Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 07.09. 2017 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

                                                     Originál

                                                                             Rating 13+
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem

 

Hermiona strávila většinu následujícího dne jako v mlze. Když o tom dokázala přemýšlet, vyhrála domněnka, že ji noční můra vyvedla z rovnováhy. Nejjednodušší vysvětlení, opravdu. Logické, jasné, uzavřené. Ale pak ji naštvalo. Co jestli problémy v jejím soustředění nezpůsobila část snu, která byla noční můrou? Co jestli za to mohla první polovina snu? Ta, v níž si představovala, jak se rozvaluje v posteli s Dracem Malfoyem?

Její srdce se při té vzpomínce prudce rozbušilo a ona potřásla hlavou, aby ty myšlenky zahnala. Zaměřila se na svá studia, znovu… a pak se její mysl opět rozběhla a zase začal celý ten na nervy jdoucí cyklus.

Byla hloupá. Koneckonců – což si jen včera nepomyslela, že není možné, aby se po všem tom zmatku stali přáteli, nebo dokonce něčím víc? V té chvíli jí do mozku pronikl úskočný hlásek, který poukazoval na to, že nemusí být přáteli nebo si být blízcí, aby si nakonec našel cestu do její postele.

Ramena se jí napjala a cítila Draca – hloupoučkou fretku se světlou kožešinou – zalezlého za jejím krkem pod vlasy a šťouchajícího ji čenichem.

Vzdychla a vztáhla ruku, aby ho pohladila po kožíšku. Druhou rukou poklepávala brkem na svitek ležící před ní a představovala si, že slyší tikání hodin, kterým se záměrně odvracela od svých myšlenek. Jako na trní čekala na konec hodiny, aby mohla jít do kanceláře k McGonagallové na první z Dracových vyšetření.

No vážně, jak se její city mohly tak rychle zkomplikovat?

 

xxx

 

Dracovi se nelíbily její obavy. Ráno začalo jako obvykle – zvedla pokrývku a přikázala mu, aby slezl z její hrudi, ale dovolila, aby se pod deku schoval, když odešla z pokoje, aby se vykoupala a oblékla. Pak, zatímco ho informovala, že ho odmítá nechat smrdět, ho odnesla do koupelny, kde mu umyla kožíšek mýdlem parfémovaným jakousi dívčí vůní.

Bez ustání mluvila, zatímco prsty drhla jeho špinavou kožešinu. Bylo pro něj trochu obtížné věnovat pozornost tomu, co zrovna říkala, když se její prsty kolem něj tak příjemně ovíjely. Znovu si uvědomil, jak je šťastný, že právě teď není člověkem.

Ale pak řekla cosi o tom, jak sympatizuje s jeho situací. Vyprávěla mu podrobnosti o své noční můře – o tajemných postavách, pronásledujících ji po Obrtlé ulici. A tehdy jeho hlava prudce poskočila vzhůru, aby se jí podíval do očí.

Když viděla jeho reakci, zamračila se. „Promiň, přesně tohle se ti stalo?“

Zavrtěl hlavou ze strany na stranu, až se kolem rozstříkla voda.

Vzala to jako ne.

Její ramena trochu poklesla a zjevně se pokoušela vysmát se tomu děsivému snu. „Upřímně řečeno,“ řekla s nuceným, lehkým smíchem, „tohle jsem já, už druhé ráno koupu Draca Malfoye. Kdo by si pomyslel něco takového...“

Sledoval, jak se její výraz uklidňuje a spodní ret se roztomile, přemýšlivě špulí. Dokonce i bez náhlé změny v jejím chování by věděl, že je rozrušená... Ne, to nebylo to pravé slovo. Utrápená, ano, to se hodí lépe.  Byla zneklidněná a měla strach. To způsobilo, že její půvabná vůně se trochu změnila. Pochopil, že úzkost měla kyselý nádech, a nenáviděl ji.

Věděl, že ji nenávidí proto, že pochází od , víc než kvůli čemukoli jinému. Ale stejně jako při její noční můře předchozí noci nemohl udělat nic, co by ji utěšilo.

Ale i kdyby mohl, jak pravděpodobné bylo, že ze všech lidí na světě přijme uklidňující gesto právě od něj?

Odmítl o tom přemýšlet. Její ruce ve vodě se zklidnily a on sklonil hlavu a šťouchl ji čeníškem do dlaně.

Trochu sebou trhla a podívala se na něj. „Jo, dobrá,“ řekla s dalším lehkým zasmáním a potřásla hlavou. „Promiň.“

Přesto se ale nevrátila k rozmluvě, zatímco vypouštěla vodu a sušila ho v ručníku. Nepromluvila, ani cestou do Velké síně na snídani před vyučováním.

Když si uvědomil, že se užírá tím, jak je tichá, říkal si, že je to jen proto, že on nemá hlas, a tak slyšet její brebentění uklidňovalo jeho vlastní úzkost. Možná byl její hlas příjemný na poslech... snad. Ale to s tím nemohlo mít nic společného.

 

xxx

 

Když seděla ve třídě, její tělo se znovu napjalo a on přitiskl čenich k její šíji. Pohladila ho způsobem, o němž si myslel, že se stává automatickou odpovědí z její strany – ne že by si stěžoval.

Slyšel, jak poklepává brkem o desku stolu a zjistil, že počítá zároveň s tím. Někde v průběhu toho ztrácela rytmus a klepání se stávalo náhodným a neuspořádaným.

Dracova malá tlamička se zachmuřila. Ani jedno z těch slov se ke Grangerové nehodilo a jeho trápilo, že má s něčím zase takové starosti.

Ale pak, než se mohl znovu napomenout za to, co vypadalo jako jisté city, hodina skončila. Grangerová si sbalila své věci a její vůně – která byla tak ztěžklá úzkostí – se zjemnila. Přiblížila se k oné sladké, květinové příjemnosti, které se děsil při pomyšlení, že se na ní stává závislým.

Vstala, volnou ruku pevně kolem něj, když se přidržoval jejího krku, zatímco si přetahovala brašnu přes rameno. Zůstala potichu, i když spěchala ke kanceláři McGonagallové, ale tentokrát to bylo jiné ticho, plné bezdechého vzrušení a naděje. Ta, stejně jako úzkost, změnila její vůni, ale tato konkrétní změna byla k lepšímu.

Když vstoupila na točité pohyblivé schody, vedoucí ke dveřím ředitelčiny kanceláře, jemně vytáhla Draca z jeho úkrytu. Zvedla ho před sebe, aby se setkala s jeho břidlicovým pohledem.

„Můžu ti něco říct?“ zašeptala, ačkoli to bylo pošetilé, protože mohl jen těžko odpovědět – ale přesto se snažil kývat hlavou nahoru a dolů.

Hořký úsměv pozvedl koutky jejích úst. „Vím, že tyto zkoušky jsou jediný způsob, jak ti pomoct, ale... myslím, že se o tebe trochu bojím.“

Já taky, Grangerová, pomyslel si. Ignoroval, že se mu srdce zachvělo při jejím přiznání, a přemýšlel, jestli by se k této poznámce mohli vrátit později – na toto téma zcela nevyhnutelně přijde řeč, až zase bude v lidské podobě.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Tak už pomalinku začíná přituhovat. Blíží se pokus o odfredkování Draca. Držme jim palce. Moc děkuji za čtvrteční nášup! :-)
Pomalinku, polehounku, ale neustále :-) Pořád si musím připomínat, že ty víš, jak to bude dál ;-) Děkuji!

Velmi děkuji za novou kapitolu, krásně jsem si početla a zatesknila. Draco se snaží podpořit svou fretčí silou Hermioninu dobrou náladu, aby cítil její příjemnou vůni, tulí se a kouká, no není on Zmijozelem? Nádherný překlad. Těším se na další čtvrtek, jak se děj pohne. Díky.
Draco je ve fretčí podobě kouzelný, to se mu musí nechat. Není divu, že o něj Hermiona tak pečuje ;-) A ano, zase se trochu posuneme... Děkuji!

Oni jsou oba tak roztomilí! Přece nemůžeme mít city k tomu druhému, natož se o něj, nedejmerlin, bát. Vždyť je to všetečná vševědka/zlý zmijozel! :-)) Díky, denice, kapitoly téhle povídky mi vždycky rozjasní den!
Roztomilí, to tedy jsou, to by jim šlo :-) Moc děkuji, sovičko!

Re: Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem Od: margareta - 07.09. 2017
Že se Hermiona bojí, je úplně normální. Žádný člověk, hodný toho jména, nezůstane v klidu, když se musí dívat, jak se jeho zvíře, nebo vůbec jakékoliv zvíře, chystá podstoupit bolest. Já se teď taky bojím. Co když mu ublíží? Mám akorát naději, že Minerva a spol. jsou si toho nebezpečí vědomi a budou ho mít na zřeteli. Jediný člověk, kterému bych tam freťáčka ještě jakž takž svěřila, je Hagrid; ten má zvířata opravdu rád a ubližovat jim nedovolí. Děkuji za kapitolu a doufám, že další bude veselejší! Hlavně bez mučení!! Děkuji.
Smutné je, že bez těch testů se Dracovi prostě nedá pomoct - Minervě jistě taky nedělá potěšení dívat se, jak se Draco svíjí bolestí, ale když jedinou další možností je nechat ho nadosmrti žít ve fretčí podobě, musí jít všechno stranou. Hagrid by jistě moc rád pomohl, ale asi mu chybí potřebné znalosti. Děkuji!

Re: Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem Od: silrien - 07.09. 2017
Hermiono, tak ty sny tolik neanalyzuj, mučíš tím Draca, jelikož se ti mění vůně. Ale pravdou je, že z těch vyšetření mám taky trochu strach. Děkuji
Když ona Hermiona potřebuje mít všechno pěkně uskládané a roztříděné - a tady má pěkný zmatek a ještě se o Draca bojí... Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod