Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Milý řáde

Dopis pátý

Milý řáde
Vložené: Coretta - 23.01. 2017 Téma: Milý řáde
Coretta nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor: SilverWolf7007                   Překlad: Coretta              Beta: Avisavis                   Banner: Coretta

 

Originál: https://www.fanfiction.net/s/3157478/1/Dear-Order 

Přístupnost: K+ (dle FF, odpovídá věku 9+) 

 

Milý řáde

Aneb jednadvacet dopisů

adresovaných

řádu Kolosálně kulišácké kukačky

 

Dopis pátý:

Zkus se držet v Brumlově přítomnosti, kdykoliv a kdekoliv to bude možné.

 

 

Nymfadora Tonksová nikdy nebyla z těch, kteří by nechali ležet výzvu bez povšimnutí a ta, obsažená v dopise, který jí byl doručen dříve toho rána, se rozhodně přehlédnout nedala.

Většinou samozřejmě měla alespoň mlhavou představu o tom, proč… ať už se od ní žádalo cokoliv.

Na druhou stranu musela přiznat, že pro jistou nesrozumitelnost výzvy existoval pádný důvod, když zvážila, od koho vzešla.

Ačkoliv se Harrymu dávno podařilo získat si její srdce, nebylo pochyb o tom, že mu naprosto přeskočilo.

Tonksová ale nemohla odolat, i když si toho byla vědoma.  Harry byl konec konců nechvalně proslulý svým sklonem nechávat za sebou spoušť, kudykoliv prošel, a přestože možná nerozuměla, proč po ní chce zrovna toto; věděla, že to nepochybně nějakým způsobem vyvede z rovnováhy ředitele.

Nikdo na ústředí by si nenechal příležitost popíchnout starého muže protéct mezi prsty méně rád než ona. To jeho neotřesitelné trvání na tom, že Harryho nesmějí kontaktovat, znásobené jeho neustálými nabídkami čaje a citronových bonbonů (příležitostně citronového čaje nebo čajových bonbonů, když se právě Remus nebo Severus nudili), už začínalo cuchat i Arturovy železné nervy.

Tyto myšlenky přivedly Tonksovou do situace, ve které se právě nacházela.

Tedy tyto myšlenky a dopis, přirozeně. Ale na tom už nezáleželo.

Důležité bylo, že Nymfadora Tonksová v tuto chvíli stála před zrcadlem a dávala si záležet na tom, aby bylo všechno, jak má být. Alespoň nakolik to šlo s Harryho vágními instrukcemi.

„Jako já jenom o dost bledší, s uhlazenými vlasy a oči, aby byly červené.“ ‚Zatraceně Harry, musel sis vymyslet zrovna tak složitou věc?‘

Když byla nakonec se svým novým vzhledem spokojená, rozhodla se vyhledat ředitele a otestovat to.

Po cestě do salonku, ve kterém hrál starý muž šachy s Ronem, si znovu přečetla dopis, který jí Hedvika kolem páté toho rána bez okolků pustila rovnou do obličeje.

 

Tonksová si povzdechla a ne poprvé od chvíle, kdy dopis obdržela, zavrtěla hlavou. Jen doufala, že to bude stát za to.

------------------------------------------

Albus Brumbál se vždy považoval za celkem obstojného šachistu. Momentálně se ale cítil všechno jen ne obstojně. Vypadalo to, že mu Ronald Weasley uštědří drtivou porážku.

Zjistil, že si téměř zoufale přeje, aby hru něco přerušilo. Obával se, že porážku od šestnáctiletého chlapce by nemusel ustát.

Později si Albus naopak přál, aby porážku se ctí přijal, bylo to, jako by jeho myšlenky vyrušení doslova přivolaly.

Ginny polekaně zaječela, čímž si získala pozornost všech. Ukazovala ke dveřím, většina přítomných si v prvním okamžiku myslela, že tam stojí Harry.

Chlapec, o kterém byla řeč, ale postoupil dál do místnosti, pohled pevně upřený na ředitele. Albusovi se rozšířily panenky hrůzou, když mu došlo, koho přesně chlapec připomíná. „Tome,“ vydechl.

Také ostatním začínaly tváře tuhnout v masce zděšení, Minerva a Moody na něj dokonce namířili hůlky.

Severus pouze se zvednutým obočím pozoroval Remuse, který se choulil na gauči a usilovně se pokoušel potlačit chichotání. Samým úsilím se za doprovodu hlasité rány zřítil na zem, což k němu přitáhlo nechápavé pohledy. Z nějakého důvodu mu současná situace připadala k popukání, jeho pochechtávání se rozvinulo do neutišitelného řehotu.

Ozvalo se netrpělivé zaťukání na okno, Fred k němu přistoupil a vpustil sovu dovnitř. Hedvika se bez velkého otálení usadila na Ginnině rameni. Dívka se pomalu zotavila z šoku, vzala si nabízený dopis, přečetla ho, přečetla ho znovu, pak se chvíli chichotala a začala číst nahlas.

 

 

Albus Brumbál v tu chvíli poprvé zauvažoval o moudrosti rozhodnutí nechat Harryho Pottera, ať si celé léto dělá, co chce.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Dopis pátý Od: Neviditelný bazilišek se schopnostmi domácího skřítka - 05.08. 2019
Výborně, každá kapitola tohoto skvostu mě rozesmála. Harry přitvrdil, poslal na ně i Beznosáka osobně:-) A jak se Remus nakonec rozesmál, až spadl na zem, to je znamení, že tahle povídka není depresivní, což je super. Díky za překlad

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Dopis pátý Od: Ganlum - 05.02. 2017
Harry je vskutku hodný a pozorný hoch. Sám se musí přes prázdniny nudit a nepřeje si, aby nudou trpěli i ostatní :-D Jen do nich, Harry!

Re: Dopis pátý Od: zuzule - 27.01. 2017
Mazany :D Dekuju!

Re: Dopis pátý Od: margareta - 25.01. 2017
Tonksové určitě okamžitě došlo, co měl Harry na mysli, jakmile uviděla, jak se Brumbál ksichtí! A to měl štěstí, že necucal drops; jinak už ho museli rozdýchávat! Divné je, že nikomu nedošlo, proč se Remus chechtá. Ten přece okamžitě po čuchu poznal, kdo Tom ve skutečnosti je. Tak mám dojem, že ten Brumbál u svých poddaných moc ve flóru není; nějak se začínají podezřele množit snahy dostávat ho za vzájemné spolupráce do prekérních situací! Děkuji, moc jsem se pobavila!

Re: Dopis pátý Od: larkinh - 23.01. 2017
Konečně Harry v sobě potlačil toho zatracenýho nebelvíra a nechal prostor své zmijozelské stránce :D Díky za překlad.
Re: Dopis pátý Od: Coretta - 24.01. 2017
:D :D I tak se tomu dá říct :) není zač

Re: Dopis pátý Od: grepik03 - 23.01. 2017
Coretto, Avisavis, díky za další skvělé pobavení ♡ Kolosalne kulisacka kukačka :))) Harry má geniální nápady, ale zdá se, že na Brumbála nezafungoval ani voldemort za mlada :)))) p.s. vloudila se vám tam chybka - Tonksova asi není vědma, ale je si vědoma ;)
Re: Dopis pátý Od: Coretta - 24.01. 2017
No jo... asi to holt Harry bude muset vzdát ;) děkuji za upozornění, opraveno :)

Re: Dopis pátý Od: denice - 23.01. 2017
Tak Brumbálovi se rozšířily panenky hrůzou, jo? Tak nějak mám Harryho čím dál víc raději :-D Díky.
Re: Dopis pátý Od: Coretta - 23.01. 2017
Jak Brumbála znám, lupne si citrónový bonbón a otřepe se jako nic :D není zač :)

Re: Dopis pátý Od: Lupina - 23.01. 2017
Harry je úžasně prdlý :D Ale zatím mi Brumbála líto není :D Děkuji!

Re: Dopis pátý Od: marci - 23.01. 2017
Super, Harry "jede"! jen tak dál a houšť - nic jiného si ten starý přemoudřelý kořen nezaslouží :) Díky, coretto!
Re: Dopis pátý Od: Coretta - 23.01. 2017
Rádo se stalo. Ubírat na tempu rozhodně nebudeme :)

Re: Dopis pátý Od: martik - 23.01. 2017
Kulišácká kukačka :-D Harry válí. Když nechce Brumbál v Londýně akceptovat Harryho, tak ať si aspoň užije červenookého Tommyho :-) Díky čarodějky za skvělou zábavu.
Re: Dopis pátý Od: Coretta - 23.01. 2017
Děkuji :)

Re: Dopis pátý Od: Jacomo - 23.01. 2017
Tak tenhle vtípek se Harrymu fakt povedl, to bude těžko překonávat. Už pochybuje i Brumbál? Tommy vede! A samozřejmě řád KKK :-) Díky, coretto! Tahle blbinka se mi líbí víc a víc.
Re: Dopis pátý Od: Coretta - 23.01. 2017
:D souhlasím. Harry je nesmírně empatický, ví, jaké to je celé léto se nudit, a tak ho chce řádu trochu okořenit :) Doufám, že se líbit nepřestane :) děkuji

Re: Dopis pátý Od: Ani - 23.01. 2017
Díky, díky, díky!
Re: Dopis pátý Od: Coretta - 23.01. 2017
Prosím, není zač, rádo se stalo!

Re: Dopis pátý Od: Iveta - 23.01. 2017
Tommy je nový kámoš :-D Začínám uvažovat, že bych laskavá označení řádu vypsala do svého výtisku Fénixova řádu, abych se zasmála vždycky, když ho budu číst znovu :-) Díky za překlad :-)
Re: Dopis pátý Od: Coretta - 23.01. 2017
Však jsme se nad tím s mojí dvanáctiletou ségrou docela pobavily... Vynikající způsob, jak teenagera motivovat mrknout na něco, co zavání angličtinou ;) :D

Prehľad článkov k tejto téme:

SilverWolf7007: ( Coretta )24.03. 2017Epilog
SilverWolf7007: ( Coretta )20.03. 2017Dopis dvacátý první
SilverWolf7007: ( Coretta )17.03. 2017Dopis dvacátý
SilverWolf7007: ( Coretta )13.03. 2017Dopis devatenáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )10.03. 2017Dopis osmnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )06.03. 2017Dopis sedmnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )03.03. 2017Dopis šestnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )27.02. 2017Dopis patnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )24.02. 2017Dopis čtrnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )20.02. 2017Dopis třináctý
SilverWolf7007: ( Coretta )17.02. 2017Dopis dvanáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )13.02. 2017Dopis jedenáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )10.02. 2017Dopis desátý
SilverWolf7007: ( Coretta )05.02. 2017Dopis devátý
SilverWolf7007: ( Coretta )03.02. 2017Dopis osmý
SilverWolf7007: ( Coretta )30.01. 2017Dopis sedmý
SilverWolf7007: ( Coretta )27.01. 2017Dopis šestý
SilverWolf7007: ( Coretta )23.01. 2017Dopis pátý
SilverWolf7007: ( Coretta )20.01. 2017Dopis čtvrtý
SilverWolf7007: ( Coretta )16.01. 2017Dopis třetí
SilverWolf7007: ( Coretta )13.01. 2017Dopis druhý
SilverWolf7007: ( Coretta )08.01. 2017Dopis první
. Úvod k poviedkam: ( Coretta )26.11. 2016Úvod k povídce