Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Maska

15. Kruval

Maska
Vložené: arabeska - 07.01. 2017 Téma: Maska
Online preklady nám napísal:

Autor: Hesaluti; Překlad: katrin, Anetka, Meiki16121993, Ani, margaret, arabeskaBeta: arabeska;
Banner: Jimmi

OriginálFacade

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

PA: Okay - očividně jsem všechny zmátla Ellinou poznámkou, takže aby bylo jasno, soutěžilo patnáct studentů. Vyhlásili pouze první až páté místo. Ella se sama shodila poznámkou, že byla patnáctá, což znamená na posledním místě.

Byl to pouze její názor a ne její opravdové umístění v žebříčku. Chtěla jsem ukázat její nízké sebevědomí. Doufám, že vám to pomohlo si vše ujasnit.

 

*

Cesta do Kruvalu byla s použitím přenášedlkrátká. Dopravili se až k velkému jezeru obklopujícímu hrad kruvalského institutu. Od jezera byly vidět vzdálené potemnělé budovy, nad nimiž se vznášela zlá předtucha. Hladina vody byla téměř černá a obklopená několika holými stromy. V tichu skučel jen ledový vítr. Hermiona se zachvěla, když jí jeden ze statných mužů pomáhal nastoupit do jedné z loděk, na kterých měli přeplout jezero. Když vyplula – spolu s Tobym a Ellou – na první pohled bylo jasné, že loď je poháněna kouzlem. Ella si přesedla vedle ní na příď.

"Nepáči sa mi tu," oznámila so svojou typickou priamočiarosťou.

"Je to prekrásne, ale trochu to naháňa hrôzu," súhlasila Hermiona.

"A neznášam elixíry, som v nich hrozná."

"To nie je pravda – pri poslednom teste si si viedla dobre, keď si sa do toho vložila."

"Vedla jsem si dobře na svoje poměry. Což je hluboko pod úrovní všech tady!" Ella rozhodila rukama a loďka se trochu zakymácela. "Prostě bych tu neměla být, a pokud to nepotvrdil úkol z formulí, tak tenhle to určitě dokáže!"

Hermiona sa otočila tvárou k mladému dievčaťu, ktoré sedelo vedľa nej. "Ella, dúfam, že vieš, že ti budem vždy hovoriť pravdu. Inak by som ti nebola dobrou profesorkou. Občas sa nedokážeš dostatočne sústrediť, a hoci máš schopnosti, ktoré by si mohla predviesť, práve kvôli tomu sa ti nedarí."

"Nepomáhate mi" zahundrala Ella.

"Nechaj ma to dokončiť. Nie všetci súťažiaci sú dobrí vo všetkom. To je práve zmyslom tejto súťaže a preto ste testovaní v tak širokej škále oborov. Viem veľmi málo o lietaní, Ella, ale dokonca aj ja môžem povedať, že si v ňom geniálna. Profesor Lang by si ťa nevybral, keby si nemyslel, že si na tú úlohu tá pravá."

"Nevybral ma, šla som ako náhrada."

Hermiona sa naklonila a stíšila hlas. "V skutočnosti si dostala miesto uvoľnené Camelliinou chorobou preto, že to tvoji spolužiaci tak veľmi chceli. Myslím, že zistíš, že si vyhrala súťaž v popularite o celú míľu – a ani teraz ti to v tejto oblasti nejde práve najhoršie." Hermiona sa usmiala a ukázala rukou na loďku, ktorá plávala po ich boku. Plavili sa v nej traja súťažiaci z Durmstrangu – všetko pekní mladí chlapci, ktorí Elle mávali a usmievali sa ňu. Ellin výraz sa v sekunde zmenil a sebavedomo im zamávala späť. "Poperú sa o teba, hneď ako ťa uvidia na metle," jemne si ju doberala Hermiona a Ella pretočila očami.

"Uff! Ste profesorka! Nemali by ste hovoriť také veci!"

Hermiona se zasmála nad Elliným znechucením a potěšilo ji, že v jejích očích znovu spatřila jiskřičky. "Promiň, slibuji, že od nynějška se budu v diskuzi držet pouze lektvarů a kouzel," poškádlila ji.

Ella sa znovu otočila k Hermione a naklonila sa trošku bližšie. "Rada sa s vami rozprávam."

"Ďakujem. Tiež sa s tebou rada rozprávam."

"Nerozprávate sa so mnou ako s dieťaťom."

"Snažím sa."

"Otec so mnou stále hovorí, ako keby som mala päť." Ella sa obzrela, aby sa uistila, že Draco nie je na loďke v ich blízkosti.

"Nuž, meníš sa na mladú slečnu a otcovia sa s tým niekedy ťažko vyrovnávajú – zvykne si na to, ale pomohlo by, keby si sa aj chovala ako mladá slečna." Hermiona vyberala svoje slová starostlivo, pre prípad, že by ich Ella niekedy zopakovala Dracovi.

"Ďalšia vec, v ktorej som neschopná."

"Ella, musíš sa prestať podceňovať!" Hermiona sa znechutene uškrnula. "Teraz riskujem, že budem znieť ako tvoj otec – si Malfoyová a mala by si byť sebaistá."

"Jo, zníte přesně jako on!" Obě se zasmály a Ella pokračovala: "Jsem ráda, že se mu líbíte." Hermiona sebou cukla a dívka sedící vedle ní jí věnovala nestoudný pohled. "Vám se také líbí, že?"

Hermiona nemotorně vykoktala odpověď. "Tedy myslím oba jsme tady kvůli podpoře tebe a Scorpiuse v soutěži"

"Videla som vás – pri raňajkách a pri oznamovaní výsledkov," povedala Ella, ako keby to všetko vysvetľovalo.

"Vážne neviem, čo tým myslíš, Ella."

"Flirtovali jste spolu."

Hermiona si byla vědoma, že zírá na svou studentku s otevřenými ústy, ale nemohla si pomoci. "To jsi viděla špatně, Ello. Nic takového se nestalo."

"Ne, neviděla. Jsem už skoro puberťačka a dobře rozpoznám signály. V jeho očích jiskří, když se na vás dívá, a vy se hodně červenáte. Otec je naprosto uvolněný a šťastný." Ella se k ní ještě více naklonila. "Rozhodně si nic nenamlouvám."

"Vycházíme spolu kvůli škole a soutěžícím – to je celé. Ocenila bych, kdybys už nikdy neopakovala to, cos řekla před chvílí." Hermiona se snažila neznít příliš ostře, ale nemohla nechat Ellu, aby svou smyšlenku vyžvanila celému okolí!

Ella se uculila stejným způsobem jako Draco, což neuniklo Hermionině pozornosti. "Jistě, už o tom neceknu, ale to neznamená, že to není pravda."

_______________

Až když si vybalila věci a zabydlela se ve svém novém dočasném pokoji na hradě, který byl velmi útulný navzdory vnějšímu vzezření budovy, si Hermiona uvědomila, že Elle nebyla vůbec proti srsti vidina případného vztahu mezi její profesorkou a otcem.

Patrně jí nevadilo, že by se mohl Draco zajímat o někoho jiného. Jestlipak měl vůbec s někým vztah po Astoriině smrti? Hned se v duchu okřikla, naštvaná, že nad tím vůbec přemýšlí. Proč se vůbec stará o to, jestli měl ten had třeba stovku vztahů? Nebyla to její věc. Uklidila svetr do skříně a pak se těžce usadila na postel.

Pravda byla, že se ze záhadných důvodů zajímala o Dracův život, což ji rozrušilo. Věděla, že s Ellou mlátí puberta, takže v jejich chování spatřuje něco, co neexistuje, ale Hermiona si musela přiznat, že se věci mezi ní a Dracem změnily. V poslední době se choval odlišně, svými komentáři ji pouze popichoval a několikrát jí složil poklonu – například že vedle ní rád sedí a že se mu líbí její přistup k jeho dceři.

Hermiona se natáhla na matraci a povzdechla si nad tím, kam se její myšlenky ubírají. Proč vůbec dumá nad slovy dvanáctiletého děvčete? To dítě vůbec nemá ponětí, co se dříve mezi ní a Dracem odehrálo. Že se konečně zvládli povznést nad minulost a začali se k sobě normálně chovat? No a?

Draco byl velmi pohledný muž a navzdory jeho minulosti by mnoho žen rádo vstoupilo do jeho života a zaplnilo Astoriino místo. Obklopovala ho sebevědomá aura, stylově a luxusně se oblékal, jeho někdejší bledá pleť nabyla nyní zdravého odstínu a nosil prostý rozcuchaný sestřih. Ella byla zřejmě zvyklá, že ženy s jejím otcem flirtují, a proto si nyní myslela, že s ním při snídani flirtovala i Hermiona, i když to nebyla pravda.

Tok jejích myšlenek přerušilo zaklepání na dveře a Hermiona vyskočila z postele se zvoláním: "Dále!" Ve dveřích stál Draco a opíral se o rám. Hermiona se snažila ignorovat okolnost, že i při takové činnosti, jako je opírání o dveře, mu to tak sekne. V duchu si vynadala, proč si vůbec všímá jeho vzhledu.

"Všetko v poriadku?" opýtal sa Draco.

"Ehm áno," Hermiona sa otriasla. "Všetko je fajn, prečo?"

"Vyzeráš celá zmätená."

"Zrovna jsem vybalovala."

Draco nakukol do jej upratanej izby. "Vážne?" zatiahol sakrasticky a Hermiona si povzdychla.

"Myslela som tým, že som práve dovybaľovala," odsekla mu. "Prečo by som ti to mala vysvetľovať?"

"Nemusíš to vysvětlovat, je mi jedno, co děláš."

"Fajn!" Hermiona se chystala zavřít dveře, ale Draco se proti nim vzepřel rukou.

"Počkej, chtěl jsem se tě na něco zeptat."

"Do které ze zásuvek jsem si dala svetry?" zeptala se Hermiona sarkasticky a Draco se zasmál jejímu vtipu.

"To nebylo špatné," pronesl. "Vlastně znám někoho, kdo by se s tebou rád seznámil."

Hermiona se zamračila. "Někoho, kdo by se se mnou rád seznámil?"

Harryho hlava vystrelila spoza dverí tak nečakane, až Hermiona nadskočila. "A se mnou!" dodal s úškrnom.

"Kto nás chce spoznať?" opýtala sa Draca, ktorý však iba potriasol hlavou.

"Poď so mnou a zistíš to."

___________________

Hermiona a Harry nasledovali Draca širokými chodbami hradu, až kým prudko nezabočil doľava do veľkej miestnosti, ktorá vyzerala ako trieda, ale bola dočasne premenená na provizórnu kuchyňu a obývačku.

"Ako vieš, kam máme ísť?" spýtal sa Harry.

"Už som tu predtým bol," odpovedal Draco a Harry sa obzrel smerom k svojej kamarátke, ktorá pokrčila plecami. Draco prešiel krížom cez miestnosť k veľkému kreslu s vysokým operadlom stojacemu pri okne. Bol v ňom usadený muž – všetko, čo z neho mohla Hermiona vidieť, boli tmavé vlasy. "Erik, toto sú Harry Potter a Hermiona Grangerová."

Muž rychle vyskočil a vykročil k nim se širokým úsměvem na tváři. Na jeho hezké tváři, mimořádně nádherné tváři. Byl vysoký a štíhlý a měl perfektní tělo. Jeho vlasy byly černé jako uhel, oči měl rovněž tmavé a na tváři rostlo jednodenní strniště. Hermiona neměla daleko k tomu, aby pronesla s otevřenými ústy "páni", ale připomněla si, že už není patnáctka a musí se chovat dospěle, tudíž se tohoto projevu zdržela. Draco znovu promluvil.

"Toto je Erik Hertz – Chantalin a môj spolupachatel," uškrnul sa Draco na priateľa, ktorý mu úsmev vrátil. "Bol ohromený, že ste tu obaja so mnou, a chcel sa s vami zoznámiť." V Dracovom tóne bol počuť malý náznak nesúhlasu, ale iba veľmi malý. Erik podal Harrymu ruku a rázne ňou potriasol.

"Páni! Třesu si rukou s Harry Potterem!" žasl Erik perfektní angličtinou, ale se znatelným evropským přízvukem. Hermiona mu věnovala potměšilý úsměv a usoudila, že z profilu je stejně sexy jako zepředu. V duchu do scény zakomponovala i Chantal a nevěřícně zakroutila hlavou. Jak mohou tito tři lidé, všichni se znalostmi výroby hůlek, se svými zkušenostmi a penězi, vést obchod a být zároveň tak nádherní? Nad jejich fotografií by většina lidí slintala! Blonďatý krásný elegán, tmavý typ s okouzlujícím úsměvem a nádherná žena s kaštanovými vlasy. Už zbývá jen vyvěsit na dveře jejich fotografii a dveře se u nich netrhnou.

Harry Erika srdečne pozdravil. "Rád vás spoznávam, Erik," povedal.

Erik sa otočil k Hermione, ktorá sa na neho trošku usmiala a natiahla jeho smerom ruku. Erikove oči jej krátko spočinuli na tvári, a potom uchopil ponúknutú ruku a jemne ju pobozkal. "Velkommen, slečna Grangerová. Je mi potešením sa s vami zoznámiť."

"Ďakujem," zvládla odpovedať Hermiona.

"Učíte Dracove deti, ja?" uisťoval sa Erik a Hermiona prikývla.

"Áno, učím Ellu transfiguráciu a Scorpius je v mojej fakulte."

Erik sa ironicky usmial. "Áno – o tom som počul!" obzrel sa smerom k Dracovi, ktorý si iba poriadne nahlas povzdychol.

"Učíte tu popri práci v Troch prútikoch?" pýtal sa Harry. Erik pokrútil hlavou.

"Ale kdeže. Pozvali ma sem, aby som pomohol pri rozhodovaní v súťaži a ponúkol súťažiacim lekcie o výrobe prútikov," vysvetlil. "Sám som tu kedysi študoval."

"Erik je z nás ten najskúsenejší vo výrobe prútikov," povedal Draco. "Jeho rodina vyrába prútiky už roky."

"Potřebujeme nadchnout více barn dětí do umění výroby hůlek, jinak nebudeme mít nástupce," vysvětlil Erik. "Vaše děti soutěží?" otázal se Harryho.

"Ano – můj syn, Albus. Zatím se mu daří dobře."

"To je skvělé," nadšeně pokývl hlavou Erik. "Ale nesmí porazit malá kruvalčata," prostopášně se zašklebil, z čehož šla Hermiona málem do kolen. "Máte u sebe hůlku, Harry?"

Harry vypadal trochu překvapeně, ale přikývl. "Ano, mám ji přímo tady."

Erik si malinko olízl rty. "Dovolil byste mi, abych se na ni podíval?" znovu se zdrcujícím způsobem usmál. "Vím, že je to en merkelig forespï¿�¸rsel  podivná žádost  ale takto se zdokonaluji ve výrobě hůlek. Rád pociťuji na vlastní kůži, proč si hůlka vybrala právě toho majitele."

Harry chápavě kývl a podal mu svou hůlku. Erik ji opatrně převzal a podržel si ji vodorovně ve výši očí. Potom po ní přejel prstem, uchopil ji za špičku a nechal rukojeť svisle padnout. Hermiona ho přitom fascinovaně sledovala. Jeho gesta poháněla zbožná úcta. Vzhlédla a zjistila, že Draco nepozoruje svého přítele, ale ji. Nedokázala rozluštit jeho výraz, a tak uhnula očima. Erik Harrymu s úsměvem hůlku vrátil.

"Děkuji vám  fascinující," řekl Erik. Otočil se k Hermioně, která se na něj obezřetně dívala.

"Mohu?" zeptal se a napřáhl ruku pro Hermioninu hůlku.

"Samozřejmě, ale myslím, že Harryho hůlka je pravděpodobně mnohem zajímavější než moje" podotkla.

Erik pokrútil hlavou. "To si nemyslím," odvetil potichu a Hermiona si zahryzla do pery. Erik vzal jej prútik a zdvihol ho proti svetlu, ako to urobil s tým Harryho. Potom ho spustil a prešiel po ňom dlaňou, než sa ho jemne dotkol končekmi prstov. Následne zavolal Hermionu bližšie a vzal jej ruku do svojej.

"Precíťte svoj prútik, Hermiona," povedal. "Naozaj ho cíťte, viem, že ho držíte každý deň, ale teraz ho len nedržte, cíťte ho."

Hermiona ho poslechla, ačkoliv si připadala trochu směšně. Přejela po hůlce prsty a snažila se vnímat něco víc než jen dřevo. Erik se jejích prstů dotkl dlaní, omotal jí je kolem rukojeti a nazvedl jejich paže. Zrovna když se Hermiona chystala odtáhnout s tím, že je blázen, Erik ji pomalu pustil. Hermioně vyklouzla hůlku z prstů a ucítila nečené podivné zabrnění. Ucítila jádro své hůlky, pocit, který nedokázala popsat, něco, co poprvé ucítila toho dne, kdy si ji hůlka vybrala.

Ukročila späť a prekvapene na Erika zízala. Usmieval sa a nadšene prikyvoval.

"Cítila ste to, že?"

"Áno, nie som si istá, čo to bolo, ale niečo som cítila," odpovedala Hermiona. Vzhliadla k Harrymu, ktorý ju pozoroval, ako keby sa zbláznila. "Naozaj, Harry! Niečo som cítila."

Erik sa zasmial. "Myslím, že Harry tomu neverí."

Harry se v rozpacích zazubil. Hermiona riskla pohled Dracovým směrem. Stál stranou a nevměšoval se. Nedokázala si ani představit to množství sarkastických poznámek, které určitě nutně potřeboval pronést. Ale pak ji překvapil jeho výraz. Pozorně ji sledoval, beze stopy posměchu či pochyb.

"Takhle on balí holky," pronesl nečekaně Draco a Erik se na svého přítele zazubil.

"Zastávám názor, že dámy snadněji věří," hájil se Erik.

"Přemýšlím proč asi, když jim to předvádíš zrovna ty," utrousil Draco a Harry se uchechtl.

Erikovou dobrou náturou to ani nehnulo a široce se usmál. "Dámy jsou intuitivnější, nechávají své pocity volně plout."

Draco naklonil hlavu na stranu. "Jo, to bude asi ten důvod," protáhl, sarkasmus na maximu, a Harry se naplno rozesmál.

Erik se otočil k Hermioně a mávl rukou na ty dva. "Utahují si ze mě, nebo se mi to jen zdá?"

Hermiona přikývla a trochu se usmála. "Rozhodně."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 15. Kruval Od: Nesiss - 19.01. 2018
Žeby Draco začínal trošku žiarliť??? Ja sa tak teším. Nie som si istá, či má tento príbeh dosť kapitol na to aby som bola spokojná. :D

Re: 15. Kruval Od: Sebelka - 09.01. 2017
Úchvatné. Moc děkuji.

Re: 15. Kruval Od: gleti - 08.01. 2017
Ella se svou pozorovací schopností je určitě skvělá, ale Erik ...! ACH MŮJ, BOŽE!

Re: 15. Kruval Od: martik - 07.01. 2017
Až mi z toho sex-appealu na konci bylo horko. Děkuji.

Re: 15. Kruval Od: denice - 07.01. 2017
Ella s tím flirtováním Hermionu pěkně zaskočila :-) Ale Hermiona by si měla uvědomit, že děti a blázni mluvívají pravdu :-D Děkuji všem překladatelkám!

Re: 15. Kruval Od: silrien - 07.01. 2017
Tedy, tři dokonalí lidé a ještě umí vyrábět hůlky. A Ella si všimla toho, co si Hermiona nechce připustit. Super. Zamíchá tím nějak Erik? Už se moc těšim na pokračování. Děkuji

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( Online preklady )13.10. 2017Epilog
Hesaluti: ( Online preklady )07.10. 201740. Když se zdi bortí
Hesaluti: ( Online preklady )01.10. 201739. Souvislosti
Hesaluti: ( Online preklady )24.09. 201738. Poslední kapka
Hesaluti: ( Online preklady )17.09. 201737. Minulost
Hesaluti: ( Online preklady )10.09. 201736. Jen my dva
Hesaluti: ( Online preklady )20.08. 201735. Mentoři
Hesaluti: ( Online preklady )06.08. 201734. Prasinky
Hesaluti: ( Online preklady )30.07. 201733. Z hrany na pevnou zem
Hesaluti: ( Online preklady )23.07. 201732. Lekce, otázky a odpovědi
Hesaluti: ( Online preklady )16.07. 201731. Test z přeměňování
Hesaluti: ( Online preklady )09.07. 201730. Ranní setkání
Hesaluti: ( Online preklady )02.07. 201729. Návrat
Hesaluti: ( Online preklady )25.06. 201728. Tajemství
Hesaluti: ( Online preklady )18.06. 201727. Padá sníh
Hesaluti: ( Online preklady )11.06. 201726. Útulno
Hesaluti: ( Online preklady )04.06. 201725. Sníh a jahody
Hesaluti: ( alichay )29.05. 201724. V kuchyni to vře
Hesaluti: ( alichay )21.05. 201723. Bouře
Hesaluti: ( Online preklady )14.05. 201722. Chalupa
Hesaluti: ( Online preklady )16.04. 201721. Vzlétnout výš
Hesaluti: ( Online preklady )09.04. 201720. Šťastněji
Hesaluti: ( Online preklady )26.02. 201719. Smíšené pocity
Hesaluti: ( Online preklady )09.02. 201718. Lekce o hůlkách
Hesaluti: ( Online preklady )21.01. 201717. Zkouška lektvarů
Hesaluti: ( Online preklady )12.01. 201716. Odposlouchávání
Hesaluti: ( Online preklady )07.01. 201715. Kruval
Hesaluti: ( Online preklady )29.11. 201614. Umístění
Hesaluti: ( Online preklady )22.11. 201613. Okouzlení
Hesaluti: ( Online preklady )15.11. 201612. Suchar?
Hesaluti: ( Online preklady )08.11. 201611. Příjezd
Hesaluti: ( Online preklady )01.11. 201610. Tiebreak
Hesaluti: ( Online preklady )14.10. 20169. Na stadionu
Hesaluti: ( Online preklady )04.10. 20168. Lektvary
Hesaluti: ( Online preklady )23.09. 20167. Urovnání
Hesaluti: ( Online preklady )16.09. 20166. Tradície
Hesaluti: ( Online preklady )11.09. 20165. Hůlky
Hesaluti: ( Online preklady )24.08. 20164. Znovu pozvaný
Hesaluti: ( Online preklady )13.08. 20163. Traja Malfoyovci
Hesaluti: ( Online preklady )07.08. 20162. Nočná mora
Hesaluti: ( Online preklady )31.07. 20161. Rokfortský klobúk
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )13.07. 2016Úvod k poviedke