Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník pana Nuly

Sobota, 22. ledna

Deník pana Nuly
Vložené: Lupina - 22.01. 2017 Téma: Deník pana Nuly
Lupina nám napísal:

Autor: Hannah-1888             Překlad: Lupina        Beta: marci                 Banner: arabeska

The Diary of a Nobody

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 1.

Sobota, 22. ledna

Alkohol jsem nepil několik dnů za sebou. Za takový výkon si zasloužím pár drinků! K čemu by jinak byly víkendy? Kromě toho, když o tom tak přemýšlím, nechci být naprostý abstinent. Mírný pijan je zcela v pořádku.

Vše umírněně – jedna z životních zásad k dodržování.

Mimo to musím ještě promyslet, kde potkám potenciální přítelkyni. Jedinou mojí možností je asi hospoda. Jen tam, kromě ministerstva, chodím jakžtakž pravidelně.

Jsem odhodlaný usilovat o nějaký vztah. Za svůj život jsem splatil mnoho dluhů. Není příliš žádat o trochu přátelství, ne? Jestli si zaprděný Lucius Malfoy dokáže udržet šťastné manželství, pak, u Merlina, i já. Už proto, že svědomí je čistší než jeho.

Parchant. Zatracený samolibý blonďatý parchant.

19:00

Uvědomil jsem si, že jsem se nezamyslel nad svými požadavky na ženu.

Hm… Nejsem tak zoufalý, abych neměl žádné standardy… Jestlipak bych si neměl třeba sepsat seznam?

Tady je:

  1. Přijatelná věková skupina. Nechci, aby mě obvinili z něčeho nemístného.
  2. Žádné zrzavé vlasy.
  3. Žádné zelené oči.
  4. Funkční mozek.
  5. Čarodějka/mudla? Mudla může být mojí výhodou, protože o mně nebude mít žádné předsudky. Na druhou stranu… Možná to nechám na osudu…
  6. Nezadaná. Netoužím zaplést se do konfrontací s žárlivým manželem nebo přítelem.

Ještě nad tím seznamem popřemýšlím a podle potřeby ho upravím.

No, teď musím kolem vrhnout pár čistících kouzel – ráno jsem se málem udusil prachem, když jsem vytáhl knihu z police.

20:00 -  hospoda

Tak jsem došel do hospody a uvědomil jsem si, že nemám tušení, jak přitáhnout pozornost vůbec někoho, natož ženy.

21:00 – doma

Láhev Ogdenské je dostatečně uspokojivá společnost, aspoň prozatím.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Sobota, 22. ledna Od: Zuzana - 13.02. 2017
Jasne, Severus, má výborný nápad hľadať si ženu v krčme:D lebo všetky inteligentky sedia v krčmách:D

Re: Sobota, 22. ledna Od: Ganlum - 29.01. 2017
Haló,tady! Vyhovuji požadavkům!!!

Re: Sobota, 22. ledna Od: Gabux - 26.01. 2017
Chápeme. Žádný Weasley ani Potter. A čistící kouzla jsou správným prvním krokem. Nechceš tu ženu přece přivést do bordelu!

Re: Sobota, 22. ledna Od: zuzule - 25.01. 2017
Cekala jsem delsi seznam, ale pozadavky nemaji chybu :) Dekuju!

Re: Sobota, 22. ledna Od: larkinh - 23.01. 2017
Dnešní zápis je jedna perla za druhou :D Díky za překlad.

Re: Sobota, 22. ledna Od: sisi - 23.01. 2017
není vůbec nic špatného na zlato - rezavých odstínech ženských vlasů, Severusku. Geneticky to potvrzuje keltské předky a svědčí o přítomnosti aspoň mála kouzelnické krve dané osoby. Koneckonců, nemusí být zrzka vždycky zelenooká. Na druhou stranu, jistě nechceš mít doma motáka, tak si hledej dívku s vlasy jako zralá pšenice, s pohledem letní oblohy před bouřkou a prozkoumej všechny příbuzné a vzdálené rodiny Malfoyovic klanu. Rozhodně se vyhni všem Blackovým, jistě nemáš chuť dožít jako pejsek na řetízku s šíleností typu Bellatrix. Rozhlédni se třeba v daleké české kotlině, kde přežily jen ty nejlepší čarodějky. Mají tam velkou koncentraci bezhlavých duchů v matičce Praze, pověstné vojsko zavřené do hory, jeskyně plné pokladů, kouzelné rezervace léčivých bylin, rozsáhlé lesy, nejlepší pivo na světě a ve vinném sklípku se psaly dějiny. Národ odolal útokům různých válečníků, možná i tím, že jeho místo je přesně určeno kruhem pohoří. Prostě země zázraků a kouzel plná. Tady a u sousedů bys našel, co hledáš. Mistře, pohleď a popatř na zem mlékem a srdím oplývající, jejíž děti mají to, co hledáš. Nemeškej.

Re: Sobota, 22. ledna Od: Neprihlásený - 23.01. 2017
Měl by začít v mudlovských barech a hospodách :-)

Re: Sobota, 22. ledna Od: martik - 23.01. 2017
Tady už snad všechno bylo řečeno. Hlavně mu schvaluji ten bod, že nesmí být zrzavá a zelenooká a zadaná. To vypadá na pokrok od minulých (spíš minulého) "vztahu". A pokud si vybere tebe, Severusi, tak bude jasné, že funkční mozek taky nepostrádá. Prý neví, jak přitáhnout pozornost. Do jaké hospody to chodíš, že si tam tvého impozantního zjevu (díky grepíku za vystižný popis :-)) ještě nevšimli? No nic, teď mi zbývá jediné: počkat až mi ta zrz odroste a těšit se na příští zápis. Díky dámy.

Re: Sobota, 22. ledna Od: grepik03 - 22.01. 2017
Lupinko, marci, děkuji opět za geniální pobavení ♡ Řehtam se jak blbec, Severus od začátku do konce perlí :)))) V hospodě ženu asi nenajde, ale mohl by si dát čaro-inzerat: mirny pijan, sarkastický, inteligentní, impozantního zjevu hledá nezadanou ženu přiměřeného věku s funkcim mozkem :)))))))

Re: Sobota, 22. ledna Od: JSark - 22.01. 2017
Žiadne zrzavé vlasy a zelené oči, zatiaľ uvažuje dobrým smerom. :D

Re: Sobota, 22. ledna Od: sisi - 22.01. 2017
On je asi hodně zoufalý, že hledá ženskou pro společný život v putyce. Musel by si ji ( hospůdku) celou pronajmout pro uzavřenou společnost, nebo se nechat do nějaké společnosti pozvat, aby natrefil na nějakou ( ženskou), která by nešla jen po penězích ( !!eufemismus!!) a pohledné tváři. Měl by ( Snape) hledat mezi těmi, které již měl tu čest poznat blíže, což omezuje jeho kategorický výběr na řadu kolegyň, spolupracovnic na ministerstvu, lektvarové mistryně z konferencí, či v nejhorším případě bývalé studentky se smyslem pro sebezáchovu. :-) Moc se tu bavím, díky Vám Lupino, Marci, Arabesko.

Re: Sobota, 22. ledna Od: Iveta - 22.01. 2017
Samozřejmě, je třeba organismus umírněným pitím trénovat, aby ho pak neskolila jedna sklenička vína :-) No jo, ale zas nevíme, jak to, že si Lucius ženu udrží. Co když je to jen postavením nebo penězi? Předpokládám, že Severus chce vztah... Požadavky mi připadají v pořádku, ale bude těžké je naplnit. Nechci vědět, ajká je definice funkčního mozku. Ale jsem si dost jistá, že lahev ho nemá :-D Díky za překlad :-)

Re: Sobota, 22. ledna Od: silrien - 22.01. 2017
Ale no tak, Severusi, máš na víc než se spokojit s lahví. Držím ti palce. Děkuji

Re: Sobota, 22. ledna Od: ansus - 22.01. 2017
Lupino, díky za báječný překlad. Severus to sám se sebou nemá jednoduché, když tak sleduji jeho alkoholovou i partnerskou sebereflexi, už aby to vzala do rukou nějaká ženská :-DDD. Pochopitelně nezelenooká nezrzka. Těším se na další!

Re: Sobota, 22. ledna Od: soraki - 22.01. 2017
Ještě, že jsem si přečetla nejdříve komentáře, než jsem napsala tento, málem jsem totiž napsala to samé jako Jacomo :-D Ale je hezké vidět, že projevuje emoce. Rovněž je příjemné vědět, že rozum mu taky nechybí :-D, tedy alespoň podle toho seznamu požadovaných vlastností a kvalit budoucí choti :-D těším se na další perlu z mistrova pera díky

Re: Sobota, 22. ledna Od: Jacomo - 22.01. 2017
Merline, Severusi, co s tebou provedeme? Ty nutně potřebuješ poradit. Kdyby tě to zajímalo, jsem nezrzavá nezelenooká mudla. Jen nevím, co provedeme s mým už letitým zadáním, a rovněž se obávám, jestli ti bude postačovat funkčnost mého mozku - v tvé přítomnosti (byť virtuální) se mi totiž poněkud zasekává... No tak holt nic, no. Třeba příště, jo? :-))) Díky, Lupinko a marci, tentokrát jsem se fakt od srdce zasmála :-))
Re: Sobota, 22. ledna Od: marci - 23.01. 2017
A já se od srdce zasmála Tvému komentáři! :) Děkujeme, Jacomo :)

Re: Sobota, 22. ledna Od: denice - 22.01. 2017
Severus - ať je jakkoli hrozivý - je prostě pořád jenom mužský, a ještě k tomu v určitých situacích docela roztomile bezbranný mužský :-) Dostala mě ta jeho žárlivost na Luciuse i seznam vlastností budoucí choti. Díky.

Re: Sobota, 22. ledna Od: Coretta - 22.01. 2017
Nevím, jestli se mám smát nebo ho litovat... Doufám, že si ho nějaká nezrzavá nezelenooká dáma přijatelné věkové kategorie vezme pořádně do parády :) děkuji :)

Prehľad článkov k tejto téme:

Hannah_1888: ( Lupina )30.12. 2017Pátek, 30. prosince - závěr
Hannah_1888: ( Lupina )29.12. 2017Čtvrtek, 29. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )23.12. 2017Pátek, 23. prosince (ten obávaný den)
Hannah_1888: ( Lupina )21.12. 2017Středa, 21. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )19.12. 2017Pondělí, 19. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )16.12. 2017Pátek, 16. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )14.12. 2017Středa, 14. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )12.12. 2017Pondělí, 12. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )10.12. 2017Sobota, 10. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )08.12. 2017Čtvrtek, 8. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )06.12. 2017Úterý, 6. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )04.12. 2017Neděle, 4. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )01.12. 2017Čtvrtek, 1. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )26.11. 2017Sobota, 26. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )22.11. 2017Úterý, 22. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )18.11. 2017Pátek, 18. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )15.11. 2017Úterý, 15. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )12.11. 2017Sobota, 12. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )11.11. 2017Pátek, 11. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )10.11. 2017Čtvrtek, 10. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )09.11. 2017Středa, 9. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )07.11. 2017Pondělí, 7. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )05.11. 2017Sobota, 5. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )01.11. 2017Úterý, 1. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )25.10. 2017Úterý, 25. října
Hannah_1888: ( Lupina )21.10. 2017Pátek, 21. října
Hannah_1888: ( Lupina )17.10. 2017Pondělí, 17. října
Hannah_1888: ( Lupina )15.10. 2017Sobota, 15. října
Hannah_1888: ( Lupina )12.10. 2017Středa, 12. října
Hannah_1888: ( Lupina )11.10. 2017Úterý, 11. října
Hannah_1888: ( Lupina )10.10. 2017Pondělí, 10. října
Hannah_1888: ( Lupina )06.10. 2017Čtvrtek, 6. října
Hannah_1888: ( Lupina )03.10. 2017Pondělí, 3. října
Hannah_1888: ( Lupina )29.09. 2017Čtvrtek, 29. září
Hannah_1888: ( Lupina )26.09. 2017Pondělí, 26. září
Hannah_1888: ( Lupina )22.09. 2017Čtvrtek, 22. září
Hannah_1888: ( Lupina )20.09. 2017Úterý, 20. září
Hannah_1888: ( Lupina )17.09. 2017Sobota, 17. září
Hannah_1888: ( Lupina )15.09. 2017Čtvrtek, 15. září
Hannah_1888: ( Lupina )14.09. 2017Středa, 14. září
Hannah_1888: ( Lupina )10.09. 2017Sobota, 10. září
Hannah_1888: ( Lupina )03.09. 2017Sobota, 3. září
Hannah_1888: ( Lupina )30.08. 2017Úterý, 30. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )26.08. 2017Pátek, 26. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )24.08. 2017Středa, 24. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )22.08. 2017Pondělí, 22. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )20.08. 2017Sobota, 20. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )17.08. 2017Středa, 17. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )11.08. 2017Čtvrtek, 11. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )08.08. 2017Pondělí, 8. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )04.08. 2017Čtvrtek, 4. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )31.07. 2017Neděle, 31. července
Hannah_1888: ( Lupina )26.07. 2017Úterý, 26. července
Hannah_1888: ( Lupina )25.07. 2017Pondělí, 25. července
Hannah_1888: ( Lupina )23.07. 2017Sobota, 23. července
Hannah_1888: ( Lupina )19.07. 2017Úterý, 19. července
Hannah_1888: ( Lupina )17.07. 2017Neděle, 17. července
Hannah_1888: ( Lupina )13.07. 2017Středa, 13. července
Hannah_1888: ( Lupina )08.07. 2017Pátek, 8. července
Hannah_1888: ( Lupina )05.07. 2017Úterý, 5. července
Hannah_1888: ( Lupina )22.06. 2017Středa, 22. června
Hannah_1888: ( Lupina )16.06. 2017Čtvrtek, 16. června
Hannah_1888: ( Lupina )12.06. 2017Neděle, 12. června
Hannah_1888: ( Lupina )11.06. 2017Sobota, 11. června
Hannah_1888: ( Lupina )07.06. 2017Úterý, 7. června
Hannah_1888: ( Lupina )03.06. 2017Pátek, 3. června
Hannah_1888: ( Lupina )01.06. 2017Středa, 1. června
Hannah_1888: ( Lupina )26.05. 2017Čtvrtek, 26. května
Hannah_1888: ( Lupina )23.05. 2017Pondělí, 23. května
Hannah_1888: ( Lupina )22.05. 2017Neděle, 22. května
Hannah_1888: ( Lupina )21.05. 2017Sobota, 21. května
Hannah_1888: ( Lupina )16.05. 2017Pondělí, 16. května
Hannah_1888: ( Lupina )12.05. 2017Čtvrtek, 12. května
Hannah_1888: ( Lupina )04.05. 2017Středa, 4. května
Hannah_1888: ( Lupina )02.05. 2017Pondělí, 2. května
Hannah_1888: ( Lupina )01.05. 2017Neděle, 1. května
Hannah_1888: ( Lupina )30.04. 2017Sobota, 30. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )27.04. 2017Středa, 27. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )21.04. 2017Čtvrtek, 21. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )14.04. 2017Čtvrtek, 14. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )13.04. 2017Středa, 13. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )11.04. 2017Pondělí, 11. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )10.04. 2017Neděle, 10. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )08.04. 2017Pátek, 8. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )05.04. 2017Úterý, 5. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )04.04. 2017Pondělí, 4. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )20.03. 2017Pondělí, 21. března
Hannah_1888: ( Lupina )18.03. 2017Pátek, 18. března
Hannah_1888: ( Lupina )17.03. 2017Čtvrtek, 17. března
Hannah_1888: ( Lupina )16.03. 2017Středa, 16. března
Hannah_1888: ( Lupina )14.03. 2017Pondělí, 14. března
Hannah_1888: ( Lupina )10.03. 2017Čtvrtek, 10. března
Hannah_1888: ( Lupina )07.03. 2017Pondělí, 7. března
Hannah_1888: ( Lupina )03.03. 2017Čtvrtek, 3. března
Hannah_1888: ( Lupina )21.02. 2017Pondělí, 21. února
Hannah_1888: ( Lupina )18.02. 2017Pátek, 18. února
Hannah_1888: ( Lupina )16.02. 2017Středa, 16. února
Hannah_1888: ( Lupina )14.02. 2017Pondělí, 14. února
Hannah_1888: ( Lupina )13.02. 2017Neděle, 13. února
Hannah_1888: ( Lupina )12.02. 2017Sobota, 12. února
Hannah_1888: ( Lupina )11.02. 2017Pátek, 11. února
Hannah_1888: ( Lupina )05.02. 2017Sobota, 5. února
Hannah_1888: ( Lupina )03.02. 2017Čtvrtek, 3. února
Hannah_1888: ( Lupina )01.02. 2017Úterý, 1. února
Hannah_1888: ( Lupina )26.01. 2017Středa, 26. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )25.01. 2017Úterý, 25. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )22.01. 2017Sobota, 22. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )20.01. 2017Čtvrtek, 20. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )19.01. 2017Středa, 19. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )17.01. 2017Pondělí, 17. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )11.01. 2017Úterý, 11. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )10.01. 2017Pondělí, 10. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )09.01. 2017Neděle, 9. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )05.01. 2017Středa, 5. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )02.01. 2017Neděle, 2. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )01.01. 2017Sobota, 1. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )27.12. 2016Pondělí, 27. prosince
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )18.05. 2016Deník pana Nuly - úvod