Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 17. Období klidu končí

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 05.10. 2017 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

Originál

                                                      Rating 13+
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 17. Období klidu končí

 

Pansy se do konce následujícího týdne nepovedlo zaslechnout nic, co by se týkalo Draca. Profesorce McGonagallové se z pokračujících testů podařilo shromáždit ještě několik kousků důležitých informací, ale k vyřešení problému jí stále chybělo pár klíčových poznatků. Hagrid se konečně vrátil do Bradavic. K Hermionině veliké úlevě byl schopný potvrdit, že Draco skutečně není nachlazený. I když pro ni nebylo snadné udržet Draca, aby se mu nezahryzl do prstů.

V neděli večer Harry seděl a sledoval, jak Hermiona prostřednictvím pergamenových lístečků mluví s Dracem v nerušeném ústraní, ukrytá v dýňovém políčku u Hagridova srubu. Byli téměř úplně skrytí před cizími pohledy, ale Harry si nedokázal pomoct a každou chvíli se obracel nazpět k hradu, aby se ujistil, že se nikdo neblíží.

Ginny se na něj ušklíbla a přitiskla se k jeho rameni. Opírali se o nízkou kamennou zídku, která z poloviny obepínala pole. „Hej, je to v pořádku. Vážně. Víme, že jsou tady, a sotva je dokážeme rozeznat.“

Harryho zelené oči se za brýlemi protočily, když potřásl hlavou. Nechtěl mluvit o tom, co mu táhlo myslí. Stále se zdráhal připustit, že má s Dracem soucit.

Ale nebyla to jen Dracova situace, kvůli které se cítil tak hrozně.

„To není kvůli tomu,“ zašeptal a naklonil hlavu k Ginny. „Mám strach. O Hermionu. Chci říct, podívej se na ně.“

Pohlédla k stěží viditelné kamarádce a zamračila se. Z místa, kde stáli, mohli vidět její výraz, ačkoli fretka, která pobíhala od jednoho čtverečku ke druhému, aby pokračovala v rozhovoru, byla před jejich očima úplně chráněná.

Hermiona přikyvovala, usmívala se a hovořila, ačkoli oni ze svého místa nemohli slyšet, co říkala.

Ginny poklesla ramena. Ano, přesně věděla, na co Harry naráží.

„Je si tak jistá, že se to vyřeší, ale co když to nepůjde? Co -?“

„Já vím, co když zůstane takhle?“

Ani jeden z nich chvíli nedokázal promluvit. Ne, když oba přemýšleli o tom, co by Hermiona cítila, kdyby se Draco už nikdy nestal člověkem.

Ginny se otočila, sklonila se a přitiskla hlavu k Harryho hrudi.

„I když,“ řekl a snažil se o lehký tón, který se mu moc nepodařil, „Hermiona a profesorka McGonagallová jsou u toho. Jsem si jistý, že máme zbytečné obavy.“

„Asi máš pravdu.“

Prstem pod její bradou jí zvedl tvář. Usmál se a sklonil se k jejím ústům.

Právě když mu svými rty vyšla vstříc, upoutal jejich pozornost nějaký rozruch. Společně se otočili po zvuku dupajících nohou. Spatřili Rona a... Pansy? Ano, Ronovi v patách zcela jistě spěchala Pansy Parkinsonová.

Ginny koutkem oka zachytila pohyb a viděla, jak Hermiona popadla Draca do náruče a postavila se proti přibíhající nesourodé dvojici.

Hermiona opustila políčko a vstoupila Pansy přímo do cesty.

 „Co je? Co se stalo?“

Ta dokázala zabrzdit těsně předtím, než do Hermiony narazila. Zaklonila hlavu a chvíli popadala dech, než nejistě odpověděla: „Něco jsem zaslechla. Ne-nejsem si jistá, kdo mluvil, neviděla jsem na ně a nepoznala jsem hlasy, ale rozhodně mluvili o Dracovi!“

Hermiona si instinktivně přitiskla fretku k hrudi a těžce polkla. „Co… co říkali?“ Ignorovala, že jí strach svírá hrdlo.

„Říkali...“ odmlčela se a rozhlédla se kolem, jestli není někdo nablízku.

Netrpělivý Ron – kterého očividně informovala, když tvrdohlavě odmítal prozradit, kam jejich malá skupinka zmizela – jí do toho skočil. „Slyšela, jak někdo mluví o tom, že fretka je někde na školních pozemcích. Zdá se, že někdo slyšel o nějaké dívce, která má takového mazlíčka, potom, co jste vy dva předvedli první večer.“

Hermiona si s Dracem vyměnila pohledy. Starost v jejích očích rozdírala Harrymu a ostatním přátelům srdce. „Opravdu ho hledají?“

Pansy pokrčila rameny, ale pak se zamračila a loktem Rona odstrčila dozadu. Trhl sebou a třel si zasažené místo. Ustoupil ještě o krok a mračil se na týl Pansyiny hlavy, zatímco pokračovala v rozhovoru s Hermionou.

„Podívej, vážně si nejsem jistá, ale myslím si, že ano.“ Znovu pokrčila rameny a sklouzla pohledem stranou, zjevně nesvá z neurčitosti svých zpráv. „Vypadá to, jako by chtěli vědět, kdo ho má, ale... neřekli důvod.

„Proč ses aspoň nepokusila je zahlédnout?“ zeptal se Ron chladně. Hermiona si na okamžik myslela, že se na ni zlobí kvůli nedostatku snahy, ale pak si uvědomila, že je asi jen zmatený z té rány loktem.

„Byla jsem v menšině, ne?“ vyštěkla Pansy a přes rameno na něj vrhla smrtící pohled. „Nevím, kdo to byl. Co kdyby neměli žádné zábrany mi ublížit, aby mě umlčeli? Nebo mě také přeměnili?“

„Jo, to by byl zločin,“ zamumlal Ron a obrátil oči v sloup.

Pansy se k němu začala otáčet, ale Hermiona ji popadla za zápěstí.

„Pansy, prosím tě, nevšímej si ho. Ron někdy dokáže být... protivný.“

Ron se při Hermionině snaze Pansy uklidnit zachmuřil, ale mlčel. Pansy se opět obrátila k Hermioně a potřásla hlavou. „Jsem si jistá, že je uslyším znovu. Příště se pokusím je zahlédnout. Přiběhla jsem sem, protože jsem si myslela, že bys to měla vědět. Doteď jsi Draca celkem dobře schovávala, ale možná budeš chtít být zvlášť opatrná, než se tohle vyřeší.“

Hermiona přikývla a zvedla Draca, aby se usadil ve svém obvyklém úkrytu pod jejími vlasy. Pevně se jí stočil kolem krku s čeníškem útěšně přitisknutým k pokožce těsně nad límcem.

 

xxx

 

Když se vydali zpátky do hradu, Pansy se odpojila od jejich skupiny, než si jí někdo všimne.

Ostatní tři na Hermionu dávali pozor během večeře. Vložila do ubrousku pár kousků jídla, které dá Dracovi později v ložnici – nepřála si, aby vystrkoval hlavu, což obvykle dělal, když ho krmila z ruky.

Velkou síní se mezi studenty a profesory, zabranými hluboko v rozhovorech, rozlehl podivný, ostrý, škrábavý zvuk. Nastalo ticho. Všichni se rozhlíželi po zdroji toho zvláštního hluku. Ozval se znovu. Zdálo se, že se odráží od kamenných zdí. Hermionina šíje ztuhla a lehce se zachvěla, když ucítila, jak se jí Draco pevněji přitiskl ke krku.

Chtěla zvednout ruku a pohladit ho pro útěchu, ale neodvážila se toho, protože by její gesto mohl kdokoli uvidět.

Srdce jí začalo prudce bít v hrudi, když se Velká síň ponořila do tmy. Nedokázala se ovládnout, zvedla ruku a prsty zajela pod vlasy, aby mu jimi konejšivě přejela po kožíšku.

Druhou rukou nahmátla hůlku, pevně ji uchopila a zašeptala jen tak hlasitě, aby ji Draco slyšel: „Neboj se, nikomu nedovolím, aby tě dostal.“

Draco přitiskl tlamičku k její ruce, miloval zvuk jejích slov. Jen si nebyl jistý – vzhledem k tomu, že pořád ještě neměli ponětí, kdo za tím stojí – jak by jim mohla zabránit se k němu dostat, kdyby k tomu byli pevně odhodlaní.

Všude kolem se začaly pomalu, blikavě rozsvěcet hůlky a osvětlovaly Velkou síň. Hermiona si nebyla jistá, zda není chyba nechat ruku položenou na Dracovi, když ji zalilo světlo, ale tak či onak ji nedokázala stáhnout.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 17. Období klidu končí Od: Sophie052 - 08.10. 2017
Tuto povídku jsem sfoukla za pár hodinek a netrpělivě čekám na další kapitolu. To zděšení, že tento příběh není ještě celý přeložený, mi vzalo dech a marně si lámu hlavu s tím, jak přežiji tu doby mezi další částí. Moc děkuji za tak krásný překlad :)
Re: Kapitola 17. Období klidu končí Od: denice - 08.10. 2017
Tvůj komentář mě tak nakopl, že jsem šla a hned přeložila další kapitolu:-) Zatím se nám povedlo vydávat pravidelně každý týden, stejně jako u předchozích překladů, tak snad můžu slíbit, že se budeme snažit dodržet to i nadále :-) Děkuji!

Copak se nám to v Bradavicích děje? Někdo z místních proklel Malfoye na Obrtlé, k večeři je nachystaná tma a na chodbě se šeptá. Zlatá Pansy, její informace budou mít velkou hodnotu, jen aby o Ron nějak nepokazil. Moc děkuji za překlad, budu se těšit na další díl.
Re: Kapitola 17. Období klidu končí Od: denice - 08.10. 2017
Shrnula jsi to dokonale .-) Pansy je tu dokonalá - s Ronem pěkně cvičí. Děkuji.

Re: Kapitola 17. Období klidu končí Od: larkinh - 06.10. 2017
Teda useknout to v takovou chvíli... to se dělá? :D Díky za překlad.
Re: Kapitola 17. Období klidu končí Od: denice - 08.10. 2017
Dělá, bohužel... :-) Děkuji.

Stále mám taký nepríjemný pocit, či to nie je niekto z profesorov. Hm? :)
Re: Kapitola 17. Období klidu končí Od: denice - 08.10. 2017
Hm? Profesor nebo student to asi bude, jiných možností moc není ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 17. Období klidu končí Od: silrien - 05.10. 2017
A je to tu. Někdo už se po Dracovi pídí a ví, že je něčím mazlíčkem přímo v Bradavicích. Takže až to zjistí, je v nebezpečí i Hermiona. Ten závěr nahání husí kůži. Co to bylo za škrábavý zvuk? Jak to, že zhasla světla? Má to souvislost s Dracovými nepřáteli? Nemohu se dočkat pokračování. Velice děkuji
Re: Kapitola 17. Období klidu končí Od: denice - 08.10. 2017
Někdo už ví, to máš pravdu. Hledá a vymýšlí akci - takovým intrikám se nejlíp daří v temnotě, tam může záludný nepřítel lovit nejlíp... Děkuji.

Re: Kapitola 17. Období klidu končí Od: Jacomo - 05.10. 2017
Jů, akce! A konec nad propastí, jak se patří :-) Teď si budeme do příštího týdne kousat nehty víc než Hermiona brk :-)) Že by se blížilo velké odhalení? Děkuju moc za překlad, výtečně se bavím a teď jsem navíc napjatá na věci příští!
Re: Kapitola 17. Období klidu končí Od: denice - 08.10. 2017
Velké odhalení se blíží každou kapitolou, ale kdo a co se odhalí, na to si ještě chvilku počkáme;-) Děkuji!

Re: Kapitola 17. Období klidu končí Od: margareta - 05.10. 2017
V tom nejlepším se má přestat; ale to neplatí pro napínavé čtení!! Jak to, že nastala tma? Copak ti profesoři tam jsou úplně mimo? Jak to, že nezasáhli? Hermiona není zrovna svalnatý typ a používat zakázané taky není schopná. Copak ji nechají napospas nepříteli? Draco, okamžitě do výstřihu a směr podprsenka! Jinak tě najdou! Merline, fakt začíná binec. Děkuji za kapitolu a nedočkavě vyhlížím další! Díky!
Re: Kapitola 17. Období klidu končí Od: denice - 08.10. 2017
Profesoři to zřejmě považovali za vtípek nějaké bandy nezvedenců, jakých mají plnou školu, takže se moc nevzrušovali - na jejich místě bych si řekla je: Ach jo, už zase. Ale co, ať si to vyřeší ředitelka... McGonagallová určitě nějak zareaguje, jen co se vzpamatuje. Draco, okamžitě do výstřihu a směr podprsenka! - tak tohle mě rozesměje, kdykoli si vzpomenu :-D Binec opravdu začíná - těš se... Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod