Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Magie krve

1. Z minulosti zbyl jen popel

Magie krve
Vložené: Coretta - 02.06. 2017 Téma: Magie krve
Coretta nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.


 

AutorGatewayGirl

Překlad: Coretta   Beta: Avisavis    

Banner:  Coretta

Severus Snape-Hito76 ©2007-2017 snapefanclub

Severus Snape ©2006-2017 keeperofthedead


Originál:

 http://www.potionsandsnitches.org/fanfiction/viewstory.php?sid=2025 

nebo

http://www.fictionalley.org/authors/gatewaygirl/BM.html


Rating: 16+


PP: Touto krátkou kapitolkou vás vřele vítám u povídky Magie krve. Přeji příjemně strávené chvíle.


~~~~~~~~~~~~~


1 -- Z minulosti zbyl jen popel

 

Za hodinu a půl měla odbít půlnoc, Harryho narozeniny se blížily. Harry seděl na posteli, v klíně dva popsané listy pergamenu, a promítal si v hlavě události uplynulého roku.

Jedna vzpomínka byla horší než druhá. Od útoku mozkomorů, jež byl černou tečkou za Harryho prázdninovou izolací, přes smrt kmotra, ve které sám Harry nebyl bez viny, až po dopis, který mu poslala Hermiona ani ne týden po skončení školního roku. Patnáctý rok jeho života už nemohl být horší.

Harry zvedl složený dopis od Hermiony a přejel po něm prstem. Nerozložil ho – nepotřeboval. Většina slov už se mu stačila vrýt do paměti. Hermiona chtěla vědět, jak se dívá na určité události, ke kterým došlo na konci pátého ročníku.

Psala, že mu nepřičítá vinu za smrt jeho kmotra, a už vůbec ho nepovažuje za hlavního viníka celé nepovedené akce. Už od okamžiku, kdy Sirius s dětinskou bezstarostností doprovázel Harryho na nádraží Kings Cross, měla temné tušení, že k něčemu podobnému nevyhnutelně musí dojít. Ale také mu bez obalu řekla, že nemá žádné právo obviňovat Snapea, Brumbála nebo kohokoliv dalšího za svou neschopnost naučit se nitrobranu. Její dopis byl dlouhý a plný složitě zdůvodněných argumentů, ale jeho podstata byla shrnuta v jednom odstavci:

 




Harryho celý dopis rozzuřil k nepříčetnosti, a ještě s horkou hlavou odeslal Hermioně třístránkovou odpověď, ve které podrobně rozepsal, jak byla všechno chyba někoho jiného a jak Hermiona nechápe, že normální člověk se na rozdíl od ní nemůže všechno naučit mrknutím oka. Vztekal se celé dny, rval se s Dudleym, z čehož přirozeně vyšel hůře, a svým chovaním přetavil všeobecnou nechuť tety a strýce v naprostou nenávist. Zamknutý v pokoji objevil koncept dopisu, který Hermioně poslal před necelým týdnem a zděsil se, jak ukňouraně v něm působí. Když zpětně porovnal body ze svého dopisu s argumenty v jejím, došel ke skličujícím závěru. Měla pravdu. Vážně se nikdy nesnažil a nemohl za to nikdo jiný, jen on sám. Poslal jí krátkou zprávu („Předchozí bláboly ignoruj – v létě se chovám jako idiot. Budu se snažit.“) a vrhl se do plnění slibu.

Minulé dva týdny každý den uzavíral tím, že zhasl světlo, sedl si na postel a opakoval mantru: „Nebudu se vyhýbat hodinám, které nemám rád. Snape nemůže za to, že jsem se od něj nic nenaučil. Brumbál nemůže za to, že jsem si s ním nepromluvil.“ Potom se jal pročišťovat mysl tak, jak to měl dělat celé jaro. Bral to vážně, částečně jako pokání za Siriusovu smrt. Nebyla to dvakrát příjemná činnost, ale přinejmenším už začínal pozorovat posun.

Včera se probudil s odhodláním udělat za minulým rokem tlustou čáru a pohnout se dál. Začal psát dopis Hermioně, chtěl jí říct, do čeho se pouští, ale po několika mučivých hodinách s perem nerozhodně se vznášejícím nad pergamenem se rozhodl, že by znělo daleko upřímněji, bude-li moci říct, že už něčeho skutečně dosáhl. Zaskřípal zuby a namísto dopisu Hermioně napsal krátkou zprávu profesorovi Snapeovi, ve které se formálně omluvil za vniknutí do jeho vzpomínek. Vytvořil tři nepatrně odlišné verze, než si uvědomil, že skutečně nezáleží na tom, co řekne – Snape mu nikdy neodpustí a asi ho už nemůže nenávidět víc, takže tohle dělal opravdu jen pro Hermionu a možná trochu pro sebe. Vzal svůj poslední návrh a odeslal s ním Hedviku pryč.

Protože byl nyní bez sovy, nemohl Hermioně poslat dopis hned. Aby nějak viditelně označil zakončení minulého roku, rozhodl se, že potřebuje před šestnáctými narozeninami provést symbolický obřad. Hermioně napíše, až s tím bude hotový. Vzal její dopis jako symbol konce předchozího roku a první disciplinární upozornění z Ministerstva kouzel jako symbol začátku dalšího a svázal je stužkou z dárku od Siriuse. Teď ležely na podlaze před ním na vyprázdněné misce z Hedvičiny klece. Je to skoro jako komplexní kouzlo, pomyslel si Harry, když neobratně zápolil se sirkou. Ve své nervozitě ji zlomil a musel začít znovu.

„Budeš mi chybět, Siriusi,“ zašeptal a přiložil zápalku k okrajům svázaných dopisů. Papír zadoutnal, vzplál a Harry rukou odvál kouř k otevřenému oknu.

Tenhle rok skončil, myslel si urputně. Příští bude lepší.

Oheň mu dvakrát zhasl, takže ho musel zapalovat znovu, ale dým se linul ven a ani detektor kouře ani jeho příbuzní nic nezaznamenali. Když už z dopisů zůstal jenom popel, odnesl Harry misku k oknu, prostrčil ji úzkým otvorem a nechal vítr, aby ho odnesl do noci.

Jdi. A zůstaň v minulosti.

Poté vrátil Hedvičinu misku zpátky do klece a natáhl se na postel. Upíral pohled na displej malého digitálního budíku. Až bude ukazovat půlnoc, pronese své pro tuto příležitost přichystané věty. Přál si napsat pouze prohlášení s pozitivním výhledem do budoucna, ale to poslední ho stále nenechávalo chladným:

 


 


Harry pokrčil rameny. Nedokázal přijít na lepší způsob jak vyjádřit, co má na mysli. Až bude provádět rituál měsíc nebo dva, možná bude schopný zformulovat lépe, co mu nyní vířilo v hlavě. Obrátil svou pozornost zpět k budíku.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: werusska - 22.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 15.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: koram - 11.11. 2018
Ahojky, zacinam cist tvuj preklad povidky a vypada to zajimave, tak jdu na dalsi dil :)

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: aramka - 19.11. 2017
Zajimave

Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: larkinh - 04.06. 2017
Óóó, to vypadá na úžasný příběh :) Těším se na pokračování. Díky za překlad.
Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Coretta - 04.06. 2017
Moc doufám, že nezklame, ale neměl by :) Proč bych se do toho jinak pouštěla, že? :) Děkuji

Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: sisi - 04.06. 2017
Napsat o Harryho minulém roku, nebo vzpomínkách, že jsou nádherné je blbost. Nebylo to nádherné. Je mi ho jen hrozně líto. Prostě to nezvládl. Nezvládl se naučit, co bylo potřeba a taky je jasný, že nemohl za to, co se stalo. Ale snad se odteď bude aspoň snažit. Je to nádherně přeložené. Děkuji, Budu se těšit na další díl.
Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Coretta - 04.06. 2017
Mně ho je líto taky, s Harrym se život nemazlí :( Moc děkuji za pozitivní zpětnou vazbu k překladu. Další kapitolka je nabitá, nenech si ji ujít! :)

Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: grepik03 - 03.06. 2017
Correto, diky, ze ses do překladu pustila ♡ Harry zpytuje svědomí a jde na to dobře. Ještě, ze má v Hermione inteligentní přítelkyni. A docela se těším na reakci Severuse :)
Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Coretta - 04.06. 2017
Není zač :) Popravdě, netušila jsem, jestli jsem schopná přeložit něco tak monstrózního, ale je to na dobré cestě. Psala jsi, že jsi milovnice Severitus žánru, tady jsou některé kapitoly úžasně vymazlené, měla by sis mlaskat. Vztah Severus/Harry je velkým důvodem, proč jsem se pustila do překladu. Snad budeš spokojená :)

Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Gabux - 03.06. 2017
Díky bohu za čitelné písmo! :D Jinak se i začátek líbí. Mám ráda díla, kde Harry bere rozum do hrsti a opravdu o všem zauvažuje. Navíc je to reálné. Hermiona byla vždy jako jeho mamka nebo starší sestra. Je logické, že se rozčílil, probublal a nakonec uznal, že ona má ZASE pravdu. Ale nedal si lehký cíl do dalšího roku. Budu mu držet palce.
Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Coretta - 04.06. 2017
Další narážka na písmo!! Odkud jste všichni tak vyplašení? Vážně budu muset zapátrat :D Lidí píše víc, písma se různí... doufám, že mi nebudete moc nadávat, ale nad některými věcmi jsem strávila i pár dní a předělávat je rozhodně nehodlám :D :D Jinak Harry rozhodně potřebuje veškerou podporu, tak drž palce ze všech sil. Poslední kapitoly ještě nejsou přeložené, tak se to může zvrtnout všelijak... :D Děkuji
Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Gabux - 04.06. 2017
Skřítkové a písmo Albuse Brumbála. Brrr. :D Já jsem poměrně odolná a dokážu přelouskat kde co, opravovala jsem texty spolužákům :D Ale je fakt, že přehnané kudrlinky a jinak zdobená písma jsou zlo. Budu věřit, že tvůj výběr byl promyšlený :) Palce držím jako divá. Miluji Severitus. Miluji. Takže jsem nedočkavá, jak před Vánoci 0:) Doufám ve velmi hezké zvrtnutí :D

Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: soraki - 02.06. 2017
Jsem opravdu zvědavá, jak se mu podaří dodržet slib, protože dodržel slib daný sobě samému se dodržuje hůř, než ten daný někomu jinému. Děkuji, budu se těšit na pokračování.
Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Coretta - 04.06. 2017
Přesně tak, lehké to není.. Děkuji

Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Neprihlásený - 02.06. 2017
Dál,dál,dál. Vypadá to perfektně!
Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Coretta - 04.06. 2017
:) To mě moc těší... V dalších kapitolách budou obrátky jen nabírat

Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: JSark - 02.06. 2017
Vyzerá to dobre. Harry s predsavzatiami. Lepšie ako s depresiami. :)
Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Coretta - 04.06. 2017
Jsem ráda, že se zatím líbí. Na deprese Harry nemá čas, ale já je u některých kapitolek skoro měla... v tom dobrém slova smyslu :) Děkuji

Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: denice - 02.06. 2017
Tak tenhle Harry se mi vážně moc líbí. dovedu si představit, jaký dopis asi poslal Hermioně, ale když vychladl, dokázal se postavit k situaci jako rozumný člověk. Asi to nebude mít lehké, ale moc mu držím palce, aby vytrval. Už se moc těším na Snapeovu reakci. Díky.
Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Coretta - 04.06. 2017
Děkuji :) Taky mu držím palce, naštěstí se má o koho opřít...

Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: margareta - 02.06. 2017
Souhlasím s marci. Navztekaného puberťáka začalo dohánět svědomí a moc doufám, že se už před ním nebude snažit zdrhnout. Hermionin dopis je krásně psaný, i když dost tvrdý. Nejspíš byl ale přesně tím, co Harryho nakoplo, aby se nad sebou zamyslel. Jestli vydrží, je jiná otázka. Zdá se, že prozatím funguje nejlíp, pokud má Hermionu nadosah nebo na dolet sovy. Alespoň je ochotný uznat, i když se s tím pere, že ona je ta chytřejší a vyzrálejší, takže její názory by rozhodně ignorovat neměl. Jeho mantra, co si ji sepsal, je silná. I dospělý by s ní měl problémy. A on je jenom kluk, ztracený v problémech, v nebezpečí a bez rodinného zázemí. Jsem zvědavá, jak se s tím vším popasuje! P.S. Hermionin rukopis vidím poprvé, ten Harryho se od Dear Order nezměnil. Aspoň že je čitelný. Brumbálův byl hrozný! Snarry moc nemusím, ale tahle povídka začíná docela zajímavě. A má krásnou češtinu!! Jsem zvědavá, jak to bude dál. Děkuji!
Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Coretta - 04.06. 2017
Milá Margareto, hned v úvodu Tě musím upozornit - NEjedná se o Snarry, nýbrž o SEVERITUS - Severus je Harryho biologický otec. Dozvěděla by ses to rychle a snad bys nebyla příliš zklamaná, když píšeš, že Snarry není Tvůj šálek kávy, ale pro jistotu. Nenech se odradit, autorka si s žánrem poradila velmi zdatně :) Hermionin dopis Harryho určitě posunul, jindy zase třeba Harry posune Hermionu :) Každý někdy dělá chyby :) Uvidíš, jak se Harry popere se s tím, co mu život nadělil :) Moc děkuji za pozitivní hodnocení češtiny, dvě třetiny vždy připadnou na to, jak kvalitně je napsán originál, ale děláme s Avisavis, co můžeme. Doufám, že se Ti následující kapitola bude také tolik líbit.

Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Jacomo - 02.06. 2017
Začátek vyznívá více než slibně. Harry, který chce začít nový rok s čistým stolem. Trochu se obávám, že až opustí relativní samotu u Dursleyových a bude zase stát tváří v tvář svým problémům (a problémovým učitelům), dostane jeho odhodlání pořádně zabrat. Ale počítá se i ta snaha a nějaké ovoce by to přinést mohlo. Zejména s ohledem na věci naznačené v úvodu k povídce. Takže moc děkuji za první kapitolu a těším se na další.
Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Coretta - 04.06. 2017
Přesně jak píšeš, život je pes... Děkuji

Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: marci - 02.06. 2017
Moc pěkný začátek. Na rozdíl od většiny povídek zde Harry dochází k jakési sebereflexi hned v první kapitole, což je milé - zabedněný puberťák by mi asi lezl na nervy :) A průběh vypadá reálně - úplně ho vidím, jak píše ten rozzuřený třístránkový dopis a ještě následujících několik dní probublává, než vychladne :) Takže - velice pěkné čtení, vymazlené grafické zpracování - těším se na pokračování. jen doufám, že pokud budou v povídce ještě další dopisy, zvolíte čitelné písmo - dodnes mám noční můru z brumbálova škrabopisu ve Skřítcích :) Díky moc!
Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Coretta - 04.06. 2017
I na zabedněné puberťáky dojde :) Škrabopisu se neděsíš jako jediná, asi se budu muset poohlédnout, o jakých Skřítcích to všichni mluví :D :D Nejhorší, co může být, přijde hned v následující kapitole, čitelnost nechám na vašem zvážení, nicméně někteří lidé prostě čitelně psát nedokáží, ani kdyby jim za škrabopis hrozil Azkaban... Děkuji

Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: silrien - 02.06. 2017
Krása i po vizuální stránce. Těším se na pokračování. Děkuji
Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Coretta - 04.06. 2017
Děkuji :)

Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: zuzule - 02.06. 2017
Juj, Harry, ktery bere rozum do hrsti... Tak uvidime, jestli mu to vydrzi Krasne zpracovany kousek dopisu i utrzek :) Dekuju moc!
Re: 1. Z minulosti zbyl jen popel Od: Coretta - 04.06. 2017
Přesně tak, uvidíme :) Postavy jsou opravdu pěkně prokreslené, na to se určitě můžeš těšit. Děkuji za komentík.

Prehľad článkov k tejto téme:

GatewayGirl: ( Coretta )27.03. 202084. Epilog
GatewayGirl: ( Coretta )20.03. 202083. Zpátky doma - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )13.03. 202083. Zpátky doma - část první
GatewayGirl: ( Coretta )06.03. 202082. Opatrovnictví - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )28.02. 202082. Opatrovnictví - část první
GatewayGirl: ( Coretta )21.02. 202081. Ráno poté
GatewayGirl: ( Coretta )14.02. 202080. Hadí jazyk - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )07.02. 202080. Hadí jazyk - část první
GatewayGirl: ( Coretta )31.01. 202079. Pánem
GatewayGirl: ( Coretta )24.01. 202078. Halloweenský ples - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )17.01. 202078. Halloweenský ples - část první
GatewayGirl: ( Coretta )14.06. 201977. Nejisté časy - část třetí
GatewayGirl: ( Coretta )07.06. 201977. Nejisté časy - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )31.05. 201977. Nejisté časy
GatewayGirl: ( Coretta )24.05. 201976. Kletby a tesáky - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )17.05. 201976. Kletby a tesáky
GatewayGirl: ( Coretta )10.05. 201975 - Černá magie a temná stvoření - část 2
GatewayGirl: ( Coretta )03.05. 201975 - Černá magie a temná stvoření - část 1
GatewayGirl: ( Coretta )05.04. 201974. Neopatrnost
GatewayGirl: ( Coretta )15.03. 201973. Dárky a obavy - část 2
GatewayGirl: ( Coretta )08.03. 201973 - Dárky a obavy
GatewayGirl: ( Coretta )22.02. 201972. Nová spojenectví - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )15.02. 201972. Nová spojenectví - část první
GatewayGirl: ( Coretta )08.02. 201971. Důsledky
GatewayGirl: ( Coretta )01.02. 201970. Nebezpečí důvěry
GatewayGirl: ( Coretta )25.01. 201969. Úrovně
GatewayGirl: ( Coretta )18.01. 201968. Rituál
GatewayGirl: ( Coretta )09.11. 201867. Masky
GatewayGirl: ( Coretta )02.11. 201866. Vzájemnost
GatewayGirl: ( Coretta )26.10. 201865. Smlouvání
GatewayGirl: ( Coretta )19.10. 201864. Zachovat dekorum
GatewayGirl: ( Coretta )12.10. 201863. Nový úhel pohledu
GatewayGirl: ( Coretta )05.10. 201862. Na špatném místě
GatewayGirl: ( Coretta )28.09. 201861. Zasedání Weasleyových
GatewayGirl: ( Coretta )21.09. 201860. Hry a žertíky
GatewayGirl: ( Coretta )24.08. 201859. Změny
GatewayGirl: ( Coretta )17.08. 201858 - Abstraktní pojem
GatewayGirl: ( Coretta )10.08. 201857. Osobní záležitosti
GatewayGirl: ( Coretta )03.08. 201856. Nedůvěra
GatewayGirl: ( Coretta )27.07. 201855. Útoky
GatewayGirl: ( Coretta )20.07. 201854. Sdílení tajemství
GatewayGirl: ( Coretta )13.07. 201853. Inkriminující fotografie
GatewayGirl: ( Coretta )06.07. 201852. Nabídka míru
GatewayGirl: ( Coretta )29.06. 201851. Střet
GatewayGirl: ( Coretta )22.06. 201850. Proměnlivá spojenectví
GatewayGirl: ( Coretta )15.06. 201849. Mapování nepřátelského území
GatewayGirl: ( Coretta )08.06. 201848. Jiná místnost
GatewayGirl: ( Coretta )01.06. 201847. Světlo svítání
GatewayGirl: ( Coretta )25.05. 201846. Hra
GatewayGirl: ( Coretta )18.05. 201845. Udržte mě tady
GatewayGirl: ( Coretta )11.05. 201844. Hadi a zmije
GatewayGirl: ( Coretta )04.05. 201843. Hudba duše
GatewayGirl: ( Coretta )27.04. 201842. Vraždy a vzpomínky
GatewayGirl: ( Coretta )20.04. 201841. Ročník 77
GatewayGirl: ( Coretta )13.04. 201840. Zmírnění následků škod
GatewayGirl: ( Coretta )06.04. 201839. Špatná odpověď
GatewayGirl: ( Coretta )30.03. 201838. Konspirační teorie
GatewayGirl: ( Coretta )23.03. 201837. Vztahy
GatewayGirl: ( Coretta )16.03. 201836. Přechodné nepřátelství
GatewayGirl: ( Coretta )09.03. 201835. Vlkodlačí čest
GatewayGirl: ( Coretta )02.03. 201834. Magická berlička
GatewayGirl: ( Coretta )23.02. 201833. Experimentování
GatewayGirl: ( Coretta )16.02. 201832. Létání a vyšetřování
GatewayGirl: ( Coretta )09.02. 201831. Můj život jako camrál
GatewayGirl: ( Coretta )02.02. 201830. Další komplikace
GatewayGirl: ( Coretta )26.01. 201829. Nový režim
GatewayGirl: ( Coretta )19.01. 201828. Mimoškolní aktivity
GatewayGirl: ( Coretta )12.01. 201827. Opět doma
GatewayGirl: ( Coretta )24.11. 201726. Léto u konce
GatewayGirl: ( Coretta )17.11. 201725. Na čí stranu?
GatewayGirl: ( Coretta )11.11. 201724. Pozměněný stav mysli
GatewayGirl: ( Coretta )03.11. 201723. Možnost volby
GatewayGirl: ( Coretta )27.10. 201722. Pravda
GatewayGirl: ( Coretta )20.10. 201721. Příčná ulice
GatewayGirl: ( Coretta )13.10. 201720. Nejnovější trik dvojčat
GatewayGirl: ( Coretta )06.10. 201719. Ozvěna minulosti
GatewayGirl: ( Coretta )29.09. 201718. Vzájemná nedůvěra
GatewayGirl: ( Coretta )22.09. 201717. Neřesti a čiré zlo
GatewayGirl: ( Coretta )15.09. 201716. Vzpomínky z dětství
GatewayGirl: ( Coretta )08.09. 201715. Rizika povolání
GatewayGirl: ( Coretta )01.09. 201714. Napětí a trocha nudy
GatewayGirl: ( Coretta )25.08. 201713. Ctnosti a vzhled
GatewayGirl: ( Coretta )18.08. 201712. Odstíny viny
GatewayGirl: ( Coretta )11.08. 201711. Veřejné mínění
GatewayGirl: ( Coretta )04.08. 201710. Jedy
GatewayGirl: ( Coretta )28.07. 20179. Prsten
GatewayGirl: ( Coretta )21.07. 20178. Sklepení
GatewayGirl: ( Coretta )14.07. 20177. Útok
GatewayGirl: ( Coretta )07.07. 20176. Útěk
GatewayGirl: ( Coretta )30.06. 20175. Zaskočený návštěvník
GatewayGirl: ( Coretta )23.06. 20174. Neočekávaný dopis
GatewayGirl: ( Coretta )16.06. 20173. Očekávané dopisy
GatewayGirl: ( Coretta )10.06. 20172. Z čistého nebe
GatewayGirl: ( Coretta )02.06. 20171. Z minulosti zbyl jen popel
. Úvod k poviedkam: ( Coretta )19.05. 2017Úvod k povídce