Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 6. Zatraceně, to není možné

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 20.07. 2017 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

                                                     Originál

                                                                             Rating 13+
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 6. Zatraceně, to není možné

 

Poznámka autorky: Fretky jsou barvoslepé, s výjimkou červené.

A ano, za každou kapitolu z Hermioniny perspektivy budeme mít jednu z Dracovy. Protože první čtyři byly z jejího pohledu, pojedeme společně s Dracem až do osmé kapitoly.

 

Draca prudce popadli, zatřásli s ním, dokonce ho na chvilku či dvě hodili do vzduchu – to se stalo tak rychle, že si toho ani nevšiml, dokud nebylo po všem - jen aby se otloukal o dno klece, když Grangerová spěchala na nástupiště. Možná to byla karma za to, jak přinutil majitele obchodu zamakat si, aby ho zvládl.

Ale co mohl kdokoli očekávat? Muž páchl přesně tak, jak by člověk očekával u někoho, kdo pracuje se zvířaty.

Všechen pohyb náhle ustal a on pod sebou ucítil žuchnutí. Zvědavě sklouzl dopředu, ale uviděl prsty, držící mříž, a okamžitě uskočil zpět do nejvzdálenějšího rohu klece.

Chřípí mu zaplnila příjemná vůně a pochopil, že jsou to prsty Grangerové. Uvědomil si, že se celou cestu bál, aby je ten, kdo mu tohle udělal, nesledoval a klec jí nevyrval. Když poznal, že ji stále drží ona, uklidnil se.

Snažila se ukonejšit své zvíře a Draco se přiblížil, aby viděl, jak si k hrudi tiskne obrovskou ryšavou šelmu. Šťastný panchart, pomyslel si a usmál se, když kočku vracela zpět.

Do jeho klece sáhla váhavá ruka. Předpokládal, že ho chytne a vytáhne. Místo toho jednoduše čekala. Čekala, až k ní přijde sám.

Sklonil hlavu k jedné straně a pozorně sledoval její štíhlé prsty. Byla vždycky tak trpělivá?

Opustil kout a vmáčkl se do čekající ruky. Jemně ho vyprostila z klece. Ocitl se ve vzduchu a setkal se s jejím pohledem. Byl tak blízko její tváři, že mohl spatřit drobné temně rudé tečky v jejích duhovkách, obklopené černými, šedými a bílými odstíny; jedinými, které dokázal v této podobě vnímat.

Zahnal krátký údiv nad tím, jak mohou vypadat lidské oči.

„Draco, ty chudáčku! Jsi v pořádku?“         

„Nikdy bys nevěřila, že tohle řekneš, že?“

Draco otočil hlavičku, koutek úst se mu stáhl v reakci na Potterovu otázku. Ale pak ho vzala do náruče. Chvíli mu trvalo, než zaznamenal, že ho Grangerová objímá stejně jako před chvílí svoji kočku.

„Promiň, chlapečku.“

Objetí ho utěšilo mnohem víc, než po uplynutí několika posledních hodin svého života pokládal za možné. A držela ho tak opatrně. Grangerová byla trpělivá a jemná? Kdo by to byl řekl?

A hezky voněla. Hrome, proč musela tak hezky vonět? Tak sladce a po květinách.

Ale pak ho od sebe odtáhla a vrátila do klece. Draco v duchu zahmkal. Tahle věc s klecí se přece nedělá!

Samozřejmě, že zámek na dvířkách to nechápal.

Znovu se otřásal, když zvedla klece a prošla kolem lidí, kteří stáli na chodbičce před kupé. Musel naslouchat, když se cestou zastavovala, aby si porozprávěla s přáteli. Věnoval tomu jen poloviční pozornost, ale smála se, když se chystala Longbottoma obejmout nebo něco stejně nesmyslného?

Draco byl velice vděčný, když omezila houpání klece natolik, aby mu to umožnilo nepřemýšlet, jestli fretky mohou zvracet.

Pak byl vržen do vozu a spatřil dva nejmladší Wízlíky. Konečně znovu postavila klec. A potom uslyšel tu nejstrašnější věc, kterou si dokázal představit.

„To je pro tebe.“ Mluvila s tím ryšavým hňupem, co s ním chodila.

Koupila ho Wízlíkovi? Zatracená práce, pravděpodobně měl věnovat víc pozornosti jejich řečem.

Ale ne! Tohle by neudělala!

Dvířka klece se otevřela, ale Draco couvl.

„Bylo to mezi námi divné, proto chci... chci, abychom byli opět přáteli.“

Takže ryšavý hňup není její kluk? Draco předstíral, že tahle novinka ho ani trochu nezajímá.

Znovu vložila ruku do klece. Myslel si, že počká, ale tentokrát sáhla hlouběji. Pomalu a slepě šátrala, až se ho dotkla. Ale nechytla ho, jen kolem něj jemně ovinula prsty.

Prohnul se pod její rukou, překvapen tím, jak příjemné mu byly ty nejprostší dotyky. Jakmile se uvolnil, vytáhla ho ven a položila si ho do klína.

Když se rozhlédl kolem, všiml si odstínů červené, splývající Wízlíkům podél tváří. Byl rád, že je bude moct rozeznat v davu. Bude snadnější utéct opačným směrem.

Pak propukl rozhovor. A Draco byl v pokušení naplánovat pomstu, když naslouchal smíchu a hovoru o tom, jak vypadal jako – když byl zatracenou fretkou – jako... no, jako on sám.

„To je skvělý. Tak ho sem dej.“

To byla ta nejhorší slova, jaká mohl Draco slyšet!

Náhle se Grangerová zvedla – upřímně řečeno, byl v jejím klíně naprosto spokojený – a napřáhla ruku, v níž ho držela, k Wízlíkovi. V okamžiku, kdy ho pustila, Draco vyrazil.

Ne, ne, ne. Tohle se nestane! Kdyby to nechal být, mohl by už navždy zůstat fretkou!

Pozoroval, jak se Grangerová obrátila a popadla jeho klec. V panice otočil hlavu a zaťal zuby do špičky prstu ryšavého hňupa.

Wízlík ho upustil na zem. V okamžiku, kdy byl volný, Draco vystartoval. Nemohl se vrátit zpět na klín, tam mohl by být příliš snadno znovu chycen. Copak se nedokáže ani zorientovat? Och – zpět do klece – vůbec ne.

Vyběhl vzhůru mezi Potterem a Grangerovou, a když dorazil na její rameno, našel dokonalý úkryt. Zahrabal se jí pod vlasy, schoulil se a přitiskl se k jejímu límci. 

Vydechl si a lehce zasyčel – samozřejmě, v jeho hlavě to byl triumfální smích – jak pro něj Potter nacházel omluvy. Jeho malá Wízlice konstatovala očividný fakt, že se Draco k jejímu bratrovi zřejmě nevrátí.

Protože ho nikdo nedonutí se vrátit.

Grangerová se usadila zpět na své místo a líně ho hladila po kožíšku. Nemohl si pomoct, cítil naprosté zadostiučinění. Mohl být fretka, ale i tak dokázal zvítězit v hádce a ještě přitom způsobit pěkný poprask.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 6. Zatraceně, to není možné Od: KatherineKeiko - 09.11. 2017
Tímto dávám vědět, že čekám na další kapitolu... :) Děkuji

Draco, ty jsi tak vychcanej zmetek! :D
Pravý Malfoy, však je taky na sebe patřičně pyšný! Děkuji.

Denice, veliké díky za překlad další bezva kapitoly ♡ A tisicere díky autorce, ze nám povídku zprostředkuje i očima Draca- fretky. Určitě se mu hodně ulevilo, když nemusel zůstat s Wízlíkem...přeci jenom, ten určitě nevoní po kvetinach a nebude mít tak jemné ruce, že? :)))
Draco na sebe může být hrdý - Rona se dokázal zbavit velmi elegantně, a teď ho čeká hýčkání v hřejivé náruči... Děkuji!

:DDD
;-)

Dracův nový pohled na nebelvírskou knihomolku se rapidně změnil. Dokonce chce zůstat raději u ní, než u chudých čistokrevných Weasleyů. Je to snad tím, že voní po květinách, nebo jejími jemnými prsty? Ono to možná bude kvůli dokonalé skrýši v hustých kudrnatých vlasech. :-) Děkuji za krásný překlad. Těším se na další kapitolku.
Draco především nechce zůstat u Rona - správně tuší, že než by si ten něčeho všiml, zůstal by fretkou ještě hodně dlouho. A samozřejmě - hýčkání a objímání by se u Rona nedočkal :-) Děkuji.

Re: Kapitola 6. Zatraceně, to není možné Od: MichelleF - 20.07. 2017
Dracuv pohled vše vysvětluje, paráda :D
Všechno ještě ne, ale rozhodně se snaží :-) Děkuji.

Re: Kapitola 6. Zatraceně, to není možné Od: MichelleF - 20.07. 2017

Re: Kapitola 6. Zatraceně, to není možné Od: margareta - 20.07. 2017
Podezřívám Křivonožku, že už nejspíš ví, s kým má co do činění, jinak by se už dávno toho freťáka pokusil zakousnout. Ale taky zná svou paničku; ví, že by mu u ní neprošlo, kdyby zaútočil na menšího a slabšího tvora. Takže se asi o společné území, neboli Hermionu, podělili. Kocour zahřívá nohy, fretka krční páteř, ostatní prostory podle přísloví kdo dřív přijde, ten dřív mele, šuplíky jsou tabu. Jsem moc zvědavá, kdo Draca zaklel a proč, ale ať to byl, kdo chtěl, měl k tomu určitě pádný důvod! Moc děkuji za prima letní zábavu a těším se na další kapitolu! Děkuji!
Křivonožkova úhlu pohledu se v tomto příběhu nedočkáme, ale jeho postoj je myslím naprosto pochopitelný - hájí si svoje území a zatím tiše vyčkává... U minulé kapitoly se objevila teorie, že ten, kdo Draca proklel, byla Narcissa, aby mu dala pěkně za vyučenou - myslím, že nemá chybu .-D Děkuji!

Jejda, to bylo pěkné :) kapitoly z dracova pohledu jsou vážně něco. Díky, denice, betušky :) Moc si čtení užívám! :)
Pěkné... no, Hermiona by to určitě popsala trochu jinými slovy ;-) Děkujeme..

Už se těším až Draco začne popisovat své zážitky z dívčí ložnice. To se teprve ukáže charakter :-D Děkuji, denice.
Ano, v tomto případě prokáže spoustu charakteru :-D Děkuji.

Bylo to vtipné už z Hermionina pohledu, ale ten Dracův, to je lahůdka. A Draca naprosto dokonale vystihuje poslední věta :-) Díky, denice. I když víme, co se příštích pár kapitol bude dít, stejně se těším na sdělení, jak to Draco prožíval :-)
Dracův úhel pohledu je hodně jiný a vysvětluje - nebo ještě vysvětlí - několik věcí, které Hermiona zatím chápat nemůže. Takže je opravdu zábavný, ne že by jen omílal to, co už víme .-) Děkuji.

Draco válí! :D Ještě že fretky vidí červenou, že muře Weasleyovy identifikovat v davu a prchat :D Dokonalé. Kapitoly z Dracova pohledu si vážně užívám. Děkuji, děvčata. Paráda!
Ano, aspoň červenou, když už ostatní podívanou vnímá jen jako černobílý film ;-) Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod