleswithSnape: ( Lupina )29.03. 2018Kapitola 19
SnuggleswithSnape: ( Lupina )28.03. 2018Kapitola 18
SnuggleswithSnape: ( Lupina )27.03. 2018Kapitola 17
SnuggleswithSnape: ( Lupina )26.03. 2018Kapitola 16
SnuggleswithSnape: ( Lupina )23.03. 2018Kapitola 15
SnuggleswithSnape: ( Lupina )22.03. 2018Kapitola 14
SnuggleswithSnape: ( Lupina )21.03. 2018Kapitola 13
SnuggleswithSnape: ( Lupina )20.03. 2018Kapitola 12
SnuggleswithSnape: ( Lupina )19.03. 2018Kapitola 11
SnuggleswithSnape: ( Lupina )16.03. 2018Kapitola 10
SnuggleswithSnape: ( Lupina )15.03. 2018Kapitola 9
SnuggleswithSnape: ( Lupina )14.03. 2018Kapitola 8
SnuggleswithSnape: ( Lupina )13.03. 2018Kapitola 7
SnuggleswithSnape: ( Lupina )12.03. 2018Kapitola 6
SnuggleswithSnape: ( Lupina )09.03. 2018Kapitola 5
SnuggleswithSnape: ( Lupina )08.03. 2018Kapitola 4
SnuggleswithSnape: ( Lupina )07.03. 2018Kapitola 3
SnuggleswithSnape: ( Lupina )06.03. 2018Kapitola 2
SnuggleswithSnape: ( Lupina )05.03. 2018Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )01.03. 2018Úvod