Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Maska

32. Lekce, otázky a odpovědi

Maska
Vložené: arabeska - 23.07. 2017 Téma: Maska
Online preklady nám napísal:

Autor: Hesaluti;   Překlad: alichay, dee6;   Beta: arabeska;   Banner: Jimmi

OriginálFacade

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

PA: V několika komentářích jste zmiňovali, že Dracův zájem o Hermionu se často rychle mění.

Nepsala jsem ho tak naschvál, ale když si to po sobě čtu, asi se vážně chová dost nepředvídatelně. Nechce Hermionu využít nebo si s ní snad pohrávat – to, že chtěl její přátelství, byl z jeho stranu tak trochu úhybný manévr, protože si pořád myslí, že má ráda Erika.

Teď se snažím rozvinout to, že se navzájem potřebují, a nechat jejich přátelství prohloubit. Všichni samozřejmě víme, že nejde jenom o přátelství, ale chci, aby jejich vztah byl nakonec založený právě na něm. A teď k příběhu…





Hermiona zapisovala docházku první lekce výroby hůlek. I když studenty rozdělili, seznam byl hodně dlouhý a usadit všechny v jedné třídě dalo dost práce. Jakmile si všichni našli místo, Hermiona se chopila svých materiálů. S Celií se měly sejít s Harrym a Ginny, aby se pokusili propočítat umístění v soutěži. Všem bradavickým studentům se docela dařilo, často se umístili druzí a třetí. Ella dokonce vyhrála dvě soutěže! Všechno to ale samozřejmě bylo subjektivní, protože v příštích pár dnech se ještě všechno mohlo změnit. Nicméně udělat si pořádek v tom, kdo vede, se stejně hodí.

Jakmile se postavila k odchodu, objevil se ve dveřích Draco a kývl na ni. "Jdeš dál? Zrovna začínáme."

"Ehm," zaváhala Hermiona, "vlastně jsem… neměla v plánu se zúčastnit."

Draco se ušklíbl. "Neměla ses v plánu zúčastnit? Tohle má být testovací lekce, které pro Bradavice naplánujeme. Myslel bych si, že jako profesorku hůlkařství tě to bude zajímat."

"Profesorku hůlkařství?" zeptala se Hermiona. "Jak to myslíš?"

"No, Erik a já ty hodiny povedeme, ale jeden z profesorů nám musí pomoct s organizací a možná taky trochu učit. Napadlo nás, že někoho zacvičíme, aby mohl vyučovat základy." Draco se nad Hermioniným výrazem uculil. "Co se tak koukáš? Koho bychom asi měli vybrat? Ty jsi jasná volba."

"Neuvědomuju si, že bych se na to hlásila."

"Nehlásila. Přihlásili jsme tě Erik a já. Erik si stejně myslí, že pro to máš přirozený talent." Draco se znovu zazubil. "Netvař se, že ti to nelichotí."

"Bylo by fajn, kdybyste se zeptali předem," Hermiona se pokusila o naštvaný tón, ale nezlobila se. Víc by ji rozzlobilo, kdyby navrhli někoho jiného. "Tuhle lekci nestíhám, ale na druhou přijdu."

"Někteří se prostě nechtějí vázat," utrousil Draco, ale úsměv mu z tváře nesklouzl. "Uvidíme se."

*

Hermiona si setkání s Harrym a ostatními užila. Nedobrali se k žádným pořádným výsledkům, jen tak odhadovali, ale i tak to byla zábava. A také ji potěšilo, že si po dlouhé době mohla popovídat s Ginny.

"Myslíš, že bych se mohla přijít podívat na tu lekci hůlkařství?" zeptala se Ginny, když se zvedli k odchodu. "Pak půjdu domů za Harrym."

"Jistěže ano!" nadchla se Hermiona. "To by bylo skvělé – a můžeš tu lekci upřímně zhodnotit."

"Co když se mi bude líbit přednáška, ale o instruktorech si nebudu myslet nic dobrého?" zeptala se Ginny. "Můžu to říct nahlas?"

"Nebudeš si myslet, že jsou špatní," odvětila starší z kamarádek.

"Zníš dost přesvědčeně."

"Jsem. Když jsem přednášku viděla naposled, byli naprosto výborní!"

Došli k učebně a Ginny se na kamarádku zazubila. "A je ten názor zcela nezaujatý, slečno Grangerová? Nemá nic co do činění s jistým vysokým, tmavovlasým a velice pohledným mladým mužem, který je čirou náhodou jedním z přednášejících?"

"Ne, Ginny. S tím to nemá co dělat. I Draco byl báječný."

"Draco? Chtěla jsi říct Malfoy."

"Ne, chtěla jsem říct Draco. Snažíme se spolu vycházet."

"Slyšela jsem – to proto, že jsou s Erikem nejlepší přátelé? Máš strach, že vám ten románek zkazí?"

"Ne. S Erikem jsme jenom přátelé. Naprosto oficiálně."

"Proč? On je sám a krásný – ty jsi sama a krásná. Nač zůstávat přáteli? Vždyť je to škoda." Ginny si povzdychla. "Kdybych nebyla šťastně vdaná, klidně bych se s tebou o něj přetahovala – je k sežrání."

"Jsem moc rád, že sis konečně uvědomila, jak mi to sluší, Wízlice," ozvalo se za dívkami, a když se obě otočily, stál za nimi Draco se svým proslulým úšklebkem.

"Neřekla bych, Malfoyi," odvětila Ginny. "Tvoje osobnost ten celkový efekt bohužel kazí."

Draco to přijal se vztyčenou hlavou a pokrčil rameny. "Jdeš na lekci? Přemýšlíš o změně kariéry?" zeptal se.

Ginny zavrtěla hlavou a pozorně se na něj zadívala. "Ne, jen mě to zajímá, obzvláště když by Albus mohl získat několik lekcí."

"Dobře. Uvažoval jsem dokonce o krátkých úvodech pro všechny rodiče, kteří by měli zájem," dodal Draco.

"To je skvělý nápad," užasla Ginny nadšeně. Nato si ale zřejmě uvědomila, koho chválí, a zarazila se.

Draco se na ni ušklíbl. "Jsem rád, že si to myslíš, Wízlice."

Ginny nesouhlasně zamlaskala. "Na chvíli jsem zapomněla, s kým mluvím. Jak s tebou, sakra, mohla Hermiona ty poslední týdny vydržet?"

"Věř mi, že si nestěžovala," odpověděl Draco a Ginny obrátila oči k Hermioně, která se snažila udržet tvář bez výrazu.

"Co tím chceš říct?" zeptala se Ginny. Draco se ušklíbl, pokrčil rameny a bez dalších slov se odloudal zpět do třídy. Odpověď nechal na Hermioně.

"To nic, prostě ho ignoruj."

"Takže byl opravdu osina v zadku?"

"Jen ze začátku. Docela se zklidnil," Hermiona chtěla vejít do třídy, ale Ginny ji čapla za ruku.

"Co se děje, Hermiono?"

"Co tím myslíš? Nic se neděje."

"Vyhýbáš se odpovědi."

"Nevyhýbám."

"Harry mi sice něco říkal, ale já myslela, že je paranoidní." Ginny zvedla obočí a Hermiona protočila oči. Znala svou kamarádku příliš dobře, aby pochopila, že toto téma jen tak neopustí.

Hermiona ji odvedla dál od dveří a vyhrkla: "Fajn, vím, že to nenecháš být, takže stručně. Dracův syn byl zařazen do Nebelvíru. Draco přišel a začalo peklo. Musela jsem se s ním vypořádat. Byl to protivný idiot, takový, jak si ho pamatujeme. Scorpius a Ella se dostali do soutěže, takže jsem s ním najednou strávila několik týdnů. Pomáhala jsem jeho dětem. Přestal být tak nepříjemný. Kvůli sněhu jsme pak uvízli na jeho chatě. On -"

"Hej, hej!" Ginny zvedla ruku. "Uvízli jste spolu ve sněhu na jeho chatě? Jen vy dva? Co jsi tam v první řadě vůbec dělala?"

"Tohle je stručná verze, Ginny," Hermiona si povzdechla. "V podstatě, jsme se stali přáteli. Spíš v důsledku okolností, než čehokoliv jiného. Pořád je to ten starý Draco, ale jak jsem ho poznala…"

"Pro Merlina, Hermiono!" zvolala Ginny. "Přátelé? S Malfoyem? A navíc mi to zní jako víc než jen přátelství."

"No, tak to není," utnula ji rázně Hermiona. "Pojď, musíme už jít na hodinu."

Ginny se usmála a následovala kamarádku dovnitř.

*

Vyučovací hodina se úrovní vyrovnala té předchozí, kterou Hermiona navštívila. Erik s Dracem dokonce vyzařovali větší sebejistotu a šarm. Lekce rychle odsýpala, velké množství informací proložili několika zábavnými okamžiky.

Hermiona koutkem oka sledovala fascinovanou Ginny. Ať byly její city ohledně Draca jakékoliv, nemohla popřít, že byla radost ho sledovat. Lehce své vědomosti zábavnou formou předával dál, zapojoval studenty a vypadal při tom jako filmová hvězda. Spolu s okouzlujícím Erikem tvořili podmanivou dvojici.

Hodina byla pro starší studenty a Hermiona nepochybovala, že některé dívky budou chtít i na další jenom proto, aby mohly obdivovat dva pohledné učitele.

Na konci hodiny Ginny nezvykle mlčela. Draco a Erik k nim přišli a Hermiona Erikovi představila svoji kamarádku.

"Hodně jsem o vás slyšel," řekl Erik.

"Doufám, že jenom to dobré," odvětila Ginny a podívala se na Draca. "Ale pochybuji o tom, pokud ty informace pocházejí od Malfoye."

"Tak to jste mého přítele špatně odhadla, paní Potterová," usoudil Erik.

"Ginny."

"Špatně jsi ho odhadla, Ginny. Říkal, že jsi manželka Harryho Pottera, že máš divokou povahu, byla jsi znamenitá čarodějka a mimořádná famfrpálová hráčka." Erik se usmál a Hermiona sledovala, jak Ginnyin ledový výraz trochu pookřál. Tihle dva uměli okouzlit.

"Opravdu?" Ginny se otočila na Draca. "Neřekl jsi mu, jak otravnou mě shledáváš?"

"Minulost, Wízlice." Jeho odpověď pro něj byla tak typická, až se Hermioně chtělo zaúpět.

Ginny si ho podezřívavě prohlížela, než nakonec přikývla. "Dobře, možná bychom už neměli žít minulostí." Usmála se na Erika. "Vaše hodina byla zatraceně úžasná!"

Erik jí úsměv s nadšením oplatil. "Děkujeme, velmi si ceníme nového pohledu. Je něco, co se ti vyloženě líbilo nebo na čem by se dalo zapracovat?"

Ginny chvíli přemýšlela. "Upřímně, ráda bych ji rozpitvala na kousky vzhledem k tomu, kdo ji vymyslel a prezentoval," podívala se na Draca, který se na ni zašklebil. "Ale lhala bych, protože byla opravdu úžasná. Poučná, zábavná a celou dobu jste si udrželi moji pozornost. Oba jste byli skvělí. Dětem se to moc líbilo." Odkašlala si. "Už bych měla s chválením opravdu přestat."

Hermiona s Ginny rozebírala úspěšnou lekci, když se sestupovaly do přízemí. Jakmile ale dorazily k hlavnímu schodišti, Ginny se zastavila a otočila na svou přítelkyni.

"Znovu mi vysvětli, proč nejsou tvé rty permanentně přilepené k těm Erikovým?"

"Dohodli jsem se, že bude lepší zůstat přáteli."

"Jak to? Je báječný, Hermiono, a neuvěřitelně talentovaný a navíc hezký."

"To je."

"Takže se ptám znovu, proč jen přátelé?"

Hermiona svěsila ramena a podvolila se jejímu naléhání. Už jí stejně bylo téměř jedno, co si lidé myslí. V její hlavě vládl beztak zmatek a svět byl vzhůru nohama.

"Erik si myslí, že Draco a já… tedy, myslí si, že mě má Draco rád."

Ginny vytřeštila oči a chvíli na ni civěla. "Aha."

"Nedívej se tak! S Dracem jsme překonali pár překážek. Řekl mi něco o Astorii a o tom, jak zemřela…"

"Malfoy s tebou probírá osobní záležitosti?"

"Ano. Tehdy na chatě."

Ginny přikývla. "Hermiono, slibuji ti, že nebudu dělat povyk, ale…" ztišila hlas, "máš Malfoye ráda?"

"Zrovna jsem ti řekla, že jsme přátelé."

"Moc dobře víš, jak to myslím. Má Erik pravdu? Je mezi vámi něco?"

Hermiona si nebyla jistá, co ji donutilo to udělat, ale možná to bylo proto, že se jí na to ptá Ginny. Ginny ji znala velmi dobře a ona si opravdu potřebovala o všem popovídat. Ačkoliv měla sama v odpovědích chaos. Klesla na vrchní schod a zrzka se usadila vedle ní.

"Mám ho ráda, Ginny…" přiznala Hermiona. "To, co se stalo s Astorií, bylo strašné a on měl opravdu problém se s tím vyrovnat. Viděla jsem ho z úplně jiné strany a nechal mě, abych mu s tím pomohla… jeho děti jsou taky skvělé…"

Ginny přimhouřila oči. "Hermiono!"

"Nezačínej s tím."

"Ze všech lidí, do kterých ses mohla zamilovat!"

"Nemiluji ho. Mám ho jen ráda."

"Když to říkáš…" Ginny svá slova zjemnila úsměvem. "Nedělej si s tím starosti. Slíbila jsem, že nebudu vyšilovat. Nelíbí se mi, že to musím přiznat, ale na hodině se opravdu zdál jiný. Vážně na něm něco je. Asi na něm vždy něco bylo. Jak by jinak omámil polovinu holek ve škole? Stále v něm vidím jen sarkasmus, ale ke studentům se choval skvěle a myslím, že jsem ho ještě neviděla tak plného energie…" Ginny se uchechtla. "A připouštím, že na pohled není nejhorší…"

Hermiona se na ni zazubila. "Není nejhorší?"

"Dobře. Je docela hezký." Ginny se znovu zasmála. "Ve skutečnosti mě jeho krása sráží do kolen, ale pokud mu to někdy řekneš, tak máš u mě Avadu!"

*

Po rozhovoru s Ginny se Hermiona cítila lépe. Vyslovit nahlas svoje myšlenky jí pročistilo hlavu. Ačkoliv ji to vyděsilo. A hlavu měla čistou, až dokud si nevzpomněla na setkání s Ellou.

Ella už čekala před Hermioniným kabinetem, když se tam dostala. Tvářila se mrzutě a Nebelvírka se zhluboka nadechla. Nebyla si jistá, jak tohle dopadne. Sedla si na své místo a pokynula Elle, aby se také posadila.

"Takže, popořadě – gratuluji k tvé výhře v testu. Byla jsi skvělá, Ello. Ohromující."

Ellina tvář se na chvíli rozzářila. "Díky."

"Jak jsi na to přišla?"

"To opravdu nevím. Prostě mě to trklo…"

"Někdy se tak vynoří ty nejlepší nápady."

"Jo." Už zase trucovala a Hermiona usoudila, že nastal čas to téma nakousnout a mít to za sebou.

"Měly jsme si popovídat o mém pobytu v chatě a o tom, že mi tvůj otec půjčil nějaké oblečení určené pro tvou matku," spustila. "Víš ale, že to oblečení tvoje matka nikdy nenosila?"

"Jo. Tohle pro ni sehnal, ale ona už si to nikdy neoblékla."

"Moc mě mrzí, jestli tě rozrušilo mě v tom oblečení vidět. Už jsem ho vrátila."

"Říkala jsem vám, že mi to nevadí."

"Dobře – chceš tedy, abych ti vysvětlila, jak to že teď s tvým otcem lépe vycházím?"

"Protože je do vás zamilovaný." Ella ani nemrkla a ve tváři se jí nepohnul sval, jako kdyby jen prohodila poznámku o počasí, ale Hermioně se na chvilku všechna slova vykouřila z hlavy. Co to kruci má být?

"Tak to není, Ello."

"Ale je, pozoruju ho."

"Ne, Ello. Jsme jen přátelé. Jak jsem řekla, můžu ti vysvětlit, proč se ti možná zdá, že jsme něco víc."

Ella zničehonic vstala. "No jo, jak myslíte. Už můžu jít?"

"Ello!"

"Má to snad cenu, když mě stejně neposloucháte? Říkám vám jen to, co vidím – vy nad tím mávnete rukou – tak vám to říkám znovu – a vy se vytasíte s nějakou směšnou výmluvou…"

"Ello!"

"Co?"

"Posaď se a takhle se mnou laskavě nemluv!" Ella Hermionu upřeně sledovala a ta jí pohled oplácela. "Nemusíme tu konverzaci vést znova, že ne? Nemusím ti zase připomínat, že se chováš jako dítě, i když obě víme, že to už dávno nejsi?"

Ella se kousla do rtu, a pak se náhle posadila zpátky a přikývla. "Tak jo, omlouvám se."

Hermiona se zhluboka nadechla. Žádný div, že si nad tím děvčetem Draco občas rval vlasy. "Když nám někdo blízký zemře, každý se s tím vyrovnáváme po svém. Jak určitě víš, tvůj otec se s tím vyrovnával tak, že prakticky předstíral, že se nic nestalo."

"A nás ignoroval."

"Jsem si jistá, že to neměl v úmyslu, ale lidé se kvůli zármutku občas chovají dost podivně. Tvůj otec si spoustu věcí tvé matky ponechal. Nevím, jestli o tom víš, a byl by podle mě raději, kdybys o tom s nikým nemluvila. Nechtěl je vyhodit."

"Myslíte její oblečení."

Hermioně odlehlo, že tohle Ella už ví. "Ano."

"Řekla jsem mu, aby je vyhodil, ale seřval mě, takže jsem to vzdala. On vám o nich řekl?"

"Ano, řekl mi o nich, když jsme uvízli v chatě."

"Ale fakt vám o nich řekl?"

"Ano. Ukázal mi je."

"No vidíte - a přesně o tom mluvím. Rozhodně by je neukázal jen tak někomu!" Ella si založila ruce na prsou a vyzývavě se na Hermionu zahleděla.

"Už uběhlo dost času, myslím, že už na to byl prostě připravený. Zkrátka jsem ho přesvědčila, že už je na čase je sbalit a dát pryč. Nemusí je hned vyhodit, jen je odnést ze skříně."

"Vsadím se, že jste se u toho pěkně rafli, co?"

Hermiona velice opatrně volila slova. "Popravdě mě poslechl. Sbalil je a odnesl na půdu."

Ellin výraz se úplně proměnil, oči se jí rozšířily a brada klesla. "On je dal pryč? Děláte si srandu?"

"Nedělám."

"No do háje!"

"Ello!"

"To je fuk! Do háje, do háje! Přiměla jste ho dát je pryč?"

"Ello!"

"A vy si fakt pořád myslíte, že do vás není zakoukaný?"

"Není, Ello. Ano, sblížilo nás to a jsem ráda, že jsem mu mohla pomoci. Ale nemůžeš z toho vyvozovat přehnané závěry."

Ella se k ní naklonila. "Jen mi řekněte, paní profesorko. Je možné cítit něco takového dvakrát?"

Hermiona zamrkala, Elliny myšlenkové pochody nestíhala. "Cítit co dvakrát?"

"Táta si všechno to oblečení nechal, protože mámu moc miloval?"

"Ano."

"Takže když je sbalil, znamená to, že se z toho dostává?"

"Ano, ale to rozhodně neznamená, že by mu na ní méně záleželo…"

"Ale já vím!" mávla Ella nad jejím vysvětlováním rukou. "Ale může to cítit znovu. Může znova mít někoho rád tak, jako měl rád mámu?"

Hermiona s odpovědí váhala, věděla, že pokud Elle odpoví upřímně, jen jí tím dá další munici. Ale také jí bylo jasné, že se Ella musí dozvědět pravdu. "Ano, je možné cítit to dvakrát."

Ella se opřela o opěrku a založila si znovu paže. "No, paní profesorko, vy tu máte být ta chytrá – proč vám musím vyhláskovat to, co je úplně zjevné?"

"Ello, opět se chováš neomaleně…"

"Já nic…" Ella se postavila. "Nechci, abychom se zase vrátili k tomu, jak to bylo, než… jsme přišli sem." Poprvé za ten večer Ellin hlas ztratil osten. Zase zněla jako mladé děvče. "Já na vás křičím jenom proto, že bych moc chtěla, aby to tak dopadlo, a nikdo z vás dvou se k ničemu nemá."

"Ello…"

"Takhle to má být, paní profesorko. Otci je líp – doopravdy, a to díky vám." Elle překvapivě a naprosto nečekaně vytryskly slzy a Hermiona ji ohromeně sledovala, než vstala, obešla stůl, objala Ellu kolem ramen a usadila ji. Podala jí kapesník a počkala, dokud se Ella zase neuklidní.

"Někdy to není tak jednoduché," promluvila Hermiona něžně. "Opravdu bych se s tvým otcem ráda dál přátelila, nevidím důvod, proč bychom v tom nemohli pokračovat." Ella popotáhla, ale nic neřekla. Její vzlyk však naznačoval, že to nestačí. Hermiona to ignorovala, snažila se utěšit tím, že Ella aspoň přestala křičet. "Dneska jsem na tebe byla moc pyšná, Ello. Rozplakala jsi mě."

Ella k ní vzhlédla a trochu se pousmála. "Vážně?"

"Ano, bylo to úžasné. Moc jsem ti to přála."

"Děkuji, paní profesorko."

"Musíš nás s tvým otcem nechat, abychom se s tím vypořádali po svém."

Ella se k ní naklonila, i když pořád popotahovala. "Ale vy ho máte ráda, paní profesorko, že jo?"

"Jistěže mám."

"Takže kdybych vás na svátky pozvala do chaty…"

"Ello, ty mě tam nemůžeš zvát."

"Ale můžu. Otec slíbil, že mě tam s kamarády vezme, aby mi vynahradil to minule. Řekl, že si můžu pozvat kohokoliv."

"Myslel tím tvé přátele."

"To je mi jedno, chci vás tam taky."

"To je od tebe moc milé, ale nemyslím si, že by to byl dobrý nápad."

"A proč ne?" opáčila Ella vyzývavě, jak už to uměla.

"Protože prostě není." Hermiona zvednutou dlaní zarazila Elliny protesty. "Co se týče záležitostí, které tě trápily, uklidnila jsem tě?"

Ella si povzdychla. "Už jsem vám říkala, že se netrápím."

"To je dobře."

"Už můžu jít?" zeptala se Ella.

"Pokud už nepotřebuješ nic jiného." Ella zavrtěla hlavou, ale ze židle nevstala. Hermiona se na ni podívala a povzdychla si. "Takže ještě něco?"

"Já jen nechápu celou tu věc se školou."

"Se školou?"

"Vy jste otce nenáviděla a já nemohla pochopit důvod, ale Albus tuhle řekl, že to bylo kvůli tomu, jak otec a dědeček podporovali Voldemorta."

"No…"

"Já vím, že to není pravda, Albus mě prostě rád vytáčí, ale pak jsem se zamyslela nad tím, proč byste otce nenáviděla… jste tak milá, proč byste ho jinak nesnášela… leda by… to možná byla pravda?"

Hermiona rychle zamrkala. Ella o tom nevěděla. Nemohla uvěřit, že ta dívka podle všeho netušila, co byla její rodina zač. Nevěřila, že s ní o tom Draco vůbec nemluvil.

"Je to fakt?" zopakovala Ella otázku a studovala Hermionu pohledem.

Co na to měla Hermiona říct?

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 32. Lekce, otázky a odpovědi Od: Jacomo - 25.07. 2017
Nejdřív jsem chtěla napsat nějaký zoufalý výkřik ve smyslu toho, ať už konečně přestanou dělat takový povyk kolem toho, jestli Draco vyhodil nebo nevyhodil Astoriino oblečení, ale pak mě napadlo, jestli to není jedna z těch věcí, kde jsem jen já v myšlení jinde než většina populace. Nebo jestli to není otázka národní mentality - třeba to Američané či Angličani mají nastaveno jinak? Nevím, mně to prostě připadá jako mnoho povyku pro nic. A pak mě ještě zklamala Ginny. Nemohla by pro změnu vyvádět? Dál lpět na odporu k Draco Malfoyovi? Musí sakra taky podlehnout jeho kouzlu a vzhledu? Začíná to být trochu nuda... :-) Ale ten konec, ten rozhovor s Ellou se mi líbil. Poprvé u této povídky mám chuť číst ihned dál, abych věděla, jak to pokračuje. Takže moc děkuji všem zúčastněným na překladu!

Re: 32. Lekce, otázky a odpovědi Od: Gabux - 24.07. 2017
Ella je prohnaná! A zlatá ♥

Re: 32. Lekce, otázky a odpovědi Od: denice - 24.07. 2017
Zase jsem si hodně užívala skotačení Draca s Hermionou, stejně tak následné - nevím, jestli je vhodnější slovo rozhovory nebo výslechy - milé Wízlice Ginny, která je tu hodně roztomilá, ale vrcholem kapitoly pro mě byla Ella: "No, paní profesorko, vy tu máte být ta chytrá – proč vám musím vyhláskovat to, co je úplně zjevné?" A ten závěr: "Nemohla uvěřit, že ta dívka podle všeho netušila, co byla její rodina zač. Nevěřila, že s ní o tom Draco vůbec nemluvil." - Přiznám se, že mi dělá problém uvěřit, že o tomhle v drbárně, jako byly Bradavice, nemluvil s Ellou vůbec nikdo. Díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( Online preklady )13.10. 2017Epilog
Hesaluti: ( Online preklady )07.10. 201740. Když se zdi bortí
Hesaluti: ( Online preklady )01.10. 201739. Souvislosti
Hesaluti: ( Online preklady )24.09. 201738. Poslední kapka
Hesaluti: ( Online preklady )17.09. 201737. Minulost
Hesaluti: ( Online preklady )10.09. 201736. Jen my dva
Hesaluti: ( Online preklady )20.08. 201735. Mentoři
Hesaluti: ( Online preklady )06.08. 201734. Prasinky
Hesaluti: ( Online preklady )30.07. 201733. Z hrany na pevnou zem
Hesaluti: ( Online preklady )23.07. 201732. Lekce, otázky a odpovědi
Hesaluti: ( Online preklady )16.07. 201731. Test z přeměňování
Hesaluti: ( Online preklady )09.07. 201730. Ranní setkání
Hesaluti: ( Online preklady )02.07. 201729. Návrat
Hesaluti: ( Online preklady )25.06. 201728. Tajemství
Hesaluti: ( Online preklady )18.06. 201727. Padá sníh
Hesaluti: ( Online preklady )11.06. 201726. Útulno
Hesaluti: ( Online preklady )04.06. 201725. Sníh a jahody
Hesaluti: ( alichay )29.05. 201724. V kuchyni to vře
Hesaluti: ( alichay )21.05. 201723. Bouře
Hesaluti: ( Online preklady )14.05. 201722. Chalupa
Hesaluti: ( Online preklady )16.04. 201721. Vzlétnout výš
Hesaluti: ( Online preklady )09.04. 201720. Šťastněji
Hesaluti: ( Online preklady )26.02. 201719. Smíšené pocity
Hesaluti: ( Online preklady )09.02. 201718. Lekce o hůlkách
Hesaluti: ( Online preklady )21.01. 201717. Zkouška lektvarů
Hesaluti: ( Online preklady )12.01. 201716. Odposlouchávání
Hesaluti: ( Online preklady )07.01. 201715. Kruval
Hesaluti: ( Online preklady )29.11. 201614. Umístění
Hesaluti: ( Online preklady )22.11. 201613. Okouzlení
Hesaluti: ( Online preklady )15.11. 201612. Suchar?
Hesaluti: ( Online preklady )08.11. 201611. Příjezd
Hesaluti: ( Online preklady )01.11. 201610. Tiebreak
Hesaluti: ( Online preklady )14.10. 20169. Na stadionu
Hesaluti: ( Online preklady )04.10. 20168. Lektvary
Hesaluti: ( Online preklady )23.09. 20167. Urovnání
Hesaluti: ( Online preklady )16.09. 20166. Tradície
Hesaluti: ( Online preklady )11.09. 20165. Hůlky
Hesaluti: ( Online preklady )24.08. 20164. Znovu pozvaný
Hesaluti: ( Online preklady )13.08. 20163. Traja Malfoyovci
Hesaluti: ( Online preklady )07.08. 20162. Nočná mora
Hesaluti: ( Online preklady )31.07. 20161. Rokfortský klobúk
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )13.07. 2016Úvod k poviedke