Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

2016 Advent

Dopis od malého Toma

2016 Advent
Vložené: arabeska - 26.12. 2016 Téma: 2016 Advent
arabeska nám napísal:

 

26. december 2016

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Dopis od malého Toma

Originál: La carta del peque�±o Tom

Autor: Letraherida

Překlad: arabeska

Povolení k překladu: Žádost zaslána

humor

Tom Riddle

13+

210 slov

minulost

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Letraherida. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.



*

 

Poznámka admina: S ohledem na formát se původní překlad už nedohledal, proto dodáváme tuto náhradu pro úplnost adventu.

 

Překlad: Lupina

Beta: LadyF

 

 

 

Milý Salazare Zmijozeli (náhodou jsem psal Santu Clausovi),

letos jsem byl hodný. Už je to dlouho, tedy dva dny, co jsem nikoho nezabil, takže si určitě zasloužím spoustu dárků.

Zaprvé, nebudu prosit o štěňátko, protože jsem onehdy četl o velkých hadech, kteří jsou fakt super a mohli by mi pomoci chladnokrevně zúčtovat s tím hňupem, co se s ním dělím o pokoj a co je od nemagických rodičů. Takže zaprvé chci baziliška.

Zadruhé, chci, aby ty nejdůležitější a nejznámější předměty reprezentující bradavické koleje uzamkly uvnitř sebe části mé duše a já tak nemohl nikdy zemřít. To mi umožní být hodným chlapcem dlouhou, předlouhou dobu.

Zatřetí, chci, abys ze mě udělal toho nejmocnějšího temného kouzelníka v kouzelnické historii.

A za čtvrté, vidíš, že jinak o moc věcí nežádám, takže chci, abys mi vymyslel jméno, které se budou ostatní bát vyslovit, aby nedostali do nosu.

A to bude asi tak vše, doufám, že mi vše nadělíš, protože po tobě nechci žádné složitosti.


Podepsán:

Tom Rojvol Raddle

 

PS: Trocha peněz na kosmetickou chirurgii by nevadila, protože čas od času jako by mi mizel nos a nebylo by špatné mít ho jednoho dne zpátky.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: Dopis od malého Toma (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 03.03. 2024
|
Tomík je skromný kluk, nechce nic víc než magickou velepříšeru, magické superartefakty, černomagickou nadvládu nad všemi a ještě hustokrutopřísný jméno. To ostatní si nakrade sám...

Archivované komentáre


Re: Dopis od malého Toma Od: jenka - 22.11. 2020
Škoda, dopis se nezobrazil. Snad někdy příště...

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Dopis od malého Toma Od: OctaviaPrince - 30.09. 2017
Vtipné ;) Chudák Tomik mizí mu nos

Re: Dopis od malého Toma Od: Zuzana - 29.12. 2016
Tak toto bolo bombastické:D Tom je akoby stelesnená nevinnosť a tá skromnosť:DDD Veľmi pekne ďakujem za preklad.

Re: Dopis od malého Toma Od: Jacomo - 28.12. 2016
Po přečtení margaretina komentáře už nemám co dodat :-))) Snad jen - bacha, Tome, na to, co si přeješ, mohlo by se ti to vyplnit :-)) Díky, arabesko, culím se jak měsíček na hnoji.

Re: Dopis od malého Toma Od: margareta - 27.12. 2016
Dopis malému Tomovi. Tak poslouchej, ty blbej spratku. Když ses vyklubal z vejce mojí milované Big Bufo, byls tak slizký, zelený a bradavičnatý, až radost pohledět.Tehdy jsme oba doufali, že z tebe něco bude. Tehdy. A ty máš tu drzost mi teď oznamovat, že už dva dny!!!....jsi lautr nikoho nic???? Jestli se okamžitě nezhoršíš, vydědím tě! Jak jsi jenom mohl?? Tak pravidelně jsem tě přece mlátil! A tvá matka tě nalejvala svým jedem horem dolem tak obětavě, až z toho sama potom pošla jako pouhá rosnička! Styď se! Co to motáš o obřích hadech?? Prostě si chyť zmiji a láduj ji těmi mudlovskými lektvary, co jim říkaj anabolika a po pár letech uvidíš. Srazit hřebínek tomu mudlovi, co je s tebou na cimře, můžeš i bez hada; na to stačí kosa. Nejlíp zubatá a rezatá. Věcí od zakladatelů, ať se smaží v pekle, by bylo pro tebe teď škoda! Protože si nepřeju, abys v tomhletom hniličkovském stádiu setrvával! A už vůbec ne navždy! Zatřetí: mezi nejmocnějším a nejbožštějším je, ty zarostlý paznehte, rozdíl!! Nemůžeš být obojí. Pokud se budeš pilně snažit zhoršovat, toho prvního bys ještě mohl dosáhnout; to druhé už si pro sebe schramstnul Brumbál, aby vyschl!! O jménu nedumej. Prozatím si můžeš říkat třeba Volomord. Když se takhle představíš mudlům, uvidíš, jak budou prchat! Jsou dost vztahovační. Se srdečným přáním Aby tě zkroutilo!! Tvůj zploditel Salazar Zmijozel, vlastním drápem. P.S. Chceš prachy? Tak si je ukraď! Copak ani to ještě neumíš??!! A buď rád, že ti mizne nos! Aspoň tě za něj nikdo nebude moct vodit. A příště piš radši runama. Na hajzlu mi došly zásoby Věštce, tak jsem chtěl použít tvůj dopis, ale máš tak špičaté písmo, že mám teď kloaku jako Brumbál po rande s Lockhartem, aby zestrupovatěli!!! /A protože je všeobecně známo, že se z Volomorda stal Voldemort, je vidět, že si malý Tom vzal všechny rady k srdci!/Muahahahá!!

Re: Dopis od malého Toma Od: doda357 - 26.12. 2016
PS. bolo za sto bodov :D :D Ale aj to ostatné bolo super, ďakujem :-)

Re: Dopis od malého Toma Od: martik - 26.12. 2016
Naprosto boží. Jen bych chtěla vědět, jestli Santa opravdu všechna ta přání splnil, anebo jestli se Tomík vypracoval sám. Každopádně: Božííí. Děkuji.

Re: Dopis od malého Toma Od: JSark - 26.12. 2016
Dobréé, ešte tam chýbala poznámka štýlu "a keď to splníš, pošlem ti protijed na ten jed, ktorý som ti dal do mlieka". :D

Re: Dopis od malého Toma Od: denice - 26.12. 2016
Dopis malého Tomíka mi vehnal slzy do očí. Takový hodný a skromný chlapec! Ošklivý Brumbále a ostatní, styďte se, takhle ho zneuznávat! Díky.

Re: Dopis od malého Toma Od: Lupina - 26.12. 2016
Husté, vážně :D

Re: Dopis od malého Toma Od: silrien - 26.12. 2016
Tudíž se domnívám, že si zasluhuji moře dárků. Ale je to opravdu milý chlapec, když chce jen čtyři nepodstatné věci. A trochu přispět na plastiku, když mu občas mizí nos. A ten Santa mu nic nedal a tak se chudáček musel o vše postarat sám. Nedivme se, že je potom takový zatrpklý. Velmi mě to pobavilo. Děkuji

Re: Dopis od malého Toma Od: grepik03 - 26.12. 2016
Za všechno může chudák Santa. ....jen chtěl udělat radost malymu klukovi :))))))))

Prehľad článkov k tejto téme:

gothikmaus: ( Elza )06.01. 2017Jak se rodí náklonnost
LilyIsAwesomerThanYo: ( martik )01.01. 2017Jizvy
Valentia: ( Violeta )31.12. 2016Prozření
Letraherida: ( arabeska )26.12. 2016Dopis od malého Toma
Caliadne: ( arabeska )25.12. 2016Nature morte
Severitus: ( Jacomo )24.12. 2016Vánoční dárek - 4/4
Severitus: ( Jacomo )23.12. 2016Vánoční dárek - 3/4
Severitus: ( Jacomo )22.12. 2016Vánoční dárek - 2/4
Severitus: ( Jacomo )21.12. 2016Vánoční dárek - 1/4
dragoon811: ( martik )20.12. 2016Dva seznamy
DarkPhoenixAscending: ( holloway )19.12. 2016Problémy se jmelím
Camille-Miko: ( arabeska )18.12. 2016Ach, ach, ACH!
JenniGellerBing: ( arabeska )17.12. 2016Jmelí
CUtopia: ( Gama )16.12. 2016Vzrušení
CUtopia: ( Gama )15.12. 2016Neposlušný nebo hodný
CUtopia: ( Gama )14.12. 2016Zemřít pro čokoládu
CUtopia: ( Gama )13.12. 2016Co všechno chce Voldík na Vánoce
CUtopia: ( Gama )12.12. 2016Vánoční euforie
koorimechick: ( Elza )11.12. 2016Starci
Anna Strife0211: ( arabeska )10.12. 2016Čas Vánoc
ulka_black_potter: ( Soraki )09.12. 2016Bohyně
ThePlainWhite: ( arabeska )08.12. 2016Cukroušku
gothikmaus: ( Elza )07.12. 2016Hotová pohádka
Iroko: ( arabeska )06.12. 2016Zelená je barva Vánoc
birdsofshore: ( holloway a LadyF )05.12. 2016Dvanáct dní Draca
omfg it‘s sophie: ( arabeska )04.12. 2016Voldemortovy Vánoce
ClarionRomance24: ( Sevik99 )03.12. 2016Já vám ukážu neloajálnost!
Ostatní autori: ( Gama )02.12. 2016Perspektiva
silverbirch: ( arabeska )01.12. 2016Pár přání