Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 30. Nečekaná omluva

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 08.02. 2018 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

 

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

Originál

                                                                          Rating 13+
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 30. Nečekaná omluva.

 

Hermiona  oknem vstupní haly viděla ostatní, jak se na terase ošívají a neklidně přecházejí z místa na místo. Ačkoli ani ona netoužila zdržovat se ve zdech Manoru, jeden z nich tu musel zůstat, když se Draco loučil s rodiči, takže někdo viděl, jak prochází otevřenými dveřmi, když skončil, bez toho, aby musel spěchat, a aby se rodina nemusela cítit nepříjemně, že je poslouchala celá skupina.

Proto stála v hale, broukala si sama pro sebe, poklepávala špičkou nohy a tiskla si prsty k uším. Cokoli, jen aby neslyšela pravděpodobně velmi osobní slova rozloučení a usmíření, která teď téměř určitě zněla v salonu.

Ani si nebyla jistá, jestli tu byla, protože nikdo jiný zůstat nechtěl, nebo že ostatní nepovažovali za vhodné tu počkat místo ní. Všichni na ni vrhali významné pohledy kvůli tomu, jak Draco spadl z postele, o čemž oni oba zachovávali mlčení. Hermiona si uvědomovala, že to bylo to nejlepší, co mohli udělat. Když nic neříkali, vrcholně zajímavé teorie jejich přátel vyšuměly do prázdna; kdyby se pokoušeli vysvětlovat, vyvolalo by to jen další podezírání.

Během snídaně se bolestně projevilo – vrhanými pohledy a chichotavým šeptáním – že nikdo ani jednoho z nich nepovažoval za takové neviňátko, aby uvěřil, že se ve skutečnosti nic nestalo.

Snažila se nečervenat při pomyšlení na to, co si ostatní pravděpodobně mysleli o průběhu minulé noci.

Její pozornost něco upoutalo a přestala podupávat. Nechala poklesnout paže k bokům a rozhlédla se.

Draco vyšel ze salonu, jeho rodiče ho těsně následovali. Lucius kráčel s rukama za zády, zatímco Narcisiny prsty svíraly synův loket.

Když dorazili k ní, Hermiona si nebyla jistá, co by měla udělat, tak automaticky šla a otevřela dveře. Draco se mezitím naposledy objal s matkou, potřásl otcovou napřaženou rukou a pak přes sebe přehodil Harryho plášť.

Čekala, až kolem ní Draco projde – s tím, že ji zcela zbytečně plácl po zadku, aby věděla, že jde kolem ní, a ona se na to snažila aspoň kvůli jeho rodičům nereagovat – a nechala ho vyjít na terasu k ostatním, než se k nim přidá.

„Slečno Grangerová?“

Strnula v půli kroku. Zbytek skupinky, který se už dával do pohybu, se také zastavil. Otočili se jako jeden muž a hleděli na ni. Po pár bolestivých úderů srdce snášela jejich pozornost, pak se obrátila.

„Ano, paní Malfoyová?“

Narcisa pokynula směrem k domu: „Mohla byste mi věnovat chvíli svého času?“

I když měla dojem, že má nohy přilepené k podlaze, Hermiona si příliš pozdě uvědomila, že netuší, kde se nachází momentálně neviditelný Draco. Nečekané dloubnutí do zad ji poslalo zpět k otevřeným dveřím.

Očividně byl toho názoru, že jeho matka a přítelkyně spolu mohou mít méně napjatý vztah.   

Napřímila se – ignorovala překvapený výraz, který se kmitl v Narcisině tváři – přiměla své rty k úsměvu a přikývla: „Sa – samozřejmě, paní Malfoyová.“

Založila si paže na hrudi, aby si jimi nervózně nepohrávala, když překročila práh a stanula před Narcisou. Lucius stojící opodál působil dojmem, že chce být někde jinde – kdekoli jinde, zdálo se Hermioně – než při jakémkoli druhu rozhovoru mezi oběma ženami.

Snažila se nezblednout, neodkašlat si, ani neudělat cokoli jiného, co by prozradilo, jak náhle ji znervóznila a vylekala bývalá temná čarodějka.

„Vím, že jsme spolu dříve nevycházely nejlépe,“ začala Narcisa, když si špičkou jazyka přejela rty, „ale myslím, že chápete, jak důležitý pro nás Draco je.“

Hermiona přikývla a svraštila obočí. Doopravdy nevěřila, že by dokázala pochopit, jak se cítí, ale jistě si to uměla představit.

„Chtěla jsem se zeptat...“ Narcisa pohlédla na Hermionu, zvedla prsty k hrdlu a uvolnila si vysoký krajkový límec šatů. „Ráda bych se vás zeptala, jestli byste na něj mohla dát pozor.“

Hermiona protáhla tvář a brada jí nepatrně poklesla. „Vy, ech, vy chcete, abych...“

„Ano, postarala se o Draca,“ přikývla Narcisa.

„Já...“ Hermiona zavrtěla hlavou, i když, jak jí bylo jasné, obě dobře věděly, že bude souhlasit.

„Naslouchá vám, slečno Grangerová. Jistě jste si všimla, že dokáže být... poměrně tvrdohlavý.“

Hermiona se kousla do rtu, aby ovládla úsměv.

Narcisa se usmála, ale pokračovala. „Domnívám se, že pravděpodobně bude naslouchat vašemu hlasu více než kterémukoli jinému. Důvěřuje vám, takže myslím, že já bych měla také.“

„Děkuji vám,“ řekla Hermiona, ačkoli její hlas byl trochu napjatý pocitem závazku. Ta žena byla přinejmenším upřímná, to jí musela nechat. 

A viděla jsem, jak se na vás dívá.“

Hermionino srdce spadlo někam k žaludku.

„V tomto případě to pro něj může být jen prospěšné, že?“

Hermiona přikývla a snažila se uvolnit. Tedy, čekala nějakou prudkou tirádu o tom, že žádná mudlovská šmejdka nikdy nebude dost dobrá pro dědice Malfoyů. No, zdůvodnila si Hermiona, pokud měla být spravedlivá, z Narcisy zřetelně vyzařoval dobrý původ a elegance. Pravděpodobně by mudlorozenému neřekla do očí, že je mudlovský šmejd.

Hermiona se ještě jednou nuceně usmála: „Ano. Samozřejmě, že na něj dám pozor, paní Malfoyová. No…“ pokrčila rameny a neubránila se smíchu. „Aspoň jestli mě nechá.“

Narcisa pokrčení rameny ihned opětovala – Hermiona měla pocit, že mnohem elegantnějším pohybem než ona sama. „Muži, je s nimi víc starostí, než za kolik stojí.“

Hermiona se opět zasmála, v šoku, že s ní Dracova matka žertuje.

Odkašlala si a kývla k čekající skupince za otevřenými dveřmi. „No, teď už bychom opravdu měli jít. Děkujeme za vaše pohostinství minulou noc.“

Otočila se a zamířila ven.

„Ach, ještě poslední záležitost?“

Dívka se neotočila, jen se ohlédla přes rameno.

„Jestli to má nějaký význam…“ Narcisa sklopila pohled na své ruce. Několikrát otevřela ústa, než dokázala mluvit dál, a přiměla tak Hermionu divit se, co by mohlo být pro tuto vyrovnanou ženu tak obtížné vyslovit.

Narcisa potřásla hlavou, odkašlala si a začala znovu: „Jestli to má nějaký význam, omlouvám se za to, co vám udělala má sestra.“

Dívčina tvář se znovu celá protáhla šokem, ale nezmohla se na odpověď, zatímco se Narcisa Malfoyová otočila a zmizela v hlubinách Manoru. Hermiona si nebyla jistá, jestli její neschopnost reagovat byla způsobená překvapením z omluvy, o níž se jí ani v duchu nesnilo, nebo z nepříjemné připomínky této konkrétní události.

Cítila, jak se Dracovy prsty ovíjejí kolem jejích a nechala ho, aby ji odtáhl přes terasu a po schodech dolů k čekajícím přátelům.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 30. Nečekaná omluva Od: Lupina - 13.02. 2018
Nějak jsem ve víru nemocí zapomněla na čtvrtečního mazlíčka! Hanba mi. Přesně, jak píšeš, Narcisa se omluvila kvůli synovi. Protože pokud by se omlouvala kvůli výčitkám, bylo by to za to, že nic neudělala proti mučení. Já vím, že patrně nemohla, že by ohrozila syna, ale pokud by výčitky měla, omluvila by se za toto. Za sestru nemůže. Ale rozhodně je to na lady Malfoyovou vstřícný krok. A to se počítá :-) Děkuji, děvčata!
Re: Kapitola 30. Nečekaná omluva Od: denice - 18.02. 2018
Ty do Narcisy opravdu vidíš. V první řadě je to manželka a matka, a pak mocná čarodějka, která celý život prožila v intrikách a neustálém soupeření o moc. Ví, z které strany má namazaný krajíc :-) Děkuji!

Re: Kapitola 30. Nečekaná omluva Od: Jacomo - 09.02. 2018
Já věděla, proč se na ty Malfoyovi tak těším. Netečný Lucius a omlouvající se Narcisa mi byli náramnou odměnou. Díky, denice, opět jsem si s chutí početla :-)
Re: Kapitola 30. Nečekaná omluva Od: denice - 09.02. 2018
Ano, Lucius pokoušející se splynout s tapetou, když se schylovalo k zásadnímu ženskému rozhovoru, mě taky pobavil. Děkuji!

Re: Kapitola 30. Nečekaná omluva Od: silrien - 09.02. 2018
Páni, opravdu nečekaná omluva. Inu, Narcisa je formát. A ten požadavek předtím byl také nečekaný. Vypadá to, že se Malfoyovi opravdu snaží vyrovnat s tím, že mudlovští šmejdi nejsou horší lidé než oni a učí se je respektovat. A myslím, že o spadnutí z postele se kamarádi ještě budou zajímat :D Děkuji
Re: Kapitola 30. Nečekaná omluva Od: denice - 09.02. 2018
Narcisa je především matka, takže udělá cokoli, aby Draca chránila, a jestli jí syna ohlídá Hermiona, bude se snažit s ní co nejlépe vycházet. A řekla bych, že o historii s postelí má většina přítomných docela jasno ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 30. Nečekaná omluva Od: margareta - 08.02. 2018
Abych pravdu řekla, moc tu omluvu vznešené lady Malfoyové nežeru. Od ní je to jenom usilovná snaha zmanipulovat okolí svého syna tak, aby měl celodenní /případně i celonoční/ hlídání. Já se jí nedivím, co by člověk pro záchranu potomka neudělal! Ale být Hermionou, tak si radši udržuju odstup! Aspoň do té doby, než chytí toho šílence; teprve potom můžou společně plánovat, co dál! Díky za kapitolu. Těším se na další!
Re: Kapitola 30. Nečekaná omluva Od: denice - 09.02. 2018
Tak inteligentní dívce, jako je tu Hermiona, určitě došlo, že ta omluva je účelová, stejně jako musela mít i Narcisa jasno v tom, že Hermiona do ní vidí. Ale jak píšeš, Narcisa je matka a pro jediné dítě udělá cokoli. A musela vidět, že Hermioně není Draco lhostejný, tak proč by toho nevyužila... Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod