Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 19. Úplně nové trable

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 19.10. 2017 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

                                                     Originál

                                                                             Rating 13+
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 19. Úplně nové trable

 

Když Hermiona s náručí plnou lektvarových přísad vtrhla do dveří ředitelny, zjistila, že oba její obyvatelé podřimují. Profesorka měla loket na opěrce křesla a bradu podepřenou pěstí. Její druhá ruka se volně ovíjela kolem Draca, který jí lehounce pochrupoval v klíně.

Věděla, že nebyla pryč moc dlouho, ale uplynulých pár týdnů bylo pro všechny zúčastněné pěkně vyčerpávající.

Sevřela rty, aby jí neunikl smích nad tím, jak roztomilý obrázek ti dva tvoří. Co bych teď dala za fotoaparát! Tiše přešla kancelář a položila lahvičky na stůl tak opatrně, jak jen dokázala.

Obešla křeslo a jemnými, pomalými pohyby si od profesorky vzala fretku. Přitiskla si ji k sobě. Vztáhla volnou ruku a jemně ji položila ředitelce na rameno.

 „Paní profesorko,“ řekla tiše.

Ta ospale zamručela, ale neprobudila se.

Draco zamrkal svýma korálkovýma, břidlicovýma očkama, vylekaný – sice příjemně, ale přesto vylekaný – že tak nečekaně cítil sladkou květinovou vůni Grangerové u svého čeníšku. Chtěl se k ní jednoduše přitisknout a pokračovat ve spánku, ale upoutal ho zvláštní zvuk.

Trošku rozrušeně otočil hlavu a uviděl spící čarodějku.

Hermiona se nedokázala ubránit dalšímu zachichotání, když ze sebe Draco vydal jakýsi prskavý zvuk. Netušila, zda se jiné fretky smály, ale on to určitě udělal.

Zkusila znovu, trochu větší silou, položit ruku na profesorčino rameno a o něco zvýšila hlas: „Paní profesorko!“

McGonagallová bleskurychle vyskočila a vytáhla hůlku. Rychle zamrkala a trochu se zapotácela s pocitem, že její kancelář víří kolem dokola. Hermiona stála před ní, natočená bokem, aby chránila Draca, zatímco ve volné ruce držela hůlku připravenou k obraně.

„Paní profesorko?“ zopakovala a tázavě zvedla obočí. Uvědomila si, že ředitelku vystrašila, a že to nejspíš není maskovaná čarodějka nebo kouzelník, který nahradil magicky odstraněnou McGonagallovou. Sklonila hůlku.

Profesorka namáhavě polkla a udělala totéž. „Omlouvám se vám, slečno Grangerová. Obávám se, že jsem od války trochu... nervózní.“

„Myslím, že tento problém má hodně lidí.“ Hermiona pokrčila rameny, odložila hůlku a ukázala bradou na hromádku fiol a lahviček. „Tak tedy začneme?“

 

xxx

 

O dvě hodiny později stále ještě přidávaly ingredience do bublající směsi v kotlíku. Postup musel být dodržen velmi pečlivě. Hermiona si opravdu přála, aby byl profesor Snape dosud naživu. On by tenhle lektvar zvládl připravit napoprvé a bez jediné chybičky.

Nakonec byly všechny kousky, kapky, náprstky a zrnka, které bylo třeba přidávat velmi zvolna a v přesně určených časech, v lektvaru.

Draco seděl na jednom z křesel v kanceláři. Tedy, střídal sezení s neklidným vrtěním a popocházením. Myslel na to, že si na chvíli či dvě zdřímne, ale příliš ho rozrušovalo, že se opět stane člověkem.

Hermiona svraštila obočí, když si znovu pročítala profesorčiny poznámky. „Počkat, počkat... není mi jasné, jestli by měl lektvar vypít, nebo se v něm vykoupat?“

Profesorka na okamžik stiskla rty, a zatímco si upravovala brýle na nose, hleděla do kotlíku. „Oboje,“ řekla konečně, takže si Hermiona uvědomila, že zadržovala smích.

Hermiona obrátila hlavu a dotčeně pohlédla na Draca. Odpověděl jí odfrknutím.

V době, kdy končily, se Hermioniny vlasy načechraly jako zlatohnědá pampeliška a vytvořily jí kolem hlavy aureolu. Pokoušela se – marně – vrátit neposlušné prameny do nějakého tvaru, zatímco McGonagallová natáhla trochu obsahu kotlíku do kapátka a zbytek vylila do mělké mísy.

Hermiona nakrčila nos, vzala Draca ze židle a položila ho na pracovní stůl. „Aspoň to lépe voní, než vypadá.“ Lektvar měl bohatou zemitou vůni, skoro jako borovice, ale ne úplně... Vypadal jako vířící směs hrudkovité hrachové polévky a ještě hrudkovitější hnědé omáčky.

„Ale chutnat bude asi nevalně.“

Profesorka se zamračila a potřásla hlavou, zatímco čekala s kapátkem v ruce.

Draco zavřel oči, když ho Hermiona spouštěla do mísy. Věděl, že to musí být, ale nedokázal se dívat, jak se noří do těch pomyjí.

Překvapivě to nemělo tak příšernou chuť, jak se obával, a koupel... No, pohyby Hermioniných prstů, jimiž mu vtírala směs do kožešiny, nebyly tak strašné, jak si představoval.

Pak čekali.

A čekali. Jeden ze skřítků jim přinesl jídlo dlouho potom, co čas večeře přišel a odešel.

A čekali.

Hermionino srdce se zastavilo v okamžiku, kdy ručičky hodin dospěly k půlnoci. Nedokázala si představit, že by se Draco mohl cítit o mnoho líp. Už před hodinou sklopil hlavu a od té doby na ni nepohlédl.

„Moc se omlouvám, slečno Grangerová a pane Malfoyi,“ řekla profesorka tichým a vážným hlasem, když ručníkem třela Dracův kožíšek, aby z něj odstranila všechny zaschlé zbytky lektvaru. „Prostě to budeme muset zkoušet dál.“

Hermiona přikývla, těžce polkla a zvedla fretku.

„Je mi to líto, myslela jsem, že...“

„Prosím, neomlouvejte se, paní profesorko,“ řekla Hermiona se smutným úsměvem na rtech. „Udělala jste to nejlepší, a jak jste řekla, prostě to budeme... zkoušet dál.“

Jen stěží se dokázala ovládnout, když se vplížila pod pokrývky. Všechny její zmařené naděje a zdeptanost, myšlenka, že všechno tak rychle pominulo, jí způsobila prudké, bolestivé bodání slz v očích a svědění v nose.

Té noci usínala na boku, stulená s fretkou přitisknutou k ňadrům. A možná, že celou tu dobu tichounce vzlykala.

Draco se dlouho ani nepohnul, protože už ztratil přehled o tom, kolikrát se mu té noci omluvila. Nezavinila to, ale stále se chovala, jako by za to byla zodpovědná.

Pravděpodobně by dokázal prožít celý život, aniž by ji slyšel, jak se mu znovu omlouvá. A zcela určitě by ho dokázal prožít, aniž by znovu viděl její slzy.

 

xxx

 

Zdálo se, že uběhlo jen pár chvil, když se Hermiona tváří uvelebila proti pevnému teplu. Spokojeně zamručela, když se kolem ní stáhly paže a ochranitelsky ji držely.

Něco v jejím napůl spícím mozku scvaklo. Paže?

Pozvedla hlavu, otevřela mrkající ospalé oči a zjistila, že hledí na spodní stranu bledé, dokonale tvarované čelisti. Srdce jí prudčeji zabušilo v hrudi, když se odsunula a spatřila prameny platinových vlasů.

„Draco!“ vyhrkla prudkým šeptem.

Vydal ze sebe ospalé brouknutí.

Zamračila se, opět se k němu nahnula a pevně mu přitiskla dlaně na ramena.

„Draco!“

Konečně otevřel oči. Zdálo se, že nikdy nepochopí, proč na něj hledí, než si uvědomil důvod jejího vzrušení. „Grangerová?“ jeho hlas zněl drsně a přerývaně – přesně jako u někoho, kdo celé týdny neřekl ani slovo – ale mluvil! Slyšel svůj vlastní hlas!

Se slzami v očích se usmála. „Nakonec to fungovalo!“

Pronikla jím úleva a přitáhl si ji do těsného objetí. „Děkuji!“

„Rádo se stalo,“ řekla tlumeně, jak si ji tiskl k hrudi.

Náhle se trochu odtáhl, jen aby vyhledal její rty svými.

Uhnula a svraštila tvář.

Zmateně zamrkal. „Myslel jsem, že chceš...“

Se smíchem mu přitiskla prst na rty. „Nechci líbat někoho, kdo má dech typu ‚posledních pár týdnů jsem byl fretkou‘.

Šedé oči se rozšířily. „Ach Merline, to je to tak moc zlé?“

Odtáhla se a s úsměvem přikývla.

Ale pak k nim dorazily jakési rušivé náznaky.

Hermionino srdce se znovu rozbušilo a rozhlížela se kolem. Okny pronikly sluneční paprsky a její kamarádky se začaly probouzet do nového dne.

Těžce polkla a obrátila pozornost zpět k Dracovi. K Dracovi, o němž nikdo neměl vědět, že je v Bradavicích.

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: Jacomo - 27.10. 2017
Jé, já jsem si v euforii z nadcházejícího sletu zapomněla přečíst kapitolu! Nevadí, mám tak dneska hned dvě najednou - a s kompletním Dracovým probouzením, mimochodem velmi příjemným a pro romantická srdce potěšujícím. Jdu si honem užít zbytek :-) Moc děkuji, Denice, Jimmi a Seviku!
Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: denice - 07.11. 2017
Ano, po tom šíleném zklamání to muselo být opravdu snové probuzení :-) Děkuji.

Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: MichelleF - 20.10. 2017
Tak to probuzení a setkání proběhlo docela poklidne.. až na fretci dech :D čekala jsem přeci jen nějaké rozpaky... no, tak honem schovat pod postel :D
Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: denice - 24.10. 2017
Schovat pod postel? Takhle jednoduché to Draco mít nebude :-) Děkuji.

Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: prodavacka - 20.10. 2017
Ahoj, má to úžasné pokračování, hlavně aby se našel ten rošťák, který to provedl. Zdraví prodavačka a těší se na další díl
Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: denice - 24.10. 2017
Mám radost, že se ti povídka líbí, prodavačko! Děkuji.

Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: omnes-seethis - 20.10. 2017
Romantika! Tak na tohle jsem čekala. Jsem šťastná za Draca a Hermiona to na konci pěkně zabila. Můj taťka tomu vždycky říkal "dech zabíjející orla v letu" :D
Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: denice - 24.10. 2017
Hermiona prostě ví své - stejně jako tvůj taťka ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: luisakralickova - 19.10. 2017
Denice díky, parádní probuzení do reality a čas na odhalení pachatele poťouchlé pletichy. Na pusu si počkají, určitě přijde:)
Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: denice - 24.10. 2017
Děkuji, bylo mi potěšením :-)

Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: martik - 19.10. 2017
Tak už máme Draca zpátky. No to jsem zvědavá, jak to vyřeší. Jestli to teda bude třeba. Jakže to říkával Brumbál? "Je to tajemství, takže už to samozřejmě vědí celé Bradavice" nebo něco na ten způsob :-) Fretka nebo ne, stejně by ten svůj čeníšek rád přitiskl. Děkuji denice.
Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: denice - 24.10. 2017
Copak Brumbál! Ale ten taky občas neměl pravdu ;-) "Fretka nebo ne, stejně by ten svůj čeníšek rád přitiskl." - To je kouzelné! A pravdivé... Děkuji!

Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: Ganlum - 19.10. 2017
Denice, to ti to není vůbec, ale VŮBEC HLOUPÉ, odletět si na slet, a nechat mě tu v této fázi povídky??? Jsem rozhořčena!
Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: denice - 24.10. 2017
Hluboce se kaji a slibuji, že už to víckrát neudělám... Děkuji :-)

Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: sisi - 19.10. 2017
Hermiono, honem proměň Draca do poháru na víno, nebo v tkanici perel, nebo něco jiného, ať jej ochráníš před nebelvírskými drbnami. Levandule se udusí smíchem, až to někde vykdáká. Znáš ji. Tvůj princ bude potřebovat nenápadně zmizet, jak to jen zařídit? Co třeba zabalit do koberce? No, jist to vymyslíš geniálně. Děkuji za překlad, těším se na další pokračování.
Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: denice - 24.10. 2017
Zabalit do koberce? Ten nápad se mi opravdu líbí! A děláš dobře, že Hermioně v tomto důvěřuješ :-) Děkuji.

Tak to mě zajímá, jak chce vysvětlit Draca ve své posteli V nebelvíru...
Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: denice - 24.10. 2017
Věřím, že by to dokázala, ale snad ani nebude muset ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: gama - 19.10. 2017
Krásné, děkuji :-)
Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: denice - 24.10. 2017
Bylo mi potěšením :-)

Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: margareta - 19.10. 2017
Safraporte, to je situace. Na takovou zdlouhavou přeměnu jsem tedy připravená nebyla!To jenom dokazuje, že viník to skutečně plánoval nafest a natrvalo. Teď jsem zvědavá, jak to ti dva skoulí, aby je nikdo neviděl! Hlavně ne ty dvě drbny, co s Hermionou sdílí ložnici. Ledaže by na ně seslala Hermiona Stupefy a Obliviate najednou. A kam Draca schovají? Nejlíp by bylo, podle mě, zainteresovat skřítky. Ti mají přehled o celém hradu a skrýších a dovedli by se o Draca postarat, aniž by o tom kdokoliv co tušil! Ale probuzení to bylo moc hezké! Moc! Ovšem ten ranní dech, ten bývá děsivý u zvířat stejně jako u lidí! Vždycky se směju, když někde popisují nebo ukazují ohnivou líbačku těsně po probuzení. Moc děkuji za příjemné čtení a moc se těším, jak to celé bude pokračovat! Děkuji!
Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: denice - 24.10. 2017
Jako detektiv jsi vynikající - do viníka vidíš jako do hubené kozy :-) Skřítci jistě vědí svoje, ale Hermiona a spol. mají i jiné možnosti - už brzy...! Děkuji.

Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: Lupina - 19.10. 2017
Ha, ano, to je ta situace, kdy se nejedno romantické srdce tetelí. Draco se nečekaně přemění zpět a vzbudí se v náručí Hermiony :-) Moc se mi líbí, že autorka ponechala reálnost situace v onom fretčím dechu. Takže na polibek si budeme muset počkat :-) Děkuju!
Re: Kapitola 19. Úplně nové trable Od: denice - 24.10. 2017
Ano, fretčí dech je problém :-D Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod