Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

2016 Advent

Vánoční euforie

2016 Advent
Vložené: Lupina - 12.12. 2016 Téma: 2016 Advent
Gama nám napísal:

 

12. december 2016

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Vánoční euforie

(A Christmassy Drabble Collection)

Originál: Christmas Euphoria 

Autor: CUtopia

Překlad: gama;     Beta: Lupina, marci

Povolení k překladu: Žádost zaslána

humor

Rolanda Hoochová

13+

290 slov

Bradavice

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží CUtopia. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

*

 

Rolanda Hoochová věšela poslední křišťálovou kouli na zelený vánoční strom od Hagrida a na tváři se jí skvěl obrovský úsměv.

Díky spoustě křišťálových ozdob a blýskavých cetek se strom třpytil, až oči přecházely. Oheň praskající v krbu zahaloval spolu s nespočetným množstvím svíček, svítících řetězů místnost do teplého světla.

Och, jak Rolanda milovala Vánoce…

Ustoupila zpět, aby si rozzářenýma očima prohlédla svůj výtvor, když se otevřely dveře a vlna studeného vzduchu vtrhla do místnosti v závěsu s vysokým mužem v černém hábitu, který naprosto strnul, jakmile se jeho tmavé oči setkaly s prvním kýčovitou ozdobou.

„U Salazara...“ zamumlal Severus, s pocitem, že právě vstoupil do jedné ze svých nočních můr. „Musely to být špatné dveře…“

„Severusi, jsi zpátky!“ usmála se Rolanda, přistoupila k němu a vtáhla ho do pevného objetí. „Jak se ti líbí výzdoba? Na naše první společné Vánoce bychom to tu měli mít trochu hezké.“

Severus se snažil zůstat klidný, i když na to potřeboval veškerou svoji vůli.

„Vypadá to… trochu... eeeh… přehnaně. U Salazara... ty si vážně myslíš, že bych to takhle chtěl?! Myslím, podívej se na to, je to…“

Severus ztěžka oddechoval a najednou byl rád, že tam je jen on a Rolanda, že nebudou žádní svědci okamžiku jeho bezradnosti z této situace.

Rolanda se zatvářila smutně, když zamumlala: „Tobě se to nelíbí?“

Severus se zhluboka nadechl, než sebral odvahu, aby jí odpověděl. „Nesnáším to, Rolando. Nejsem zjevně zrovna radostný typ.“

Polkl, když si byl jistý, že spatřil záblesk slz v jejích zlatých očích, ale poté její pohled ztmavl. Byl obezřetný, věděl, jak nebezpečná dokáže Rolanda být, a pro jistotu ustoupil o krok dozadu.

„Za to může válka, Severusi. A já se nevzdám, dokud si neoblékneš ten zatracený zpívající sobí svetr, který jsem ti vybrala!“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Vánoční euforie Od: doda357 - 20.12. 2016
Tak to sa jej nikdy nepodarí :D Po pravde, ja mám rada Vianoce, ale nikdy by som si spievajúci sobí sveter neobliekla :D Ďakujem :-)

Re: Vánoční euforie Od: solace - 18.12. 2016
Nuž, budú pre Severusa krušné sviatky. Neviem, či ten sobí sveter rozdýcha. Aby Rolanda nebola prekvapená, keď vzápätí treskne dverami a zmizne vo fujavici. Ďakujem za preklad, gama.

Re: Vánoční euforie Od: JSark - 12.12. 2016
Myslím, že sa načaká. :) Neobvyklý pár, ale zaujímavý, ďakujem.
Re: Vánoční euforie Od: gama - 12.12. 2016
Velmi neobvyklý. Myslím, že jsem ještě nečetla nic o tomhle páru :-) Zároveň se bojím, že jednomu nebo druhému v této situaci rupnou nervy a .........takové krásné to byly Vánoce :-D Děkuji za komentář.

Re: Vánoční euforie Od: martik - 12.12. 2016
Válka musela být vážně krutá, když spolu skončili Rolanda a Severus. Nejspíš nikdo jiný na světě nezbyl. Ale stejně bych chtěla Severuse vidět v tom svetru, dřív než zaavadí všechny okolo. Takže: fotku, jinak nevěřím :-) Díky gamo.
Re: Vánoční euforie Od: gama - 12.12. 2016
Já se bojím, že vidět takhle Severuse, tak mi zaskočí cukroví a poleju se vínem :-D Děkuji za komentář.

Re: Vánoční euforie Od: denice - 12.12. 2016
Severus a zpívající sobí svetr, to je dokonalá představa :-D Nebude ona Rolanda taky Zmijozel? Řekla bych, že v závěrečném kole smlouvání povolí Severusovi spálit svetr, když přijme ostatní vánoční výzdobu :-) Díky, Gamo a Margareto, za široký úsměv v dnešním přímo dušičkovém ránu.
Re: Vánoční euforie Od: gama - 12.12. 2016
Vidíš, tahle varianta mi vůbec nepřišla na mysl :-) Asi nejsem dostatečný Zmijozel. Moc děkuji za příspěvek.

Re: Vánoční euforie Od: Jacomo - 12.12. 2016
Ehm, Severus ve zpívajícím sobím svetru? Fotku, jinak nevěřím. Ne, to se jí nemůže povést. Dokonce ani na Vánoce. Ledaže... by za to získal nějakou výhodnou protihodnotu... :-) Díky moc, gamo. Fakt pobavilo :-)
Re: Vánoční euforie Od: gama - 12.12. 2016
Nevěřím, že existuje něco, co by Severuse přesvědčilo, aby to na sebe oblékl :-D Děkuji za komentář :-)

Re: Vánoční euforie Od: Gift - 12.12. 2016
Ja bych rekla, ze valka spis teprve zacala. Severus a Rolanda - velmi.. osobity par. :-) Dekuji!
Re: Vánoční euforie Od: gama - 12.12. 2016
Že? Nikdy by mě nenapadlo dát dohromady zrovna tyhle dva :-) Děkuji za příspěvek.

Re: Vánoční euforie Od: marci - 12.12. 2016
:) Držím Rolandě palce! :) Mám ráda Vánoce se vší jejich přeplácanosti (jakkoli sama zdobím uměřeně) a CHCI vidět Severuse v tom svetru! fotku, jinak nevěřím :)
Re: Vánoční euforie Od: gama - 12.12. 2016
Marci, věříš mi, že tentokrát jsem zapomněla já, že jsem tohle překládala? Koukám na kiži a říkám si, hmmm povídka Vánoční euforie, tu si musím přečíst :-D Já miluju šíleně vícebarevné Vánoce, takže výzdoba mi ani tak nevadí, ale přeci jenom ten svetr.... Já když chci toho svého vyděsit, tak se stačí zmínit, že jestli bude zlobit, tak mu pořídím svetr se sobíkama :-D Děkuji za komentář.

Re: Vánoční euforie Od: grepik03 - 12.12. 2016
Gamo díky za skvělý střípek ♡ Chudák Rolanda, jako by ho neznala. ...na druhou stranu, jestli se ji povede narvat Severuse do svetru se zpívajícím sobem, bude moje hrdinka :))) p.s. a chci foto :)
Re: Vánoční euforie Od: gama - 12.12. 2016
Googlovala jsem a googlovala, ale jestli někdo na světě má takový obrázek, tak si ho stoprocentně šušní v šuplíku pro sebe :-D Děkuji za komentář.

Re: Vánoční euforie Od: margareta - 12.12. 2016
Severus mávnul hůlkou. Ozdoby začaly chrastit jako suché hnáty . Vůně jehličí se změnila na mrtvolný pach hřbitovní hlíny. Sobu na svetru zrudly oči, zpod čumáku mu vylezly hadí zuby a syčivým hlasem začal zpívat ,, já tě holka večer odkrágluju, zakopat tě půjdu na Dobříš...." A do staccata Rolandina chrupu se ozvalo Severusovo spokojené: ,, Veselé vánoce, drahá." Muahahahá! P.S. Jestli jsem někoho namíchla, tak se omlouvám. Já jen, že mi ty přehnané vánoční orgie taky lezou na nervy! I bez války. Chudák Rolanda, tohle jí teda nevyšlo. Děkuji za povídečku, je fajn. Taková dvousečná, že?
Re: Vánoční euforie Od: grepik03 - 12.12. 2016
Margareto, nedá mi to a musím reagovat. ...tvůj komentář mi povidku povýšil, samotna byla vtipna, v tvem pojetí je dokonala :)))) (a to miluju vánoce se vším co k tomu patří - ehm kromě sousedovic svetylek, které musí byt vidět i z vesmíru )
Re: Vánoční euforie Od: grepik03 - 12.12. 2016Re: Vánoční euforie Od: gama - 12.12. 2016
To zní děsivě. Ordinuji ti čtyři sklenky vaječného koňaku, za trest :-D Děkuji za originální pokračování a krásné Vánoce ;-) :-D
Re: Vánoční euforie Od: margareta - 13.12. 2016
To zní slibně! Uctivě melduju, že provedu. A nápodobně!!!

Re: Vánoční euforie Od: silrien - 12.12. 2016
Zpívající sobí svetr? Severusi, utíkej :). Děkuji
Re: Vánoční euforie Od: gama - 12.12. 2016
Ano, přesně. Soby miluju, ale aby museli zpívat a ještě k tomu na svetru, to by vydržel opravdu otrlý jedinec :-) Já děkuji za komentář ;-)

Re: Vánoční euforie Od: larkinh - 12.12. 2016
chudák :D díky za překlad
Re: Vánoční euforie Od: gama - 12.12. 2016
Taky si myslím :-D Děkuji za komentář ;-)

Prehľad článkov k tejto téme:

gothikmaus: ( Elza )06.01. 2017Jak se rodí náklonnost
LilyIsAwesomerThanYo: ( martik )01.01. 2017Jizvy
Valentia: ( Violeta )31.12. 2016Prozření
Letraherida: ( arabeska )26.12. 2016Dopis od malého Toma
Caliadne: ( arabeska )25.12. 2016Nature morte
Severitus: ( Jacomo )24.12. 2016Vánoční dárek - 4/4
Severitus: ( Jacomo )23.12. 2016Vánoční dárek - 3/4
Severitus: ( Jacomo )22.12. 2016Vánoční dárek - 2/4
Severitus: ( Jacomo )21.12. 2016Vánoční dárek - 1/4
dragoon811: ( martik )20.12. 2016Dva seznamy
DarkPhoenixAscending: ( holloway )19.12. 2016Problémy se jmelím
Camille-Miko: ( arabeska )18.12. 2016Ach, ach, ACH!
JenniGellerBing: ( arabeska )17.12. 2016Jmelí
CUtopia: ( Gama )16.12. 2016Vzrušení
CUtopia: ( Gama )15.12. 2016Neposlušný nebo hodný
CUtopia: ( Gama )14.12. 2016Zemřít pro čokoládu
CUtopia: ( Gama )13.12. 2016Co všechno chce Voldík na Vánoce
CUtopia: ( Gama )12.12. 2016Vánoční euforie
koorimechick: ( Elza )11.12. 2016Starci
Anna Strife0211: ( arabeska )10.12. 2016Čas Vánoc
ulka_black_potter: ( Soraki )09.12. 2016Bohyně
ThePlainWhite: ( arabeska )08.12. 2016Cukroušku
gothikmaus: ( Elza )07.12. 2016Hotová pohádka
Iroko: ( arabeska )06.12. 2016Zelená je barva Vánoc
birdsofshore: ( holloway a LadyF )05.12. 2016Dvanáct dní Draca
omfg it‘s sophie: ( arabeska )04.12. 2016Voldemortovy Vánoce
ClarionRomance24: ( Sevik99 )03.12. 2016Já vám ukážu neloajálnost!
Ostatní autori: ( Gama )02.12. 2016Perspektiva
silverbirch: ( arabeska )01.12. 2016Pár přání