Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník pana Nuly

Neděle, 13. února

Deník pana Nuly
Vložené: Lupina - 13.02. 2017 Téma: Deník pana Nuly
Lupina nám napísal:

Autor: Hannah-1888             Překlad: Lupina        Beta: marci                 Banner: arabeska

The Diary of a Nobody

Rating: 13+

 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 2.

Neděle, 13. února

11:00

Ty zpropadené zvony! Probudil jsem se s hlavou jako škopek a v puse jsem měl jak v polepšovně.

Včera jsem musel vypít hektolitr alkoholu, abych dokázal vytěsnit všechny ty lidi, co nemohu vystát. Když jsem se konečně ukázal u Děravého kotle, vesele to tam bzučelo. Bez fanfár jsem se svlažil u baru. Vybavený touto velmi potřebnou úlitbou jsem se otočil a tam stála Hermiona Grangerová, nebo Weasleyová, nebo jak si teď říká.

„Dobrý den,“ pozdravila neobvykle nenechte-se-rušit hlasem, který jsem si s ní nikdy dřív nespojoval.

Jen jsem přikývl. Vůbec mě nenapadlo, že tu bude. Přijde mi jako ten typ, co nad podobnými večírky ohrnuje nos. Přiznejme si to, Děravý kotel je sotva vrcholem sofistikovanosti, a podle toho, jak měla vlasy vyčesané nahoru, jak se nesla, a z jejího neustále kontrolovaného výrazu čišelo, že sama sebe považuje za ztělesněnou kultivovanost.

Neuškodilo by jí, kdyby se usmála, no ne? Koza jedna nevrlá.

Chvíli mě pozorovala a já si přikázal, že mě nebude přivádět do rozpaků moje námořnicky modrá kravata.

„Pane… Severusi, chtěla –“

„Zatím bez titulů, paní Weasleyová,“ vložil jsem se do toho suše. „Její Veličenstvo dosud nebylo laskavo.“ (*)

Její strohý výraz se nepatrně zachvěl, ale jestli pobavením, nebo podrážděním, jsem nepoznal. V té chvíli se k nám jako opilý námořník přikolébal Ronald Weasley ohánějící se kolem sebe pažemi.

„Hermiono…!“ zakvílel opilecky a řeč mu přerušovalo škytání. „Hermiono, prrosííím… mluv se mnou…“

Tvář Hermiony Grangerové hořela, když jsem spořádaně poustoupil tomu vytáhlému kreténovi, co se vpotácel mezi nás. Se znechuceným úšklebkem jsem se vděčně vyprovodil co nejdál.

Merline. To byl prvotřídní příklad toho, proč bych měl zapomenout na hledání potenciální partnerky a vystačit si se životem samotáře.

Posadil jsem se vedle Minervy a z bezpečné vzdálenosti jsem mapoval, jak se Grangerová zbavuje přítomnosti toho imbecila Weasleyho. „Jaký je důvod pro nastávající rozvod Weasleyových?“ zeptal jsem se jí neohrabaně.

Sledovala můj pohled a skrz zaťaté zuby se nesouhlasně nadechla. „Všeobecné detaily nejsou známé,“ odpověděla. „Ale více či méně jisté je, že mladý Ronald byl přistižen při bokovce.“

Nejsem si jistý, jestli se mu divím, jak jsem tak měl možnost Grangerovou sledovat. Ale po zralé úvaze jsem si vybral její stranu. Největší nechuť z těch tří cítím k Weasleymu. Nicméně názory podléhají změnám.

„Už jste si našel ženu, Severusi?“

A tak se sestupná spirála noci roztočila.

Zamračil jsem se na ženštinu, která tuto otázku položila. Na Poppy. Ukázalo se, že v opileckém oparu na předchozím Minervině večírku jsem Poppy nešťastně prozradil svoji touhu po nalezení ženy. Za takové okamžiky nerozvážnosti na sebe nejsem pyšný. Bývaly časy, kdy jsem si nikdy nedovolil opít se v něčí společnosti.

„Ano, Severusi, je nejvyšší čas někoho si najít,“ ozvala se Minerva. „Nemládnete.“

„Ještě nejsem na prahu smrti,“ opáčil jsem ponuře. Ne jako někteří

„Něco mě napadlo. Mám v Bradavicích pěknou novou učitelku starodávných run. Hodila by se k vám, nemyslíte, Poppy? Nesjednáme schůzku?“

Silně jsem sebou trhl. „Ne! U Merlina, zatraceně nic neorganizujte!“ vyštěkl jsem.

„No to je přístup! S takovou si nikoho nenajdete!“

„Nechte mě na pokoji,“ požádal jsem a opustil je, abych si našel nějaký alkohol. Bože, jen myšlenka na jakési (sotva ta slova dokážu napsat)… rande naslepo… mi zvedá žaludek.

U baru, kde jsem si tentokrát užíval osvěžující pintu, jsem se přinutil zvážit Minervina slova. Ne o učitelce starodávných run, ale o mém přístupu. Asi se budu muset zlepšit v přijímání vyhlídky na setkání s někým jiným. Ale nevím, jak to změnit k lepšímu.

Mysli pozitivně.

Nenápadně jsem se rozhlédl po hospodě a pokusil se zjistit, jestli není poblíž nějaká pěkná čarodějka. Opravdu jsem neviděl žádnou zajímavou. Ale na druhém konci baru jsem si všiml neznámé ženy s tmavými vlasy. A co víc, byla sama.

Přistihl jsem se, kterak ji pozoruji, obávám se však, že pouze z vědeckého zájmu. Ale ve skutečnosti nebyla nepříjemná pro oko. Ani nebyla věkem ode mne příliš vzdálená.

Nepovažoval jsem své sledování za nějak dotěrné, ale nakonec se začala vrtět.

Uvažoval jsem, co by se mohlo přihodit po očním kontaktu. Hodně věcí…

Ucítil jsem záblesk očekávání. Mohla by –

Ve skutečnosti se ukázalo, že se nestane nic. Až na to, že se zamračila a povýšeně otočila zády ke mně. To se stalo.

Zahleděl jsem se do svého pití. Zatím to jde sakra skvěle.

Zbytek večera jsem popíjel pintu za pintou a bědoval nad svojí zjevně smysl postrádající existencí.

 

(*) A máme zde slovní hříčku.

'Sir… Severus, I—'

'Oh, no knighthood as of yet, Mrs Weasley,' I interjected dryly. 'Her Majesty has not yet been so kind.'

 

Ono Sir je uctivé oslovení beze jména, ovšem se jménem jde o oslovení rytíře nebo baroneta. A Hermionina odmlka se může brát, jakože tam to jméno říct chtěla… Severus si užil, ale do češtiny nepřeložitelné. Ale nechtěla jsem vás připravit o Severusův humor.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Neděle, 13. února Od: Jacomo - 05.03. 2017
No, dobře, no tak ten večer nešel zrovna ideálním směrem. Když už osud přivede Severusovi do cesty Hermionu - která mu připadá jako "ztělesněná kultivovanost", připotácí se tam opilý Ron. A co udělá náš drahý netopýrek? Opije se taky. Velmi dospělé a sofistikované. Severusi, Severusi... pak se nemůžeš divit, že se ta tmavovlasá čarodějka na druhém konci sálu otočila zády. S tímhle přístupem fakt dojdeš jen k dohazovačskému duu Pomona-Minerva. Pomoz Merlin :-)

Re: Neděle, 13. února Od: zuzule - 16.02. 2017
Dobra slovni hricka. Severusuv humor je uzasny :) Mno jsem zvedava, jestli mu to rande nakonec preci jen nedomluvi Dekuju!

Re: Neděle, 13. února Od: sisi - 14.02. 2017
Máme to ale bohatý jazyk. kolikrát si lámu hlavou nad dvouslabičným výrazem, který není v mém slovníku, tak prohledám nějaký historický, přečtu si Palackého Dějiny, nebo aspoň Nerudu, ale to je pořád o tom, že Angláni jsou ostrovní izolanti, mají vybudovanou svébytnou kulturu a historii podchycenou od 4. století n. l. Potlačovaný národ uprostřed Labských lesů a Vltavských tůní to svým jazykem neuchopí. Kam se hrabou naše vykopávky. Stránská skála - obydlená ve starším paleolitu, Byčí skála, Pekárna, Věstonice! :-D U Kosmase by se možná našli zbytky svobodných vtipů panstva. Sir Severus, ať je Její veličenstvo jakkoliv štědré, prostě furt není. Ani in memoriam. Humor zůstává. Díky.

Re: Neděle, 13. února Od: Zuzana - 13.02. 2017
Jaj on Hermionu vôbec nevidí??? Veď je pekná, stvorená pre neho:D Ďakujem za preklad:)

Re: Neděle, 13. února Od: JSark - 13.02. 2017
Super. K tomu „Pane… Severusi, chtěla –“ mi napadá, že by sa to dalo jedine úplne zmeniť. Niečo ako "Pane... bože chtěla jsem..." A on by jej mohol povedať, že mu nemusí hovoriť Bože, ale Severus. :)
Re: Neděle, 13. února Od: Lupina - 15.02. 2017
Dík. To by bylo hezké. A v naších krajích i používaný vtip. Pošlu marci na zvážení, jestli se to bude hodit do Hermionina rozpoložení. Přece jen my už víme, jak se tady cítila. Ještě jednou dík :-)

Re: Neděle, 13. února Od: margareta - 13.02. 2017
Zajímavé. Mladá a pěkná se klidně dokáže zamilovat i do staršího a škaredého, ale starší a škaredý chce vždycky mladou a pěknou. Feministky na něho! Navíc je fakt nemožný. Takovou příležitost měl! Mohl Hermioně pomoct s odehnáním opilého zrzouna, například jí položit nějakou všední otázku, třeba ohledně učebních osnov, přitom ji poodvést bokem, zapříst rozhovor, přinést pití, atakdále. Byla by mu vděčná, že jí dělá zeď, protože Ron by se k nim neodvážil. Mohl jí vyslovit soustrast ohledně rozvodu, zmínit naději, že to zvládne...taková šance! No, možná příště. Ovšem jestli ho stihla sledovat, jak do sebe klopí jednu za druhou, tak si teď o něm asi myslí to, co o Ronovi. To jsem zvědavá, jak se tihle dva nakonec sejdou. To bude ještě dlouhá cesta. A já se na ni, i když asi na rozdíl od nich, moc těším!! Děkuji za fajn čtení!!
Re: Neděle, 13. února Od: sisi - 14.02. 2017
Pozor, jak je Ron opilý, tak beru kramle a vycouvám, a to fofrem. Weasley pod vlivem je moc výbušná a nestálá směs. Hermiona ví nejlíp, co s ním, má dost zkušeností a ví jak ho usměrnit a jak mu vyváznout bez úhony. Snape není sebevrah, aby mu čelil, když je při smyslech, natož, když má upito. Co naděláme s opilým námořníkem? Svázat do pytle, hodit do studny, natřít na černo! :DD
Re: Neděle, 13. února Od: margareta - 15.02. 2017
Důrazně nesouhlasím!! Tvrdý, v bitvách zocelený Mistr lektvarů, postrach ministerstva, navíc rozohněný několika hlty a do kvíliva sťatý zrzoun? Zaklel by ho do škatulky na červy, než by udělat škyt! Ale protože tě podezírám ze spoilerování, radši se hádat nebudu. Vždyť uvidíme.
Re: Neděle, 13. února Od: sisi - 15.02. 2017
Upřímně řečeno, být v bitvách zocelená, znamená umět odhadnout riziko a včas se mu vyhnout. Sakra, je to přece Zmijozel, nebude riskovat ani o škrábanec víc, než je nutné. Taky není žádný vazoun, nebo parní válec, aby mu bylo jedno, do čeho narazí, kór, jestli chtěl narazit na ženskou. Zatím jen neodrazil obsah sklenky od svého jícnu. Nic ve zlým, samo. :-) Nepochybuji, že by uměl zaklít Weasleyho i poslepu, nebo o půlnoci. Někdy to je potřeba. Ron není, jak bylo řečeno společensky na úrovni. Mimochodem, nemám tucha, co je "spoiler," nemohu být nařčena z nějakých úmyslů. Děkuji.

Re: Neděle, 13. února Od: denice - 13.02. 2017
Severus se opravdu vyspal dorůžova a probudil se svěží jako ranní rosa :-D Lupino, můj hlubokosklon za vyřešení slovní hříčky a moc děkuji!

Re: Neděle, 13. února Od: martik - 13.02. 2017
Tohle mi nemůžete dělat, vždyť z toho smíchu dostanu infarkt a z těch slz v očích se mi spouští rýma Ach, můj drahý, ani netušíš, jak moc ti rozumím. Moje rána po večírku jsou přesně taková. Koza jedna nevrlá a její ztělesněná kultivovanost mě dostala. A Severusova reakce na Sira teprve, kéž bych byla tak pohotová. Dohazovačky to je mor, ale takový záznam rande naslepo by za to stál Od té brunety se drž dál, ta zjevně nemá oči, mozek, srdce a všechno ostatní na správném místě, když se na tebe mračí. Prý zatím to jde sakra skvěle Severusi, nezoufej, pro nás tvá existence rozhodně smysl má. Díky, díky, díky. PS: Grepíku, mám dojem, že to Lupina zhodnotila za nás za všechny - moje pocity a reakce jsou naprosto totožné

Re: Neděle, 13. února Od: grepik03 - 13.02. 2017
Lupinko, marci, moc děkuji za další úžasný zápisek ♡ Pořád mi vrtá hlavou, co měl Severus na sobe, že si k tomu vzal namornicky modrou kravatu? A taky vyhlasuji malý kvíz: kdyby na některou z nás uprene zíral Severus v baru a) omdlim jak špalek b) pohled opetuji, nicméně dojem by kazila otevřena ústa a stekajici slina c) padnu mu k nohám dožadujíc se okamžitého sňatku
Re: Neděle, 13. února Od: Lupina - 13.02. 2017
:D Nejdřív b), pak a) a až se proberu c) :D
Re: Neděle, 13. února Od: Lupina - 13.02. 2017Re: Neděle, 13. února Od: Ganlum - 13.02. 2017
d) Čapnu ho za pačesy a odtáhnu do své jeskyně.
Re: Neděle, 13. února Od: sisi - 14.02. 2017
asi a) On je mistr tak trochu i lékouzelník, a proto vázán Hippokratem. Šance, že mě bude budit na místě je velká. Nechám si představu o probouzení pomocí Enervate, nebo jiném kouzlu pro sebe.

Re: Neděle, 13. února Od: Coretta - 13.02. 2017
Musím přiznat, že zatím naprosto nechápu, jakým způsobem by Severusovo trápení mohlo dospět k pozitivnímu konci. Do těch dvou snad bude muset uhodit blesk. No, aspoň za snahu mu můžeme přičíst bodíky... děkuji :)

Re: Neděle, 13. února Od: Iveta - 13.02. 2017
:-D Už chápu předchozí deníkový zápis :-) A docela Severuse obdivuji, mně se snažit někoho dohazovat Minerva s Poppy, prchám do Grónska. Ale, tak pan Weasley byl přistižen při nevěře? Čím to, že si všechny autorky fanfiction myslí, že nedokáže být věrný? No, já si to myslím taky :-) Díky za překlad

Prehľad článkov k tejto téme:

Hannah_1888: ( Lupina )30.12. 2017Pátek, 30. prosince - závěr
Hannah_1888: ( Lupina )29.12. 2017Čtvrtek, 29. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )23.12. 2017Pátek, 23. prosince (ten obávaný den)
Hannah_1888: ( Lupina )21.12. 2017Středa, 21. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )19.12. 2017Pondělí, 19. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )16.12. 2017Pátek, 16. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )14.12. 2017Středa, 14. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )12.12. 2017Pondělí, 12. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )10.12. 2017Sobota, 10. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )08.12. 2017Čtvrtek, 8. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )06.12. 2017Úterý, 6. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )04.12. 2017Neděle, 4. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )01.12. 2017Čtvrtek, 1. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )26.11. 2017Sobota, 26. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )22.11. 2017Úterý, 22. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )18.11. 2017Pátek, 18. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )15.11. 2017Úterý, 15. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )12.11. 2017Sobota, 12. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )11.11. 2017Pátek, 11. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )10.11. 2017Čtvrtek, 10. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )09.11. 2017Středa, 9. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )07.11. 2017Pondělí, 7. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )05.11. 2017Sobota, 5. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )01.11. 2017Úterý, 1. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )25.10. 2017Úterý, 25. října
Hannah_1888: ( Lupina )21.10. 2017Pátek, 21. října
Hannah_1888: ( Lupina )17.10. 2017Pondělí, 17. října
Hannah_1888: ( Lupina )15.10. 2017Sobota, 15. října
Hannah_1888: ( Lupina )12.10. 2017Středa, 12. října
Hannah_1888: ( Lupina )11.10. 2017Úterý, 11. října
Hannah_1888: ( Lupina )10.10. 2017Pondělí, 10. října
Hannah_1888: ( Lupina )06.10. 2017Čtvrtek, 6. října
Hannah_1888: ( Lupina )03.10. 2017Pondělí, 3. října
Hannah_1888: ( Lupina )29.09. 2017Čtvrtek, 29. září
Hannah_1888: ( Lupina )26.09. 2017Pondělí, 26. září
Hannah_1888: ( Lupina )22.09. 2017Čtvrtek, 22. září
Hannah_1888: ( Lupina )20.09. 2017Úterý, 20. září
Hannah_1888: ( Lupina )17.09. 2017Sobota, 17. září
Hannah_1888: ( Lupina )15.09. 2017Čtvrtek, 15. září
Hannah_1888: ( Lupina )14.09. 2017Středa, 14. září
Hannah_1888: ( Lupina )10.09. 2017Sobota, 10. září
Hannah_1888: ( Lupina )03.09. 2017Sobota, 3. září
Hannah_1888: ( Lupina )30.08. 2017Úterý, 30. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )26.08. 2017Pátek, 26. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )24.08. 2017Středa, 24. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )22.08. 2017Pondělí, 22. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )20.08. 2017Sobota, 20. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )17.08. 2017Středa, 17. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )11.08. 2017Čtvrtek, 11. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )08.08. 2017Pondělí, 8. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )04.08. 2017Čtvrtek, 4. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )31.07. 2017Neděle, 31. července
Hannah_1888: ( Lupina )26.07. 2017Úterý, 26. července
Hannah_1888: ( Lupina )25.07. 2017Pondělí, 25. července
Hannah_1888: ( Lupina )23.07. 2017Sobota, 23. července
Hannah_1888: ( Lupina )19.07. 2017Úterý, 19. července
Hannah_1888: ( Lupina )17.07. 2017Neděle, 17. července
Hannah_1888: ( Lupina )13.07. 2017Středa, 13. července
Hannah_1888: ( Lupina )08.07. 2017Pátek, 8. července
Hannah_1888: ( Lupina )05.07. 2017Úterý, 5. července
Hannah_1888: ( Lupina )22.06. 2017Středa, 22. června
Hannah_1888: ( Lupina )16.06. 2017Čtvrtek, 16. června
Hannah_1888: ( Lupina )12.06. 2017Neděle, 12. června
Hannah_1888: ( Lupina )11.06. 2017Sobota, 11. června
Hannah_1888: ( Lupina )07.06. 2017Úterý, 7. června
Hannah_1888: ( Lupina )03.06. 2017Pátek, 3. června
Hannah_1888: ( Lupina )01.06. 2017Středa, 1. června
Hannah_1888: ( Lupina )26.05. 2017Čtvrtek, 26. května
Hannah_1888: ( Lupina )23.05. 2017Pondělí, 23. května
Hannah_1888: ( Lupina )22.05. 2017Neděle, 22. května
Hannah_1888: ( Lupina )21.05. 2017Sobota, 21. května
Hannah_1888: ( Lupina )16.05. 2017Pondělí, 16. května
Hannah_1888: ( Lupina )12.05. 2017Čtvrtek, 12. května
Hannah_1888: ( Lupina )04.05. 2017Středa, 4. května
Hannah_1888: ( Lupina )02.05. 2017Pondělí, 2. května
Hannah_1888: ( Lupina )01.05. 2017Neděle, 1. května
Hannah_1888: ( Lupina )30.04. 2017Sobota, 30. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )27.04. 2017Středa, 27. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )21.04. 2017Čtvrtek, 21. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )14.04. 2017Čtvrtek, 14. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )13.04. 2017Středa, 13. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )11.04. 2017Pondělí, 11. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )10.04. 2017Neděle, 10. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )08.04. 2017Pátek, 8. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )05.04. 2017Úterý, 5. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )04.04. 2017Pondělí, 4. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )20.03. 2017Pondělí, 21. března
Hannah_1888: ( Lupina )18.03. 2017Pátek, 18. března
Hannah_1888: ( Lupina )17.03. 2017Čtvrtek, 17. března
Hannah_1888: ( Lupina )16.03. 2017Středa, 16. března
Hannah_1888: ( Lupina )14.03. 2017Pondělí, 14. března
Hannah_1888: ( Lupina )10.03. 2017Čtvrtek, 10. března
Hannah_1888: ( Lupina )07.03. 2017Pondělí, 7. března
Hannah_1888: ( Lupina )03.03. 2017Čtvrtek, 3. března
Hannah_1888: ( Lupina )21.02. 2017Pondělí, 21. února
Hannah_1888: ( Lupina )18.02. 2017Pátek, 18. února
Hannah_1888: ( Lupina )16.02. 2017Středa, 16. února
Hannah_1888: ( Lupina )14.02. 2017Pondělí, 14. února
Hannah_1888: ( Lupina )13.02. 2017Neděle, 13. února
Hannah_1888: ( Lupina )12.02. 2017Sobota, 12. února
Hannah_1888: ( Lupina )11.02. 2017Pátek, 11. února
Hannah_1888: ( Lupina )05.02. 2017Sobota, 5. února
Hannah_1888: ( Lupina )03.02. 2017Čtvrtek, 3. února
Hannah_1888: ( Lupina )01.02. 2017Úterý, 1. února
Hannah_1888: ( Lupina )26.01. 2017Středa, 26. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )25.01. 2017Úterý, 25. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )22.01. 2017Sobota, 22. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )20.01. 2017Čtvrtek, 20. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )19.01. 2017Středa, 19. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )17.01. 2017Pondělí, 17. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )11.01. 2017Úterý, 11. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )10.01. 2017Pondělí, 10. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )09.01. 2017Neděle, 9. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )05.01. 2017Středa, 5. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )02.01. 2017Neděle, 2. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )01.01. 2017Sobota, 1. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )27.12. 2016Pondělí, 27. prosince
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )18.05. 2016Deník pana Nuly - úvod