Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 06.07. 2017 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

 

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

                                                     Originál

Rating 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie

 

Poznámka autorky:  Pro kohokoli, kdo má otázky ohledně toho, jak, proč a kdo v příběhu, říkám, že než jsem začala s touto fikcí, dobře jsem uvážila všechny nosné body a možné otázky. Vše bude zodpovězeno, jak bude příběh pokračovat. V tomto okamžiku uplynul méně než jeden den. Dokonce i v kouzelnickém světě některé věci vyžadují, aby uplynulo víc času ;-)

 

 „Ty ses probudila a fretka byla kde?“

Hermiona se zašklebila a ramena se jí rozechvěla, když zdrcujícím pohledem zpražila Harryho, sedícího na opačné straně stolu. Věřte, že tenhle kluk bude poslouchat šeptaný rozhovor vedený s Ginny, stačí jen zmínit slovo prsa.

Než odpověděla, složila paže před sebou a sklonila k nim hlavu. Otravná šelma se držela jejího ramene a dívčin náhlý pohyb ji postrčil, takže se skutálela dolů a bouchla sebou o stůl.

Draco vydal šokovaný zvuk. Hermiona zvedla hlavu a zamračila se na něj. Zdálo se, že tohle mu stačilo. Vystřelil pod její košili.

Hermiona si lehce skousla rty, aby nevyvřískla. Přitiskla si ruce k tělu, aby fretce zabránila pokračovat dál, a vyskočila od stolu. Přes rameno vrhla rozzlobený pohled na Harryho a oba Weasleyovy, zatímco spěchala Velkou síní.

Ignorovala jejich smích, vyšla z Velké síně a zabočila do chodby vedoucí k dívčí koupelně.

Nebylo už tak dost zlé, že se probudila s otravným zvířetem schouleným mezi ňadry? No samozřejmě, že ne! Protože teď, jak se zdálo, si myslí, že pod její halenkou našlo dokonale přijatelný úkryt!

Ve chvíli, kdy otevřela dveře a vpochodovala dovnitř, už zuřila. Samozřejmě měla pochopení pro jeho skopičiny, když Romilda  poznamenala, že je asi sirotek, ale tohle! Podprsenka mladé dámy byla určena pouze k jednomu účelu – a tím nebylo ubytovávání vyděšených fretek.

„Dobrá. Ty!“ zasyčela poté, co za sebou důrazně zavřela dveře. „Ven!“

Spustila paže, ale zvíře – přestože se svíjelo, když ho tiskla na cestě sem – se nyní odmítalo hnout. Zaúpěla, odtáhla svůj rozepnutý límec a nahlédla za košili.

Ty korálkové, břidlicově šedé oči na ni hleděly a ona si povzdechla. „Propána, tohle je směšné.“

Potřásla hlavou, vyhrnula si svetr a vytáhla blůzu ze sukně. Sáhla pod ni, chytila fretku a pokoušela se ji jemně vyndat z jejího úkrytu. S malými drápky, pevně se držícími její podprsenky, to nebyl lehký úkol.

Nakonec se od bojujícího tvora osvobodila a položila jej na okraj nejbližšího umyvadla. Když si upravovala šaty, fretka úzkostlivě škubala zadní tlapkou.

„No no -“ řekla a zahrozila jí prstem. „Zůstaň tam!“

Nakonec trochu couvla. Kdyby to nevěděla lépe, mohla by přísahat, že zvířátko opravdu svěsilo hlavu.

Urovnala si svetr i sukni a pevně pohlédla do Dracových očí. Měla pocit, že se s ním řádně vypořádala – i když si myslela, že má  stopy fretčiných drápků už navždy otisknuté mezi ňadry – a opřela si ruce v bok.

„Teď mě poslouchej, tvoje nesmysly už mě strašně unavují! Jestli toho nenecháš, přísahám, že tě vrátím do obchodu, kde jsem tě našla!“

Fretka několikrát mrkla a otočila hlavičkou ze strany na stranu. Pak ucouvla a stáhla se zpět, jako by byla dotčená.

Koutky Hermioniných úst se zachmuřeně stáhly dolů. Měla zvláštní dojem, že zvíře se záměrně snaží vzbudit v ní sympatie.

Záměrně nebo ne, fungovalo to. Prostě se nedokázala dívat na jeho ublížený výraz. Svěsila ramena.

„No... dobrá,“ řekla rozzlobeným šeptem.

Natáhla k němu ruku a čekala, až se Draco uklidní. Po dlouhém, bolestném okamžiku se rozvinul a připlížil se k jejím roztaženým prstům.

Jakmile se uvolnil natolik, aby se nechal pohladit po kožíšku, podebrala ho pod bříškem a zvedla si ho na rameno.

„Ale -“ zachytila jeho pohled v zrcadle nad umyvadlem a znovu mu pohrozila. „Odteď se nebudeš schovávat v mém spodním prádle!“ Už když to říkala, vyvstal jí v mysli děsivý obraz návratu z vyučování – poté, co se jí konečně podaří zklidnit jeho nervózní citovou závislost tak, aby mohla kamkoli odejít bez něj – jak ho nachází schouleného v zásuvce mezi svými kalhotkami.

Nevěděla, jestli to pochopil nebo ne, ale spokojeně se usadil pod jejími vlasy. Vypadalo to, že se stanou jeho obvyklým úkrytem. Vzdychla, potřásla hlavou, a než se vrátila do Velké síně, postříkala si tvář vodou.

 

xxx

 

Když seděla na několika prvních vyučovacích hodinách, zjistila něco překvapivého. Znovu a znovu se přistihla, jak přehlíží třídu. Pohledem přelétávala stoly a židle, známé tváře osmáků i ty méně známé, patřící sedmákům.

Ačkoli věděla, že tam není, podivně jí otřáslo, že nikde nevidí tvář Draca Malfoye.

„Nesmysl,“ šeptla, zatímco si dělala poznámky z výkladu profesora Křiklana. „Co tě to napadá, Hermiono?“

Protože tu není žádná možnost, že právě ona by skutečně postrádala Draca Malfoye!

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie Od: KatherineKeiko - 09.11. 2017
Tímto dávám vědět, že čekám na další kapitolu... :) Děkuji

Re: Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie Od: KatherineKeiko - 09.11. 2017
Tímto dávám vědět, že čekám na další kapitolu... :) Děkuji

Re: Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie Od: grepik03 - 23.07. 2017
Denice, díky za další báječnou kapitolu ♡ Ne není tu žádná možnost, ze by Hermiona postrádala Draca, když ho před chvílí vylovila z podprsenky :))))) Zmínka o tom, ze by se mohl povalovat v šuplíku s jejima kalhotkama ve mě taky probudila veselí :)) Těším se, jak to s ní Draco bude válet do budoucna.
Šuplík s kalhotkama mě taky dostal - a vsadím se, že Draco by si tam cestu našel ;-) Děkuji.

Chuďátko. No jasně že se snaží vytěžit z prekérní situace to nejlepší - je přece malfoy :) krásné čtení, díky!
Opravdu chudinka - měl by velkou radost, kdyby tvůj komentář četl, konečně někdo, kdo mu rozumí :-) Děkuji!

Draco se s tím nemaže - rovnou se jí usídlí mezi ňadry. Pěkného hada si Hermiona hřeje na hrudi. Jsem moc zvědavá, jak se to vyvine. Děkuji.
Had je to opravdu výstavní - ale kdyby mohl mluvit, jistě by byl uražený takovým podezíráním, vždyť on jen hledal trošku bezpečí :-) Děkuji.

Děkuji za krásný překlad. Myslím, že co se týče nepřítomnosti Malfoyova dědice na vyučování, tak nejbližší hodina přeměňování vnese do celé situace správné světlo a díky Minervě Mc Gonagallové se ztráta stane nálezem. Pravděpodobně to stejně budou muset zatajit kvůli bezpečnosti před ministerstvem. Harry s ušima všude, kde se mluví o částech těla mě překvapil.Těším se na další díl.
Harry je prostě v pubertě, tak se mu nedivme :-) Dracova nepřítomnost začne opravdu někomu vadit, ale ještě je brzo... Děkuji.

Hihi, puberťáci sú všetci rovnakí. A Dráčik je mimoriadne úspešný. :D
On nic, on jenom tak trošku využil situaci ;-) Děkuji.

Draco je opravdu lstivý a chytrý hráč! :) Kterého má Hermiona blíže než tuší O:) Jsem zvědavá, kdo jako první upozorní na skutečnost, že Draco Malfoy chybí. Skvělá část, nemůžu se dočkat další! :)
Draco prostě zatím bere všechno tak, jak to přichází. Na nějaké pátrání po nezvěstném je ještě brzy, ale on si někdo všimne :-) Děkuji.

Re: Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie Od: margareta - 06.07. 2017
Souhlasím s Lupinou; Draco musí prožívat v dívčí ložnici a v dívčím prádle skutečně neskutečně příjemné chvíle. Horší to bude, až dámy zjistí pravdu. Budou ho nahánět po celém hradu a nejsem si jistá, jestli se ho někdo zastane. Chytí ho, zavřou do malé klece a budou ho živit myšmi, co uloví Křivonožka. Možná by měl kontaktovat některého z profesorů? Jsem zvědavá, kdo a proč ho začaroval a hlavně, jak se Hermiona dozví, koho si to hřála na prsou??!! Děkuji, povídka se mi moc líbí!!
Draco prostě dokáže z každé situace něco vytěžit, a je to tak dobře. Myši pocuchané z Křivonožkovy tlamičky? Ty jsi přímo krvežíznivá! Kontaktovat profesora - ale jak? Musím si dávat pozor, abych nic neprozradila... Děkuji :-)

Ano, už bylo ráno a Draco na Hermioniných prsou :D Takže začala škola a Draco pod Hermioninými vlasy se může účastnit vyučování. Draco určitě bude chybět i ostatním, jsem zvědavá, kdo na to poukáže první. To už si nepamatuju. Mimochodem, Draco v dívčí ložnici, to musí pro něj být zážitek :D Děkuji, děvčata!
Ano, a věřím, že si to užili oba, i když pravděpodobně každý svým způsobem. Jsem ráda, že povídka tě baví i při druhém čtení :-) Děkujeme!

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod