Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 8. Překvapující odhalení

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 03.08. 2017 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

                                                     Originál

                                                                             Rating 13+
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 8. Překvapující odhalení

 

„Ty si snad děláš legraci!“

Draco pomalu zamrkal a přemýšlel, proč má Grangerová tak napjatý a pronikavý hlas. Ale pak vzhlédl a uvědomil si... Odtáhla si košilku od krku a zírala na něj.

Teprve v tom okamžiku mu plně došlo, kde přesně tu noc spal. Nevzpomínal si, že by ji za všechna ta léta, co spolu v Bradavicích bojovali, někdy viděl tak rozzuřenou jako právě teď.

Navzdory své zvědavosti odmítl otočit hlavu a dívat se jinam.  Ačkoli slabý proud světla, který by poskytl nekonečně lepší pohled na jeho okolí, učinil tento nápad o něco lákavějším.

Nedělej to, Draco... Způsob, jakým teď hleděla, naznačoval, že kdyby vyrukoval s jakoukoli skopičinou, mohla by spáchat fretkovraždu, což ani nebyl oficiální termín, ale byl si relativně jistý, že v tomto případě by se dal použít.  „Dobrá. Ty! Ven!“

Sotva se mu chtělo vylézt z útulného úkrytu, ale také si nemyslel, že by bylo bezpečné ji rozzlobit ještě víc, než už se stalo. Vzhledem k tomu, že měl volit mezi nešťastným Křivonožkou a rozrušenou Grangerovou, nebyl si zcela jistý, co bude nebezpečnější.

Napadlo ho – když vyběhl zpod trička a stočil se na polštáři – že by měl možná provést něco, co by uměl spíš člověk než fretka. Ale takhle brzy ráno a po přerušovaném spánku si nebyl zcela jistý, co by to mělo být.

Musel zadřímat, když o tom dumal, protože to další, co si uvědomil, bylo, že ho Grangerová drží pod tekoucím kohoutkem. Instinktivně se v jejím sevření začal svíjet bez ohledu na to, že byla uklidňující a něžná, a jak příjemná byla teplá voda.

„Ach, ne, ne,“ šeptala a vtírala mýdlo do mokrého kožíšku. „Nevím, jestli už ti to někdo někdy řekl, ale bez ohledu na to, jak jsi roztomilý, fretky začnou hodně rychle zapáchat,“ řekla a ohrnula nos.

Draco ihned přestal bojovat – kdyby měl boky, opřel by si o ně pěsti a zpražil ji pohledem. On a páchnout? No tohle!

„Dokonce jsem si toho ani nevšimla, dokud jsem si nesundala noční prádlo,“ řekla a zatřepala jeho hlavou, když ho jemně otáčela pod kohoutkem, aby mu propláchla kožíšek. „Ucítila jsem tenhle zápach, a když jsem tě prohlédla, šel z tebe, což znamená, že jsi mě zasmradil, tak ti pěkně děkuji. Prakticky se musím vykoupat dvakrát.“

Zatímco vypínala vodu a vysoušela ho ručníkem, uvažoval, jestli takhle mluví i s Křivonožkou. Jako by si myslela, že chápou každé její slovo.

„Hotovo.“ Usmála se a zvedla ho oběma rukama do úrovně svých očí. „Všechno čisté a suché.“

Otočil hlavou z boku na bok a vyrazil ze sebe zvuk znějící skoro jako kýchnutí.

Zasmála se a zavinula ho do nového ručníku. „No, skoro suché. Ale teď aspoň hezky voníš.“

Položila si jej na rameno a zdálo se, že čeká, až se jí obtočí kolem krku. Odcházela z koupelny a jemu nešla do hlavy její změna nálady. Před chvílí na něj byla tak naštvaná, ale rychle ji to přešlo a teď se na něj smála?

To proto, že byl závislý na její péči?

Draco, nech toho. Jakmile se zase staneš sám sebou, prokleje tě do zapomnění za to, kde tě našla dnes ráno! Přestože se právě káral, pohyb jejích ramenou při chůzi v kombinaci s jeho neustále přerušovaným odpočinkem v posledních hodinách ho ukolébal ke spánku.

 

xxx

 

Probudil se – už zase – když se skulil Grangerové z ramen a uhodil se o tvrdé dřevo stolu ve Velké síni. Vyděsil se a otáčel hlavou, zatímco se snažil znovu vyškrábat na všechny čtyři. Sklonila hlavu, aby se na něj podívala.

Draco se trochu prohnul, připravený vylézt zpět na její rameno. Bude se opravdu muset snažit zůstat vzhůru a najít nějaký způsob, jak jí dát vědět, co potřebuje.

Pak ho spatřil. Ten obličej. Na letmý okamžik se včera objevil během toho povyku. Při tom hrozném okamžiku v ústí Obrtlé ulice.

Nevěděl, kdo to je, ani nemohl říct, jestli ho ten člověk zahlédl, ale nečekal, až to zjistí. Hermiona ho asi zabije, ale vrhl se přímo do první vhodné skrýše.

O chvíli později, když ho vytáhla z podprsenky, si nedokázal pomoct, ale strašlivě se bál. Byl ještě docela nervózní po tom nečekaném pohledu. Aspoň jeden z lidí, kteří mu to udělali, pobýval tady v Bradavicích. A nemohl s tím nic dělat. Nedával pozor, ale jaksi si uvědomoval, že Grangerová mu hrozí prstem, když mu dělala přednášku.

Draco prostě svěsil hlavu. Chápal, proč se rozzlobila, ale upřímně... Nesmí zapomenout jí všechno vysvětlit, až bude moct znovu mluvit.

No, jestli ho nechá.

 

xxx

 

V odpoledních hodinách byl neklidný. Opravdu si přál, aby nebyl. Bylo to těžké, když si nemohl dělat poznámky, ale skutečně se pokoušel poslouchat profesora Křiklana.

Zdálo se, že Hermiona se dnes v každé místnosti rozhlíží. Tentokrát si povzdechla a zašeptala sama pro sebe.

„Nesmysl. Co tě to napadá, Hermiono?“

Ztišila hlas tak, že už sotva slyšel, jak vydechla: „Tak proč tu Malfoy není?“

Takže všechen ten neklid a rozhlížení byl proto, že hledala jeho? Kdyby to zrovna teď neslyšel, nikdy by tomu neuvěřil.

Proklouzl hlavou nad okraj jejího límce a přitiskl jí tvář ke krku. Nepřítomně zvedla volnou ruku, a zatímco pokračovala v zápisu profesorových slov, špičkami prstů jemně projížděla jeho kožíškem.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Zapáchající Draco mě pobavil, detektivní zápletka navnadila a konec s jeho přitulením na uklidněnou potěšil! :)
Moc pěkně jsi to shrnula, děkuji!

Kdo? Kdo je to? Koho to Draco viděl? Achjo. Ty nás teda pěkně napínáš, denice. Děkuji
Já ne, to autorka. A jde jí to moc pěkně, že? Děkuji.

Díky za překlad další kapitoly. Hermiona má tu nejlepší uklidňovací terapii během vyučování.Hladit jemný kožíšek malé fretky je lepší než výhra v loterii.
Máš pravdu - takový hebký kožíšek stočený kolem krku musí být prima, taky bych si ho ráda pohladila. Děkuji.

Som zvedavá, kedy to Hermione docvakne. :D
Věř jí, opravdu jí to pálí :-) Děkuji.

Zapáchající Draco-fretka mě pobavila, ale počínající detektivní zápletka ještě mnohem víc navnadila na další kapitoly. Veliké díky za překlad, Denice!
Zapáchající?!? Hm, hm, k tomu by Draco určitě měl co říct - minimálně to, že Malfoyové nikdy, za žádných okolností, nezapáchají :-) Děkuji.

Taková urážka, Draco, že páchne? Zapáchá, ba přímo smrdí?! No toto! :D Začíná se nám tu objevovat detektivní zápletka. Kdo to byl? Čí tvář Draca vyděsila? A dokáže se ukrýt a zůstat neviděný? Mimo Hermioninu podprsenku? :D Děkuji, děvčata, zase skvělý kousek.
Opravdu rafinovaná urážka! Naštěstí se Draco jen tak nedá, umí si s takovým nařčením poradit:-) Tak ráda bych odpověděla aspoň na jednu otázku, ale ne, uvidíš, zda Hermiona dokáže své spodní prádlo uhájit před fretčími útoky... Děkuji!

Re: Kapitola 8. Překvapující odhalení Od: margareta - 03.08. 2017
No páni! Nemohlo se Malfoyovi dostat větší urážky, než obvinění, že páchne. Ale aspoň si užívá kontaktů s osobou, která jemu samotnému voní. Co by tak dělal, kdyby se ocitnul u madam McGonagallové nebo Trelawneyové? A musel sledovat JEJICH převlékání, včetně spodního prádla?? Jsem čím dál tím zvědavější, kdo ho zaklel! Mohl to být jedině některý ze studentů nebo profesorů- nebo pan Filch? Hagrid? Ono jich asi bylo víc, kterým lezl na nervy! Při přepadení byli minimálně dva. Tak prosím rychle další kapitolu! Moc se bavím! A za dnešní děkuji!!
Ale no tak! Jak teď mám dostat z hlavy tyhle představy - nevím, která je horší, McGonagallová nebo Trelawneyová, to je vážně strašné dilema :-) Brzy se dočkáš :-) Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod