Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník pana Nuly

Pátek, 18. března

Deník pana Nuly
Vložené: Lupina - 18.03. 2017 Téma: Deník pana Nuly
Lupina nám napísal:

Autor: Hannah-1888             Překlad: Lupina        Beta: marci                 Banner: arabeska

The Diary of a Nobody

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 3.

Pátek, 18. března

17:15 – doma

Dnes se mi podařilo soustředit se jen mírně. Samozřejmě jsem neudělal žádnou práci, ale toho si nikdo ani nevšimne.

Měl bych být rád za důležitý průlom v úkolu najít si ženu, obzvláště když jsem toho v tomto směru sám moc neudělal. Mám ale tušení, že podvědomě doufám, že mě chce zabít. S hrozbou smrti se umím vypořádat.

Nicméně se snažím o tom moc nepřemýšlet.

Ačkoliv bych si přál, abychom šli jinam než do Děravého kotle. Na druhou stranu, zrovna já můžu být sotva náročný na detaily.

Je dost možné, že teď píšu naposledy.  Nehodlám pokračovat, dokud to utrpení neskončí, a, no, konec může představovat mé ochromení nebo smrt. To teď nevím.

23:00 – doma

Hm.

Večer se nevyvíjel zcela tak, jak jsem očekával, což je, samozřejmě, dobré.

Ani Děravý kotel nebyl tak špatný, jak jsem předpokládal. V hospodě jsme si našli dostatečně tiché místo a posadili se tam. Donesl jsem nám pití a pak jsem nevěděl, co dělat. Což jsem jí nezmínil, že ano.

Ona tedy byla méně váhavá a prostě se rozhovořila. Klábosila o tom, co se událo v práci, a mě to ve skutečnosti ani neiritovalo. Mluvila i trochu o sobě – odkud je, o své rodině… asi takové ty obvyklé věci.

Ale pak se odmlčela a jen se na mě dívala. A já si s hrůzou uvědomil, že bych měl teď mluvit já o sobě.

Najednou jsem měl okno. Nevěděl jsem, kolik toho o mně už ví, ale něco určitě. Pokud tedy posledních pět let nežila zahrabaná pod zemí.

Zřejmě mé obtíže zaznamenala, protože řekla: „Ehm, nečekám, že budete mluvit o, no, válce nebo tak…“

Ponuře jsem se usmál, nebo to taky mohl být úšklebek. Úsměv, úšklebek – to samé, dle mých zkušeností.

Nevzpomínám si, co jsem odpověděl, ale vím, že hlavním průlomem rozhovoru z mé strany se stala otázka, kdy pobývala v Bradavicích. Chtěl jsem vědět, jestli byla mou studentkou a jestli jsem na ni prostě zapomněl. Abych byl upřímný, odhadoval jsem, že je alespoň o deset let mladší než já, což by potvrdilo, že jsem se nemýlil.

K mému překvapení jí po tváři přeběhl stín. „Věděla jsem, že k tomu dojde. Asi jsem dost mladá, abych byla vaší žačkou, že?“

Přikývl jsem a myslel si – teď to přijde. Začne mě proklínat za všechno zlé, co jsem jí provedl, a její hněv bude vyvolán v prvé řadě tím, že jsem na ni zapomněl.

Nicméně, co řekla, mě šokovalo víc.

„Nechodila jsem do Bradavic,“ prohlásila a obranně se narovnala, „protože jsem magicky oslabená. Ne úplně moták, ale na kouzelné vzdělání to nestačí.“

No, šlo o vývoj jako z románu, to musím říct. Teď jsem se cítil směšně, že jsem ji podezříval z plánování nepromíjitelných… Pokud mě tedy nechce ukolébat falešným pocitem bezpečí.

Ne. Projednou si budeš o lidech myslet to nejlepší. Paranoidní starý hňupe.

„Je to pro vás problém?“ zeptala se mě troufale.

„Vůbec ne,“ odpověděl jsem.

Není to problém, ale myslím, že by se to mohlo ukázat jako zajímavé.

Vypadá jako milé děvče a nevadí mi její povídání. Ale i když mi večer přišel příjemný, obávám se, že jsem poněkud neuchvácený. Nechci říct, že je to její chyba, protože byla zapálená, a nemůžu si pomoci a musím přiznat fakt, že mě má upřímně ráda a chce, abych já měl rád ji.

Asi je něco špatně se mnou. S celou situací se jaksi nedokážu smířit. Sedět tam, hovořit s někým, koho sotva znám… Celou tu dobu jsem měl pocit, že se snažím být jiný. To prostě nejsem já, abych si s někým vyšel na skleničku a abych byl poutavý a okouzlující. Ta zkušenost mi byla proti srsti.

Uvědomuji si, že je moudré dát takovým situacím víc než jednu šanci. Vyjádřila touhu si znovu vyjít, tak bych to možná měl zkusit a napodruhé, napotřetí, atd. se s ní budu cítit příjemněji.

Ačkoliv mě políbila na tvář – v té chvíli by mě vánek porazil – a když o tom tak teď přemýšlím, jsem vděčný, ale obávám se, že nikoli přímo u vytržení.

Uvidíme.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Pátek, 18. března Od: zuzule - 22.03. 2017
Mno ta vrazedkyne by z ni byt nemusela. Aspon prozatim ;) Dekuju!

Re: Pátek, 18. března Od: denice - 20.03. 2017
Mám ale tušení, že podvědomě doufám, že mě chce zabít. - To mě znovu skolilo. Severus je miláček! Rozhodně se nepokouší lhát si do vlastní kapsy :-D Díky.

Re: Pátek, 18. března Od: Iveta - 20.03. 2017
Vida, docela mu ten trenink jde:-)

Re: Pátek, 18. března Od: Zuzana - 20.03. 2017
Prekvapilo ma, že sa Severus správal tak skoro milo. A že je ochotný dať tomu dievčaťu ešte šancu... som zvedavá na pokračovanie. Ďakujem za kapitolu.

Re: Pátek, 18. března Od: martik - 19.03. 2017
Tak on se nejdřív budí hrůzou a jakmile zjistí, že mu žádné nebezpečí nehrozí, už se cítí jaksi neuchvácen. A přitom ze sebe nevypotí ani souvislou větu. Ano, drahý, dej tomu šanci, aspoň se procvičíš a třeba se příště budeš cítit příjemněji nebo dokonce u vytržení. Anebo si to "vytržení" šetři na nějakou nesnesitelnou kudrnatou vševědku. Uvidíme. Děkuji.

Re: Pátek, 18. března Od: Folwarczna - 18.03. 2017
On je prostě k sežrání

Re: Pátek, 18. března Od: margareta - 18.03. 2017
No, aspoň že tak. Docela mi odlehlo. Ale stejně je přetrhdílo! U ní se sotva zmohl na řeč, co by dělal, kdyby seděl s některou, která by ho uchvátila!!?? Dostal normální pusu a málem bylo po něm! Až mu dá pusu Hermiona, bude ho muset křísit. Ale na druhé straně, tahle Lucinda by ho na to mohla aspoň trochu připravit. Ovšem jestli se do něj zamiluje, nebo už je zamilovaná, bude mít chlapec problém! Ta se jen tak vyšachovat nedá. Ledaže by vzal nohy na ramena a přemístil se někam, kam by za ním nemohla. Ale do Bradavic by se dostala, je poloviční moták, ne? Když je tam moták Filch? Jestli mu přijde na to, že je pro něho jenom cvičný terč, potěš Merlin! Už ho vidím, jak se krčí pod tatíčkovou postelí! Děkuji za legraci! Dneska se tu máme! Jedna zlatonka za druhou! Ještě že výročí není každý den, to by rodina jedla jenom konzervy a v zubech by jim vrzal prach, protože to by mě od lenova nikdo nedostal ani pod hrozbou neodpustitelné! Díky moc!!!

Re: Pátek, 18. března Od: Elza - 18.03. 2017
Severusovo zhodnocení je půvabně roztržité - lehce nesouvislé. Dobře mu tak.(PS: za chvíli jdeme na Krásku a zvíře, tak jsem zvědavá)

Re: Pátek, 18. března Od: luisakralickova - 18.03. 2017
Bravo Severusi, jsi na dobré cestě k socializaci. Díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hannah_1888: ( Lupina )30.12. 2017Pátek, 30. prosince - závěr
Hannah_1888: ( Lupina )29.12. 2017Čtvrtek, 29. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )23.12. 2017Pátek, 23. prosince (ten obávaný den)
Hannah_1888: ( Lupina )21.12. 2017Středa, 21. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )19.12. 2017Pondělí, 19. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )16.12. 2017Pátek, 16. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )14.12. 2017Středa, 14. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )12.12. 2017Pondělí, 12. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )10.12. 2017Sobota, 10. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )08.12. 2017Čtvrtek, 8. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )06.12. 2017Úterý, 6. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )04.12. 2017Neděle, 4. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )01.12. 2017Čtvrtek, 1. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )26.11. 2017Sobota, 26. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )22.11. 2017Úterý, 22. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )18.11. 2017Pátek, 18. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )15.11. 2017Úterý, 15. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )12.11. 2017Sobota, 12. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )11.11. 2017Pátek, 11. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )10.11. 2017Čtvrtek, 10. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )09.11. 2017Středa, 9. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )07.11. 2017Pondělí, 7. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )05.11. 2017Sobota, 5. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )01.11. 2017Úterý, 1. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )25.10. 2017Úterý, 25. října
Hannah_1888: ( Lupina )21.10. 2017Pátek, 21. října
Hannah_1888: ( Lupina )17.10. 2017Pondělí, 17. října
Hannah_1888: ( Lupina )15.10. 2017Sobota, 15. října
Hannah_1888: ( Lupina )12.10. 2017Středa, 12. října
Hannah_1888: ( Lupina )11.10. 2017Úterý, 11. října
Hannah_1888: ( Lupina )10.10. 2017Pondělí, 10. října
Hannah_1888: ( Lupina )06.10. 2017Čtvrtek, 6. října
Hannah_1888: ( Lupina )03.10. 2017Pondělí, 3. října
Hannah_1888: ( Lupina )29.09. 2017Čtvrtek, 29. září
Hannah_1888: ( Lupina )26.09. 2017Pondělí, 26. září
Hannah_1888: ( Lupina )22.09. 2017Čtvrtek, 22. září
Hannah_1888: ( Lupina )20.09. 2017Úterý, 20. září
Hannah_1888: ( Lupina )17.09. 2017Sobota, 17. září
Hannah_1888: ( Lupina )15.09. 2017Čtvrtek, 15. září
Hannah_1888: ( Lupina )14.09. 2017Středa, 14. září
Hannah_1888: ( Lupina )10.09. 2017Sobota, 10. září
Hannah_1888: ( Lupina )03.09. 2017Sobota, 3. září
Hannah_1888: ( Lupina )30.08. 2017Úterý, 30. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )26.08. 2017Pátek, 26. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )24.08. 2017Středa, 24. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )22.08. 2017Pondělí, 22. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )20.08. 2017Sobota, 20. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )17.08. 2017Středa, 17. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )11.08. 2017Čtvrtek, 11. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )08.08. 2017Pondělí, 8. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )04.08. 2017Čtvrtek, 4. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )31.07. 2017Neděle, 31. července
Hannah_1888: ( Lupina )26.07. 2017Úterý, 26. července
Hannah_1888: ( Lupina )25.07. 2017Pondělí, 25. července
Hannah_1888: ( Lupina )23.07. 2017Sobota, 23. července
Hannah_1888: ( Lupina )19.07. 2017Úterý, 19. července
Hannah_1888: ( Lupina )17.07. 2017Neděle, 17. července
Hannah_1888: ( Lupina )13.07. 2017Středa, 13. července
Hannah_1888: ( Lupina )08.07. 2017Pátek, 8. července
Hannah_1888: ( Lupina )05.07. 2017Úterý, 5. července
Hannah_1888: ( Lupina )22.06. 2017Středa, 22. června
Hannah_1888: ( Lupina )16.06. 2017Čtvrtek, 16. června
Hannah_1888: ( Lupina )12.06. 2017Neděle, 12. června
Hannah_1888: ( Lupina )11.06. 2017Sobota, 11. června
Hannah_1888: ( Lupina )07.06. 2017Úterý, 7. června
Hannah_1888: ( Lupina )03.06. 2017Pátek, 3. června
Hannah_1888: ( Lupina )01.06. 2017Středa, 1. června
Hannah_1888: ( Lupina )26.05. 2017Čtvrtek, 26. května
Hannah_1888: ( Lupina )23.05. 2017Pondělí, 23. května
Hannah_1888: ( Lupina )22.05. 2017Neděle, 22. května
Hannah_1888: ( Lupina )21.05. 2017Sobota, 21. května
Hannah_1888: ( Lupina )16.05. 2017Pondělí, 16. května
Hannah_1888: ( Lupina )12.05. 2017Čtvrtek, 12. května
Hannah_1888: ( Lupina )04.05. 2017Středa, 4. května
Hannah_1888: ( Lupina )02.05. 2017Pondělí, 2. května
Hannah_1888: ( Lupina )01.05. 2017Neděle, 1. května
Hannah_1888: ( Lupina )30.04. 2017Sobota, 30. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )27.04. 2017Středa, 27. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )21.04. 2017Čtvrtek, 21. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )14.04. 2017Čtvrtek, 14. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )13.04. 2017Středa, 13. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )11.04. 2017Pondělí, 11. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )10.04. 2017Neděle, 10. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )08.04. 2017Pátek, 8. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )05.04. 2017Úterý, 5. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )04.04. 2017Pondělí, 4. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )20.03. 2017Pondělí, 21. března
Hannah_1888: ( Lupina )18.03. 2017Pátek, 18. března
Hannah_1888: ( Lupina )17.03. 2017Čtvrtek, 17. března
Hannah_1888: ( Lupina )16.03. 2017Středa, 16. března
Hannah_1888: ( Lupina )14.03. 2017Pondělí, 14. března
Hannah_1888: ( Lupina )10.03. 2017Čtvrtek, 10. března
Hannah_1888: ( Lupina )07.03. 2017Pondělí, 7. března
Hannah_1888: ( Lupina )03.03. 2017Čtvrtek, 3. března
Hannah_1888: ( Lupina )21.02. 2017Pondělí, 21. února
Hannah_1888: ( Lupina )18.02. 2017Pátek, 18. února
Hannah_1888: ( Lupina )16.02. 2017Středa, 16. února
Hannah_1888: ( Lupina )14.02. 2017Pondělí, 14. února
Hannah_1888: ( Lupina )13.02. 2017Neděle, 13. února
Hannah_1888: ( Lupina )12.02. 2017Sobota, 12. února
Hannah_1888: ( Lupina )11.02. 2017Pátek, 11. února
Hannah_1888: ( Lupina )05.02. 2017Sobota, 5. února
Hannah_1888: ( Lupina )03.02. 2017Čtvrtek, 3. února
Hannah_1888: ( Lupina )01.02. 2017Úterý, 1. února
Hannah_1888: ( Lupina )26.01. 2017Středa, 26. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )25.01. 2017Úterý, 25. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )22.01. 2017Sobota, 22. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )20.01. 2017Čtvrtek, 20. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )19.01. 2017Středa, 19. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )17.01. 2017Pondělí, 17. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )11.01. 2017Úterý, 11. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )10.01. 2017Pondělí, 10. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )09.01. 2017Neděle, 9. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )05.01. 2017Středa, 5. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )02.01. 2017Neděle, 2. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )01.01. 2017Sobota, 1. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )27.12. 2016Pondělí, 27. prosince
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )18.05. 2016Deník pana Nuly - úvod