Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník pana Nuly

Pondělí, 10. ledna

Deník pana Nuly
Vložené: Lupina - 10.01. 2017 Téma: Deník pana Nuly
Lupina nám napísal:

Autor: Hannah-1888             Překlad: Lupina        Beta:marci                  Banner:arabeska

TheDiaryof a Nobody

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 1.

Pondělí, 10. ledna

17:30

Zvážil jsem pravděpodobnost, že na večírku bude pití zdarma. Skutečně velmi pravděpodobnou pravděpodobnost. Alkohol bych měl omezit, obzvláště po té smršti včerejší noci, ale…

Stejně ho moc nebude.

Asi bych měl jít. Koneckonců nechci, aby Minerva shnila v Azkabanu.

 

Půlnoc. Doma.

To teda byla tristní noc!

Sečteno, podtrženo – už nikdy víc.

Do Bradavic jsem dorazil s lehkým zpožděním a Minerva už rázovala ve vstupní hale.

„Tady jste!“ Jakmile mě zahlédla, už mi spílala. Vykročila ke mně, servala ze mě plášť a zamlaskala při zjištění, že jsem se neobtěžoval lépe obléknout. Do čeho, sakra, myslela, že se vyšňořím? Do hedvábí? Do zlaté výšivky? Do volánů?

„Schody nahoru,“ nařídila a dloubla do mě.

„Necháte toho?“ zavrčel jsem vztekle.

Ignorovala mě. „Už tam jsou všichni,“ vysvětlovala, zatímco mě popoháněla k Velké síni. „Chtěla jsem–“

„Do háje, Minervo, nepůjdu hlavními dveřmi.“

Unaveně potřásla hlavou a prošli jsme dveřmi v zadní části síně. Nikdo si nijak zvlášť nevšiml našeho příchodu, což jsem přivítal. Nemohl jsem se dočkat, až se zmocním nejbližšího nápoje a zmizím v nejbližším rohu, ale dosáhl jsem jen první části svého cíle, když Minerva začala: „Nuže, mohu vám někoho představit?“

Vím, že jsem musel zblednout. Měl jsem v úmyslu najít si nějakou slušnou ženu, ale jistě jsem netoužil, aby se do tohoto procesu zapojila třetí strana. Jen přes moji mrtvolu.

„Minervo –“

„Podívejte, támhle je Hermiona! Pamatujete se na Hermionu Grangerovou, že ano, Severusi?“

Připitoměle jsem se na ni koukl. U chlupatého zadku, jak bych kdy mohl zapomenout na ze-všech-nejsvětější Hermionu Grangerovou? Je známo, že vzpomínky na ní působí příležitostná traumata.

„Je uprostřed rozvodu,“ pokračovala Minerva rázně. „Trochu citlivé téma, řekla bych. Je jednou z nejpovažovanějších advokátů v –“

„Upřímně, Minervo, zvysoka na ni kašlu.“

Z přepadlého výrazu tváře Hermiony Grangerové šlo vyčíst, že stála na doslech našeho rozhovoru. Minerva se nevzrušeně hnala kupředu. „Hermiono, pamatujete si profesora Snapea? Teď už, samozřejmě, jen Severuse.“

‚Jen Severuse‘. Ještě tím nožem v ráně otoč, Minervo!

Poněkud nucený úsměv Hermiony Grangerové nedorazil k očím. „Jak bych mohla zapomenout?“ odvětila rezervovaně.

Hleděl jsem do sklenice a proklínal Minervu a její absurdnost.

„Tak tedy, musím za ostatními hosty,“ prohlásila tato s ubohým pokusem nebýt průhledná jako prvňák z Mrzimoru.

Minerva odkvapila ve víru tartanu. Hermiona Grangerová stála a tvářila se stejně rozpačitě, jako jsem se cítil i já. Neměl jsem to nedocenitelné štěstí, aby na ni moje oko padlo poté, co z jejího vzhledu vyprchaly následky války. Všiml jsem si, že mě krátce zmapovala pohledem, a nabyl jsem dojmu, že se jí nelíbí, co vidí.

Jak se jen opovažuje takhle se na mě dívat! Snobská husa.

„Takže,“ začala s nezájmem. „Co teď děláte? Něco pro bystrozorskou kancelář, že?“

Na jeden zátah jsem si vlil whisky do krku. „Ne, to ne. Pracuji pro oddělení záhad.“

S pochopením přikývla. Stejně jako já věděla, že jen někteří mohou přiznat práci pro toto specializované oddělení, čili že jejich zodpovědnost nestojí za žádnou špionážní zástěrku.

Ze svého pití jen usrkávala, což ostře kontrastovalo s mým vlastním téměř vdechnutím toho mého. Očima těkala všude možně jen ne na mě a bylo mi jasné, že chce zmizet. Opravdu jsem jí to nevyčítal, jelikož už nebylo co říct. Stál jsem tam, v hlavě vymeteno, a tak jsem, jelikož se nenaskýtala jiná možnost, jednoduše odešel. Upřímně, co jsem měl říct ženě jako ona?

Bohužel, nešlo o naše poslední setkání. Později toho večera jsem ji zaslechl, jak hubuje Minervu za to, do jaké pozice ji dostala.

„Prosím, Minervo, nepotřebuju, aby se mi před nosem promenádovali chlapi. Obzvláště ne ti, kteří si mohou nárokovat titul nepříjemný bývalý učitel a ještě jsou dost staří na to, aby byli mými otci!“

Drzá žába.

Jako bych já chtěl, aby se vlasatá přemoudřelá bývala studentka natřásala před mým nosem! A obzvláště ne tak stará, aby mohla být mou… dcerou.

Kristepane.

Když to tak shrnu, právě jsem si opět uvědomil, že jsem starý.

Stáří klepe na dveře. Jsem sám. Mám práci na houby. Žádné vyhlídky. Nic…

Kde je ta láhev brandy? Se sklínkou se nemusím obtěžovat…

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Pondělí, 10. ledna Od: Zuzana - 13.02. 2017
Dobre mu tak, keď bol protivný:D Dostal čo mu patrí:DDD

Re: Pondělí, 10. ledna Od: Gabux - 25.01. 2017
To bylo tak podlé, Minervo!

Re: Pondělí, 10. ledna Od: zuzule - 19.01. 2017
No pekny. Prvni setkani po letech se jim povedlo ;) :D Minervo, nevzdavej to, to das :D

Re: Pondělí, 10. ledna Od: Gift - 11.01. 2017
Zacina se nam to vic formovat do povidky, ale ja si rozhodne nestezuji. Ba naopak, pri situaci, ktera mi pripominala Bridget Jones jsem se velmi bavila. Dekuji!

Re: Pondělí, 10. ledna Od: grepik03 - 11.01. 2017
Lupinko, marci, moc děkuji za překlad dalšího zápisku ♡ Minerva se snažila - asi ji k tomu navedl obraz nejmenovaného bývalého ředitele, ale šla na to dost zostra, když vezmeme v úvahu, že se jedna o asocialniho Snapea a Grangerovou v rozvodovem řízení. ....Co u Merlina čekala? Že ji Snape zvedne náladu? Že se zabijí? :)))) Moc se těším na další!

Re: Pondělí, 10. ledna Od: Sebelka - 11.01. 2017
Jak vždy excelentní. Moc děkuji.

Re: Pondělí, 10. ledna Od: martik - 10.01. 2017
Já si taky dám předsevzetí - nebudu to číst v práci, nebudu to číst v práci, prostě nebudu... kolegyně na mě koukají jako na magora Severusi, musíš se příště ohledně oblékání poradit s Lockhartem nebo Brumbálem Prý Ještě tím nožem v ráně otoč, to si musím zapamatovat. Tak jste si s Hermionou "nenápadně" vyměnili názory na svou osobu a příště už to půjde líp. Možná. Puťku, která si nechá všechno líbit bys přece nechtěl, no ne? Díky Lupino, marci skvěle se bavím. PS: Vážně nejsi starý. Jen..zkušený? vyzrálý?

Re: Pondělí, 10. ledna Od: JSark - 10.01. 2017
Tak zatiaľ predsavzatia príliš nedodržiava. Hlavne to prvé sa odsúva. :)

Re: Pondělí, 10. ledna Od: ansus - 10.01. 2017
Minerva do toho opět vletěla se svým obvyklým "šarmem", ještě že má Severus brandy na zjitřené rány svého ega. Jsem zvědavá, jak dlouho mu ty snobské husy a drzé žáby vydrží. Děkuji za skvělý překlad, bavila jsem se.

Re: Pondělí, 10. ledna Od: soraki - 10.01. 2017
Minervo, Minervo, drahá kolegyně, nezklamala si, ale, pro bůh, nejednej s nimi jako s pitomci, protože až se ti to rozhodnou vrátit, nebudeš se stačit divit. A já se na to těším, protože není nic lepšího na zvednutí nálady, než cizí nesnáze. :-D A ne, nejsem škodolibá, ani trochu. Fakt, čestný pionýrský (a to už něco znamená). Severusi, chudáčku malý, neboj, nejseš starý. Jak jsem ti už vzkazovala, přijeď, dostane se ti vysvětlení i obdivu. Možná si vybereš i manželku :-D Díky!!!

Re: Pondělí, 10. ledna Od: luisakralickova - 10.01. 2017
Děkuji, opět paráda. Severus pokračuje v sebemrskačství a po plnění zásad ani památky. Pěkné, pěkné, ale ta vlasatá a přemoudřelá určitě časem odhalí jeho kvality;)

Re: Pondělí, 10. ledna Od: silrien - 10.01. 2017
Severusi, to jsi to vzal hodně zkrátka. Sice si mě pobavil, ale takhle svých cílů nedosáhneš. A vsadila bych se, že pletichářská Minerva ti ještě nějaké to setkání zařídí :). Děkuji

Re: Pondělí, 10. ledna Od: Jacomo - 10.01. 2017
Ale no tak, Severusi, takhle ti to plnění předsevzetí nepůjde. Prahnutí po pití zdarma, naštvání potenciální zaměstnavatelky nebo protekce k získání zaměstnání a odhánění svobodné - pardon - rozvádějící se - o polovinu mladší bývalé na nervy jdoucí studentky... Kde chceš s tím sháněním ženské asi začít? Na ulici? Ty ty ty! :-D Ještěže to brandy všechno řeší... alespoň dočasně. Jestlipak bude příští zápis začínat slovy "Po další noci sebepoškozujícího hýření..."? Díky, Lupinko a Marci, královsky se bavím :-D

Re: Pondělí, 10. ledna Od: denice - 10.01. 2017
Už první věta je geniální! Severus nemusí mít strach, nudný rozhodně není. Představa jeho postavy zahalené do volánů, Minerva ve víru tartanu, vzpomínky na Hermionu působící mu příležitostná traumata a mnohé další - vrním si blahem... Díky.

Re: Pondělí, 10. ledna Od: margareta - 10.01. 2017
Hihihi! To teda sedlo! Tak krásně si načechral ego a pak stačil jeden lhostejný pohled a pár nezáživných slov od Hermiony a je zase tam, kde byl včera. Zplihlý, bez ambicí a svoje ego by nenašel ani elektronickou lupou! Ale mám podezření, že Hermiona ho schválně nechala vyslechnout svůj hovor s Minervou. Aby mu vrátila tu jeho úvodní poznámku o ,, vysokém kašli". A patří mu to, nemrátovi jednomu nafrněnýmu!! Ach jo, myslím, že s takovou bude to jeho předsevzetí č.1 ještě hezky dlouho čekat na splnění! Děkuji za skvělou kapitolku! Pokračuje to nádherně a silně do husta!! Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Hannah_1888: ( Lupina )30.12. 2017Pátek, 30. prosince - závěr
Hannah_1888: ( Lupina )29.12. 2017Čtvrtek, 29. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )23.12. 2017Pátek, 23. prosince (ten obávaný den)
Hannah_1888: ( Lupina )21.12. 2017Středa, 21. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )19.12. 2017Pondělí, 19. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )16.12. 2017Pátek, 16. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )14.12. 2017Středa, 14. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )12.12. 2017Pondělí, 12. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )10.12. 2017Sobota, 10. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )08.12. 2017Čtvrtek, 8. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )06.12. 2017Úterý, 6. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )04.12. 2017Neděle, 4. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )01.12. 2017Čtvrtek, 1. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )26.11. 2017Sobota, 26. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )22.11. 2017Úterý, 22. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )18.11. 2017Pátek, 18. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )15.11. 2017Úterý, 15. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )12.11. 2017Sobota, 12. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )11.11. 2017Pátek, 11. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )10.11. 2017Čtvrtek, 10. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )09.11. 2017Středa, 9. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )07.11. 2017Pondělí, 7. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )05.11. 2017Sobota, 5. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )01.11. 2017Úterý, 1. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )25.10. 2017Úterý, 25. října
Hannah_1888: ( Lupina )21.10. 2017Pátek, 21. října
Hannah_1888: ( Lupina )17.10. 2017Pondělí, 17. října
Hannah_1888: ( Lupina )15.10. 2017Sobota, 15. října
Hannah_1888: ( Lupina )12.10. 2017Středa, 12. října
Hannah_1888: ( Lupina )11.10. 2017Úterý, 11. října
Hannah_1888: ( Lupina )10.10. 2017Pondělí, 10. října
Hannah_1888: ( Lupina )06.10. 2017Čtvrtek, 6. října
Hannah_1888: ( Lupina )03.10. 2017Pondělí, 3. října
Hannah_1888: ( Lupina )29.09. 2017Čtvrtek, 29. září
Hannah_1888: ( Lupina )26.09. 2017Pondělí, 26. září
Hannah_1888: ( Lupina )22.09. 2017Čtvrtek, 22. září
Hannah_1888: ( Lupina )20.09. 2017Úterý, 20. září
Hannah_1888: ( Lupina )17.09. 2017Sobota, 17. září
Hannah_1888: ( Lupina )15.09. 2017Čtvrtek, 15. září
Hannah_1888: ( Lupina )14.09. 2017Středa, 14. září
Hannah_1888: ( Lupina )10.09. 2017Sobota, 10. září
Hannah_1888: ( Lupina )03.09. 2017Sobota, 3. září
Hannah_1888: ( Lupina )30.08. 2017Úterý, 30. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )26.08. 2017Pátek, 26. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )24.08. 2017Středa, 24. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )22.08. 2017Pondělí, 22. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )20.08. 2017Sobota, 20. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )17.08. 2017Středa, 17. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )11.08. 2017Čtvrtek, 11. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )08.08. 2017Pondělí, 8. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )04.08. 2017Čtvrtek, 4. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )31.07. 2017Neděle, 31. července
Hannah_1888: ( Lupina )26.07. 2017Úterý, 26. července
Hannah_1888: ( Lupina )25.07. 2017Pondělí, 25. července
Hannah_1888: ( Lupina )23.07. 2017Sobota, 23. července
Hannah_1888: ( Lupina )19.07. 2017Úterý, 19. července
Hannah_1888: ( Lupina )17.07. 2017Neděle, 17. července
Hannah_1888: ( Lupina )13.07. 2017Středa, 13. července
Hannah_1888: ( Lupina )08.07. 2017Pátek, 8. července
Hannah_1888: ( Lupina )05.07. 2017Úterý, 5. července
Hannah_1888: ( Lupina )22.06. 2017Středa, 22. června
Hannah_1888: ( Lupina )16.06. 2017Čtvrtek, 16. června
Hannah_1888: ( Lupina )12.06. 2017Neděle, 12. června
Hannah_1888: ( Lupina )11.06. 2017Sobota, 11. června
Hannah_1888: ( Lupina )07.06. 2017Úterý, 7. června
Hannah_1888: ( Lupina )03.06. 2017Pátek, 3. června
Hannah_1888: ( Lupina )01.06. 2017Středa, 1. června
Hannah_1888: ( Lupina )26.05. 2017Čtvrtek, 26. května
Hannah_1888: ( Lupina )23.05. 2017Pondělí, 23. května
Hannah_1888: ( Lupina )22.05. 2017Neděle, 22. května
Hannah_1888: ( Lupina )21.05. 2017Sobota, 21. května
Hannah_1888: ( Lupina )16.05. 2017Pondělí, 16. května
Hannah_1888: ( Lupina )12.05. 2017Čtvrtek, 12. května
Hannah_1888: ( Lupina )04.05. 2017Středa, 4. května
Hannah_1888: ( Lupina )02.05. 2017Pondělí, 2. května
Hannah_1888: ( Lupina )01.05. 2017Neděle, 1. května
Hannah_1888: ( Lupina )30.04. 2017Sobota, 30. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )27.04. 2017Středa, 27. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )21.04. 2017Čtvrtek, 21. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )14.04. 2017Čtvrtek, 14. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )13.04. 2017Středa, 13. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )11.04. 2017Pondělí, 11. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )10.04. 2017Neděle, 10. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )08.04. 2017Pátek, 8. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )05.04. 2017Úterý, 5. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )04.04. 2017Pondělí, 4. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )20.03. 2017Pondělí, 21. března
Hannah_1888: ( Lupina )18.03. 2017Pátek, 18. března
Hannah_1888: ( Lupina )17.03. 2017Čtvrtek, 17. března
Hannah_1888: ( Lupina )16.03. 2017Středa, 16. března
Hannah_1888: ( Lupina )14.03. 2017Pondělí, 14. března
Hannah_1888: ( Lupina )10.03. 2017Čtvrtek, 10. března
Hannah_1888: ( Lupina )07.03. 2017Pondělí, 7. března
Hannah_1888: ( Lupina )03.03. 2017Čtvrtek, 3. března
Hannah_1888: ( Lupina )21.02. 2017Pondělí, 21. února
Hannah_1888: ( Lupina )18.02. 2017Pátek, 18. února
Hannah_1888: ( Lupina )16.02. 2017Středa, 16. února
Hannah_1888: ( Lupina )14.02. 2017Pondělí, 14. února
Hannah_1888: ( Lupina )13.02. 2017Neděle, 13. února
Hannah_1888: ( Lupina )12.02. 2017Sobota, 12. února
Hannah_1888: ( Lupina )11.02. 2017Pátek, 11. února
Hannah_1888: ( Lupina )05.02. 2017Sobota, 5. února
Hannah_1888: ( Lupina )03.02. 2017Čtvrtek, 3. února
Hannah_1888: ( Lupina )01.02. 2017Úterý, 1. února
Hannah_1888: ( Lupina )26.01. 2017Středa, 26. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )25.01. 2017Úterý, 25. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )22.01. 2017Sobota, 22. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )20.01. 2017Čtvrtek, 20. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )19.01. 2017Středa, 19. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )17.01. 2017Pondělí, 17. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )11.01. 2017Úterý, 11. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )10.01. 2017Pondělí, 10. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )09.01. 2017Neděle, 9. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )05.01. 2017Středa, 5. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )02.01. 2017Neděle, 2. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )01.01. 2017Sobota, 1. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )27.12. 2016Pondělí, 27. prosince
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )18.05. 2016Deník pana Nuly - úvod