Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník pana Nuly

Neděle, 9. ledna

Deník pana Nuly
Vložené: Lupina - 09.01. 2017 Téma: Deník pana Nuly
Lupina nám napísal:

Autor: Hannah-1888             Překlad: Lupina        Beta: marci                 Banner: arabeska

The Diary of a Nobody

Rating: 13+ 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 1.

Neděle, 9. ledna

Poledne. Postel.

Právě se mi podařilo probrat se po noci plné sebepoškozujícího hýření.

Celkem vzato po nepříliš závratně úspěšné noci. Hlava mi snad samovolně exploduje a ten osmý panák vodky zjevně neodvedl svoji práci, protože si docela bolestivě pamatuji na hlavní důvod, proč jsem se pro tuto zhýralost rozhodl. Narozeniny. Čtyřicáté páté, abych byl přesný. Nejsem jen bývalý Smrtijed, bývalý špion, bývalý profesor lektvarů, bývalý profesor obrany proti černé magii a současný do-šrotu-odhozený-úředník nicotného významu, ale jsem už pětačtyřicetiletý bývalý Smrtijed, bývalý špion, bývalý profesor lektvarů, bývalý profesor obrany proti černé magii a současný do-šrotu-odhozený-úředník nicotného významu.

Jediné pozitivum, pokud pekelně přivřete oči, je výhoda narozenin na začátku roku. Jakmile se zvedne chemií navozený opar, a ten se nakonec zvedne, budu moci zapomenout na neodvratitelný kámen úrazu v podobě depresivních narozenin a soustředit se na cíle pro nadcházející rok.

Ano, i já mám cíle. Od včerejší noci, kdy jsem si dal pár předsevzetí.

Vím, že jsem si je někde poznamenal, dokud jsem ještě udržel brk v ruce. Někam jsem je založil… Aha, tady jsou. Pod peřinou, přilepily se mi k noze…

Osobní cíle pro nadcházející rok (bez pořadí důležitosti):

1. Méně pít

2. Začít novou kariéru v práci:

   a) která mě bude těšit

   b) na kterou nejsem překvalifikován a

   c) kde mě plně docení

3. Nalézt si ženu

Hm… Nalézt si ženu? Nic, nač bych se kdy soustředil… vyjma, samozřejmě, té jediné, nechvalně známé výjimky…

No, jak já to vidím, každý má partnera, tak proč ne i já?

Jistě nemůžu být opačnému pohlaví zcela odporný a odpudivý? Musí existovat taková, někde, která by mě chtěla? Nesmím se považovat za absolutně nemilovatelného. Je třeba myslet pozitivně.

To by mohlo být číslo čtyři: Myslet pozitivně.

Zasloužím si krapet štěstí po všech těch sračkách, kterými jsem se brodil až do této chvíle.

Jsem Severus Tobias Snape, poměrně mladý muž nezanedbatelné pověsti. Do kelu, podvedl jsem smrt z rukou nejtemnějšího čaroděje všech dob! Zvládl jsem nejtěžší lektvary, co kouzelníci znají! Obdržel jsem Merlinův řád! Žil jsem život, ze kterého by se průměrnému obecnímu blbovi zkudrnatily vlasy!

Mé vlastní jsou rozhodně a zcela rovné, děkuji pěkně.

S mým renomé by získat vlastní ženu, teoreticky, měla být brnkačka. Můžu –

12:30

Do hajzlu.

Z krbu právě vyletěla obálka s Minerviným vzkazem. Připomíná mi můj slib zúčastnit se výročního večírku za účelem oslavy osmdesáti let jejích pokusů o formování mladých myslí. Nejsem si zcela jistý, jak k tomu došlo, že jsem souhlasil s účastí na tak ohavné věci, obzvláště když má prvotní odpověď zazněla mezi řádky – napsal jsem jí, ať jde a strčí nos do vřícího čaje.

Ano, pokud prý nevyplním její přání, stanu se objektem kletby Imperius. Proč ne. Přeje-li si strávit zbytek života v Azkabanu, je to její privilegium. Jaký zářný konec kariéry by to byl. Mohl bych ji v něm podpořit.

Tak, vyprošťovák působí, v hlavě mi to netepe, když se postavím, musím jít zalít květníky.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Neděle, 9. ledna Od: Gabux - 25.01. 2017
Nejvíce mě dostala věta - Mé vlastní jsou rozhodně a zcela rovné, děkuji pěkně :D Ale ohledně toho večírku čuchám zajímavé události a vývin věcí :3 Jinak má pěkné cíle. Ale někdo by už mu mohl říct, že ho vlastně každý miluje.

Re: Neděle, 9. ledna Od: zuzule - 19.01. 2017
Severusi, dej sem soucasnou adresu a uvidis, kolik zenskych budes mit za dvermi ;)

Re: Neděle, 9. ledna Od: sisi - 14.01. 2017
Tady by mělo stát obrovskými písmenky: " HAPPY BIRTHDAY, SEVIE!" Ale nestojí. JKR nám věnovala někoho, ke komu se dá vzhlížet, koho se dá obdivovat, ale nemohu se zbavit dojmu, jestli ho nepotřebovala jenom použít, aby v pravou chvíli zemřel, to ona ho chovala v bradavickém mizerném sklípku, jako prase na porážku. To si mistr nezasloužil. V této povídce to dotáhne výš, než by kdokoliv očekával. Sláva, moc se na každou kapitolu těším. Díky za překlad.

Re: Neděle, 9. ledna Od: Gift - 11.01. 2017
Miluji Severuse a miluji tuto povidku! :-) Uz dlouho jsem se u neceho tak nesmala. Moc a moc za to dekuji!!!!!!!!

Re: Neděle, 9. ledna Od: Julie - 10.01. 2017
Čtu to v kuse a je to vážně dobré :)

Re: Neděle, 9. ledna Od: Jacomo - 10.01. 2017
Tak už jsem tento Severusův zápisek přečetla potřetí, a stále se mi nedaří na něj vyplodit odpovídající komentář. Klepou se mi totiž prsty na klávesnici, jak se chechtám Nicméně to zkusím. Mistr nám tady už zase chlastá, to je nějaký letošní trend? Nebo za to můžou jen ty včerejší narozeniny? Každopádně, pro naše dobro, by to s tím bodem 1 neměl zas až tak přehánět, protože po "noci sebepoškozujícího hýření" z něj vypadávají fakt perlivé zápisky Co se týče těch dalších předsevzetí, nechám se překvapit. Uvidím, jak je dodrží tváří v tvář Imperiem hrozící Minervě Obrovitánsky moc děkuji za překlad, Lupinko a Marci! Deník bude světlobodem tohoto roku, to už je jasné. P.S.: Trochu mě dostala formulace pětačtyřicetiletý bývalý atd. atd. Sakra, ten chlap už je mladší než já!

Re: Neděle, 9. ledna Od: ansus - 10.01. 2017
Jé, mistr prochází fází depresivního bilancování v rámci pětačtyřicítky :-DD, ne že bych mu nerozuměla. Lupino, marci, díky, pobavila jsem se. Papír s cíli přilepený k noze nemá chybu. Když čtu o tom výročním večírku, myslím, že nebude dlouho trvat a Severus zjistí, že si měl dát pozor na to, co si přeje, protože přání mají občas nepříjemnou tendenci se vyplnit způsobem, který se poněkud vymyká kontrole.

Re: Neděle, 9. ledna Od: larkinh - 09.01. 2017
Dostala mě věta: Aha, tady jsou. pod peřinou, přilepily se mi k noze... :D děkuji za překlad

Re: Neděle, 9. ledna Od: JSark - 09.01. 2017
Stále viac a viac poviedok, v ktorých nám lektvarista chlastá a nasáva. 8)

Re: Neděle, 9. ledna Od: denice - 09.01. 2017
Vážně, toho mužského miluji! Strašně moc se mi líbí noc plná sebepoškozujícího hýření :-) Ale je borec, protože si pamatuje nejenom počet panáků, ale i svá předsevzetí do dalšího roku - hlavně najít si ženu a myslet pozitivně, to se mu povedlo! A už s tím začal... Díky!

Re: Neděle, 9. ledna Od: Sebelka - 09.01. 2017
Excelentní. Moc děkuji.

Re: Neděle, 9. ledna Od: martik - 09.01. 2017
Prý přilepily se mi k noze, já umřu D Jak zcela odporný a odpudivý, jak existuje někde?? Tady je celá hromada čarodějek, které by tě roztrhaly na kusy, jen aby z tebe něco měly. Ovšemže jsi poměrně mladý a úspěšný kouzelník, který doběhl Toho-bez-nosu, pořádně si to sebevědomí zvedni. Myslet pozitivně je nejdůležitější. Třeba se příležitost k nalezení té správné ženy, se vyskytne hned na Minervině oslavě. Bude to brnkačka Lupino, marci, DĚKUJU, prodloužily jste mi život o několik hodin.

Re: Neděle, 9. ledna Od: grepik03 - 09.01. 2017
Lupinko, marci, moc děkuji za další úžasný zápisek ♡ "Musí existovat taková, někde, ktera by mě chtěla?" Samozrejme, že existuje! Dobrovolne se hlasim! (souřadnice GPS pošlu na vyžádání :)))

Re: Neděle, 9. ledna Od: solace - 09.01. 2017
V tejto poviedke obdivujem Severusovu dokonale vycibrenú sebaľútosť a tiež jeho pečeň, lebo tá toho znesie naozaj veľa. Nuž, áno, musí myslieť pozitívne:-) Podľa mňa šiel Severus na konci poliať rastlinky v kvetináčoch, keď sa o ne tak vzorne stará. Veľká vďaka za preklad.
Re: Neděle, 9. ledna Od: Lupina - 09.01. 2017
Á, tak to jsme v tom viděly nějakou Severusovštinu :-D Jakože třeba něco vypít :D Díky. Napravím.

Re: Neděle, 9. ledna Od: silrien - 09.01. 2017
Teoreticky měla být brnkačka :D. Už se moc těším až to budeš uvádět do praxe. Nádhera. Děkuji

Re: Neděle, 9. ledna Od: luisakralickova - 09.01. 2017
Cha, heslo dne: Myslet pozitivně! Ne vždy to jde, že? Ale při účasti na té ohavné věci, se jistě něco vyvrbí:)Děkuji za veselou tečku.

Re: Neděle, 9. ledna Od: margareta - 09.01. 2017
No, začal od konce, žejo. Nejdřív začal pozitivně vidět sám sebe, takže jakmile hned potom začal myslet na ženskou, jevilo se mu to rovněž pozitivně. To první předsevzetí ještě naplňovat nezačal; a pokud se dostaví na Minervin večírek, asi ještě ani nezačne, s tou její whisky. Tak, třeba se mu to povede po dalším vyprošťováku pozítří!! Držím mu palce! Děkuji za prima čtení!!

Re: Neděle, 9. ledna Od: Coretta - 09.01. 2017
Výroční oslava? Čmuchám čmuchám nekalosti :) Už aby to bylo, ať má Severus důvod k pozitivnímu myšlení :)

Re: Neděle, 9. ledna Od: soraki - 09.01. 2017
Nemilovatelný? Severusi, prosím, prosím, přijeď na náš slet, pak pochopíš! Ach, Lupino, to je skvělý zápisek, chudáček malý a depresivní... díky

Prehľad článkov k tejto téme:

Hannah_1888: ( Lupina )30.12. 2017Pátek, 30. prosince - závěr
Hannah_1888: ( Lupina )29.12. 2017Čtvrtek, 29. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )23.12. 2017Pátek, 23. prosince (ten obávaný den)
Hannah_1888: ( Lupina )21.12. 2017Středa, 21. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )19.12. 2017Pondělí, 19. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )16.12. 2017Pátek, 16. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )14.12. 2017Středa, 14. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )12.12. 2017Pondělí, 12. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )10.12. 2017Sobota, 10. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )08.12. 2017Čtvrtek, 8. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )06.12. 2017Úterý, 6. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )04.12. 2017Neděle, 4. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )01.12. 2017Čtvrtek, 1. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )26.11. 2017Sobota, 26. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )22.11. 2017Úterý, 22. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )18.11. 2017Pátek, 18. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )15.11. 2017Úterý, 15. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )12.11. 2017Sobota, 12. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )11.11. 2017Pátek, 11. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )10.11. 2017Čtvrtek, 10. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )09.11. 2017Středa, 9. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )07.11. 2017Pondělí, 7. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )05.11. 2017Sobota, 5. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )01.11. 2017Úterý, 1. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )25.10. 2017Úterý, 25. října
Hannah_1888: ( Lupina )21.10. 2017Pátek, 21. října
Hannah_1888: ( Lupina )17.10. 2017Pondělí, 17. října
Hannah_1888: ( Lupina )15.10. 2017Sobota, 15. října
Hannah_1888: ( Lupina )12.10. 2017Středa, 12. října
Hannah_1888: ( Lupina )11.10. 2017Úterý, 11. října
Hannah_1888: ( Lupina )10.10. 2017Pondělí, 10. října
Hannah_1888: ( Lupina )06.10. 2017Čtvrtek, 6. října
Hannah_1888: ( Lupina )03.10. 2017Pondělí, 3. října
Hannah_1888: ( Lupina )29.09. 2017Čtvrtek, 29. září
Hannah_1888: ( Lupina )26.09. 2017Pondělí, 26. září
Hannah_1888: ( Lupina )22.09. 2017Čtvrtek, 22. září
Hannah_1888: ( Lupina )20.09. 2017Úterý, 20. září
Hannah_1888: ( Lupina )17.09. 2017Sobota, 17. září
Hannah_1888: ( Lupina )15.09. 2017Čtvrtek, 15. září
Hannah_1888: ( Lupina )14.09. 2017Středa, 14. září
Hannah_1888: ( Lupina )10.09. 2017Sobota, 10. září
Hannah_1888: ( Lupina )03.09. 2017Sobota, 3. září
Hannah_1888: ( Lupina )30.08. 2017Úterý, 30. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )26.08. 2017Pátek, 26. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )24.08. 2017Středa, 24. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )22.08. 2017Pondělí, 22. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )20.08. 2017Sobota, 20. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )17.08. 2017Středa, 17. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )11.08. 2017Čtvrtek, 11. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )08.08. 2017Pondělí, 8. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )04.08. 2017Čtvrtek, 4. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )31.07. 2017Neděle, 31. července
Hannah_1888: ( Lupina )26.07. 2017Úterý, 26. července
Hannah_1888: ( Lupina )25.07. 2017Pondělí, 25. července
Hannah_1888: ( Lupina )23.07. 2017Sobota, 23. července
Hannah_1888: ( Lupina )19.07. 2017Úterý, 19. července
Hannah_1888: ( Lupina )17.07. 2017Neděle, 17. července
Hannah_1888: ( Lupina )13.07. 2017Středa, 13. července
Hannah_1888: ( Lupina )08.07. 2017Pátek, 8. července
Hannah_1888: ( Lupina )05.07. 2017Úterý, 5. července
Hannah_1888: ( Lupina )22.06. 2017Středa, 22. června
Hannah_1888: ( Lupina )16.06. 2017Čtvrtek, 16. června
Hannah_1888: ( Lupina )12.06. 2017Neděle, 12. června
Hannah_1888: ( Lupina )11.06. 2017Sobota, 11. června
Hannah_1888: ( Lupina )07.06. 2017Úterý, 7. června
Hannah_1888: ( Lupina )03.06. 2017Pátek, 3. června
Hannah_1888: ( Lupina )01.06. 2017Středa, 1. června
Hannah_1888: ( Lupina )26.05. 2017Čtvrtek, 26. května
Hannah_1888: ( Lupina )23.05. 2017Pondělí, 23. května
Hannah_1888: ( Lupina )22.05. 2017Neděle, 22. května
Hannah_1888: ( Lupina )21.05. 2017Sobota, 21. května
Hannah_1888: ( Lupina )16.05. 2017Pondělí, 16. května
Hannah_1888: ( Lupina )12.05. 2017Čtvrtek, 12. května
Hannah_1888: ( Lupina )04.05. 2017Středa, 4. května
Hannah_1888: ( Lupina )02.05. 2017Pondělí, 2. května
Hannah_1888: ( Lupina )01.05. 2017Neděle, 1. května
Hannah_1888: ( Lupina )30.04. 2017Sobota, 30. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )27.04. 2017Středa, 27. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )21.04. 2017Čtvrtek, 21. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )14.04. 2017Čtvrtek, 14. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )13.04. 2017Středa, 13. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )11.04. 2017Pondělí, 11. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )10.04. 2017Neděle, 10. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )08.04. 2017Pátek, 8. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )05.04. 2017Úterý, 5. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )04.04. 2017Pondělí, 4. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )20.03. 2017Pondělí, 21. března
Hannah_1888: ( Lupina )18.03. 2017Pátek, 18. března
Hannah_1888: ( Lupina )17.03. 2017Čtvrtek, 17. března
Hannah_1888: ( Lupina )16.03. 2017Středa, 16. března
Hannah_1888: ( Lupina )14.03. 2017Pondělí, 14. března
Hannah_1888: ( Lupina )10.03. 2017Čtvrtek, 10. března
Hannah_1888: ( Lupina )07.03. 2017Pondělí, 7. března
Hannah_1888: ( Lupina )03.03. 2017Čtvrtek, 3. března
Hannah_1888: ( Lupina )21.02. 2017Pondělí, 21. února
Hannah_1888: ( Lupina )18.02. 2017Pátek, 18. února
Hannah_1888: ( Lupina )16.02. 2017Středa, 16. února
Hannah_1888: ( Lupina )14.02. 2017Pondělí, 14. února
Hannah_1888: ( Lupina )13.02. 2017Neděle, 13. února
Hannah_1888: ( Lupina )12.02. 2017Sobota, 12. února
Hannah_1888: ( Lupina )11.02. 2017Pátek, 11. února
Hannah_1888: ( Lupina )05.02. 2017Sobota, 5. února
Hannah_1888: ( Lupina )03.02. 2017Čtvrtek, 3. února
Hannah_1888: ( Lupina )01.02. 2017Úterý, 1. února
Hannah_1888: ( Lupina )26.01. 2017Středa, 26. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )25.01. 2017Úterý, 25. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )22.01. 2017Sobota, 22. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )20.01. 2017Čtvrtek, 20. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )19.01. 2017Středa, 19. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )17.01. 2017Pondělí, 17. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )11.01. 2017Úterý, 11. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )10.01. 2017Pondělí, 10. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )09.01. 2017Neděle, 9. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )05.01. 2017Středa, 5. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )02.01. 2017Neděle, 2. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )01.01. 2017Sobota, 1. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )27.12. 2016Pondělí, 27. prosince
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )18.05. 2016Deník pana Nuly - úvod