Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Milý řáde

Dopis třetí

Milý řáde
Vložené: Coretta - 16.01. 2017 Téma: Milý řáde
Coretta nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor: SilverWolf7007                   Překlad: Coretta              Beta: Avisavis                   Banner: Coretta

 

Originál: https://www.fanfiction.net/s/3157478/1/Dear-Order 

Přístupnost: K+ (dle FF, odpovídá věku 9+) 

 

Milý řáde

Aneb jednadvacet dopisů

adresovaných

řádu Kouzelně křupavé křepelky

 

Dopis třetí:

Profesore Snape, rád bych Vás požádal o laskavost, pokud se to slovo ve vašem slovníku nachází

 

Třetí dopis zastihl všechny nepřipravené prostě proto, že dorazil mnohem dříve než jeho dva předchůdci.

Pořád bylo dlouho před obědem a počasí venku bezchybné.

Díky tomu mohli všichni, kdo si přáli, trávit dopoledne v malé zahrádce za domem, kterou zjevně zabezpečovala stejná ochranná zaklínadla jako celé stavení. Přáli si skoro všichni, jedinou výjimkou byl Severus, který v útrobách domu vařil jeden ze svých obskurních lektvarů, a dvojčata, která se zřejmě pokoušela o něco podobného s tím rozdílem, že výsledek jejich snažení bude zřejmě o něco méně stabilní.

Venku zbytek mladých zrzků utvořil týmy pro přátelské famfrpálové utkání Ron s Charliem proti Ginny a Billovi. Luna a Hermiona je sledovaly ze země (ve skutečnosti si obě četly, ale příležitostně zvedly oči k nebi, aby zkontrolovaly, že se nikdo nezřítil z koštěte).

Remus se usazený pod stromem věnoval čemusi, co před zraky ostatních pečlivě skrýval, hůlku měl vytaženou a (jak sám řekl) cosi 'opravoval'. Převládala teorie, že jen trucuje, protože s ním Severus odmítl mastit karty venku.

Molly, Arthur, Kingsley, Tonksová, Minerva, Moody a Albus seděli kolem zvětšeného piknikového stolku a vedli vážnou diskusi na téma Voldemort, válka a politika. Samozřejmě v tom nebylo víc, než obyčejné vyměňování drbů, ale to jim nebránilo tvářit se u toho patřičně vážně.

Netrvalo dlouho a do zahrady zabloudil i Fred s Georgem, jejich vlasy a pihy svítily takovým odstínem modré, že z něj po delším koukání slzely oči. Nikdo se neobtěžoval ptát, jak k tomu došlo, nebylo to poprvé, co se dvojčata vynořila ze svého pokoje a nesla známky posledního experimentu. Molly nad nimi jen rezignovaně mávla rukou.

Severus se překvapivě objevil téměř vzápětí. Okamžitě si tím vysloužil plnou pozornost všech přítomných a to nejen proto, že obvykle značně váhal vytáhnout paty z domu, ale také díky nezaměnitelně pobavenému úšklebku na tváři a Hedvice, důležitě sedící na jeho rameni.

Tento výjev přinutil i Rona, Charlieho, Ginny a Billa snést se z oblohy a připojit se k ostatním u piknikového stolu, aby si vyslechli obsah Harryho třetího psaní.

Remus strčil do kapsy předmět, který opravoval a dlouhými kroky přešel zahradu, aby se pokusil uloupit dopis z lektvaristových rukou. Severus se mu elegantně vyhnul.

"No?" Zavrčel Moody, když už se vyčkávavé ticho natáhlo do několika minut. "Nemáme celý den, Snape."

Severusovi slabě zacukaly rty. "Pokud si dobře vzpomínám, Moody, ty konkrétně na to celý den máš."

Moody se v odpověď divoce zamračil.

Severus ho ignoroval a obrátil se k řediteli. "Albusi. Mám pro tebe zprávu."

"Ano?"

"Jistě. Potter si přeje, abych ti sdělil, že ho ‘nehorázně štveš‘."

Hermiona si povzdechla. Dvojčata si odfrkla. Luna a Ginny se zahihňaly. Remusovi také uniklo pár smíchu se podobajících zvuků. Zbývající tři Weasleovi chlapci sebou v záchvatu hysterického řehotu praštili o zem.

Albus se zdál poněkud vyvedený z míry.

Severus v tichosti podal dopis stále se chichotajícímu vlkodlakovi a znovu zmizel v útrobách domu, ještě nebyl v laboratoři hotový.

Remus sklopil oči k lístku v rukou.



Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Dopis třetí Od: zuzule - 27.01. 2017
Dokazu si predstavit, ze to Severus velmi rad vyridil :) Dekuju!

Re: Dopis třetí Od: solace - 22.01. 2017
Myslím, že toto posolstvo by Severus odovzdal s radosťou, aj keby sa slovo láskavosť v jeho slovníku nenachádzalo. Vďaka za preklad. Pobavilo.

Re: Dopis třetí Od: Iveta - 17.01. 2017
Cha, taky bych chtěla vařit obskurní lektvary :-P A modří Fred a George zní úžasně :-) Chápu, laskavost, která naštve někoho jiného, spáchá Severus dokonce s potěšením :-* díky za překlad :-)

Re: Dopis třetí Od: grepik03 - 16.01. 2017
Coretto, Avisavis, děkuji čarodějky za večerní pobavení ♡ Autorka umí nesmirne vtipne vystihnout činnosti radu kouzelne krupave krepelky :)))) (pobavil zejména urazeny Remus :))) Opravdu si nechal Severus na rameni sedět sovu? Sovu Harryho Pottera? A vzteky nerozskubal dopis, adresovaný jemu a končící "s láskou Harry "? :)))) Jo jo naprdnout Brumbála za to prostě stoji, že?

Re: Dopis třetí Od: larkinh - 16.01. 2017
Pěkný způsob, jak si udržet zdravý rozum a zabít nudu :D Díky za překlad.
Re: Dopis třetí Od: Coretta - 16.01. 2017
:) děkuji

Re: Dopis třetí Od: larkinh - 16.01. 2017
Pěkný způsob, jak si udržet zdravý rozum a zabít nudu :D Díky za překlad.

Re: Dopis třetí Od: Neprihlásený - 16.01. 2017
Skvělé, moc se těším na další :-)

Re: Dopis třetí Od: margareta - 16.01. 2017
Tak teď už je jasné, o co Harrymu jde. Chce se prostě co nejdříve dostat ze Zobí ulice. Když zkoušel dělat na Brumbála smutné oči, nezabralo to a klidně se na něho všichni vykvajzli. Tak to zkouší po zlém. Když jim bude posílat štiplavé dopisy, zaručeně budou na ředitele apelovat, aby zakročil. A protože v hloubi duše ví, že Brumbál, když se nejedná zrovna o něj, by v tom případě jen dále cucal citronové bonbony a pobaveně blejskal brejličkama, zaměřil se rovnou na něj. Jeho Zlatý chlapec ho nesnáší?? On, jeho takřka druhý otec ho nehorázně štve?? Ó, vy fúrie se hněte!! OKAMŽITĚ ho přivezte sem!! A pokud by jeho opatrovníci sebeméně protestovali, učiňte jim, co se vám za dobré uvidí!! /A vo tom to je!/ Tomu Harrymu to fakt docela myslí! Děkuji za rozveselený večer!!
Re: Dopis třetí Od: Coretta - 16.01. 2017
:D Přesně... jen aby to snažení Harry nevzdal a nezačal zahánět nudu jinak :D Děkuji za krásný komentík

Re: Dopis třetí Od: denice - 16.01. 2017
No tedy, Harry si k předání svého vzkazu dokázal najít opravdu toho pravého :-D Díky.
Re: Dopis třetí Od: Coretta - 16.01. 2017
Jak píše martik, konečně se Harry se Severusem dokázali na něčem shodnout... jen aby to nebylo naposled :) děkuju

Re: Dopis třetí Od: martik - 16.01. 2017
Tak mám pocit, že to bylo snad poprvé, co se Harry se Severusem na něčem shodli. Jacomo to vystihla - šlo to vážně od srdce :-D Severus zjevně slovíčko "laskavost" ve slovníku má, jen si ho šetří na chvíle, kdy se to hodí i jemu. Předstírat zanícenou debatu a přitom sbírat drby, na to není potřeba zvláštní talent, to zvládnu taky. Hm, takovou kouzelně křupavou křepelku bych si dala. Děkuji Coretto a Avisavis
Re: Dopis třetí Od: Coretta - 16.01. 2017
:D :D děkuju

Re: Dopis třetí Od: Jacomo - 16.01. 2017
A jak ochotně to Snape vyřídil. Jako by mu to šlo od srdce :-D Díky, Coretto!
Re: Dopis třetí Od: Coretta - 16.01. 2017
Však Severus je učiněná dobrota :) děkuju

Prehľad článkov k tejto téme:

SilverWolf7007: ( Coretta )24.03. 2017Epilog
SilverWolf7007: ( Coretta )20.03. 2017Dopis dvacátý první
SilverWolf7007: ( Coretta )17.03. 2017Dopis dvacátý
SilverWolf7007: ( Coretta )13.03. 2017Dopis devatenáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )10.03. 2017Dopis osmnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )06.03. 2017Dopis sedmnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )03.03. 2017Dopis šestnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )27.02. 2017Dopis patnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )24.02. 2017Dopis čtrnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )20.02. 2017Dopis třináctý
SilverWolf7007: ( Coretta )17.02. 2017Dopis dvanáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )13.02. 2017Dopis jedenáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )10.02. 2017Dopis desátý
SilverWolf7007: ( Coretta )05.02. 2017Dopis devátý
SilverWolf7007: ( Coretta )03.02. 2017Dopis osmý
SilverWolf7007: ( Coretta )30.01. 2017Dopis sedmý
SilverWolf7007: ( Coretta )27.01. 2017Dopis šestý
SilverWolf7007: ( Coretta )23.01. 2017Dopis pátý
SilverWolf7007: ( Coretta )20.01. 2017Dopis čtvrtý
SilverWolf7007: ( Coretta )16.01. 2017Dopis třetí
SilverWolf7007: ( Coretta )13.01. 2017Dopis druhý
SilverWolf7007: ( Coretta )08.01. 2017Dopis první
. Úvod k poviedkam: ( Coretta )26.11. 2016Úvod k povídce