Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady krátkych poviedok od solace I.

Horúca láska

Preklady krátkych poviedok od solace I.
Vložené: solace - 29.01. 2017 Téma: Preklady krátkych poviedok od solace I.
solace nám napísal:

Horúca láska

Autor: StormySkize

Preklad: solace

Originál: Burning Love

Žáner: humor

Obdobie: po Rokforte

Prístupnosť: bez obmedzenia

Severus Snape zistí, že nie je ľahké žiť bez mágie, keď ho Hermiona požiada o láskavosť.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

„Kde sú zápalky, Hermiona?“

Hermiona sa obrátila od pultu, kde pripravovala šalát, a ukázala prstom. „Sú v hornej zásuvke vľavo – presne tam, kde vždy.“

„Prirodzene.“

Severus otvoril zásuvku, na ktorú ukázala jeho žena a vytiahol škatuľku so zápalkami. Otočil sa a vrátil k dverám, ktorými práve vošiel.

„Kde sú včerajšie noviny?“

„Sú v koši v garáži – na tom mieste, kam vždy dávam starý papier.“

„Dobre.“

Severus prepochodoval cez kuchyňu do garáže. Vrátil sa s niekoľkými zviazanými balíkmi starých novín.

„Kde mám prútik, Hermiona?“

„Je v trezore u Gringottov, ako veľmi dobre vieš.“

„A kde je tvoj prútik?“ dožadoval sa.

„Leží vedľa tvojho, kde ťa nemôže pokúšať.“

„Čí hlúpy nápad to bol?“ zavrčal.

„Tvoj.“

„Prečo som vôbec súhlasil s takou absurdnou dohodou?“

„Buď to, alebo sedieť v Azkabane ďalších štyridsať rokov. V tom čase ti to pripadalo ako dobrý kompromis,“ riekla Hermiona pokojne.

Ticho si odfrkol.

„Máme ešte nejaké zápalky?“

Hermiona znovu ukázala na tú istú zásuvku a otočila sa späť k pultu.

„Existuje možno pár vecí, ktoré nemožno vykonať bez mágie,“ povedal Severus, keď vošiel do kuchyne štvrtýkrát v priebehu dvadsiatich minút.

„Muklovia to robia každý deň, Severus. Choď k susedovcom a spýtaj sa Roberta – videla som ho pritom stokrát,“ povedala Hermiona.

„Asi je to čarodejník, čo sa skrýva rovnako ako my, až na to, že má dovolené používať prútik,“ horekoval Snape.

„Je to mukel ako moja mama s otcom,“ trvala na svojom Hermiona. „Choď sa ho spýtať!“

„Pravdepodobne ide o zručnosť, ktorá je viazaná na nejakú genetickú mutáciu, ktorá mi chýba,“ zamrmlal, keď sa vytratil cez zadné dvere a zamieril cez dvor k susedovmu domu.

O dvadsať minút neskôr Hermiona začula hlasné zahvižďanie a potom výkrik.

Vybehla zadnými dverami a našla muža, ako triumfálne stojí pred hradbou plameňov. V jednej ruke držal zväzok zápaliek a v druhej kovovú plechovku.

„Si normálny?“ vykríkla.

„Robím len to, o čo si ma požiadala!“ odvrkol.

„Nežiadala som ťa, aby si vypálil tento poondiaty dom. Čo to máš v ruke?“

„To mi dal Robert. Povedal, že to používa stále.“

Hermiona vzala plechovku a potriasla ňou. Bola takmer prázdna. Potom si prečítala etiketu.

„Použil si to všetko?“ spýtala sa.

„Prirodzene,“ odvetil.

„Mal si aplikovať len pár strekov, nie celú plechovku.“

„Chcel som si byť istý, že to zafunguje.“

Hermiona sa zadívala na svojho muža. Vedela, že život bez mágie preňho nebol jednoduchý. Možno trochu horekoval a sťažoval sa, keď niečo robil, no nakoniec bol obvykle so sebou neskutočne spokojný, keď si s úlohou poradil bez mágie.

V tejto chvíli rozhodne vyzeral samoľúbo. Nestaral sa o vinylový obklad, ktorý sa začal od horúčavy topiť. Pravdepodobne si ani nevšimol, že mu obhorelo obočie a pochybovala, či vôbec cítil pľuzgier, ktorý sa mu sformoval na špičke nosa.

Nie, nič z toho preňho nemalo význam.

Preňho bolo dôležité, že ho o niečo požiadala, a keďže ju miloval a chcel ju potešiť, urobil to, čo si priala.

Nekonal preto, že ho šialený megaloman mučením prinútil, aby mu vyhovel.

Ani preto, že manipulatívny starý blázon použil citové vydieranie, aby ho ovplyvnil.

Nemotivoval ho strach, ani vina – motivovala ho láska.

Hermiona sa postavila na špičky a poriadne Severusa pobozkala.

„Za čo to bolo?“ spýtal sa potom, čo jej bozk dôkladne vrátil.

„Na rozdiel od niektorých ľudí, ktorých by som mohla menovať, skutočne čítam a riadim sa vytlačenými pokynmi,“ odvetila.

Severus spýtavo zodvihol obhorené obočie.

„Na tvojej zástere stojí: Pobozkaj kuchára!“


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 08.07. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Horúca láska Od: Gabux - 02.03. 2017
Výborný výběr! Něco takhle usměvavého jsem přesně potřebovala :)

Re: Horúca láska Od: mami - 01.03. 2017
Nič nestratil, len získal.

Re: Horúca láska Od: larkinh - 30.01. 2017
Aaach, to bylo úžasný, hlavně když jsem si představila Severuse s ohořelým obočím :D Díky za překlad.
Re: Horúca láska Od: solace - 06.02. 2017
Ten bude prekvapený, keď sa pozrie do zrkadla:-D Aj ja ďakujem, larkinh.

Re: Horúca láska Od: Neprihlásený - 30.01. 2017
Hm, sladké. Polib kuchaře?

Re: Horúca láska Od: grepik03 - 30.01. 2017
Solace, moc děkuji za krásný překlad ♡ Severus má neuvěřitelnou trpělivost (nejdřív zápalky, pak papír, nakonec soused ) a Hermiona by zasloužila svatozář :) Ještě, že je děvče inteligentní a ví. Solace opravdu skvěle vystihnuta povalecna pohoda a Severusova spokojenost a radost z maličkostí mě úplně zahřála u srdce.
Re: Horúca láska Od: solace - 06.02. 2017
Áno, Hermiona má nervy z ocele. Obdivujem, akú má božskú trpezlivosť s uhundraným Severusom. Ďakujem za milý komentár, grepik. Som rada, že sa ti poviedka páčila:-)

Re: Horúca láska Od: Iveta - 30.01. 2017
Copak, že bys strávil příštích čtyřicet let v Azkabanu, ale o kolik zábavy bys přišel, Sevie :-D Boží, díky za překlad :-)
Re: Horúca láska Od: solace - 06.02. 2017
Áno, určite sa dobre zabáva, hoci sa tvári ako najväčší hundroš. Hermiona vie svoje. Ďakujem za odozvu, Iveta:-)

Re: Horúca láska Od: Gift - 30.01. 2017
To bylo velmi roztomile. Dekuji!
Re: Horúca láska Od: solace - 06.02. 2017
Aj ja ďakujem, Gift:-)

Re: Horúca láska Od: denice - 29.01. 2017
Ani nepotřebují hůlky a magii - mají se i bez nich nádherně, nic důležitého jim nechybí. Díky za krásnou povídku!
Re: Horúca láska Od: solace - 06.02. 2017
Severus to vo svojom vnútri určite tak cíti. Ale ktorý chlap si občas nezahundre? Díky, denice:-)

Re: Horúca láska Od: martik - 29.01. 2017
Solace, děkuji za další skvělý překlad ♡♡ Na začátku to bylo tak úžasně vtipné a na konci tak krásně romantické, achjo ♡ Preňho bolo dôležité, že ho o niečo požiadala, a keďže ju miloval a chcel ju potešiť, urobil to, čo si priala. Nemotivoval ho strach, ani vina – motivovala ho láska.
Re: Horúca láska Od: solace - 06.02. 2017
Áno, autorke sa podarilo veľmi šikovne skĺbiť humor s romantikou. Som rada, že sa páčilo. Ďakujem, martik:-)

Re: Horúca láska Od: Lupina - 29.01. 2017
Dokonalé pohlazení po duši. Krása. Přišel o hůlku, ale získal milující manželku. Určitě nelitoval :-) Děkuji za skvělý překlad, solace :-)
Re: Horúca láska Od: solace - 06.02. 2017
Tiež si myslím, že nemá čo ľutovať. Ďakujem, Lupina:-)

Re: Horúca láska Od: ansus - 29.01. 2017
Hermiona je moudrá žena :-DDD. Že by u Snapeů grilovali? Díky za skvělý překlad.
Re: Horúca láska Od: solace - 06.02. 2017
Áno, vyzerá to na grilovačku. Díky, ansus:-)

Re: Horúca láska Od: margareta - 29.01. 2017
Nešťastný šťastný Severus! Než mu bude vrácena hůlka, čeká ho ještě spousta tělesných trampot a lásky. Ale jak vidno, obojího si mimořádně užívá a myslím, že by neměnil ani zanic! Moc hezké! Moc!! Děkuji!!!
Re: Horúca láska Od: solace - 06.02. 2017
Tiež si myslím, že je spokojný a nemenil by. Ďakujem, margareta:-)

Re: Horúca láska Od: luisakralickova - 29.01. 2017
Krásné, jdu aplikovat, i bez pokynu. Díky za inspiraci:)
Re: Horúca láska Od: solace - 06.02. 2017
Tým rozhodne nič nepokazíš, práve naopak;-) Aj ja ďakujem, Luisa.

Prehľad článkov k tejto téme:

Arevik: ( solace )09.01. 2018„Raz za sto rokov“ a elixír lásky
Your Worshipfulness: ( solace )11.09. 2017Trichofília
cathedral carver: ( solace )01.08. 2017Keď je spánok podobný smrti
cathedral carver: ( solace )03.07. 2017Nie som zlatá rybka
Arevik: ( solace )28.02. 2017Ako ideálne skúšať
wardedportal: ( solace )14.02. 2017Mesačný svit
Arevik: ( solace )06.02. 2017Severus Snape a zlaté jablko
StormySkize: ( solace )29.01. 2017Horúca láska
Fatinah: ( solace )23.01. 2017Skriňa
Hannoie: ( solace )15.01. 2017Neočakávané oznámenie
Цыца: ( solace )09.01. 2017Septembrový človek
georgesgurl117: ( solace )14.02. 2016Trochu očividne
cathedral carver: ( solace )09.01. 2016Kto potrebuje objať?
georgesgurl117: ( solace )05.05. 2015Smola pri špehovaní
wallyflower: ( solace )09.01. 2015Peklo
Astreya: ( solace )11.08. 2014Čím sa hnoja kaktusy?
grangerous: ( solace )09.01. 2014Tlkot srdca
Scattered Logic: ( solace )21.08. 2013Fénixovský charakter
sophierom: ( solace )17.08. 2013Proti svojej vôli
Scattered Logic: ( solace )11.08. 2013Čarodejnícky valčík
zanthia122 : ( solace )14.02. 2013Koľkými spôsobmi možno zbaliť babu?
Černoknižnica: ( solace )09.01. 2013Európa môže počkať
Shy Violet: ( solace )31.10. 2012Ako sa zdá
JenMK1216: ( solace )26.09. 2012Vážne zdravotné problémy
JenMK1216: ( solace )22.09. 2012(Nie tak) dlho očakávané pokračovanie Špongiového kúpeľa
JenMK1216: ( solace )17.09. 2012Špongiový kúpeľ
Deeble: ( solace )08.06. 2012Je nepochybne jasné, že sa to môže stať
vanity fair: ( solace )10.05. 2012Tajný ctiteľ 2/2
vanity fair: ( solace )05.05. 2012Tajný ctiteľ 1/2
Astreya: ( solace )02.05. 2012Medzi nebom a zemou
Astreya: ( solace )01.04. 2012Spýtal som sa jaseňa...
Astreya: ( solace )14.02. 2012Kto hľadá...
Astreya: ( solace )09.01. 2012Zažínam sviecu
. Úvod k poviedkam: ( solace )08.01. 2012Úvod