Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Milý řáde

Dopis druhý

Milý řáde
Vložené: Coretta - 13.01. 2017 Téma: Milý řáde
Coretta nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor: SilverWolf7007                   Překlad: Coretta              Beta: Avisavis                   Banner: Coretta

 

Originál: https://www.fanfiction.net/s/3157478/1/Dear-Order 

Přístupnost: K+ (dle FF, odpovídá věku 9+) 

 

Milý řáde

Aneb jednadvacet dopisů

adresovaných

řádu Ohyzdného ohnivého orla

 

Dopis druhý:

Je mi jedno, jak to uděláte, prostě to udělejte.

 

Od příchodu Harryho prvního dopisu uplynuly tři dny a ústředím Řádu se opět potloukalo osmnáct lidí.

Molly, Hermiona, Minerva a Ginny v kuchyni připravovaly jídlo, ostatní zakotvili v salónku a po většinu času jen tak klábosili.

Albus vzdal snahu o čtení již před dvěma dny poté, co někdo (silně podezíral Severuse) přeměnil jeho knihu o kaktusech na referát O zvycích vlkodlaků při páření.

Remus se Severusem byli opět hluboce ponořeni do vášnivé karetní bitvy, tentokrát měli rozehranou partičku Řachavého Petra.

Luna přesvědčila Freda, aby kouzlem prodloužil Georgovy vlasy a vzniklou kštici mu nyní šťastně splétala do nespočtu titěrných copánků. George se k tomu nechal umluvit, protože předchozího dne mohl Fredovi o centimetr prodloužit nehty a dívka ho pak podrobila kompletní proceduře manikúry.

Z nějakého důvodu se ani jeden příliš neobtěžoval protestovat - ačkoliv to možná mohlo mít něco do činění se slibem, který se jim podařilo z Luny vymámit - až s nimi bude hotová, posvítí si i na Billa, Charlieho a Rona.

Minerva vyšla z kuchyně, obě dívky těsně za ní. Ginny se okamžitě připojila k Luně, George útrpně zasténal.

Molly už se v kuchyni také dlouho nezdržovala poté, co nechala pečeni, no, péci se. Zcela náhodou se zhruba v tu chvíli ozvalo zaťukání na okno (které měl Bill nechat otevřené, ale zapomněl). Neville vyskočil a pustil Hedviku dovnitř.

Bez zaváhání si to namířila k Moodymu, který jen povzdechl a natáhl se pro dopis, zatímco Ron sově úslužně nabízel pár předem připravených pamlsků.

Vysloužilý bystrozor se nad dopisem zachechtal a bez dalšího pobízení se o něj podělil s ostatními.

 

 

V posluchačích to vzbudilo částečně pobavení a částečně soucit, pár lidí vyslovilo žádost Harrymu alespoň krátce odpovědět, Albus ale všechny návrhy utnul v počátku.

Moody však stále hleděl na Harryho dopis. Pod krátkou zprávou bylo napsáno více, to už však nahlas nepřečetl. Bylo to určeno pouze jeho očím... tedy, jeho oku.

 

 

Vysloužilý bystrozor si povzdechl a začal papír podezřívavě očichávat. Zdálo se mu, že zachytil závan něčeho známého, zmateně se zamračil a podal dopis Remusovi. "Na, Lupine, zkus to ty. Myslím, že na tom něco je."

Remusova tvář se okamžitě ustaraně stáhla, zvedl papír k nosu a zhluboka se nadechl.

Zamyslel se a přičichl si znovu.

Pečlivě papír očichával, když v tom se zarazil. Strnule dopis odložil na stolek a zacouval od něj.

Mohutně si kýchl. Několikrát.

Moody se cítil trochu provinile, že pomohl dostat kamaráda do potíží, ale z větší části se bavil.

Remusovi se po chvíli podařilo dostat svůj nos pod kontrolu a vodnatýma očima se pokusil probodnout Moodyho pohledem. „Vy bastardi. Ty a on. Ten malý skrček. Navedl tě, aby to udělal, viď?"

Moody odpověděl jen úšklebkem.

Hermiona se na bývalého profesora zvědavě zadívala. "Co na tom bylo, Remusi?"

Muž se na tu nevinně se tvářící krátkou zprávu temně zamračil. "Levandule," zasyčel nenávistně.

To z nějakého důvodu poslalo všechny do kolen. Kýchl. Rozesmáli se ještě víc.

Remus odešel trucovat.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Dopis druhý Od: Neviditelný bazilišek se schopnostmi domácího skřítka - 06.08. 2019
Na začátku kapitoly je napsáno, že se ústředím řádu opět potloukalo osmnáct lidí. Ale ať dělám, co dělám, vždycky jich napočítám jenom šestnáct. Takže buď neumím počítat, což není úplně vyloučeno, anebo se tam dva lidé někde skrývají. Třeba jsou neviditelní, nebo schovaní ve skříni, nebo je třeba těsně po spočítání někdo zmenšil na velikost zrnka rýže a Molly je pak omylem uvařila. Ale nebuďme morbidní, třeba je jen někdo zaklel do podoby kamenných chrličů a nechal dvojčata, aby na něm testovala Záškolácké zákusky.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Dopis druhý Od: Ganlum - 05.02. 2017
Chachá! Nechali Harryho trčet v Kvikálkově, tak ať zaplatí! Těším se na další pomstu, MUHEHEHEHEEEE!!!!!

Re: Dopis druhý Od: zuzule - 27.01. 2017
Vlkodlaci asi radi levanduli :D Diky!

Re: Dopis druhý Od: Iveta - 17.01. 2017
Bude jedenadvacet názvů té nabubřelé instituce? Paráda :-) Koukám, že Brumbálovo čtivo se zlepšuje, Lence pustě závidím. Doufám, že přijetí dopis pak Harrymu někdo přehraje v myslánce, aby z toho chudák taky něco měl. Opět super :-)

Re: Dopis druhý Od: larkinh - 13.01. 2017
Někde v kánonu bylo, že Remus/vlkodlaci nemají rádi levanduli? Nebo je to nějaká narážka na tu Levanduli? Nějak jsem to nepochopila... Ale díky za překlad.
Re: Dopis druhý Od: Coretta - 14.01. 2017
Larkinh, bohužel netuším, myslím, že o tom nikde zmínka nebyla a prostě to máme vzít jako fakt. Nicméně mi to přišlo celkem uvěřitelné hlavně díky citlivosti vlkodlačího nosu. Neboj, bude líp :)

Re: Dopis druhý Od: martik - 13.01. 2017
Ale jak to, ksakru, Harry věděl? Na takové detaily byla vždycky expert Hermiona. Nebo že by to nebyla záležitost všech vlkodlaků, ale jen Remusova soukromá alergie? Oni se tam vážně nudí, Hermiona v kuchyni a Severus, který se snaží poučit Brumbála o páření vlkodlaků. Že by o tom sám měl nějaké informace, o které se chce podělit :-D Vždycky se mi líbilo, že George a Fred si umí udělat legraci hlavně sami ze sebe. Děkuji a těším se na příště.
Re: Dopis druhý Od: Coretta - 14.01. 2017
Děkuji za krásný komentík - první půlka - nemám tušení, druhá půlka - naprosto souhlasím, nejsi první, koho to napadlo ;) Gred a Forge jsou nejlepší :D

Re: Dopis druhý Od: solace - 13.01. 2017
Harry je ťažký frajer:-D Myslí si, že je mimo dosah rádu Ohyzdného ohnivého orla? Keby veľmi chceli, tak mu osladia život aj u Dursleyovcov. Dovtedy sa chodí s krčahom po vodu... Veľká vďaka za preklad, Coretta.
Re: Dopis druhý Od: Coretta - 14.01. 2017
Děkuji, soraki :) Brumbál je drží pod palcem, jestli si na něj budou chtít posvítit, budou podle všeho muset počkat na začátek školního roku... však uvidíme, kam nás to zanese :)
Re: Dopis druhý Od: Coretta - 14.01. 2017
Promiň, solace :) hrozně se mi pletete - obě vás mám ve škatulce "překladatelské bohyně" ;) asi budu muset na nějaký slet, abych se vyznala ;)

Re: Dopis druhý Od: denice - 13.01. 2017
Moc se mi líbí, jak kreativně se Harry baví. Je to mnohem lepší, než aby smutnil. Taky prostě nerozumím, proč si Brumbál nechce číst o zvycích vlkodlaků. Že by o tomto tématu už věděl všechno? I to je možné :-D Díky za milou kapitolu.
Re: Dopis druhý Od: Coretta - 13.01. 2017
Ha! Přesně to jsem napsala o komentář výš... no řekni, kaktusy x vlkodlačí láska? Ale možná jsi trefila do černého a tomuto studiu už se dříve věnoval... :D děkuju :)

Re: Dopis druhý Od: grepik03 - 13.01. 2017
Coretto, Avisavis, moc děkuji za projasnění dnešního dne ♡ Harry si myslí, že řád ohnivého ohyzdného orla plánuje jak svrhnout Voldemorta.... Zatím Hermiona taky ztratila rozum, protoze dobrovolne pomáhá v kuchyni, Luna se baví svým způsobem (Weaslyuv klan bude mit dokonalou manikuru ), Albus se stydí cist o zvycích vlkodlaků při pareni. ......Zobi ulice je proti tomu celkem klidne misto :) A Coretto minule ses ptala o jake podprahove reklamě jsem psala. .....Albus v minulé části četl knihu Premenovani v průběhu věků a ta mu občas problikla na "172 alternativ čajového dychanku s citronovymi bonbony " . První co mě napadlo byla podprahova reklama :))))))) Chudák stařík, ted už aspoň víme odkud pochází ta nutkání neustále se cpát citronovymi dropsy. ..... Moc se těším na další dopis ♡
Re: Dopis druhý Od: Coretta - 13.01. 2017
Aháá, takhle jsi to myslela. Takže nakonec za Brumbálovu úchylku/tik nabízet nebohým kolemjdoucím bonbóny může Severus... Ten se nezdá :D A popravdě, já bych asi spíš volila literaturu o vlkodlacích než o těch kaktusech... Dělají mu chlapci laskavost :) Děkuji.

Re: Dopis druhý Od: Lupina - 13.01. 2017
Tak to vypadá, že Harry má pifku na celý Řád :-D Chudák Remus, ale už to má za sebou a příště bude postižený někdo jiný. Díky moc, těším se na pokračování.
Re: Dopis druhý Od: Coretta - 13.01. 2017
Moc děkuji :) Možná ještě není tak úplně mimo dostřel...? ;) Ale pšt... :D

Re: Dopis druhý Od: margareta - 13.01. 2017
Já myslela, že od levandule kýchají jenom baziliškové, ale to se mi to popletlo s povídkou Geralda Durrella. Chuděra Lupin, než ho to přešlo, měl určitě nos jako sob Rudolf! Jsem zvědavá, skrze koho a co si Harry nachystá na Moodyho! Prozatím je jenom tak nevinně škádlí, a dobře dělá!! Jinak by musel utíkat před Řádem stejně jako před Voldemortem! Děkuji! Hezké!
Re: Dopis druhý Od: Coretta - 13.01. 2017
Na tvůj komentík můžu říct jen děkuji, abych nespoilerovala :D ale to o bazilišcích jsem zas nikdy neslyšela já :)
Re: Dopis druhý Od: margareta - 13.01. 2017
Gerald Durrell : Mluvící balík. Nevelká knížka o velké říši fantazie, musela jsem to dětem číst pořád dokola!

Re: Dopis druhý Od: Sally - 13.01. 2017
Chudák Harry! Snáď aspoň v sebe našiel kúsok kreatívneho ducha a môže sa obyvateľom Grimualdoveho námestia len zavďačiť, že mu poskytli takú skvelú príležitosť pocvičiť básnické črevo!
Re: Dopis druhý Od: Coretta - 13.01. 2017
O Harryho kreativního ducha bych starosti neměla a o jeho básnické střevo také ne... těš se, ještě bude perlit :) Děkuju

Re: Dopis druhý Od: Jacomo - 13.01. 2017
Ohyzdný ohnivý orel! To je dokonalé, to snad někde využiju, taková perla by neměla zapadnout :-D Harry se vyloženě baví - co mu taky zbývá. A evidentně se na to těší i ostatní, ačkoliv po nové Remusově zkušenosti už do toho možná nebudou tak hrr. Je to hlína :-D Jen se nemůžu ubránit malému povzdechu, jaká je škoda, že se k té izolaci Harry takhle nepostavil i v kánonu... :-/
Re: Dopis druhý Od: Coretta - 13.01. 2017
:) Nad aliteracemi v názvu jsem se docela pobavila. V každé kapitole je něco jiného, což myslím autorka dodala až po mé žádosti o překlad, která ji také po víc jak roční odmlce přiměla zveřejnit poslední dvě kapitoly :) Minimálně půlka osazenstva G.N. má slušný smysl pro humor a jen tak něco je neodradí, zvlášť dokud se mohou bavit na cizí účet :D Ale Harry brzy všechny zaměstná.... ;) ;)

Re: Dopis druhý Od: marci - 13.01. 2017
Ohyzdný ohnivý orel :) Dobré :) Tak vlkodlaci jsou alergičtí na levanduli??? Zajímavá informace ;) Těším se, co Harry napíše a vymyslí příště :)
Re: Dopis druhý Od: Coretta - 13.01. 2017
Vypadá to tak :) Dole je zmínka, že by to tak mělo být o bazilišcích, to jsem zas nikdy neslyšela já :) Příští bude stále rozjezdová, ale pak začne mela :D Děkuji

Re: Dopis druhý Od: soraki - 13.01. 2017
Jé, to musela být legrace, úplně to vidím :-D díky

Prehľad článkov k tejto téme:

SilverWolf7007: ( Coretta )24.03. 2017Epilog
SilverWolf7007: ( Coretta )20.03. 2017Dopis dvacátý první
SilverWolf7007: ( Coretta )17.03. 2017Dopis dvacátý
SilverWolf7007: ( Coretta )13.03. 2017Dopis devatenáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )10.03. 2017Dopis osmnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )06.03. 2017Dopis sedmnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )03.03. 2017Dopis šestnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )27.02. 2017Dopis patnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )24.02. 2017Dopis čtrnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )20.02. 2017Dopis třináctý
SilverWolf7007: ( Coretta )17.02. 2017Dopis dvanáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )13.02. 2017Dopis jedenáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )10.02. 2017Dopis desátý
SilverWolf7007: ( Coretta )05.02. 2017Dopis devátý
SilverWolf7007: ( Coretta )03.02. 2017Dopis osmý
SilverWolf7007: ( Coretta )30.01. 2017Dopis sedmý
SilverWolf7007: ( Coretta )27.01. 2017Dopis šestý
SilverWolf7007: ( Coretta )23.01. 2017Dopis pátý
SilverWolf7007: ( Coretta )20.01. 2017Dopis čtvrtý
SilverWolf7007: ( Coretta )16.01. 2017Dopis třetí
SilverWolf7007: ( Coretta )13.01. 2017Dopis druhý
SilverWolf7007: ( Coretta )08.01. 2017Dopis první
. Úvod k poviedkam: ( Coretta )26.11. 2016Úvod k povídce