Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Magie krve

33. Experimentování

Magie krve
Vložené: Coretta - 23.02. 2018 Téma: Magie krve
Coretta nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

~~~~~~~~~~~~~

 

33 -- Experimentování


Testování žertovných sladkostí byla podle očekávání zábava. Po krátké diskusi se rozhodli dát celému procesu jakýsi řád, aby nevznikl příliš velký chaos. Usadili se v kruhu a jeden po druhém si z hromádky uprostřed něco vybrali a vyzkoušeli to. Vždycky počkali, než se účinek každé sladkosti projeví, než přešli k dalšímu člověku. Některé věci se projevily okamžitě, zhruba stejné množství s pětiminutovým odstupem. Občas něco trvalo déle, a tak si čekání krátili povídáním.

Trvalo až do třetí sladkosti, která způsobila, že během dvou až tří minut narostly Seamusovi vlasy až po chodidla, než si ostatní ve společenské místnosti všimli, co se děje. Když se na řadu dostal Harry, sešlo se kolem nich úctyhodné obecenstvo.

Harry z kupičky mezi nimi vytáhl zabalenou krabičku a podíval se na popisek.

„Co je tam napsáno?“ Zeptal se Dean.

„Rozmarná křídla,“ přečetl Harry.

Hermiona vydala nedůstojný zvuk ve snaze potlačit smích. Dean se zasmál. Harry na něj vyplázl jazyk.

Krabička obsahovala velké množství drobounkých bonbónků. Harry si je nervózně prohlížel. „Mám si pro začátek dát jen jeden?“

Všichni přikývli. Ron, Hermiona, Seamus a Ginny řekli naráz „jo“, což odstartovalo smích nanovo.

Harry kývl a vhodil si jeden malý bonbónek do pusy. Chutnal jako karamel. Docela dobře. „Mňam,“ řekl. Všichni ho vyčkávavě sledovali. Ron nařídil čas.

Bonbón se rozplynul a Harry si začínal myslet, že by měl zkusit další, když mu najednou začala brnět ramena. Nepohodlně se zavrtěl.

„Něco je špatně?“ Zeptala se Hermiona úzkostlivě.

„Ne, jenom to... tak nějak svědí.“

„Kde?“

„Na ramenou. Je to jakoby-“

Už se mu nepodařilo sdělit ostatním, jaký to byl pocit. Jako mávnutím hůlky svědění zmizelo, Hermiona vyjekla a uskočila vzad. Harry cítil, jak mu po obou bocích vane lehký vánek, vzduchem se neslo tiché bzučení. Okolo stojící lidé se začínali smát. Harry se ohlédl doprava a uviděl stříbřitou šmouhu. Nalevo to samé. Teď už se smáli v podstatě všichni. Ron ležel na zemi a bušil pěstmi do koberce.

Harry si znenadání uvědomil, že má ramena v křeči. Silně se snažil uvolnit ramena a jeho snaha byla odměněna, když se pohyb stříbrných šmouh zpomalil a na jejich místě se objevila křídla. Stříbrná křídla. Křídla zlatonky, uvědomil si Harry a připojil se ke smíchu ostatních.

„Hej, to chci taky zkusit!“ Vykřikl Dean. O pět minut později měl měňavá křídla vážky protkaná černou sítí. Neville napřáhl ruku.

„Mně taky!“ Řekl Ron. Harry se obrátil, když po levé ruce ucítil pohyb, a zjistil, že se mezi něj a Seamuse usadila Hermiona. Usmála se na něj, v očích jí pohrávaly ďábelské jiskřičky.

„Řekl jsi, že s vámi taky můžu hrát?“ Zašeptala.

Podal jí jednu, i když na ní nebyla řada.

Neville získal prohnutá ptačí křídla, taková, jaká má rorýs nebo sokol. Ronovi se na zádech objevila jasně barevná křídla jakéhosi tropického ptáka. Seamus dostal nádherná motýlí křídla, která Harrymu znepokojivě připomněla křídla, jaká mělnil ve Snapeově hmoždíři. Hermiona získala propracovaná, krajce podobná, vílí křídla, nad kterými jen potěšeně povzdechla. Ginny chtěla také zkusit štěstí a na zádech se jí objevila obří hnědá křídla netopýra. Harry se bál, že bude zklamaná, až je poprvé uvidí, Ginny ale překvapila a využila je do posledního – nejprve se snesla na svého bratra jako útočící démon a pak se stydlivou nevinností pózovala pro Deana. Colin vytáhl svou kameru, což zmírnilo Harryho zklamání, když jeho neposedná zlatonková křídla zmizela.

 


Nebelvíři scházeli po schodech na oběd jako přeživší nějakého pomateného duelu. Polovina z nich měla podivně zbarvené vlasy a neviditelné nebo naopak přebývající tělesné části. Ginny, která snědla několik dalších křídlových bonbónků, si uchovala svá netopýří křídla. Hermiona měla ocas zakončený načepýřeným chomáčkem chlupů, kterým mohla švihat v elegantních smyčkách nebo s ním mohla šimrat Harryho za krkem. Nevillovi zůstalo obočí z velkých zahnutých brků hrajících všemi barvami duhy. Ze Seamuse cokoliv, co se pokusil říct, vyšlo v rýmu. Jack poskakoval jako klokan. Iggyho museli vést, protože všechno viděl dvojmo. Také Harrymu prozradil, že přicházející hlas slyší střídavě od obou osob, které vidí, „úplně, jako bych slyšel dvojčata“, řekl. Colin plul s obrovskou námahou vzduchem, k podlaze se zřítil ve Velké síni někde u středu nebelvírského stolu. Jeho „ááá“ a „jauvajs“ zanikly ve všeobecném chaosu komentářů, otázek a smíchu.

Harry vypadal celkem normálně. Po zmizení křídel měl pocit, že mu košile nějak nesedí, a vzpomněl si na Snapeovo varování ohledně účinku tělesného přeměňování. Potom se vyhýbal všemu, co by mohlo být na přeměňování založeno. Posadil se k Hermioně a přeběhl pohledem profesorskou tabuli. Snape ho sledoval se záhadným výrazem. Pak zaregistroval, že se k jejich stolu rozhodným krokem blíží profesorka McGonagallová rudá v obličeji. Netušil, jestli se zlobí nebo přemáhá smích.

McGonagallová se zastavila přesně naproti Harrymu, nebo spíš, jak si uvědomil, mezi Ronem a Hermionou. Podívala se na Hermionu.

„Slečno Grangerová. Co má toto znamenat?“

Hermiona ztuhla. McGonagallová odvrátila pohled k Ronovi, který také mlčel. Harry, který měl příležitost sledovat zástupkyni ředitele během společných večeří v létě, usoudil, že skutečně vypadá spíš pobaveně než rozzlobeně. Možná trochu ustaraně.

„Fred a George mi poslali nějaké vzorky,“ prozradil dobrovolně. Dvě peříčka z jeho levého obočí se změnila v droboučké ptáčky, kteří odlétli. McGonagallové zacukal koutek.

„Vzorky?“

„Nových výrobků, které prodávají Kratochvilné kouzelnické kejkle nebo které mají kluci v plánu co nevidět uvést na trh. Jsou to jen věci z žertovného obchodu. To žádné pravidlo nezakazuje nebo ano?“

McGonagallová semkla rty v marném pokusu zakrýt úsměv. „Ne, pane Pottere, nezakazuje. Jen jsem se chtěla ujistit, že jste se ve věži vzájemně neproklínali.“ Zkoumavě přeběhla pohledem po studentech usazených u stolu a zvýšila hlas: „Každý, u koho účinky nevymizí do konce dnešní večeře, se dostaví na ošetřovnu. Je to jasné?“

Ozvalo se tiché mručení: „Ano, paní profesorko“. McGonagallová se na Harryho usmála.

„Obdržel jste zásilku dnes?“

„Ne, už to nějakou dobu je.“

Profesorka mírně pokývla hlavou. „Děkuji, že jste počkal na víkend, pane Pottere.“ S tím se otočila a vyrazila zpátky k hlavnímu stolu.

 


Protože testování vzorků skončilo tak brzy, zbyl Harrymu před setkáním se Snapem nějaký čas. Rozhodl se dočíst Nejzazší mez. A příště, pomyslel si, si vyberu něco, z čeho mi nebudou odumírat mozkové buňky.

Do konce mu zbývalo šest stránek, když k němu přišla Hermiona. Zvedl oči a chtěl jí říct, jestli by mu mohla dát pět minut, ale zarazil se při pohledu na její vážný výraz.

„Copak?“ Zeptal se.

„Jdu nevhod?“

Harry se podíval na knihu ve svém klíně a zavrtěl hlavou. „Ne. Tohle je fajn.“

„Je to dobrá kniha?“

„Spíš bych řekl příšerná. Autorovi se daří podat naprosto všechno nudně. Musí to být nějaký blízký příbuzný profesora Binnse. Nemůžu se dočkat, až se prokoušu ke konci.“

„Jo tak. No, jen jsem se chtěla zeptat, co se děje. Mračíš se od chvíle, co ses vrátil z oběda. Je to jen tou knihou?“

„Asi jo. Nejsem naštvaný nebo tak něco. Neuvědomil jsem si, že tak vypadám.“

„Poslední dobou tak vypadáš dost často.“

„Hm.“ Harry pokrčil rameny. „Není to jen tím, že mám hubenější obličej?“

Hermiona nevypadala přesvědčeně, ale pokrčila rameny.

„S dnešním ránem...“ začala váhavě.

„Ano?“

Hermiona překotně pokračovala. „Dnes mi s tebou bylo dobře. Od začátku školy se ve tvé společnosti necítím pohodlně. Teď jsem...“ zčervenala. „Jenom jsem chtěla vědět, proč jsi mě předtím políbil?“

Harry sklopil hlavu, cítil, jak se mu po tvářích rozlévá červeň. „Proč myslíš?“ Zamumlal.

„No, to je právě to. Já... Když jsme byli v Příčné ulici, bylo to v pohodě.“ Harry k ní zvedl oči. Možná tenhle rozhovor nakonec nebude tak hrozný. Hermiona se kousala do spodního rtu. Harrymu to připadalo roztomilé. „Potom později jsem začala mít pocit, že jsi mě políbil, jen abys mě umlčel.“

„Ne! Teda… No, možná trochu, ale spíš jako protiargument. Myslím, že jsi hezká, chytrá a úžasná, nechtěl jsem, abys mě zavrhla kvůli takové hlouposti.“

„Jenže podruhé to taky bylo, abys mě nemusel dál poslouchat. A ani jednou jsi potom neřekl nic hezkého.“

Harry jí nabídl ruku, Hermiona ji přijala a nechala ho, aby ji stáhl k sobě na pohovku. Obrátil se k ní a pomalu, něžně ji políbil, přejížděl po jejích měkkých rtech, pak naléhavě přitlačil, otevřel jí rty jazykem a škádlil ji špičkou svého. Všemu se přizpůsobila a pozornosti mu plně oplácela, dokud se polibek nestal divokým, kluzkým tancem jazyků, rtů a rozvlněného pohybu.

Zadýchaně se odtáhl.

„Hermiono. Víš vůbec, jak úžasně líbáš?“

„Myslíš to vážně?“

„Samozřejmě.“

„Ty taky. Jsi zdaleka nejlepší kluk, se kterým jsem to kdy zkoušela,“ zašeptala Hermiona. Harry se ušklíbl, věděl, že Ron stojí opodál u ohně.

„Zůstaň tu se mnou,“ prosil ji Harry. „Než budu muset jít.“ Zkontroloval hodiny na krbové římse a povzdechl se. „Což bude brzy.“

„Proč musíš znovu za profesorem Snapem?“ Zeptala se a schoulila se mu po boku. Harry spokojeně vydechl a objal ji kolem ramen, aby si ji mohl přitáhnout blíž.

„Pořád kvůli projektu,“ odpověděl.

„On a Brumbál se střídají ve tvém vedení?“

„Nejen oni, vlastně jsou zapojení i Kratiknot a Remus. Ale nebudou se mnou pracovat všichni naráz, ani není probíraná látka rozdělená rovnoměrně.“ Harry zaváhal. Se Snapem bude v kontaktu daleko častěji než s ostatními profesory. „Snape je jediný, kdo požaduje schůzky takhle často – asi mi nevěří, že zvládnu pracovat samostatně.“

„Dovedu si představit proč,“ řekla Hermiona plaše.

„Já bohužel taky. Proto se všemi setkáními souhlasím.“

Hermiona se mu natáhla přes klín a jemně mu z druhé ruky vykroutila knihu. Přitáhla si ji k sobě, přečetla si název a zamračila se.

„To je černá magie,“ řekla nevěřícně. Trochu se od Harryho odtáhla a sklonila se nad knihou ve svém klíně.“ Namátkou prolistovala pár stránek, několik míst zběžně pročetla.

„Neobsahuje to poznámky ohledně sesílání kleteb,“ bránil se Harry. „Je to spíš teoretický a právní přehled. Co je nelegální. Proč. Kdy to začalo být nelegální.“

„Harry – Proč tohle čteš?“

„Kvůli svému projektu.“

 


V pondělí si Malfoy Harryho v hodině lektvarů opět nevšímal. Harrymu to vyhovovalo. Samotná hodina proběhla v klidu. Harry zjistil, že poté, co se Snapem v předchozím dni strávil několik hodin, je schopen nebrat si jeho urážky tolik k srdci. Zauvažoval, zda mu to časem a s trochou cviku nezačne připadat dokonce zábavné.

Nikomu nebyl uložen školní trest a nikdo nedostal rozkaz zdržet se po hodině, takže všichni studenti odešli z lektvarové laboratoře v jedné skupině. Bulstrodeová vyrazila svižně pryč, jako by měla další hodinu na opačné straně hradu, ale ostatní kráčeli v jednom chumlu, Parvati a Terry si povídali. Harry koutkem oka pohlédl na Justina, aby zjistil, jestli s ním může zahájit konverzaci, ale šesťák z Mrzimoru vypadal ztracený v myšlenkách. Parvati se od nich odpojila ve druhém patře. Harry došel k učebně obrany proti černé magii ve společnosti Malfoye, Justina a Terryho. Ron s Hermionou na něj čekali na rohu.

Hermiona se usmála na Harryho, ale Ronův úsměv nebyl přátelský ani trochu, když jim vykročil vstříc.

„Hele, koukněte, jestli to není naše hvězdná akrobatická fretka!“ Poškleboval se. „Letos toho moc nenamluvíš, fret-“

„Rone,“ řekl Harry výstražně.

Intenzita jeho hlasu překvapila i jeho samotného. Všichni ostatní ztuhli. Harry pokročil k Ronovi. „Nech to být.“

Ron i Malfoy na něj užasle koukali. Hermiona se kousala do rtu. Terry se napjatě sunul blíž ke dveřím do učebny. Harry měl pocit, že Justin už zmizel uvnitř, ale neodvážil se ohlédnout a spustit tak Malfoye a Rona z očí, aby to zkontroloval.

„Takže ty se teď zastáváš Malfoye?“ Zeptal se Ron nevěřícně.

„Nic neudělal.“

„Jo, ne zrovna teď,“ odsekl Ron vztekle. „Ne, že by na tom záleželo.“

„Záleží.“ Harry se na Rona zamračil. „Já tuhle hru dál odmítám hrát, ty bys taky měl. Nezačínej to, když tě on nechává na pokoji.“

Ron na něj chvíli zůstal civět s otevřenými ústy. Malfoy se opřel o zeď a pozorně je sledoval. Hermiona udělala krok zpátky a založila si ruce na hrudi.

Harry pokročil k Ronovi. Nebyl si jistý, že může Rona přimět poslechnout. Chtěl Rona znejistět natolik, aby couvnul, ale nechtěl, aby se cítil ohroženě. Aby vyrovnal útočnost svého přistoupení, snažil se neprojevit zlost.

„Promluvíme si o tom později,“ řekl. „Teď Malfoye přestaň provokovat.“

Ron se zamračil. Důkladně si Harryho prohlédl, pak se mu k Harryho zklamání začala po tváři rozlévat spokojenost, která naznačovala, že má v rukávu dobrý trumf.

„Víš, Harry,“ řekl, „vážně by sis ty vlasy neměl rovnat. Dost se podobají Snapeovým.“

Harry sebou trhl. Jedna ruka mu automaticky vylétla k vlasům a pročísla hladké prameny. Opožděně si uvědomil, že mnohokrát Snapea viděl zvednout ruku ve stejném gestu. Malfoyovo tiché odfrknutí prozradilo jeho pobavení.

„No ano, Weasley, vidím, co máš na mysli,“ poznamenal. „Vypadá jako někdo vystavený šamponu profesora Snapea.“ Odrazil se ode zdi a pohlédl zpříma do Harryho očí.  Harryho zašimrala zlá předtucha. Cílem nebylo spojit Malfoye a Rona proti němu! Přitáhnout pozornost k jeho rostoucí podobnosti se Snapem bylo ještě horší. Uvědomoval si, že Ron zřejmě nezaznamenal, jak trefný jeho komentář byl, ale Malfoy k věcem přistupoval kritičtěji. Harry odmítl před Malfoyovým pohledem couvnout. Malfoy prošel kolem Rona, jako by tam ani nebyl, ale nerozhodně se zastavil, když byl na délku paže od Harryho. Harry k němu shlédl.

„Ano,“ uhodl správně důvod jeho zaváhání. „Vyrostl jsem.“

Malfoy ho lhostejně přejel pohledem od hlavy k patě a zpátky. „Pořád tě není zas tak moc,“ poznamenal. Ustoupil zpátky a sebevědomě se Harrymu podíval do očí. „Ten úšklebek je slušný – dost podobný – ale Pottere, malá rada, jeho nesahá ani po kotníky. I když by bylo zajímavé sledovat, jak se snažíš.“

Harry couvnul. Ušklíbám se?

„Tak je to lepší,“ vyjádřil se nadutě Malfoy. Odkráčel ke dveřím do učebny, kde se ohlédl. „Čas na hodinu, Harry,“ řekl ledabyle a zmizel uvnitř.

Harry musel Rona popadnout za cíp hábitu, aby mu zabránil vrhnout se za blonďákem. Po krátké potyčce skončili na zemi, Harry na Ronovi. Harry věděl, že Remus ještě není v učebně – určitě by touto dobou dorazil a zjišťoval, co je to za povyk.

„Rone!“

„Pusť mě! Za tohle ho zabiju!“

„Za co?“ Zeptal se Harry. „Nic neudělal.“

„Řekl ti Harry!“

Hermiona se zasmála. Harry se podíval dolů na Rona, který se konečně začínal uklidňovat.

„Rone, nemyslím si, že by důvěrné oslovení bylo hrdelním zločinem,“ poznamenal Harry věcně.

„Slez ze mě,“ zavrčel Ron. Malfoy bude nyní sedět na svém místě připravený se bránit, pokud nebude Remus nablízku. Ochotně z Rona slezl. Ron se vytáhl na nohy a zuřivě se na něj zamračil. „Dovolil jsi mu, aby ti říkal Harry?“ Zeptal se prudce.

Harry zavrtěl hlavou. „Nemluvíme spolu.“

„Takže mu řekneš, ať už to nedělá?“

Harry se zakřenil. „Ani náhodou. Řeknu mu Draco a budu sledovat, jak na to zareaguje.“

Ron se po Harrym ohnal pěstí a Harry uhnul.

„Ne!“ Zakřičela Hermiona. Oba chlapci od sebe překotně ustoupili a natáhli se po svých hůlkách.

„Harry! Rone!“

Dorazil profesor Lupin. Přibíhal za nimi chodbou a tvářil se nanejvýš rozladěně.

„Co si myslíte, že děláte?“ Z učebny obrany vykouklo několik hlav, aby jim nic neuniklo. Lupin se zamračil. „Harry, měl jsem o tobě lepší mínění! Pane Weasley, vy jste dokonce prefekt. Očekává se od vás, že budete vyžadovat od ostatních, aby dodržovali školní pravidla, ne že je sám budete porušovat.“ Lupin se ohlédl po Hermioně. „Slečno Grangerová, byl bych vám zavázán, kdybyste příště vymyslela něco efektivnějšího než křičet ne. Navrhoval bych odzbrojovací kouzlo.“

„Ale to bych nejprve musela sáhnout po hůlce,“ protestovala Hermiona. „A když bych jednoho odzbrojila, druhý by zatím mohl...“

Profesor Lupin unaveně přikývl. „Ještě v tomto pololetí budeme probírat, jak ovlivnit skupinu lidí nebo předmětů. Nepochybně to shledáte užitečným.“ Obrátil se na Harryho a Rona a povzdechl si. „Dvacet pět bodů z Nebelvíru za každého z vás.“

Ronovi poklesla brada. Harry trhl rameny, jako by mu na tom nemohlo záležet méně.

„Ale!“ Vykoktal Ron.

„Vyprovokovali jste na chodbě boj,“ utnul ho Lupin nazlobeně, „a zjevně jste byli připravení postoupit ke kletbám. To je klasifikováno jako výrazné přestoupení pravidla zajišťujícího vaši bezpečnost. Pokud jednoho z vás nachytám znovu, bude to za víc bodů a školní trest k tomu. Vyjádřil jsem se jasně?“

Ron přikývl. Harry odpověděl: „Ano, pane,“ ale dal si záležet na svém nejodbojnějším zamračení. Remus mu oplatil rozhořčeným pohledem, díky kterému se Harry v tu ránu cítil jako umíněné dítě. Kajícně sklopil oči. „Omlouvám se,“ zamručel.

Remus si povzdechl. „Pojďme dovnitř,“ řekl. „Dnes proti sobě duel cvičit nebudete.“

„Pane profesore?“ Ozvala se Hermiona. „Ron by neměl být ani s Malfoyem.“

Remus se málem pousmál. „To, slečno Grangerová, je samozřejmostí za všech okolností.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 28.12. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: werusska - 20.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 33. Experimentování Od: denice - 26.02. 2018
Chudák Harry, tohle snad nebude mít konce - jeden problém s Hermionou se mu vyřeší velice pěkným způsobem, ale dva další se vynoří. Naštvaný Ron a mazaný Draco, který už je na stopě - to bude ještě bengál. Moc se mi líbil ten průvod Nebelvírů - ještě že to Minerva vzala s nadhledem :-) Díky.

Re: 33. Experimentování Od: sisi - 23.02. 2018
To muselo být jak průvod maškar, když šli nebelvíři k večeři a zůstaly jim zbytky účinku jejich mlsání. Minerva je zlatíčko, dobrá úča, že jim to nevymlouvala. Nakonec ve škole čar a kouzel musí nějak regulovat používanou magii, je jen dobře, že se mládež zabavila na celé odpoledne a neřádili po hradě. A taky nikomu neublížili. To Ron, jak potkal Draca, tak se mu splašili hormony, nebo se mu dutou hlavou prohnal tajfun a hned se stavěl na zadní, tajak ten kohútek na smetisku. Nikdy by neměl bojovat s hůlkou a proti Harrymu a ještě na chodbě. Fakt, jak kdyby nechal mozek někde v úschovně. :-) Děkuji za kapitolu, je to fajn přečíst si páteční výběr už v pátek.

Re: 33. Experimentování Od: kakostka - 23.02. 2018
To je pěkná kapitola, taková hravá... Harry obklopen přáteli, křídla jako zlatonka, Mione švihající elegantně ocasem:-)))) to se povedlo. A pak jako kontrast Severusovi rysy, které se mu stále nápadněji plíží do tváře. "Stále mračení", které je jen součástí proměny.... hm, jsem zvědavá jak to vydrží. A pak to dorazí Ron scénou s Dracem, ach jo. A Draco není hloupej, bude Harryho víc sledovat, to je jasné. Těším se na pokračování. A líbila se mi i Minerva jak ustála s gracii experimentální dýchánek. Děkuju

Re: 33. Experimentování Od: JSark - 23.02. 2018
Nejako sa to zvrháva. Najskôr Hermiona jančí, teraz Ron vyvoláva bitky... no neviem, som zvedavá, kedy sa všetko prevalí.

Re: 33. Experimentování Od: Jacomo - 23.02. 2018
Harrymu se to zase začíná komplikovat. Ještěže aspoň líbačka s Hermionou se vyvedla :-) Jsem zvědavá, jak se zapojí Draco Malfoy. Skoro bych tipla, že tu Harryho podobnost se Snapem nenechá tak snadno být. Díky, Coretto! Povídka je čím dál zajímavější.

Re: 33. Experimentování Od: Neprihlásený - 23.02. 2018
Vůbec se netěším na to, až to praskne.

Re: 33. Experimentování Od: zuzule - 23.02. 2018
Ajaj.. Mno ale jednou to prasknout musi, ze je jeho syn... Dekuju!

Prehľad článkov k tejto téme:

GatewayGirl: ( Coretta )27.03. 202084. Epilog
GatewayGirl: ( Coretta )20.03. 202083. Zpátky doma - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )13.03. 202083. Zpátky doma - část první
GatewayGirl: ( Coretta )06.03. 202082. Opatrovnictví - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )28.02. 202082. Opatrovnictví - část první
GatewayGirl: ( Coretta )21.02. 202081. Ráno poté
GatewayGirl: ( Coretta )14.02. 202080. Hadí jazyk - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )07.02. 202080. Hadí jazyk - část první
GatewayGirl: ( Coretta )31.01. 202079. Pánem
GatewayGirl: ( Coretta )24.01. 202078. Halloweenský ples - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )17.01. 202078. Halloweenský ples - část první
GatewayGirl: ( Coretta )14.06. 201977. Nejisté časy - část třetí
GatewayGirl: ( Coretta )07.06. 201977. Nejisté časy - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )31.05. 201977. Nejisté časy
GatewayGirl: ( Coretta )24.05. 201976. Kletby a tesáky - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )17.05. 201976. Kletby a tesáky
GatewayGirl: ( Coretta )10.05. 201975 - Černá magie a temná stvoření - část 2
GatewayGirl: ( Coretta )03.05. 201975 - Černá magie a temná stvoření - část 1
GatewayGirl: ( Coretta )05.04. 201974. Neopatrnost
GatewayGirl: ( Coretta )15.03. 201973. Dárky a obavy - část 2
GatewayGirl: ( Coretta )08.03. 201973 - Dárky a obavy
GatewayGirl: ( Coretta )22.02. 201972. Nová spojenectví - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )15.02. 201972. Nová spojenectví - část první
GatewayGirl: ( Coretta )08.02. 201971. Důsledky
GatewayGirl: ( Coretta )01.02. 201970. Nebezpečí důvěry
GatewayGirl: ( Coretta )25.01. 201969. Úrovně
GatewayGirl: ( Coretta )18.01. 201968. Rituál
GatewayGirl: ( Coretta )09.11. 201867. Masky
GatewayGirl: ( Coretta )02.11. 201866. Vzájemnost
GatewayGirl: ( Coretta )26.10. 201865. Smlouvání
GatewayGirl: ( Coretta )19.10. 201864. Zachovat dekorum
GatewayGirl: ( Coretta )12.10. 201863. Nový úhel pohledu
GatewayGirl: ( Coretta )05.10. 201862. Na špatném místě
GatewayGirl: ( Coretta )28.09. 201861. Zasedání Weasleyových
GatewayGirl: ( Coretta )21.09. 201860. Hry a žertíky
GatewayGirl: ( Coretta )24.08. 201859. Změny
GatewayGirl: ( Coretta )17.08. 201858 - Abstraktní pojem
GatewayGirl: ( Coretta )10.08. 201857. Osobní záležitosti
GatewayGirl: ( Coretta )03.08. 201856. Nedůvěra
GatewayGirl: ( Coretta )27.07. 201855. Útoky
GatewayGirl: ( Coretta )20.07. 201854. Sdílení tajemství
GatewayGirl: ( Coretta )13.07. 201853. Inkriminující fotografie
GatewayGirl: ( Coretta )06.07. 201852. Nabídka míru
GatewayGirl: ( Coretta )29.06. 201851. Střet
GatewayGirl: ( Coretta )22.06. 201850. Proměnlivá spojenectví
GatewayGirl: ( Coretta )15.06. 201849. Mapování nepřátelského území
GatewayGirl: ( Coretta )08.06. 201848. Jiná místnost
GatewayGirl: ( Coretta )01.06. 201847. Světlo svítání
GatewayGirl: ( Coretta )25.05. 201846. Hra
GatewayGirl: ( Coretta )18.05. 201845. Udržte mě tady
GatewayGirl: ( Coretta )11.05. 201844. Hadi a zmije
GatewayGirl: ( Coretta )04.05. 201843. Hudba duše
GatewayGirl: ( Coretta )27.04. 201842. Vraždy a vzpomínky
GatewayGirl: ( Coretta )20.04. 201841. Ročník 77
GatewayGirl: ( Coretta )13.04. 201840. Zmírnění následků škod
GatewayGirl: ( Coretta )06.04. 201839. Špatná odpověď
GatewayGirl: ( Coretta )30.03. 201838. Konspirační teorie
GatewayGirl: ( Coretta )23.03. 201837. Vztahy
GatewayGirl: ( Coretta )16.03. 201836. Přechodné nepřátelství
GatewayGirl: ( Coretta )09.03. 201835. Vlkodlačí čest
GatewayGirl: ( Coretta )02.03. 201834. Magická berlička
GatewayGirl: ( Coretta )23.02. 201833. Experimentování
GatewayGirl: ( Coretta )16.02. 201832. Létání a vyšetřování
GatewayGirl: ( Coretta )09.02. 201831. Můj život jako camrál
GatewayGirl: ( Coretta )02.02. 201830. Další komplikace
GatewayGirl: ( Coretta )26.01. 201829. Nový režim
GatewayGirl: ( Coretta )19.01. 201828. Mimoškolní aktivity
GatewayGirl: ( Coretta )12.01. 201827. Opět doma
GatewayGirl: ( Coretta )24.11. 201726. Léto u konce
GatewayGirl: ( Coretta )17.11. 201725. Na čí stranu?
GatewayGirl: ( Coretta )11.11. 201724. Pozměněný stav mysli
GatewayGirl: ( Coretta )03.11. 201723. Možnost volby
GatewayGirl: ( Coretta )27.10. 201722. Pravda
GatewayGirl: ( Coretta )20.10. 201721. Příčná ulice
GatewayGirl: ( Coretta )13.10. 201720. Nejnovější trik dvojčat
GatewayGirl: ( Coretta )06.10. 201719. Ozvěna minulosti
GatewayGirl: ( Coretta )29.09. 201718. Vzájemná nedůvěra
GatewayGirl: ( Coretta )22.09. 201717. Neřesti a čiré zlo
GatewayGirl: ( Coretta )15.09. 201716. Vzpomínky z dětství
GatewayGirl: ( Coretta )08.09. 201715. Rizika povolání
GatewayGirl: ( Coretta )01.09. 201714. Napětí a trocha nudy
GatewayGirl: ( Coretta )25.08. 201713. Ctnosti a vzhled
GatewayGirl: ( Coretta )18.08. 201712. Odstíny viny
GatewayGirl: ( Coretta )11.08. 201711. Veřejné mínění
GatewayGirl: ( Coretta )04.08. 201710. Jedy
GatewayGirl: ( Coretta )28.07. 20179. Prsten
GatewayGirl: ( Coretta )21.07. 20178. Sklepení
GatewayGirl: ( Coretta )14.07. 20177. Útok
GatewayGirl: ( Coretta )07.07. 20176. Útěk
GatewayGirl: ( Coretta )30.06. 20175. Zaskočený návštěvník
GatewayGirl: ( Coretta )23.06. 20174. Neočekávaný dopis
GatewayGirl: ( Coretta )16.06. 20173. Očekávané dopisy
GatewayGirl: ( Coretta )10.06. 20172. Z čistého nebe
GatewayGirl: ( Coretta )02.06. 20171. Z minulosti zbyl jen popel
. Úvod k poviedkam: ( Coretta )19.05. 2017Úvod k povídce