Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník pana Nuly

Středa, 16. února

Deník pana Nuly
Vložené: Lupina - 16.02. 2017 Téma: Deník pana Nuly
Lupina nám napísal:

Autor: Hannah-1888             Překlad: Lupina        Beta: marci                 Banner: arabeska

The Diary of a Nobody

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 2.

Středa, 16. února

10:00 – kancelář

Tento týden začíná být plný podivných událostí. Nelíbí se mi to.

Když jsem dnes ráno vystoupil z výtahu, všiml jsem si, že se na mě usmála recepční. Na mě se nikdo neusmívá, obzvláště ne recepční, protože jim obvykle nevěnuju naprosto žádnou pozornost. Není to jejich chyba, ani to není tak, že bych je považoval za nedosahující mé úrovně, jde jen o výsledek mé nezkrotně úsečné povahy.

Hm… Asi to bude nová členka administrace, takže… časem se naučí neusmívat.

11:00

Wilson mi ráno představil našeho nejnovějšího rekruta a je mi jedno, co říkají ostatní – použiju svůj logický test.

A na něm teď to děvče pracuje. Ano, jedná se o osobu ženského pohlaví.

Samozřejmě jsem dokonalý profesionál a nikdy nebudu myslet na přednosti silného vlivu na nováčka. Notabene – slečna Helena Moranová zjevně má, ehm, jisté přednosti. Například pozoruhodně dlouhé a lesklé hnědé vlasy. Taky okouzlující vzezření. A ty její nohy –

Neměl bych zacházet do detailů.

Ale proč jsou vždycky tak mladé? Dvacet dva, jak říká její složka. Copak už není poblíž žádná čtyřicítka?

Přesto nebudu usilovat o pozornost slečny Moranové. Až skončím s jejím tréninkem, bude mě chtít zabít. Takže opravdu nemá smysl se obtěžovat.

12:00

Slečna Moranová dokončila hádanku do půl hodiny. Ne v rekordním čase, ani náhodou, ale vyřešila ji správně.

Hm… Nejsem si jistý, že se mi líbil její samolibý výraz, když mi vysvětlovala proces její dedukce. Sakra, ani jsem vysvětlení nepožadoval.

Zdvojnásobím úsilí pro druhé kolo.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Středa, 16. února Od: Jacomo - 05.03. 2017
Ehm, Severusi, neprotiřečíš si? Usmála se na tebe recepční - no to je tedy důvod k panice! Prchej, nejlépe do Grónska a začni žít s lední medvědicí, ty potížisto :-) Merline, mě z toho chlapa trefí! :-))

Re: Středa, 16. února Od: Iveta - 22.02. 2017
Chudák Severus, chytrá ženská? Aspoň by si s ní mohl rozumět, ne? Ale ty předsudky ohledně věku by mohl překonat :-)

Re: Středa, 16. února Od: Folwarczna - 17.02. 2017
Nezkrotně úsečná povaha? To je dobré, to budu používat.

Re: Středa, 16. února Od: denice - 17.02. 2017
No páni, recepční se usmála a osoba ženského pohlaví s přednostmi vyluštila logickou hádanku! Ledy se hnuly, páni porotci :-) Díky, čarodějky.

Re: Středa, 16. února Od: Gift - 17.02. 2017
Zrovna jsem chtela napsat podobne napruzeny komentar, ale margaretha s martikem uz me predbehly. K jejich uzasnemu shrunuti nemam co dodat. :-) Tak snad jen... uz konecne vystrc hlavu z pisku, Severusi! Dekuji, devcata.

Re: Středa, 16. února Od: zuzule - 17.02. 2017
Mno to jsem na slecnu zvedava, kdyz takhle zapusobila hned na zacatku ;) Dekuju!

Re: Středa, 16. února Od: sisi - 16.02. 2017
On totiž nikdo nemládne, to je ten problém, Severusi. Pokud nevmyslíš lektvar věčného mládí, nebo obráceného růstu, tak všichni budou prostě pořád stárnout a nezměníš to tím, že pošleš ručičky hodin proti jejich normálnímu směru. Jen těžko najdeš vyhovující čtyřicítku, když nepůjdeš třeba do knihovny, do divadla, na famfrpál, nebo neuspořádáš konkurz v lektvarové laboratoři. To bys mohl, ne? Lupino, Marci, jste opět skvělé a díky za zápis z Mistrova deníčku.

Re: Středa, 16. února Od: grepik03 - 16.02. 2017
Lupinko, marci, děkuji za další skvostný zápis ♡ Nejdřív se divi úsměvu recepční, pak slinta nad slečnou Moranovou.....co se sakra stalo na tom večírku? Musí v tom být nejaka souvislost! Hořím nedockavosti :)))

Re: Středa, 16. února Od: Neprihlásený - 16.02. 2017
U Merlina, už to čtu potřetí a pořád se lámu smíchy! Severus je i přes svou nezkrotně úsečnou povahu prostě úžasný. Nebo že by právě kvůli ní?? Však ona si toho nějaká čarodějka již brzy určitě všimne :-P Díky za skvěly překlad.

Re: Středa, 16. února Od: JSark - 16.02. 2017
Takže tak sa na Severusa musí, s prednosťami! Kto by to povedal... :D

Re: Středa, 16. února Od: martik - 16.02. 2017
Jen jestli se širší okolí nedoslechlo, že hledáš ženu, drahoušku. A buď se rozhodly, že na tebe provedou hromadný útok a uloví tě nebo je ta představa, že by sis chtěl někoho najít, tak pobavila, že chtějí osobně zjistit, jakou metodu pro dosažení svého cíle použiješ. Ach, je tak fajn zjistit, že i v tobě se skrývá kus obyčejnýho mužskýho, který se rád podívá, že nejseš jen intelektuální vejtaha, který se snaží ponížit všechny kolem sebe, ať už jde o muže nebo o ženu. Prostě, že i přesto to všechno, co na tobě milujeme, jsi normální :-D A věř mi, že tady je plno čarodějek, které by se na tebe tlemily a ještě k tomu slintaly, i kdyby ses mračil ze všech sil. A co týče toho věku, tak vážně nevím. Dvacetdva mi už není a čtyřicet mi ještě nebylo - no není to ideál ;-) Ten samolibý výraz na konci mě dovedl ke stejnému závěru jako margaretu - jestlipak jsi v alkoholovém opojení nevyzradil svou tajnou zbraň na vytřídění rekrutů? Tsss, zamysli se nad sebou. Díky, čarodějky ;-)

Re: Středa, 16. února Od: margareta - 16.02. 2017
Tak usměvavá recepční, jo? Takže buď je skutečně nová nebo není nová, ale dobře zná slečnu Moranovou nebo byla taky na slezině a tím pádem už ho jako děsivé monstrum nevidí. A ze Severuse se stává trochu pokrytec. Ejhle: vlasy, vzezření, nohy...ještě nevyluštila hádanku a už se vidí, jak ji trénuje. No jo. Dřívější adepti holt některé důležité přednosti postrádali, jak vidno. Ovšem nedovedu si představit, co by se dělo, kdyby později zjistil, že když se nacházel ve stavu kapalném, prozradil nejen své zkouškové finty a fígle, leč i jejich řešení všem, co byli náhodou na doslech. Buď by si byl nucen vymyslet na rekruty něco nového nebo by rovnou dal výpověď ze zdravotních důvodů a šel radši učit dutohlavce. No co, pracovníků na odboru záhad by přibylo, těch chytřejších ubylo a Wilson by byl rád, že je zase mezi slepými ten jednooký! Ale moc si přeji, aby ho ta Moranovic holka převezla, doběhla, okouzlila a nakonec utřela tak, aby byl následně schopen pochopit, jak se asi cítí Hermiona. A přestal nad ní ohrnovat nos. Beztak jsou to z jeho strany jenom kyselé hrozny. Děkuji moc !!!! za prima čtení! Moc se bavím!!

Re: Středa, 16. února Od: luisakralickova - 16.02. 2017
Jojoj, konkurence jakási, nekalá. To tedy ne. Přesto děkuji:D

Re: Středa, 16. února Od: marci - 16.02. 2017
Ach Severusku - čtyřicátnic by tu bylo! I starších, kdybys měl zájem, o mladších nemluvě. Postavíme se do řady, chceš-li, ale nevím, jestli bude mít Tvoje nezkrotně úsečná povaha kýžený efekt. Já bych se tedy usmívala konstantně a nablble :)

Prehľad článkov k tejto téme:

Hannah_1888: ( Lupina )30.12. 2017Pátek, 30. prosince - závěr
Hannah_1888: ( Lupina )29.12. 2017Čtvrtek, 29. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )23.12. 2017Pátek, 23. prosince (ten obávaný den)
Hannah_1888: ( Lupina )21.12. 2017Středa, 21. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )19.12. 2017Pondělí, 19. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )16.12. 2017Pátek, 16. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )14.12. 2017Středa, 14. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )12.12. 2017Pondělí, 12. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )10.12. 2017Sobota, 10. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )08.12. 2017Čtvrtek, 8. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )06.12. 2017Úterý, 6. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )04.12. 2017Neděle, 4. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )01.12. 2017Čtvrtek, 1. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )26.11. 2017Sobota, 26. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )22.11. 2017Úterý, 22. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )18.11. 2017Pátek, 18. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )15.11. 2017Úterý, 15. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )12.11. 2017Sobota, 12. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )11.11. 2017Pátek, 11. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )10.11. 2017Čtvrtek, 10. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )09.11. 2017Středa, 9. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )07.11. 2017Pondělí, 7. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )05.11. 2017Sobota, 5. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )01.11. 2017Úterý, 1. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )25.10. 2017Úterý, 25. října
Hannah_1888: ( Lupina )21.10. 2017Pátek, 21. října
Hannah_1888: ( Lupina )17.10. 2017Pondělí, 17. října
Hannah_1888: ( Lupina )15.10. 2017Sobota, 15. října
Hannah_1888: ( Lupina )12.10. 2017Středa, 12. října
Hannah_1888: ( Lupina )11.10. 2017Úterý, 11. října
Hannah_1888: ( Lupina )10.10. 2017Pondělí, 10. října
Hannah_1888: ( Lupina )06.10. 2017Čtvrtek, 6. října
Hannah_1888: ( Lupina )03.10. 2017Pondělí, 3. října
Hannah_1888: ( Lupina )29.09. 2017Čtvrtek, 29. září
Hannah_1888: ( Lupina )26.09. 2017Pondělí, 26. září
Hannah_1888: ( Lupina )22.09. 2017Čtvrtek, 22. září
Hannah_1888: ( Lupina )20.09. 2017Úterý, 20. září
Hannah_1888: ( Lupina )17.09. 2017Sobota, 17. září
Hannah_1888: ( Lupina )15.09. 2017Čtvrtek, 15. září
Hannah_1888: ( Lupina )14.09. 2017Středa, 14. září
Hannah_1888: ( Lupina )10.09. 2017Sobota, 10. září
Hannah_1888: ( Lupina )03.09. 2017Sobota, 3. září
Hannah_1888: ( Lupina )30.08. 2017Úterý, 30. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )26.08. 2017Pátek, 26. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )24.08. 2017Středa, 24. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )22.08. 2017Pondělí, 22. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )20.08. 2017Sobota, 20. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )17.08. 2017Středa, 17. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )11.08. 2017Čtvrtek, 11. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )08.08. 2017Pondělí, 8. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )04.08. 2017Čtvrtek, 4. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )31.07. 2017Neděle, 31. července
Hannah_1888: ( Lupina )26.07. 2017Úterý, 26. července
Hannah_1888: ( Lupina )25.07. 2017Pondělí, 25. července
Hannah_1888: ( Lupina )23.07. 2017Sobota, 23. července
Hannah_1888: ( Lupina )19.07. 2017Úterý, 19. července
Hannah_1888: ( Lupina )17.07. 2017Neděle, 17. července
Hannah_1888: ( Lupina )13.07. 2017Středa, 13. července
Hannah_1888: ( Lupina )08.07. 2017Pátek, 8. července
Hannah_1888: ( Lupina )05.07. 2017Úterý, 5. července
Hannah_1888: ( Lupina )22.06. 2017Středa, 22. června
Hannah_1888: ( Lupina )16.06. 2017Čtvrtek, 16. června
Hannah_1888: ( Lupina )12.06. 2017Neděle, 12. června
Hannah_1888: ( Lupina )11.06. 2017Sobota, 11. června
Hannah_1888: ( Lupina )07.06. 2017Úterý, 7. června
Hannah_1888: ( Lupina )03.06. 2017Pátek, 3. června
Hannah_1888: ( Lupina )01.06. 2017Středa, 1. června
Hannah_1888: ( Lupina )26.05. 2017Čtvrtek, 26. května
Hannah_1888: ( Lupina )23.05. 2017Pondělí, 23. května
Hannah_1888: ( Lupina )22.05. 2017Neděle, 22. května
Hannah_1888: ( Lupina )21.05. 2017Sobota, 21. května
Hannah_1888: ( Lupina )16.05. 2017Pondělí, 16. května
Hannah_1888: ( Lupina )12.05. 2017Čtvrtek, 12. května
Hannah_1888: ( Lupina )04.05. 2017Středa, 4. května
Hannah_1888: ( Lupina )02.05. 2017Pondělí, 2. května
Hannah_1888: ( Lupina )01.05. 2017Neděle, 1. května
Hannah_1888: ( Lupina )30.04. 2017Sobota, 30. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )27.04. 2017Středa, 27. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )21.04. 2017Čtvrtek, 21. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )14.04. 2017Čtvrtek, 14. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )13.04. 2017Středa, 13. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )11.04. 2017Pondělí, 11. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )10.04. 2017Neděle, 10. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )08.04. 2017Pátek, 8. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )05.04. 2017Úterý, 5. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )04.04. 2017Pondělí, 4. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )20.03. 2017Pondělí, 21. března
Hannah_1888: ( Lupina )18.03. 2017Pátek, 18. března
Hannah_1888: ( Lupina )17.03. 2017Čtvrtek, 17. března
Hannah_1888: ( Lupina )16.03. 2017Středa, 16. března
Hannah_1888: ( Lupina )14.03. 2017Pondělí, 14. března
Hannah_1888: ( Lupina )10.03. 2017Čtvrtek, 10. března
Hannah_1888: ( Lupina )07.03. 2017Pondělí, 7. března
Hannah_1888: ( Lupina )03.03. 2017Čtvrtek, 3. března
Hannah_1888: ( Lupina )21.02. 2017Pondělí, 21. února
Hannah_1888: ( Lupina )18.02. 2017Pátek, 18. února
Hannah_1888: ( Lupina )16.02. 2017Středa, 16. února
Hannah_1888: ( Lupina )14.02. 2017Pondělí, 14. února
Hannah_1888: ( Lupina )13.02. 2017Neděle, 13. února
Hannah_1888: ( Lupina )12.02. 2017Sobota, 12. února
Hannah_1888: ( Lupina )11.02. 2017Pátek, 11. února
Hannah_1888: ( Lupina )05.02. 2017Sobota, 5. února
Hannah_1888: ( Lupina )03.02. 2017Čtvrtek, 3. února
Hannah_1888: ( Lupina )01.02. 2017Úterý, 1. února
Hannah_1888: ( Lupina )26.01. 2017Středa, 26. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )25.01. 2017Úterý, 25. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )22.01. 2017Sobota, 22. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )20.01. 2017Čtvrtek, 20. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )19.01. 2017Středa, 19. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )17.01. 2017Pondělí, 17. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )11.01. 2017Úterý, 11. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )10.01. 2017Pondělí, 10. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )09.01. 2017Neděle, 9. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )05.01. 2017Středa, 5. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )02.01. 2017Neděle, 2. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )01.01. 2017Sobota, 1. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )27.12. 2016Pondělí, 27. prosince
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )18.05. 2016Deník pana Nuly - úvod