Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník pana Nuly

Středa, 22. června

Deník pana Nuly
Vložené: Lupina - 22.06. 2017 Téma: Deník pana Nuly
Lupina nám napísal:

Autor: Hannah-1888             Překlad: Lupina        Beta: marci                 Banner: arabeska

The Diary of a Nobody

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 6.

Středa, 22. června

14:00 – ministerstvo

Dnešek je dnem přinášejícím usvědčení. Nějak nemohu uvěřit, do jaké pozice mě dostal. Ani si nejsem jistý, co bych s tím měl dělat.

Slečna Moranová je téměř na konci tréninku a dnes jsem zahájil poslední část. Začal jsem testovat její schopnosti v nitrobraně. Prohlašuje se za zdatnou v této oblasti, ale přirozeně, se mnou se ještě nestřetla, proto její tvrzení vůbec neberu v potaz.

V každém případě jsem do její mysli vešel bez překážek. Cítila se velmi trapně a rozhořčená nad lehkostí, se kterou jsem to provedl. Potřebovala několik pokusů, než proti mně zvládla něco podobného štítu. Ha!

Pak už se jí jen vše rozpadalo pod rukama. V těchto situacích je to pokaždé stejné. Začala být frustrovaná a nervózní, a při nechtěném vniknutí do něčí mysli je téměř nevyhnutelné, že ty nejpřísněji střežené myšlenky se zrádně protlačí do popředí.

V případě slečny Moranové to byla svatá pravda. Čím rozrušenější byla, tím jasnější a ostřejší ty představy byly. Zachytil jsem záblesky scén, které pro mě, samozřejmě, nic neznamenaly. Ani zbla mě nezajímalo, co dělá ve volném čase, dokud – tady je to! – nepřiplul Ronald Weasley.

Ach ano. Pravděpodobně zůstanu po zbytek života poznamenaný pohledem na vidláka Weasleyho in flagranti.

Poznámka pro mne: musím si dnes vydloubnout oči.

Nicméně jakmile mi to mozek dovolil, ukončil jsem spojení a zkoumavě se zadíval na slečnu Moranovou. Najednou už pro mě její nohy nic neznamenaly. Cítil jsem jedině a pouze pohrdání.

„To se stalo dávno,“ zamumlala rozpačitě.

Teď znamená dávno?“

Zachmuřeně přikývla a promluvila otevřeně. „Podle mého je Hermioně Grangerové líp bez něho.“

To prohlášení mi přišlo docela zajímavé. „No, se mnou to nemá nic společného,“ poznamenal jsem zamítavě, ale přesto jsem cítil, že má.

Ukončil jsem dnešní setkání a posadil jsem se ke stolu, abych se zamyslel.

Šlo jen o polibek v opilosti, ale poznala jsem, že by to mohlo zajít dál.

Ach, Grangerová. Jen mohlo? Himlhergot, samozřejmě že zašlo!

Běžný jev, že slaboši jako Weasley skočí na vějičku noh slečny Moranové a zamilují se až po uši.

Weasley mě tak znechutil, že jsem chtěl vytáhnout hůlku a rozstřílet kancelář na cimprcampr. Co za kus ohraného, předvídatelného debila to je?

Nevím, co bych s tou informací měl dělat, pokud vůbec něco. Potěšilo by mě, kdyby se Weasleymu dostalo trestu, a vědomí, že v tom mám prsty já…

Ale…

Nejsem si jistý, že by bylo rozumné napochodovat k Hermioně Grangerové a říct jí, že její manžel obskakuje jinou. Neodbytný pocit mi našeptává, že by mi za to asi nepoděkovala. Kromě toho nemám žádný fyzický důkaz o Weasleyho hanebném činu.

Je dokonce možné, že Grangerová už o všem ví a jen zachovávala tvář, když mi o tom vyprávěla. V takovém případě by šlo o diskutabilní krok, že?

Podumám nad tím, ale asi si to nechám pro sebe.

Zosobněná velkorysost.

Ve velkorysosti jsme my Zmijozelové nedostižní…

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Středa, 22. června Od: Coretta - 23.06. 2017
Vypadá to, že Hermionino štěstí přece jen leží jinde... kde by to tak mohlo být? Děkuji :)

Re: Středa, 22. června Od: zuzule - 23.06. 2017
Tak slecna Moranova si to pokazila teda... A velkorysost Zmijozelu to pouzije v pravy cas ;)

Re: Středa, 22. června Od: Jacomo - 23.06. 2017
Ááá, to je slovník! To je čeština! Úplně si rochním :-) Na vrcholu samozřejmě stojí vidlák Weasley, ale další Severusovy myšlenkové pochody těsně následují. Pokud jde o Moranovou a vidláka, předpokládám, že to Severus provede po zmijozelsku - na rovinu neřekne nic, ale tu a tam vhodně umístěná poznámka, jak už to tak náš milý, velkorysý, nedostižný netopýrek umí... no a Hermiona není nejchytřejší čarodějkou své generace pro nic za nic, ne? Jů, jak já se na to těším! :-)) A vlastně na cokoliv dalšího, co se v příběhu bude dít. Je fakt mňam. Nějak jsem zinfantilněla, samá citoslovce ze mě padají. Tož jedno sloveso na závěr - DĚKUJU!

Re: Středa, 22. června Od: margareta - 23.06. 2017
Myslím, že by Hermioně nic říkat neměl, ani náznakově. Jednak Moranové by určitě došlo, kdo to Hermioně řekl a určitě by si šla stěžovat, což by v důsledku mohlo být chápáno jako hrubé porušení pracovního kodexu a slibu mlčenlivosti. A myslím, že Hermiona by to viděla stejně. Ron se dříve či později tak či tak prozradí, protože na jakékoliv utajení čehokoliv je moc hloupý. Pak ho bude moct už s klidným svědomím opustit a pohnout se dál. A Severus už bude čekat. Doufám!! Děkuji za kapitolu a moc se těším na další!

Re: Středa, 22. června Od: luisakralickova - 22.06. 2017
Vidlák je úžasný:D A Severus, coby Zorro mstitel...Očekávám další zprávy a za dnešní děkuji.

Re: Středa, 22. června Od: sisi - 22.06. 2017
Ohromně vtipné sousloví "vidlák Weasley." XD Gratuluji k perfektnímu překladu.

Re: Středa, 22. června Od: larkinh - 22.06. 2017
Obávám se, že vydloubnutí očí by Severusovi nepomohlo - ten obraz má v hlavě a může si na něj kdykoliv vzpomenout. Ale taky nechápu, jak se mohla Hermiona dát dohromady s Ronem - oba dva jsou úplně někde jinde, to jim nemohlo dlouho vydržet. Díky za překlad

Re: Středa, 22. června Od: martik - 22.06. 2017
Vidlák Weasley přímo při činu :-D Chudák Severus. Není divu, že je ochoten obětovat své černočerné oči. Jestli Hermiona ví nebo neví, netuším. Ale jestli jí to úplně zapře, tak se na něj možná za nějakou dobu snese hněv za to, že jí nic neřekl. Možná by ji stačilo podloubnout, že měla pravdu, že slečna Moranová není opravdu tím, čím se zdála. No, máš co na rozvažování. A vůbec ti to nezávidím. Ale báječně jsem se pobavila. Děkuji.

Re: Středa, 22. června Od: JSark - 22.06. 2017
Vidlák Weasley in flagranti. :DDD Som zvedavá, kedy jej to povie.

Re: Středa, 22. června Od: denice - 22.06. 2017
Poznámka pro mne: musím si dnes vydloubnout oči. - Severus je prostě nedostižný! A to ne jenom ve velkorysosti... Slečna Moranová je tímto naprosto odbytá, nastal čas jít dál, a přesně víme, kterým směrem by to mělo být! Děkuji, čarodějky.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hannah_1888: ( Lupina )30.12. 2017Pátek, 30. prosince - závěr
Hannah_1888: ( Lupina )29.12. 2017Čtvrtek, 29. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )23.12. 2017Pátek, 23. prosince (ten obávaný den)
Hannah_1888: ( Lupina )21.12. 2017Středa, 21. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )19.12. 2017Pondělí, 19. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )16.12. 2017Pátek, 16. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )14.12. 2017Středa, 14. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )12.12. 2017Pondělí, 12. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )10.12. 2017Sobota, 10. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )08.12. 2017Čtvrtek, 8. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )06.12. 2017Úterý, 6. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )04.12. 2017Neděle, 4. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )01.12. 2017Čtvrtek, 1. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )26.11. 2017Sobota, 26. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )22.11. 2017Úterý, 22. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )18.11. 2017Pátek, 18. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )15.11. 2017Úterý, 15. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )12.11. 2017Sobota, 12. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )11.11. 2017Pátek, 11. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )10.11. 2017Čtvrtek, 10. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )09.11. 2017Středa, 9. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )07.11. 2017Pondělí, 7. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )05.11. 2017Sobota, 5. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )01.11. 2017Úterý, 1. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )25.10. 2017Úterý, 25. října
Hannah_1888: ( Lupina )21.10. 2017Pátek, 21. října
Hannah_1888: ( Lupina )17.10. 2017Pondělí, 17. října
Hannah_1888: ( Lupina )15.10. 2017Sobota, 15. října
Hannah_1888: ( Lupina )12.10. 2017Středa, 12. října
Hannah_1888: ( Lupina )11.10. 2017Úterý, 11. října
Hannah_1888: ( Lupina )10.10. 2017Pondělí, 10. října
Hannah_1888: ( Lupina )06.10. 2017Čtvrtek, 6. října
Hannah_1888: ( Lupina )03.10. 2017Pondělí, 3. října
Hannah_1888: ( Lupina )29.09. 2017Čtvrtek, 29. září
Hannah_1888: ( Lupina )26.09. 2017Pondělí, 26. září
Hannah_1888: ( Lupina )22.09. 2017Čtvrtek, 22. září
Hannah_1888: ( Lupina )20.09. 2017Úterý, 20. září
Hannah_1888: ( Lupina )17.09. 2017Sobota, 17. září
Hannah_1888: ( Lupina )15.09. 2017Čtvrtek, 15. září
Hannah_1888: ( Lupina )14.09. 2017Středa, 14. září
Hannah_1888: ( Lupina )10.09. 2017Sobota, 10. září
Hannah_1888: ( Lupina )03.09. 2017Sobota, 3. září
Hannah_1888: ( Lupina )30.08. 2017Úterý, 30. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )26.08. 2017Pátek, 26. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )24.08. 2017Středa, 24. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )22.08. 2017Pondělí, 22. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )20.08. 2017Sobota, 20. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )17.08. 2017Středa, 17. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )11.08. 2017Čtvrtek, 11. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )08.08. 2017Pondělí, 8. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )04.08. 2017Čtvrtek, 4. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )31.07. 2017Neděle, 31. července
Hannah_1888: ( Lupina )26.07. 2017Úterý, 26. července
Hannah_1888: ( Lupina )25.07. 2017Pondělí, 25. července
Hannah_1888: ( Lupina )23.07. 2017Sobota, 23. července
Hannah_1888: ( Lupina )19.07. 2017Úterý, 19. července
Hannah_1888: ( Lupina )17.07. 2017Neděle, 17. července
Hannah_1888: ( Lupina )13.07. 2017Středa, 13. července
Hannah_1888: ( Lupina )08.07. 2017Pátek, 8. července
Hannah_1888: ( Lupina )05.07. 2017Úterý, 5. července
Hannah_1888: ( Lupina )22.06. 2017Středa, 22. června
Hannah_1888: ( Lupina )16.06. 2017Čtvrtek, 16. června
Hannah_1888: ( Lupina )12.06. 2017Neděle, 12. června
Hannah_1888: ( Lupina )11.06. 2017Sobota, 11. června
Hannah_1888: ( Lupina )07.06. 2017Úterý, 7. června
Hannah_1888: ( Lupina )03.06. 2017Pátek, 3. června
Hannah_1888: ( Lupina )01.06. 2017Středa, 1. června
Hannah_1888: ( Lupina )26.05. 2017Čtvrtek, 26. května
Hannah_1888: ( Lupina )23.05. 2017Pondělí, 23. května
Hannah_1888: ( Lupina )22.05. 2017Neděle, 22. května
Hannah_1888: ( Lupina )21.05. 2017Sobota, 21. května
Hannah_1888: ( Lupina )16.05. 2017Pondělí, 16. května
Hannah_1888: ( Lupina )12.05. 2017Čtvrtek, 12. května
Hannah_1888: ( Lupina )04.05. 2017Středa, 4. května
Hannah_1888: ( Lupina )02.05. 2017Pondělí, 2. května
Hannah_1888: ( Lupina )01.05. 2017Neděle, 1. května
Hannah_1888: ( Lupina )30.04. 2017Sobota, 30. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )27.04. 2017Středa, 27. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )21.04. 2017Čtvrtek, 21. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )14.04. 2017Čtvrtek, 14. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )13.04. 2017Středa, 13. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )11.04. 2017Pondělí, 11. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )10.04. 2017Neděle, 10. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )08.04. 2017Pátek, 8. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )05.04. 2017Úterý, 5. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )04.04. 2017Pondělí, 4. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )20.03. 2017Pondělí, 21. března
Hannah_1888: ( Lupina )18.03. 2017Pátek, 18. března
Hannah_1888: ( Lupina )17.03. 2017Čtvrtek, 17. března
Hannah_1888: ( Lupina )16.03. 2017Středa, 16. března
Hannah_1888: ( Lupina )14.03. 2017Pondělí, 14. března
Hannah_1888: ( Lupina )10.03. 2017Čtvrtek, 10. března
Hannah_1888: ( Lupina )07.03. 2017Pondělí, 7. března
Hannah_1888: ( Lupina )03.03. 2017Čtvrtek, 3. března
Hannah_1888: ( Lupina )21.02. 2017Pondělí, 21. února
Hannah_1888: ( Lupina )18.02. 2017Pátek, 18. února
Hannah_1888: ( Lupina )16.02. 2017Středa, 16. února
Hannah_1888: ( Lupina )14.02. 2017Pondělí, 14. února
Hannah_1888: ( Lupina )13.02. 2017Neděle, 13. února
Hannah_1888: ( Lupina )12.02. 2017Sobota, 12. února
Hannah_1888: ( Lupina )11.02. 2017Pátek, 11. února
Hannah_1888: ( Lupina )05.02. 2017Sobota, 5. února
Hannah_1888: ( Lupina )03.02. 2017Čtvrtek, 3. února
Hannah_1888: ( Lupina )01.02. 2017Úterý, 1. února
Hannah_1888: ( Lupina )26.01. 2017Středa, 26. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )25.01. 2017Úterý, 25. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )22.01. 2017Sobota, 22. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )20.01. 2017Čtvrtek, 20. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )19.01. 2017Středa, 19. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )17.01. 2017Pondělí, 17. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )11.01. 2017Úterý, 11. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )10.01. 2017Pondělí, 10. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )09.01. 2017Neděle, 9. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )05.01. 2017Středa, 5. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )02.01. 2017Neděle, 2. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )01.01. 2017Sobota, 1. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )27.12. 2016Pondělí, 27. prosince
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )18.05. 2016Deník pana Nuly - úvod