Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Arabesky

Kočko, kočko kočkatá, kde máš svoje koťata?

Preklady jednorazoviek od Arabesky
Vložené: arabeska - 04.02. 2017 Téma: Preklady jednorazoviek od Arabesky
arabeska nám napísal:

Kočko, kočko kočkatá, kde máš svoje koťata?

originál: A Tisket, A Tasket, Five Kittens in a Basket

autor: blue artemis;   překlad: arabeska

Žádost o překlad zaslána.

500 slov, humor, přístupno všem

Křivonožka, Severus Snape


Ráda bych překlad této jednorázovky věnovala scully. Ani si nedokážeš představit, jak moc vím, s čím se potýkáš, a jak chci, abys to vůbec prožívat nemusela. A pak taky sobě a úplně všem, kteří mají taky/znovu/ještě pořád hlavu plnou obrovských starostí. Všichni to zvládneme.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 


 

Nikdo si nebyl jistý, odkud se ty kočky vzaly. Objevily se v košíku u vchodu do hradu. Na košíku byl připíchnutý vzkaz: Postarejte se prosím o Tlapku, Flíčka, Fouska, Tečku a Chloupka. Já už na to nemám. Všem těm pěti strakatým koťatům kolovaly v krvi maguáří geny, polovina, ne-li více, a všechna vynikala bystrostí, vynalézavostí a pobertstvím. Nikdo je nezvládal. Byla VŠUDE.

Jednoho rána se Tlapka houpala na lustru, Flíček se topil v misce ovesné kaše, Fousek podnikal výpady na gumičku ve vlasech Draca Malfoye, Tečka se pokoušela do mrzimorské vlajky vydrápat svou podobiznu a Chloupek, no, Chloupek shledal paní Norrisovou potenciálně nebezpečnou a hbitě vyskočil ředitelovi na záda, odkud se vyškrábal až na jeho temeno. Z výše se mu otevřel ideální výhled, a tak se uvelebil a byl na sebe patřičně hrdý.

"Tak a dost!" zahřměl Snape. "Jestli ty kočky okamžitě někdo nedá do latě, tak pomažou zpátky tam, odkud přišly!"

Nikdo nepřišel na to, jak se Chloupkovi podařilo ustát všechno ředitelovo běsnění, nicméně ano, setrval, a Snapeovi tak zůstal na hlavě dosti chlupatý, strakatý a předoucí klobouk.

V té chvíli do Velké síně nonšalantně vkráčel Křivonožka. Když dospěl doprostřed, kam na něj všichni dostatečně viděli, usedl, olízl si levou tlapku, kterou si následně upravil nezbednou srst za levým uchem, vzhlédl a zahlásil: "Mňau!"

Nato všechna koťata ustala v dosavadní činnosti a bleskově se mu seřadila za zády. Kocour se s povzdychem zvedl, dal se na pochod z místnosti a zdařile přehlížel fakt, že vypadá jako kačena se svými káčátky.

Ředitele Snapea to zjevně potěšilo, protože si v duchu poznamenal, aby se kocourovi slečny Grangerové dostalo náležité porce lososa.

Jakmile byla koťata venku na chodbě, kocour se na tu drobotu otočil a rozkázal: "Mňau!" - což patrně obnášelo něco ve smyslu 'Zábavy jste si užili, teď si mazejte jít někoho zotročit a žádné flákání!'

Pročež se koťata jala vyplnit jeho příkaz.

Tlapka usoudila, že nejlepší volbou pro ni bude Neville. Zahradničení byla nesporně nedoceněná činnost. Útočit ze zálohy na předměty, se kterými Neville pracoval ve sklenících, skýtalo nekonečnou zábavu.

Flíčkovi se zalíbila Lenka. Škrkny byly milé a rády si hrály na schovávanou.

Fousek měl jasno. Ačkoliv možná by to nemuselo fungovat, kdyby Draco včas nezjistil, že když polštář přede, noční můry mizí. A vyrostla z nich nerozlučná dvojka.

Tečka měla s rozhodováním docela problém. Naštěstí však zjistila, že pokud se spokojí s Ginny, dostane jako bonus i Harryho, a tak byla nakonec šťastná i ona.

A Chloupek? Inu, řekněme, že to nebylo naposledy, co ředitele načapali s dosti chlupatým, strakatým a předoucím kloboukem na hlavě.

 


 

Pozn. autorky: Všechny tyto skutky páchala naše první kočka Artemis. Snad kromě těch škrken. Ale rozhodně ráda na všechno útočila. A sedávala s oblibou manželovi na hlavě.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Paradni, dekuju!

Málem jsem přehlédla věnování, až když jsem si tuto nádheru ukládala na flashku. Jo. Zvládneme to! Díky, arabesko

To bolo úžasné. :DDD

Kotata jsou supercute :-) A ja si myslim, ze mam doma zoologickou. Ani omylem :-D Drzim palce, aby uz svet byl lepsi holky.

Roztomilý príbeh, s ktorým je deň hneď krajší. Ďakujem, arabeska. Prajem veľa síl a energie všetkým tým, ktorý sa potýkajú v živote s problémami akéhokoľvek druhu. Po každom daždi vyjde slnko a možno sa objaví i dúha. Hlavne nestrácajte nádej. Scully, silno držím palce, aby všetko dobre dopadlo! ♥

Scully a Arabesko, držte se. Jste ženské, a žena vydrží víc než člověk. Dokud je na světě jediný člověk, který Vás miluje, stojí boj s osudem za to. A věřte, že lidí, kteří Vás mají rádi, je víc než spousta. Objímám a zase šklébím jak blbá...No celá já.

Krásný příběh, díky kterému se spokojeně připitoměle usmívám. A skvěle jsi ho zvolila, kočky přece, jak známo, umí vypříst všechno zlé z těla pryč, takže věřím, že tenhle houf koťat vypřede všechno nedobré z Bradavic i z reálného života. Děkuju, arabesko. A všem, kdo to potřebují, přeji hromadu kočičího předení. I třeba jen virtuálního.

To bylo velmi roztomile. Neni nad domaci mazlicky! Dekuji

Arabesko, moc děkuju za věnování. Moc to pro mě znamená. A všem ostatním čarodějkám taky moc děkuju za krásná slova a povzbuzení. Tečou mi slzy jak želvě,v poslední době mi přijde,že pořád jen brečím.Ale člověk musí bojovat,hlavně kvůli tomu našemu malému broučkovi. Holky moc děkuju :-)

Moc hezké! Ale že na Snapea vybyl akorát Chloupek?? Ovšem pokud si kočka něco umane, marná snaha ji od toho odvrátit, to ví každý, kdo už měl s kočkami co do činění. A možná si Chloupka nechavá na hlavě z bezpečnostních důvodů, aby měl jistotu, že ho má od nohou co nejdál? P.S. Silnou víru, pevnou naději a čistou lásku! Všem!

Holt, kočky jsou svérázná stvoření, zvlášť když mají Křivonožkovy geny. Díky, arabesko. Hodně sil všem, kdo se potýkají s problémy, které sebou přináší život.

To byla nádhera! A všem, co mají opravdové problémy, držím palce. Ať je brzy lépe. Arabesko, děkuji za chvilku krásného zapomění v houfu koťat. Teď z hlavy nedostanu obrázek Severuse s kočkou na hlavě :D

Hezky si to podelili :D Neviem, čo je veselšia predstava, či pradúci Dracov vankúš alebo chlpatý klobúk veľaváženého riaditeľa Snapea :D Hlavu hore, všetko bude dobré :)

Drahá arabesko, děkuji za krásnou, milou kočičí povídku ♡ A máš pravdu, zvládneme to ! Scully: ♡♡♡

Nádherná, rozkošná, kouzelná povídka. Směšná i dojemná. Vložila jsi do ní nějaké kouzlo - všechny chmury na chvíli odlétly a zůstal klid v duši. Děkuji, čarodějko!

Milá jednorázovka. Držte se děvčata.

Krásné gesto :)

Prehľad článkov k tejto téme:

Ria Rose: ( arabeska )10.02. 2019Rukopravectví
iolah: ( arabeska )11.01. 2019Bezvýznamnosti
AzarDarkstar: ( arabeska )23.11. 2018Unaveni půlnocí
blue artemis: ( arabeska )04.02. 2017Kočko, kočko kočkatá, kde máš svoje koťata?
GotitasdeSol: ( arabeska )03.05. 2016Prsty od čokolády
NimbusSeeker70: ( arabeska )10.04. 2016Sebedospělejší
TheNextFolchart: ( arabeska )31.07. 2015Růžová
Bob The Other Zombie: ( arabeska )24.04. 2015Krev, nudle a ohnivá whisky
Narcissa Raie: ( arabeska )16.10. 2014Dopisy
luusmatli13: ( arabeska )03.05. 2014Dopis
Lillielle: ( arabeska )21.02. 2014To kvůli tobě jsem tady
Apalapucian: ( arabeska )07.02. 2014Till Kingdom Come
debjunk: ( arabeska )31.01. 2014Překvapení
gillan: ( arabeska )24.01. 2014Jako slunce
Midnightkisses10: ( arabeska )17.01. 2014Neplecha ukončena
xLostInTheSun: ( arabeska )10.01. 2014Obarvi svět
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )10.01. 2014Úvod k prekladom