Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Maska

20. Šťastněji

Maska
Vložené: arabeska - 09.04. 2017 Téma: Maska
Online preklady nám napísal:

Autor: Hesaluti;   Překlad: Kudlanka, Meiki16121993, silrien, katrin, Ani, Petronela, denice;   Beta: Lupina, denice, arabeska;   Banner: Jimmi

OriginálFacade

Rating: 13+


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Přemístili se do městečka pár kilometrů od kruvalského hradu. Bylo to velmi hezké místo s malebnými domky a přímo uprostřed obklopovaly velké náměstí vysoké čtyřpatrové budovy. Stavby byly úzké s velkým množstvím pokřivených oken a připomínaly Hermioně perníkové chaloupky.

Mrzlo až praštělo a tak spěchali ulicí, dokud je Erik nezatáhl do jednoho z domů. Chtěl jim ukázat, jak se hraje hra Bankeram. Hermiona o ní nikdy neslyšela a nevěděla, co má očekávat. Místnost byla plná drah jako v mudlovském bowlingu. Na začátku každé z nich stál výběr různě zbarvených trubiček. Po dráze byly rozmístěny různé kroužky, kruhy a další překážky, kterými měly trubičky cestou do cíle projít. Cílem bylo vyslat magií ovládanou barevnou rourku tak, aby překonala všechny překážky a zapadla do správného místa na konci dráhy.

Erik jim to párkrát předvedl a pak si všichni postup vyzkoušeli. Bylo to složitější, než se zdálo, a potřebovali určitý talent k tomu, aby trubičku správně ovládli. Netrvalo dlouho a všichni se smáli pokusům spoluhráčů a jejich výrazům, když se snažili se soustředit.

Hermiona si uvědomila, že se opravdu velmi dobře baví. Erik byl okouzlující a pozorný, ale zároveň na ni netlačil. Vždy měla velmi ráda Celii a její smysl pro humor. Draco a Erik se navzájem popichovali a děvčata to rozesmávalo. Hermiona se zájmem pozorovala Draca a Celii, protože jí nikdy nepřišlo, že by o sebe projevovali nějaký zájem. Draco byl velmi galantní a okouzlující a Celia se těšila z jeho pozornosti, aniž by se chovala jako jedna z těch uchichotaných hlupaček, které Hermionu iritovaly. Přesto ji nikdy ani nenapadlo, že by mohli tvořit pár, a stále tomu docela nevěřila.

Hermiona sledovala, jak Draco stojí za Celií, dává jí pokyny a přitom jí škádlí, a v tom ucítila bodnutí… no, ne přímo žárlivosti, to by bylo příliš silné slovo… nebyla to ani závist, protože tu nechtěla být s Dracem, ne když ji pozval Erik, který byl jako vždy úžasným společníkem. Hermiona si povzdechla. Popravdě byla ráda, že Draco v její přítomnosti začal polevovat v ostražitosti a že si začali rozumět – a nějak se jí nelíbilo, jak se sbližuje s někým jiným, byť šlo o Celii.

"Hermiono?" Vzhlédla a zjistila, že se na ni Erik dívá s něžným úsměvem. "Půjdeme do restaurace. Jsi v pořádku?"

"Ano. Promiň, jenom jsem se ztratila v myšlenkách."

Mrzlo a čtveřice téměř vběhla do restaurace, která se nacházela v přestavěném vinném sklípku pod jednou z obytných budov. Bylo to tu krásné, s intimními malými výklenky a zavěšenými lampami, teplé a útulné a Hermiona si to místo okamžitě zamilovala. Po objednání přinesli nápoje a Erik se rozzářil na všechny kolem stolu.

"Líbil se vám Bankeram?" zeptal se.

"Mně ano, ale asi jsem se já nelíbila jemu!" zavtipkovala. Erik se trochu zamračil.

"Pardon – ty si sa mu nepáčila?" Nepochopil jej slovnú hračku. Jeho angličtina bola skvelá, ale z času na čas bojoval s určitým výrazom alebo frázou.

"Myslela tím, že jí to moc nešlo," vysvětlil Draco. "A má pravdu!" ušklíbl se drze na Hermionu. Ta se snažila zamračením skrýt svůj úsměv.

"Moc vtipné," utrousila. "Tys nebyl o nic lepší."

"Hermiona má pravdu, to jsi nebyl," zazubil se Erik. Draco se otočil k Celii a zvedl obočí. Kousla se do rtu a snažila se nerozesmát.

"No…" začala, "vždy jsem říkala studentům, že nemají lhát…"

Hermiona a Erik se zasmáli a Draco protočil oči.

"A to jsem očekával, že se mě zastaneš!" řekl Celii, ale jeho tón a úsměv naznačovaly, že ji jen škádlí. Hermiona ji pozorovala. Věděla, že se Dracem nenechá nikam zatlačit a měla pravdu, protože se Celia usmála a naklonila se k němu blíž.

"Dobře. Jsi hrozný hráč Bankeramu, ale vypadáš při tom dost dobře. Je to lepší?"

Hermiona se pro sebe zasmála a pobaveně Draca sledovala. Celia asi nepatřila k dívkám, s kterými Draco obvykle vyrážel na rande. Má vlastní hlavu a obvykle říká, co si myslí. Draco se sám nad sebou neparně pousmál.

"Myslím, že s tím mohu žít," prohlásil. Hermiona ho sledovala, ale on nespouštěl oči z Celie.

"No, jsem v menšině, protože vy všichni fandíte Bradavicím, ale kdo si myslíte, že má šanci vyhrát?" zeptal se Erik.

"Vypadá to, že ten kruvalský student Bernhard je všestranně založený. Jeho bodové konto musí narůstat," prohlásila Celia.

"Á, ano, je velmi dobrý," přitakal Erik. "Létání mu tolik nejde, ale je excelentním žákem v přeměňování." Pohlédl na Draca. "Scorpiusovi se daří?"

"Není špatný. Moc se mu nepovedla zkouška z lektvarů a má také strach z létání," Draco pokrčil rameny. "Asi se nedá nic předpovídat."

"Ella byla skvělá ve zkoušce z lektvarů," prohodila Celia. "A řekla bych, že ovládne zkoušku z létání."

"Hermiono?" pobídl ji Erik.

Hermiona naklonila hlavu. "Jestliže si Ella vedla tak dobře v lektvarech, myslím, že by mohla dopadnout dost dobře. Formule a lektvary jsou její nejhorší předměty, takže teď má šanci. Sarah by taky byla dobrá, kdyby jenom přestala panikařit!"

Celia přikývla. "Já vím – pořád jí to říkám."

Draco se naklonil vpřed. "Tak jo – kdo se vsadí?"

"Oho, sázet se s tebou je nebezpečné," prohlásil Erik, ale při tom se široce usmíval.

"Co vyhrajeme?" zeptala se Celia.

Draco se usmál. "Všichni si tipneme, kdo podle nás zvítězí. Jen jedno jméno a nemusí to být bradavický student."

"Ale jaká je výhra?" znovu se zeptala Celia.

Draco se ušklíbl a podíval se přímo na Hermionu. "Nejde o to vyhrát, ale zúčastnit se."

Hermiona zkroutila rty a přísně se na něj podívala, zatímco Celia a Erik mezi nimi těkali pohledem. "Draco si myslí, že učím Scorpiuse, aby byl až moc nebelvírský," vysvětlila. "Předtím mu radil a dával tipy, jak shodit ostatní soutěžící z koštěte."

Celia vyprskla své pití a Erik se srdečně zasmál. Draco se ušklíbl a zvedl na Hermionu obočí: "Je to soutěž – smyslem je pokusit se vyhrát."

"Ne podváděním," přela se.

"Je v pořádku podvádět tak dlouho, dokud vás nechytí," uchechtnul se blonďák a Erik se znovu rozesmál.

"On tě škádlí, Hermiono," řekl jí s úsměvem.

Hermiona se podívala na Erika: "Ne, myslím, že zjistíte, že to tak skutečně myslí. "

Oba se podívali na Draca, který zdvihl obočí a kývl na Hermionu: "Samozřejmě, že jsem to myslel vážně." Draco se rozhlédl po všech třech společnících: "Tak, kdo se vsadí?"

"Já ne!" skočila mu do věty Hermiona.

Celia položila ruku na její paži: "Všichni se vsadíme."

"Ne." Trvala dál na svém, ale Draco se na ni prostě usmál.

"Vsadím se, že tě nalákám," řekl.

"Vsadím se, že ne," odpověděla Hermiona.

"Mám chatu v horách," řekl Draco. "Ten, kdo vyhraje sázku, ji bude moci využít na víkend."

Celia slabě vyjekla: "Och."

Erik přikývl. "Je nádherná, velmi prostorná a luxusní s úžasnými výhledy."

Celia se zazubila: "Tak to se vsadím."

Všichni se podívali na Hermionu, která opět zavrtěla hlavou: "Ne, díky."

"Hermiono…" začal Erik, ale Draco ho zastavil.

"Ne, Eriku. Když si Hermiona nechce užít relaxační víkend na nádherném místě, pak je to v pořádku."

Hermiona obrátila oči v sloup. "No, doufám, že Erik vyhraje a třeba mě pozve."

Draco se malinko pousmál a podíval se na svého přítele. "Dotěrná, viď?"

Hermiona si zakryla ústa a s vytřeštěnýma očima se dívala na Erika: "Ach! Nechtěla jsem se pozvat sama…"

Erik se zasmál jejímu výrazu. "Koho jiného bych vzal? Samozřejmě, že tebe."

Teď Hermiona pocítila, jak se jí do tváří vkrádá ruměnec a sklopila oči ke stolní desce.

"A co když vyhraješ ty, Draco?" zeptala se Celia. "Koneckonců, je to tvoje chata."

"Když vyhraju, chci, abyste s Hermionou přišly do Tří hůlek a předvedly pár ukázek."

Celia zvedla obočí. "Fakt? Proč?"

"Věnujeme se teď tomu obchodu – moc dlouho jsme ho zanedbávali. Říkal jsem si, že bychom mohli udělat pár veřejných ukázkových večerů a trochu reklamy. Mít tam dvě profesorky z Bradavic by byla třešnička na dortu."

"Tak domluveno!" zvolala Celie. "Ráda předvedu ukázku, takže vyhraju tak či tak."

Erik šťouchl do Hermiony. "Budeš souhlasit, že jo?"

Protáhla tvář, ale neubránila se úsměvu. "Myslím, že ano."

Draco se s očima upřenýma na Hermionu srdečně zasmál. "Věděl jsem, že tě dokážu nalákat." Ukázal na Erika. "Tak do toho, nejdřív ty. Kdo vyhraje Winningtonův program?"

Erik ohrnul rty. "Nejsem povinen jmenovat jednoho ze tvých dětí?" zeptal se Draca. "Jestli nechci, aby naše přátelství skončilo kvůli sázce?"

Draco se znovu zasmál. "Samozřejmě, že ne."

"Takže ti ani nesmíme zakázat si na ně vsadit?" řekl Erik.

"Všichni si můžeme vsadit, na koho chceme," souhlasil Draco.

Erik odpověděl mávnutím ruky: "Tak to je jednoduché, Celia měla pravdu. Bude to Bernhard. On je ze všech nejvíc všestranný."

Draco přikývl. "Dobře – Celie?"

"Hmm… měla bych říct Sarah…"

"Nezáleží na koleji nebo škole – prostě kdo myslíš, že vyhraje."

"Ne – chci jmenovat Sarah. Je talentovaná studentka a tahle malá sázka bokem mě donutí, abych jí ještě víc pomáhala s jejími záchvaty paniky." Šťouchla Draca do ruky. "Tak koho si vybereš ty?"

"Koho?"

"Scorpius, nebo Ella?"

Draco zkroutil ret a jeho chování okamžitě upoutalo Hermioninu pozornost.

"No, asi si budete všichni myslet, že jsem hrozný otec, ale…"

"Nevsadíš ani na jedno ze svých dětí?" skočila mu do řeči Hermiona.

Draco se trochu provinile zavrtěl. "Myslím si, že mají šanci…"

"Ale ne dost na to, aby sis na ně vsadil?" dorážela na něj Hermiona a užívala si jeho rozpaky.

"Profesorko Grangerová," řekl Draco. "Jak již bylo řečeno, já jsem Zmijozel a ačkoliv jsem samozřejmě loajální vůči svým dětem…" Draco po ní bleskl škádlivým, ale také zdrcujícím úsměvem. "Opravdu chci vyhrát sázku."

Všichni se rozesmáli a Hermiona zavrtěla hlavou a předstírala znechucení, i když se u toho chichotala.

"Fajn, vsaď si, na koho chceš," řekla a znovu se zasmála. "Jsi neskutečný, Malfoyi!"

Draco se hrdě usmál, jako kdyby to byl kompliment. "Ale nesmíš jim to vyzvonit."

"Jistěže ne. Nebudeme o tom nikde vykládat," souhlasila Celia. "Slibujeme, že srdce tvých dětí nezlomíme a nepovíme jim, že je nepovažuješ za nejlepší."

Erik a Hermiona se znovu rozesmáli a Draco se ušklíbl. "Dobře – myslím, že zvítězí Albus."

Hermiona věděla, že vyzní nevěřícně, ale nemohla si pomoci: "Albus?!"

Draco přikývl: "Jo."

"Albus Potter?" Hermiona vyzdvihla Albusovo příjmení, aby zdůraznila svůj názor.

"Vím, jak se jmenuje, Hermiono."

"Chceš vsadit na Harryho syna?" zeptala se Hermiona.

"Ano, chci vsadit na Harryho syna. Sledoval jsem ho, je úžasný dříč a k tomu i rychlý. Také je výborný letec, podle mě hned za Ellou. Myslím, že může vyhrát."

Hermiona se znovu usmála a zavrtěla hlavou. "Zdá se, že nejsem jediná, kdo dokáže překvapit," řekla a dostalo se jí od Draca na oplátku pousmání.

"Takže, Hermiono, zbývá už jen tvůj tip," řekl Erik.

"To je ľahké – jej tip bude Scorpius," odpovedal Draco a Hermiona na neho zagánila.

"Mohla by som odpovedať sama za seba, nemyslíš?"

"Ano, ale už vím, že to bude Scorpius."

"Ako to vieš? Je to tvoj syn, nemyslíš si, že to mohlo ovplyvniť moje rozhodnutie?"

"Ne – jsi příliš férová, aby ses tím nechala ovlivnit. Navíc on je zatraceně geniální, plus byl stejně zařazen do tvé koleje…" Draco pokrčil rameny a ušklíbl se: "Odpověď je jasná!"

Hermiona si založila ruce a podívala se na něj přes stůl: "No, neměl by sis být tak jistý sám sebou, protože se mýlíš."

"Ne, nemýlím se."

Celia se rozesmála: "Vy dva jste skvělí! Tak, koho si vybereš, Hermiono?"

Hermiona upřela oči na Erika a potom zpět na Celii, oba se na ni zvědavě dívali. "Dobrá, musíte pochopit, že tohle říkám naprosto upřímně. Nemá to nic společného se školami, kolejemi, nebo…" pohlédla na Draca, který ji zvědavě pozoroval, "nebo přáteli."

"Tak? Kdo? Ty nás napínáš, Hermiono!" vykřikla Celia a nadšeně se naklonila dopředu, takže se na ni Hermiona musela usmát. Bylo zábavné vidět ji bez její obvyklé vážnosti.

"Ella." Jméno viselo ve vzduchu a na okamžik zavládlo naprosté ticho, takže to Hermiona zopakovala: "Ella. Vybrala jsem si Ellu."

Sledovala, jak Dracovi zmizel z tváře úšklebek, oči se mu rozšířily čirým překvapením a zdálo se, že se zhluboka nadechl.

"Ty sis vybrala Ellu?" zeptal se a prudce zamrkal. Hermiona přikývla.

"Ano. Pokud by ses mě zeptal na začátku, opravdu by mě nenapadlo, že by mohla vyhrát. Ale v lektvarové zkoušce nám ukázala, co dovede, a to ji rozhýbalo. Zcela jasně bude mít obrovský náskok ve zkoušce létání a teď, když získala sebedůvěru, myslím, že bude mít šanci i v přeměňování," usmála se Hermiona. "Učím ji, vzpomínáš? Když se obtěžuje dávat pozor a soustředit se, má na to cit. Zdá se, že dokáže vycítit, jak předmět změnit, a její cit je naprosto přesný."

Celia s Erikem se na ni usmívali, ale Draco jen zíral, oči přilepené na její tváři. Zrovna když chtěla uhnout před jeho pohledem, promluvil: "Myslím, že pokud jde o překvapivou volbu, porazila jsi mě!"

Dorazilo jídlo a všichni se na ně hladově vrhli. Po večeři se Celia rozhlédla po restauraci a řekla Erikovi: "Takže tohle místo bývalo kdysi vinným sklepem?"

Přikývl. "Ano, jeden stařec měl nahoře dům a tohle byl jeho sklep. Měl velkou sbírku kvalitních vín. Některá z nich se doteď podávají k menu."

"Fascinující – má to tu opravdu atmosféru."

Erik se podíval přes její rameno. "Rád bych vás seznámil s Michaelem. Patří mu to tady, a jestli budete chtít, provede vás zbytkem sklepa. Je obrovský."

Celia přikývla. "Ano, prosím." Podívala se na Draca: "Chceš jít se mnou?"

"Já už si to prohlédl," řekl Draco. "Ale ty samozřejmě jdi."

"Hermiono?"

Erik zavrtěl hlavou a usmál se: "Ach ne. To nepůjde. Mám na zítra pro Hermionu překvapení a proto teď na prohlídku nemůže."

Hermiona se na něj usmála. "Bude to zajímavé?"

Erik přikývl. "Ano, takže bys tu měla zůstat s Dracem, jestli ti to nevadí."

Hermiona se podívala na Draca: "Myslím, že na pár minut jeho společnost snesu."

Erik a Celia se zasmáli. Draco protočil oči, ale zacukaly mu koutky. Dvojice přešla k Michaelovi, který je nadšeně přivítal.

"Neměli bychom se bát, když spolu právě odešla naše rande?" zeptal se Draco.

Hermiona se na něj usmála: "Nemyslím, že bychom si s tím museli dělat starosti."

"Tak o co potom jde s Erikem?" zeptal se stroze Draco a Hermiona se na něj zamračila.

"Co tím myslíš? O co by mělo jít?"

"Jste vy dva spolu?"

"Myslím, že ne…"

"Očekáváš, že s ním časem budeš?"

"Máš tu drzost se mě ptát, přestože ty bys byl naštvaný, pokud bych se tě zeptala na něco podobného," poukázala Hermiona.

Draco rozpřáhl ruce: "Je mi jedno, na co se mě ptáš. Ptej se, na co chceš." Hermiona zavrtěla hlavou a on na ni zamával rukama. "Na cokoliv chceš," zopakoval.

"Myslíš, že se s Celií znovu uvidíte?" Hermiona se přikrčila před vlastní otázkou. Přemýšlela, proč to řekla, ale nemohla to vzít zpět, a tak jí nezbylo než čekat na jeho odpověď.

"Možná."

"Měl bys o ni zájem?"

Draco se na ni zašklebil. Povzdechla si. "No vážně, pojďme změnit téma."

Nevšímal si její poznámky a odpověděl na původní otázku: "Je zábavná, atraktivní a inteligentní, takže proč ne?"

Hermiona se pokusila jeho slova ignorovat, ale stejně na ni dolehla. Nasadila si na tvář úsměv, rozmrzelá, že se jí to malé emocionální bodnutí dotklo. Neměla by se o to starat – tak proč to dělala?

"Mimochodem, asi tě potěší, že Erik se s námi vrací, aby pomohl s obchodem," odpověděl Draco.

Hermiona se k němu naklonila. "Jsem tak ráda, že se zase soustředíš na obchod."

"No, ne že bych zrovna byl ochotný to přiznat, ale docela drsně jsi mě probrala, když jsi mi vysypala na stůl celý pytel vadných hůlek," odpověděl, a ona musela obdivovat způsob, jakým to jasně formuloval, zatímco jí mistrně připomněl, jak ho v minulosti obtěžovala.

"Ráda jsem pomohla," odpověděla lehce sarkasticky.

Dracovy nádherné oči zkoumaly její tvář a Hermiona náhle ucítila, jak se jí zrychlil tep. Byl opravdu neskutečně atraktivní s těmi dlouhými stříbrnými řasami, hlubokýma šedýma očima s modrými skvrnkami a bez úšklebku, který by mu hyzdil tvář. Něco v jeho výrazu upoutalo Hermioninu pozornost a když znovu promluvil, bylo to tichým hlubokým hlasem. "Přemýšlel jsem o… no, o všem…"

Hermiona sledovala, jak jeho obvyklá sebedůvěra mizí přímo před očima. Sklopil oči ke stolu a oba pár vteřin mlčeli, než Hermiona prolomila ticho, také jen šeptem.

"O všem? To je hodně přemýšlení…" poškádlila ho jemně a potěšilo ji, když vzhlédl a pousmál se na ni. Viděla, jak se jeho hrudník zvedl a klesl hlubokým povzdechem.

"Předtím než Astoria… onemocněla…" Spustil, ale zarazil se a zavrtěl hlavou: "Zatraceně! Ani to nedokážu říct!"

"Nemusíš to říkat, vím, co máš na mysli," řekla Hermiona, ale Draco docela energicky zavrtěl hlavou.

"Ne. Musím to říct, sakra!" vyprskl, sám na sebe rozhněvaný. "Než Astorie umřela… předtím než umřela… myslel jsem, že mám vše vyřešeno. Válka skončila, byl jsem bohatý, měl jsem Astorii a pak i děti. Obchod s hůlkami byl nový a vzrušující," Draco se znovu odmlčel a pak se rozkašlal. "Od té doby to byla jen maska…" Zarazil se a zahleděl se někam za Hermiono rameno. Bylo jí líto, že přestal mluvit; to co řekl, bylo pro něj velmi netypické.

"Ella si všimla, že od té doby, co začal turnaj, jsi byl šťastný a klidný," pronesla a sledovala Dracovu reakci. Stále si nebyla jistá, kolik toho může říct, aniž by ho rozrušila.

"Ona s tebou opravdu mluví, že?" zeptal se Draco.

"Nevadí ti to?"

"Samozřejmě že ne! Jsem opravdu rád, že s někým mluví."

"Takže je to pravda? Cítíš se šťastnější a uvolněnější?" zeptala se Hermiona.

Dracovy oči se znovu upřely do jejích a Hermiona polkla, v krku náhle sucho. Jak může pouhým pohledem docílit, aby se cítila takhle? Draco pomalu přikývl. "Cítím se šťastnější." Hermiona zalapala po dechu, když Dracovy oči změkly. Teď mluvil tak tiše, že musela namáhat uši, aby ho slyšela. "Ale nemá to absolutně nic společného se soutěží."

Hermioniny oči se rozšířily, ale neměla čas, aby zjistila, jak to opravdu myslel, protože se za ní ozval Erikův hlas.

"Řeknu vám, ty sklepy jsou ale obrovské."

"Těch chodeb je tolik, že jsem nemohla všemi projít," dodala Celia.

"Jste vy dva v pořádku?" zeptal se Erik.

"Jo, jsme v pohodě," odpověděl Draco, ale pohledu do Hermioniných očí se vyhnul.

"No tak potom bychom se měli vrátit."

Hermiona ucítila, jak ji Erik vzal za ruku, a nechala se vyvést z restaurace.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 20. Šťastněji Od: Nesiss - 20.01. 2018
Toto obdobie pred začiatkom akéhokoľvek vzťahu je vždy najzaujímavejšie. A pri týchto dvoch obzvlášť, majú za sebou tak pohnutú minulosť, napriek tomu začínajú k sebe niečo cítiť. Toto neustále podpichovanie, naťahovanie, zamlčané slová a ukradnuté pohľady... Veľmi ma bavia títo dvaja...

Re: 20. Šťastněji Od: Gabux - 20.04. 2017
Ten konečný rozhovor mezi Dracem a Hermionou? Nemám slov!

Re: 20. Šťastněji Od: Katty - 10.04. 2017
Velmi se těším na další díl! Jedna z mých velmi oblíbených povídek :)

Re: 20. Šťastněji Od: denice - 09.04. 2017
Bylo prima přečíst si kapitolu takhle pohromadě, všechno to zkoumání, škádlení, popichování, které vyústilo ve vážný rozhovor. Hermiona s Dracem jsou už zase o něco dál... Díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( Online preklady )13.10. 2017Epilog
Hesaluti: ( Online preklady )07.10. 201740. Když se zdi bortí
Hesaluti: ( Online preklady )01.10. 201739. Souvislosti
Hesaluti: ( Online preklady )24.09. 201738. Poslední kapka
Hesaluti: ( Online preklady )17.09. 201737. Minulost
Hesaluti: ( Online preklady )10.09. 201736. Jen my dva
Hesaluti: ( Online preklady )20.08. 201735. Mentoři
Hesaluti: ( Online preklady )06.08. 201734. Prasinky
Hesaluti: ( Online preklady )30.07. 201733. Z hrany na pevnou zem
Hesaluti: ( Online preklady )23.07. 201732. Lekce, otázky a odpovědi
Hesaluti: ( Online preklady )16.07. 201731. Test z přeměňování
Hesaluti: ( Online preklady )09.07. 201730. Ranní setkání
Hesaluti: ( Online preklady )02.07. 201729. Návrat
Hesaluti: ( Online preklady )25.06. 201728. Tajemství
Hesaluti: ( Online preklady )18.06. 201727. Padá sníh
Hesaluti: ( Online preklady )11.06. 201726. Útulno
Hesaluti: ( Online preklady )04.06. 201725. Sníh a jahody
Hesaluti: ( alichay )29.05. 201724. V kuchyni to vře
Hesaluti: ( alichay )21.05. 201723. Bouře
Hesaluti: ( Online preklady )14.05. 201722. Chalupa
Hesaluti: ( Online preklady )16.04. 201721. Vzlétnout výš
Hesaluti: ( Online preklady )09.04. 201720. Šťastněji
Hesaluti: ( Online preklady )26.02. 201719. Smíšené pocity
Hesaluti: ( Online preklady )09.02. 201718. Lekce o hůlkách
Hesaluti: ( Online preklady )21.01. 201717. Zkouška lektvarů
Hesaluti: ( Online preklady )12.01. 201716. Odposlouchávání
Hesaluti: ( Online preklady )07.01. 201715. Kruval
Hesaluti: ( Online preklady )29.11. 201614. Umístění
Hesaluti: ( Online preklady )22.11. 201613. Okouzlení
Hesaluti: ( Online preklady )15.11. 201612. Suchar?
Hesaluti: ( Online preklady )08.11. 201611. Příjezd
Hesaluti: ( Online preklady )01.11. 201610. Tiebreak
Hesaluti: ( Online preklady )14.10. 20169. Na stadionu
Hesaluti: ( Online preklady )04.10. 20168. Lektvary
Hesaluti: ( Online preklady )23.09. 20167. Urovnání
Hesaluti: ( Online preklady )16.09. 20166. Tradície
Hesaluti: ( Online preklady )11.09. 20165. Hůlky
Hesaluti: ( Online preklady )24.08. 20164. Znovu pozvaný
Hesaluti: ( Online preklady )13.08. 20163. Traja Malfoyovci
Hesaluti: ( Online preklady )07.08. 20162. Nočná mora
Hesaluti: ( Online preklady )31.07. 20161. Rokfortský klobúk
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )13.07. 2016Úvod k poviedke