Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady krátkych poviedok od solace I.

Neočakávané oznámenie

Preklady krátkych poviedok od solace I.
Vložené: solace - 15.01. 2017 Téma: Preklady krátkych poviedok od solace I.
solace nám napísal:

Neočakávané oznámenie

Autor: Hannoie

Preklad: solace

Originál: An Unexpected Announcement

Žáner: humor

Obdobie: po Rokforte

Prístupnosť: bez obmedzenia

Keď Minervu v jeden pokojný večer vyruší Patronus v podobe vydry, je nesmierne šokovaná zistením, že jeho hlas evidentne nepatrí Hermione.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Minerva McGonagallová sedela vo svojej kancelárii a pozvoľna popíjala víno z pohára. Ručičky na hodinách ukazovali pol jedenástej, takže jej zostávala ešte polhodina, kým sa bude môcť odobrať do spálne

Vskutku absurdné, pomyslela si. Prečo musím trčať v kancelárii do jedenástej, i keď sa v nedeľu večer nič nedeje?

No vďaka Merlinovi za to. Mala dlhý týždeň a posledné, čo teraz potrebovala, bola ďalšia mimoriadna udalosť. Pán Philip Holloughby, piatak z Chrabromilu, si včaššie v ten deň vyslúžil mesačný trest za pokus zabiť pána Evana Colliera zo Slizolinu. Ak by bol pán Collier zranený o trochu viac, pán Holloughby by už bol vylúčený.

Neverím, že by moje srdce zvládlo dnes ešte jeden šok.

Zrazu jej do kancelárie vtrhol Patronus a Minerva v ňom okamžite spoznala Hermioninu vydru.

Čo, preboha, môže chcieť odo mňa Hermiona o takomto čase? Nuž, pripúšťam, že ešte nie je tak neskoro, ale mám už sedemdesiat rokov. Keby bolo po mojom, už by som bola dávno v posteli.

Vtom Patronus otvoril ústa, aby jej odovzdal správu a miestnosť náhle zaplavil hlboký, sýty a veľmi osobitý hlas Severusa Snapa.

„Rád by som vám oznámil, že som sa zasnúbil. Ak nebudete schopní uhádnuť s kým, pomyslím si, že ste skutoční tupci. Dobrú noc.“

Hlas bol trochu nezrozumiteľný, akoby mal dotyčný mierne vypité, no nesporne to bol Severus Snape.

Ten – ten Patronus bol – bol Hermionin, lenže nie je možné posielať správy prostredníctvom  Patronusa iného človeka, čo znamená, že jeho Patronusom musí byť teraz vydra, čo – čo znamená, že musí byť zasnúbený s... Hermionou Grangerovou.

Srdce jej bilo trochu chaoticky a pristihla sa, že sa jej dosť ťažko dýcha, no inak sa cítila dosť pokojne. Až príliš pokojne. Vážne bola trochu vyvedená z miery. Nebola v šoku, že nie? Nie, nemohla byť. Nikdy nebola a bola si istá, že ani nikdy nebude. Na druhej strane, tá správa o zasnúbení Severusa a Hermiony bola naozaj dosť šokujúca...

Skôr, než mala čas sa spamätať, vošiel jej do kancelárie ďalší Patronus. Bol to velikánsky had a Minerva mala neodbytný pocit, že vie, komu patrí.

„Ospravedlňujem sa všetkým. Dúfam, že vám Severus nespôsobil infarkt, a že vám ho teraz neprivodím ja. Obávam sa, že môj snúbenec nie je úplne triezvy v ... Severus, nechaj ma! Prestaň! Prestaň ma štekliť práve teraz! Snažím sa nahrať... jaj! Severus, ustúp!... Ďakujem, miláčik. Ehm... ako som povedala, neposlal by toho Patronusa, ak by bol triezvy, takže očakávam, že mu nebudete mať za zlé, ak to zopakuje. Myslím, že je to všetko. Dobrú noc všetkým,“ povedal Hermionin hlas a Patronus sa rozplynul.

Minerva neveriacky žmurkala a zízala na miesto, kde bol pred chvíľkou had.

„Netuším, čo na to povedať,“ zamumlala chabo, potom sa jej zatmelo pred očami a zamdlela v kresle.


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Neočakávané oznámenie Od: mami - 01.03. 2017
...a ráno mala pocit, žeby teda už nemala toľko piť, aby sa jej nezdali hlúposti.... Až na to, že sa jej nezdali :-)

Re: Neočakávané oznámenie Od: marci - 18.01. 2017
Tak toto bylo absolutně úžasné!! Chudák Minerva - nedivím se, že to s ní seklo :D Děkuji, solace!!

Re: Neočakávané oznámenie Od: Jacomo - 16.01. 2017
Když Minerva konečně přišla k sobě, podezřívavě se zahleděla na láhev vína. "To přece není možné, že bych toho vypila tolik, abych měla takovéhle vidiny." Přesto se rozhodla si už ten večer skleničku na dobrou noc raději nedat. Amen Díky, solace. Úžasná jednorázovka.
Re: Neočakávané oznámenie Od: margareta - 16.01. 2017
Chechechéé! Jacomo! Tvůj dodatek je ještě lepší!! A zrovna, když si ráno slíbila, že se propříště už bude radši držet své osvědčené skotské whisky, vstoupila Hermiona a ostýchavė ji požádala, jestli by jí nemohla jít za svědka..a červenajíc se tiše dodala..,, než to na mně bude moc vidět "... Tak tak. Díky !
Re: Neočakávané oznámenie Od: margareta - 16.01. 2017Re: Neočakávané oznámenie Od: solace - 17.01. 2017
Amen, Jacomo. Krásne si to uzavrela:-D Isté je, že Minerva by mala byť trochu opatrnejšia pri počte pohárikov na dobrú noc. Predsa len má už tú sedemdesiatku na krku. Veľká vďaka za vtipný komentár:-)

Re: Neočakávané oznámenie Od: grepik03 - 16.01. 2017
Solace, děkuji za projasnění dnešního rána ♡ Skvelá perlička - opilý Severus a jeho vydra, Severus lechtajici Hermionu a její had - jen škoda, že známe pouze reakci Minervy. .....ach ta představa co se dělo po těch dvou oznamenich v doupěti :)))))
Re: Neočakávané oznámenie Od: solace - 17.01. 2017
Áno, je to lákavá predstava. Bolo by zaujímavé prečítať si, ako zareagovali ďalší spoloční známi. Veľmi pekne ďakujem, grepik:-)

Re: Neočakávané oznámenie Od: martik - 15.01. 2017
Už jsem si říkala, jak se Minerva podceňuje, vždyť ten šok krásně ustála. No a nakonec ji dorazí chichotající se Hermiona s podobou hada :-) To jsem vážně nečekala. Moc se mi líbí, jak si to vyměnili. Nemám ráda, když má Severus najednou vydru a u Hermiony žádná změna neproběhne. Připadá mi pak ten jejich vztah podobně nerovnocenný jako s Lilly. A tohle je pro mě první povídka s úplnou výměnou. Zajímavé, jak se autorky nemůžou shodnout, co by měl Severus za patrona kdyby neměl laň např. PTL - lišák. Díky solace za úžasnou jednohubku.
Re: Neočakávané oznámenie Od: solace - 17.01. 2017
Súhlasím s tebou, keď výmena Patronusov, tak obojstranná. Nech nie je ani jedna strana ukrátená. Mne ti ten lišiak nejako k Severusovi nepasuje. No neviem, čo za tvora by som mu vybrala za Patronusa... možno čierneho pantera... hoci tú čiernu by asi nebolo vidieť:-D Vďaka za milý komentár, martik:-)

Re: Neočakávané oznámenie Od: denice - 15.01. 2017
Had? Velikánský had?!? Tak to mě dostalo :-) Chudák Minerva, na jejím místě omdlím taky... Díky.
Re: Neočakávané oznámenie Od: solace - 17.01. 2017
Tiež som sa tom dobre bavila. Vďaka, denice:-)

Re: Neočakávané oznámenie Od: margareta - 15.01. 2017
No, to je teda parádní! Nejdřív se zapletli fyzicky, teď i patronusově. To znamená, že už je, jak pravil klasik, noha v nohávě. Už se z toho Severus nevymotá; ikdyž mám dojem, že jakmile se vyspí, nebude už celou tu situaci vnímat tak zjednodušeně a rozverně! Chudák Minerva. Tak se tomu šoku přece jenom nevyhnula. Děkuji moc za legraci!
Re: Neočakávané oznámenie Od: solace - 17.01. 2017
Tiež si myslím, že ráno bude pre Severusa dosť kruté. Ale veď nevadí, aspoň to už všetci vedia. Veľká vďaka, margareta:-)

Re: Neočakávané oznámenie Od: larkinh - 15.01. 2017
Ten druhý patron byl lepší... "Prestaň ma štekliť... jaj! Severus, ustúp!" Úplně slyším, jak u toho Hermiona piští. To musela být sranda tu zprávu poslouchat. :D Díky za překlad.
Re: Neočakávané oznámenie Od: solace - 17.01. 2017
Minerva sa tak bavila, až z toho zamdlela:-) Ďakujem, larkinh.

Re: Neočakávané oznámenie Od: Neprihlásený - 15.01. 2017

Re: Neočakávané oznámenie Od: Neprihlásený - 15.01. 2017

Re: Neočakávané oznámenie Od: silrien - 15.01. 2017
Chichi, opilý Severus lochtající Hermionu. Chudák Minerva, se nedivím, že omdlela. Děkuji
Re: Neočakávané oznámenie Od: solace - 17.01. 2017
Aj ja ďakujem, silrien:-)

Re: Neočakávané oznámenie Od: Lupina - 15.01. 2017
Říkala jsem si, co Severus po Patronovi vzkáže. Ale toto jsem nečekala :D A pak Hermionin nádavek zakončený Minervinou reakcí :D Děkuji, solace, pobavilo velmi.
Re: Neočakávané oznámenie Od: solace - 17.01. 2017
Ďakujem, Lupina. Teším sa, že pobavilo:-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Arevik: ( solace )09.01. 2018„Raz za sto rokov“ a elixír lásky
Your Worshipfulness: ( solace )11.09. 2017Trichofília
cathedral carver: ( solace )01.08. 2017Keď je spánok podobný smrti
cathedral carver: ( solace )03.07. 2017Nie som zlatá rybka
Arevik: ( solace )28.02. 2017Ako ideálne skúšať
wardedportal: ( solace )14.02. 2017Mesačný svit
Arevik: ( solace )06.02. 2017Severus Snape a zlaté jablko
StormySkize: ( solace )29.01. 2017Horúca láska
Fatinah: ( solace )23.01. 2017Skriňa
Hannoie: ( solace )15.01. 2017Neočakávané oznámenie
Цыца: ( solace )09.01. 2017Septembrový človek
georgesgurl117: ( solace )14.02. 2016Trochu očividne
cathedral carver: ( solace )09.01. 2016Kto potrebuje objať?
georgesgurl117: ( solace )05.05. 2015Smola pri špehovaní
wallyflower: ( solace )09.01. 2015Peklo
Astreya: ( solace )11.08. 2014Čím sa hnoja kaktusy?
grangerous: ( solace )09.01. 2014Tlkot srdca
Scattered Logic: ( solace )21.08. 2013Fénixovský charakter
sophierom: ( solace )17.08. 2013Proti svojej vôli
Scattered Logic: ( solace )11.08. 2013Čarodejnícky valčík
zanthia122 : ( solace )14.02. 2013Koľkými spôsobmi možno zbaliť babu?
Černoknižnica: ( solace )09.01. 2013Európa môže počkať
Shy Violet: ( solace )31.10. 2012Ako sa zdá
JenMK1216: ( solace )26.09. 2012Vážne zdravotné problémy
JenMK1216: ( solace )22.09. 2012(Nie tak) dlho očakávané pokračovanie Špongiového kúpeľa
JenMK1216: ( solace )17.09. 2012Špongiový kúpeľ
Deeble: ( solace )08.06. 2012Je nepochybne jasné, že sa to môže stať
vanity fair: ( solace )10.05. 2012Tajný ctiteľ 2/2
vanity fair: ( solace )05.05. 2012Tajný ctiteľ 1/2
Astreya: ( solace )02.05. 2012Medzi nebom a zemou
Astreya: ( solace )01.04. 2012Spýtal som sa jaseňa...
Astreya: ( solace )14.02. 2012Kto hľadá...
Astreya: ( solace )09.01. 2012Zažínam sviecu
. Úvod k poviedkam: ( solace )08.01. 2012Úvod