Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Co jiného?

Co jiného? 4/6

Co jiného?
Vložené: arabeska - 16.12. 2017 Téma: Co jiného?
arabeska nám napísal:
16. december 2017
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

autor: Xeres Malfoy; překlad: arabeska

originálWhat else?

13+

 

 


*

 

 

 

Děláš si srandu?“ zasténala Hermiona, jakmile jí Ginny pod nátlakem vylíčila vše, co se dozvěděla od Blaise.

Ginny zprudka zabouchla dveře prázdné učebny, kam se šly schovat. Jo, představ si, že mi to taky vyrazilo dech,“ utrousila ve snaze o vtip. „Levandule měla pravdu! Kdyby mi někdy někdo řekl, že Levandule bude mít jednou pravdu…“

Ginny, mluvím vážně, já se nesměju…“ vzdychla. „Malfoy a… zamilovaný? Do mě?“

Ginny si málem ukousla ret, ale nakonec stejně vyštěkla smíchy. „Promiň, ale vždycky se musím smát, když to slyším. Strašně jsem se řehtala, už když jsem to říkala Lence.“

Hermionin výraz na druhou stranu dával jasně najevo, že jí do smíchu vůbec není.

Ale Ginny, vždyť je to směšné,“ zavrčela a rozhodila rukama. „Zabini si z tebe určitě vystřelil. To by mu bylo podobné. Je to jen další trik, jak nás ztrapnit.“

Ginny zavrtěla hlavou. „Přísahám, že ne. Řekl, že to posílá dál jenom proto, že už je unavený tím, jak trpí následky všech těch šaškáren a sóloakcí, ve kterých Malfoy hraje hlavní roli.“

Ale já jsem se o nic takového neprosila!“ bránila se Hermiona trucovitě.

Já vím, já vím, trochu se uklidni,“ mírnila ji Ginny. „Jenom… dál předstírej, že nic nevíš, a uvidíme, co se stane.“

Vůbec nic se nestane, mluvíme tady přece o Malfoyovi!“ vypěnila Hermiona už značně hystericky.

Ginny vytřeštila oči. „Nic takového jsem nechtěla ani naznačit, Hermiono. Jenom dál žij svůj život, nakonec ho to unaví a zapomene na tebe dvě vteřiny poté, co uvidí na vánočním večírku Parkinsonovou převlečenou za sexy zmutovaného soba.“

Hermiona se zašklebila. „Nevím, jestli to mám brát jako povzbuzení nebo jako nejpodlejší věc, cos mi kdy řekla…“ zamumlala, zatímco Ginny potlačovala další salvu smíchu.

No, když už mluvíme o Vánocích, musíme si zítra pořídit nové šaty. Takže dopoledne Prasinky,“ nařídila Ginny a s tím se vydala na vyučování.

Chtěla jsem si zítra opakovat,“ namítla Hermiona, ačkoliv jí bylo jednoznačně jasné, že jakmile Ginny něco rozhodne, nic to nezmění.

Bez diskuzí!“ zavolala zrzka a zmizela v chodbě.

Hermiona se opřela o hranu stolu a velice hluboce vzdychla. Malfoy a láska. A ještě k tomu ona. To byl příšerný trojúhelník. Zaútočila na ni vzpomínka na pohled do jeho očí, když říkal, že jí může dát dárek. V tu chvíli jako by viděla nového člověka, jako by byl někdo úplně jiný. Ne, určitě si z ní zase střílí, jiná možnost neexistovala. Takže poslechne Ginny a bude předstírat, že se nic nestalo.

*

To, čeho se následujícího dne stala součástí, byla pouhopouhá maškaráda. Ginny hýřila štěstím a Hermiona se zoufale chtěla místo krámku s kouzelnickým gala oblečením nacházet u sklenice máslového ležáku u Tří košťat nebo v obklopení polic s knihami u Krucánků a Kaňourů. To však nepřicházelo v úvahu. Nevešlo se to do programu.

Ve vedlejší uličce se Ginny postupně měnila v chodící věšák a s pisklavými ohlasy nadšení brala ze všech stran šaty všemožných střihů a barev, které prošly zkouškou jejího zkušeného pohledu a které si zatoužila vyzkoušet. Hermiona se těžce nudila. Už si šaty našla, malé černé se zakrytými rameny, které jí končily těsně nad koleny. Prosté, nesmrtelné, ani děsivé, ani mnišské, zkrátka jí padly. Ginny jí sice stále omílala, že jdou na večírek, ne na pohřeb, ale neměla šanci Hermionu zlomit.

Neklidně se ošila, když ji kroky zavedly k oddělení spodního prádla. Tak měla možná Ginny pravdu… vážně nosím babičkovské věci. Postavila se na špičky a marně pátrala po bavlně. Usoudila ale, že za porozhlédnutí nic nedá, a tu prohrábla řadu, tu se podivila skandálnímu nedostatku materiálu, tu zvedla podprsenku nebo soupravu… A v tom se znechuceně zašklebila. Přímo před očima se jí objevil vystavený urážlivě svůdný (a předražený) set modrého krajkového prádla. Kompletní výzbroj, pomyslela si Hermiona a začala zkoumat krajkovou podprsenku, tanga, která rozhodně nenechávala prostor představám, podvazky a průsvitné negližé. No vážně, to si dívky, které si toto koupí a navlečou, myslí, že díky tomu budou reprezentovat? Nejhorší symbol mužské dominance, hypersexualismu ženského těla, kultury sexismu! To rozhodně nebude podporovat. Všechna ta krajka, satén, fajn, možná to podtrhuje ženské tělo, ale musí být tak ponižující tohle nosit… a zdlouhavé si to navléct… a navíc pří-

Tak co, Grangerová, oblékáš se na zimu?“ Malfoyův posměvačný hlas zazněl celou prodejnou. Hermiona překvapeně, ukvapeně a značně zahanbeně vrátila ramínko zpět na věšák a obrátila se s očima vytřeštěnýma jako poplašená sova.

Draco Malfoy stál pár metrů od ní, v závěsu se svými dvěma gorilami, jako již tradičně, a s Blaisem Zabinim, který se zdál být zcela zhrozen chováním svého kamaráda.

Asi dost nastydneš, když budeš chodit jenom v tomhle,“ pokračoval Malfoy jízlivě a ukázal na modrý objekt jejího předchozího zájmu.

Zase mně za zády. Víš, že se to považuje za obtěžování?“ odfrkla si Hermiona a sevřela ruce v pěsti.

Ano… Ne, nevím. Možná? Proč? Líbilo by se ti to?“ posmíval se blonďák beze studu dál a oslňoval ji nepříjemným úsměvem.

Chudáku,“ prohlásila Hermiona a s tím se otočila na podpatku, aby utekla z obchodu pryč. Vážně by si mohla provětrat aktivní slovní zásobu, její břitké odpovědi měly v poslední době tendenci se opakovat.

K tvým službám, Grangerová!“ zavolal za ní Malfoy a řehot jeho dvou goril jí zněl v uších, až dokud neodešla.

Potom se z jedné z kabinek vynořila Ginnyina zrzavá hlava a upřela na Malfoye pohled. „Kup jí kabát, když ti tolik leží na srdci její zdraví, Malfoyi…“ podotkla.

Zabini a Malfoy se otočili ke kabinkám. Ginny zaznamenala Blaisův otrávený výraz.

Nikdo se tě na nic neptal, Wízlice,“ vyprskl Draco a zamračil se. „Tak se vrať ke zkoušení těch směšně laciných odstřižků.“

Jako vždy mi bylo potěšením s tebou hovořit, bloncko,“ vzdychla Ginny a zavřela za sebou kabinku.

Crabbe a Goyle už byli s Blaisem na odchodu, ale Malfoy dál upíral oči na zavřené červené dveře kabinky. Potom uhnul pohledem do strany a na rtech se mu roztáhl potměšilý úsměv.

*

Až v křesle u ohně v nebelvírské společenské místnosti s domácím úkolem, který měl být hotový až v lednu, se Hermiona skutečně uvolnila. Když plnila stránku za stránkou fakty o válce obrů v devatenáctém století, naslouchala radostnému vzruchu nebelvírů zapálených do partičky šachů, vášnivých diskuzí nebo hudby, cítila se nejlépe za posledních pár dní. Tady v bezpečí věže ji Malfoy nemohl otravovat. Na rozdíl od Ginny.

Hermiono, na tohle máš plno času, musíš si taky odpočinout…“ řekla jí kamarádka a zapadla do podušek vedle ní.

Věř tomu nebo ne, u úkolů si vždycky odpočinu,“ odvětila Hermiona a namočila brk do kalamáře.

Jasně, jak chceš…“ zamumlala. „Ale nemůžeš se schovávat před Ty-víš-kým donekonečna, taky musíš koupit vánoční dárky a poslat přání,“ začala vyjmenovávat v naději, že tím Hermionu donutí odložit esej, na kterou měla ještě dobré dva týdny času.

Dárky jsem dokoupila už v listopadu a vánoční přání jsem už poslala,“ odpověděla Hermiona a pak sevřela rty. „A rozhodně se neschovávám.“

V tom případě pojďme do knihovny! Tady je takový hluk…“ rýpla si Weasleyová s úšklebkem.

Ne, díky, tady mi to vyhovuje,“ opáčila Hermiona a zase se dala do psaní. Ginny se opřela a zavrtěla hlavou. Někdy byla Hermiona tvrdohlavá jako mezek. Ovšem tato škola držela pod střechou ještě jednoho mezka a ten už nebude dlouho tolerovat, aby mu její kudrnatá kamarádka stále utíkala. Demonstrace této domněnky přišla vzápětí.

Hem-Hermiono Grangerová?“ ozval se slabý vyděšený hlásek zpoza jejich zad. Obě se otočily tváří v tvář malému prvákovi, oděnému v rudé a zlaté a třesoucímu se od hlavy k patě, jako by právě viděl na vlastní oči Voldemorta. Nesl v rukou krabičku ve stříbrném balícím papíru.

Ano?“ promluvila Hermiona a tomu dítěti zjevně spadla z ramen všechna tíha.

Jeden kluk v chodbě mě donutil ti tohle přinést,“ vyrazil ze sebe chlapec a podal jí dárek.

A co byl ten kluk zač?“ tázala se Ginny, ačkoliv už znala odpověď.

No… vysoký…“ zamumlal, když mu Hermiona vzala krabičku z rukou. „Blonďatý… a mega děsivý… zmijozel.“

Ginny vykouzlila úšklebek hodný zmíněného děsivého zmijozela a významně zabubnovala nehty o područku, zatímco Hermiona se jen nahrbila. „Tak přemýšlím, kdo by to mohl asi tak být,“ zapřemítala zrzka, než po ní Hermiona střelila pohledem.

Zmlkni, Ginny,“ zavrčela a potom se vlídně obrátila na chlapce, který se zřejmě až teď začínal uklidňovat. „Děkuji ti a omlouvám se, že tě ten hňup vyděsil. Zajistím, aby se to už nikdy neopakovalo.“

Prvák prchl, až se mu za patami zaprášilo, a Ginny se přisunula blíž k Hermioně a odsunula na stranu její pergameny, brk i inkoust, aby na stolku udělala místo. „Tak honem, otevři to!“ nakázala jí, ale dostalo se jí jen pohoršeného pohledu.

Nepřichází v úvahu!“ zaprotestovala. „Navíc nemáš jistotu, že ti to nevybouchne do obličeje.“

Místo odpovědi Ginny zkusmo o píď pohnula víkem, které se kouzlem rozletělo dokořán. „Hups!“ vyjekla, ani v nejmenším omluvně. „No teď aspoň víme, že to neexploduje, a můžeme si to pořádně prohlédnout!“

Někdy mám pocit, že měli vaši po Ronovi přestat,“ utrousila Hermiona a vzala krabičku do rukou.

No dovol, já jsem jejich mistrovské dílo,“ ohradila se zrzka a s nosem nahoru si odhrnula záplavu vlasů přes rameno. Jenže znechucený, pobouřený a vytočený výkřik ji tak překvapil, že nadskočila a namyšlená maska spadla.

Ten slizký zplozenec ďáblova potěru!“ zařvala Hermiona, oči přilepené k obsahu dárku. Přítomní nebelvíři po nich začali pokukovat a zvědavě si šeptali.

Co je to?“ chtěla vědět Ginny a nakoukla jí přes rameno. „Jejda!“ vybuchla smíchy a sáhla po modrém kompletu spodního prádla, který včera v Prasinkách Hermiona držela v ruce. „No, uznej, že je to borec, ten se jen tak nevzdá!“

Já to věděla!“ procedila Hermiona skrz zuby. „Jediné, na co ho užije, je ponižování, výsměch, urážky a satira. Vyrvu mu nosem vnitřnosti, osmažím je na česneku a pak mu je -“

Hermiono, všichni po tobě zírají,“ varovala ji Ginny a vzala jí krabičku z rukou, aby si mohla dárek důkladněji prohlédnout. „Dobrý kousek, rozhodně na tobě nešetřil. Hele, vzkaz.“

Hermiona rázem umlkla a vyškubla jí kousek pergamenu. Přečetla ho beze slova, protože jí bylo jasné, že se jí kamarádka dívá přes rameno.

Obléct nebo neobléct, bačkoro?

D.M.

To je vážně osina v zadku,“ vyprskla Hermiona pohoršeně.

Samozřejmě si to oblečeš,“ prohlásila Ginny přešťastně a převzala od ní vzkaz.

Cože? Ne! Ani mě nehne, Ginny,“ vehementně se bránila Hermiona.

Zrzka rozpřáhla ruce a vytřeštila oči. „Ale Hermiono, o to přece jde!“ zvýšila hlas, jako by to bylo zcela očividné. „Určitě si to neoblékneš, když ti to takhle napíše. Proto to napsal. Jenomže když si to oblečeš, vezmeš mu všechen vítr z plachet.“

Hermiona sevřela rty a zamračila se. „To nezní jako pitomost… Ale pořád je to zvrhlé. A nezdravé. Říkám ti, do něčeho takového se nikdy nenavléknu, a tuplem ne, když mi to posílá ten blázen,“ zavrhla definitivně.

A já ti říkám, že děláš chybu,“ opáčila Ginny a krabičku opět přiklopila. Potom ji Hermioně podala s přesvědčeným výrazem. „Pro jednou máš možnost utnout všechny posměšky, tak to neházej za hlavu.“

Hermiona potemněle sáhla po dárku. Zbýval ještě celý jeden den do večírku, který naplánovala Patilovic dvojčata, takže má dost času na střízlivé rozhodnutí. Vydupala do ložnice. Všechno střízlivě rozhodnuto. Neobleču si to.

*

Nedá to na sebe,“ povzdychl si Blaise, jakmile mu Draco hrdě vylíčil svůj geniální plán. Oba zmijozelové se na obědě separovali dál od ostatních.

Samozřejmě že ano,“ nesouhlasil blonďák, jako by mluvil s kládou. „Dal jsem k tomu vzkaz. Obléct nebo neobléct, bačkoro? Je natolik předvídavá, že ji určitě napadne, že když si to obleče, srazí mi tím hřebínek. Ale já mám všechno naplánované!“

Blaise na něj jen apaticky zíral. „Heuréka, génie,“ významně vzdychl.

Konečně sis to uvědomil!“ Malfoy se sebevědomě narovnal, spokojený sám se sebou.

Blaise nafoukl tváře. Nějak mu nestačil kyslík. „Kdo říká, že to nehodila do koše, aniž by to vůbec otevřela?“

Malfoyův úsměv se rozpustil jako sníh s prvním jarním sluncem. „To jsem… To mě nenapadlo…“ zamumlal a znatelně pobledl.

Jsem oslněn úžasem,“ utrousil Blaise a složil ruce na hrudi. „Asi prostě počkáme do večera. Jiná možnost nezbývá.“

Draco se zadurdil. „Tak dlouho čekat nebudu. Zeptám se jí!“ vztyčil se na místě a hleděl přímo k nebelvírskému stolu, kde naštěstí nebylo po kučeravé hlavě ani stopy.

Sedni!“ nakázal mu Blaise a zatáhl ho za paži zpátky. „Trochu trpělivosti, chlape. Upřímně, netuším, jak tě dokáže snášet. Na jejím místě už bych dávno začal pracovat na tvém vyhlazení.“

Na jejím místě už by to bylo dlouho, cos se mnou spal, ty nestoudníku,“ usedl Draco zpět na místo.

Blaise významně zvedl obočí a olízl si horní ret. „Protože se ti zkrátka nedá odolat, úchyle.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Co jiného? 4/6 Od: solace - 28.12. 2017
Iskrí to tu na všetky strany, teda zatiaľ hlavne slovne. Hermiona sa mi zdá tak trochu zakríknutá. Pokiaľ sa pamätám, mávala podrezanejší jazyk. Ale stále ma to baví. Dík.

Re: Co jiného? 4/6 Od: Lupina - 18.12. 2017
Ty dialogy mě fakt baví :D Honem jdu dál. Děkuji!!! :-*

Re: Co jiného? 4/6 Od: denice - 16.12. 2017
Draco je fakt hormony vláčený štvanec, ohromně mě baví, ovšem na Ginny nemá. Ta tedy jede! Myslím, že Hermiona se taky už chytila drápkem, jinak by Dracovi dárek vrátila (nejlépe rozbalený a ve Velké síni), s tím, že jí omylem poslal součást své garderoby a že bleděmodrá mu k blond vlasům jistě sluší. Díky!

Re: Co jiného? 4/6 Od: doda357 - 16.12. 2017
Ešte stále si myslím, že Draco je pako...ale určitým spôsobom ho chápem a držím mu palce :D Ale mohol by ubrať zo sarkazmu... resp. by Hermionu nemal toľko urážať ...Ďakujem :)

Re: Co jiného? 4/6 Od: martik - 16.12. 2017
Zjevně si všichni myslí, že "obléct" znamená vítězství. Tak uvidíme, jestli se podaří vyhrát všem. Děkuji

Re: Co jiného? 4/6 Od: margareta - 16.12. 2017
V tom obchodě ho mohla krásně odrovnat, kdyby ji napadlo se ho zeptat, jestli si jenom přišel doplnit svou fetiš sbírku nebo koupit nová tanga pro sebe na ples. A jako protidárek by mu měla okamžitě koupit rudozlaté boxerky s nebelvírským emblémem a poslat mu je s navlas stejným vzkazem. Nevím, kdo by se komu na tom plese více smál, ale byla by to aspoň čestná remíza. Když se jenom vzteká, má už to napůl prohrané. A ani Ginny ani Blaise prozatím nijak nepomáhají. A protože má Draco geniální plán, čeká je nejspíš pěkný trapas. Všechny čtyři. Moc děkuji za krásné čtení. Vždycky mi zvedne náladu. Velice se těším na další kapitolu! Děkuji!!

Prehľad článkov k tejto téme:

Xeres Malfoy: ( arabeska )18.12. 2017Co jiného? 6/6
Xeres Malfoy: ( arabeska )17.12. 2017Co jiného? 5/6
Xeres Malfoy: ( arabeska )16.12. 2017Co jiného? 4/6
Xeres Malfoy: ( arabeska )15.12. 2017Co jiného? 3/6
Xeres Malfoy: ( arabeska )14.12. 2017Co jiného? 2/6
Xeres Malfoy: ( arabeska )13.12. 2017Co jiného? 1/6