Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Maska

14. Umístění

Maska
Vložené: arabeska - 29.11. 2016 Téma: Maska
Online preklady nám napísal:

Autor: Hesaluti; Překlad: Anetka, Meiki16121993, arabeska, gama, SydneyRoseBeta: arabeska; Banner: Jimmi

OriginálFacade

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

"Tak co?" zeptal se Draco, když se k nim Ella, Albus a Scorpius přiblížili.

"Zvládla jsem očarovat všechny předměty, ale nebyla jsem první," vysvětlila mu Ella. "Myslíme si, že by Albus mohl být druhý, ale Sarah je tutově první!"

"Sarah vyhrála i přes počáteční panický záchvat? Fantastické!" vyhrkla Hermiona. "Takže teď každý dostanete body za umístění a další dovednosti, které jste prokázali."

"Bylo to fakt těžké!" řekl Albus. Harry, Celia a Neville se k nim přiblížili. Harry se usmál na Hermionu a překvapil ji, když přímo oslovil Draca.

"Ten záchvat kašle byl k popukání, ale zabral! Sarah se uklidnila a potom byla první! Albus by se mohl umístit jako druhý," prohlásil.

"Potom je dobře, že jsem tak vynikající herec," odpověděl mu zdvořile Draco.

"Studenti Kruvalu jsou velmi soustředění a systematičtí, nicméně postrádají smysl pro jemnost," shrnul soutěž Neville a Hermiona se na něj laskavě usmála. "Krásnohůlky jsou zbrklé, takže bradavičtí si vedli opravdu dobře. Když budeme mít tolik studentů na vrcholu hodnocení, bude to skvělý začátek!" Neville radostně popadl Hermionu a silně ji objal, což ji přinutilo se usmívat. Poté, co si uhladila hábit, všimla si, že na ni Draco i Ella zírají, a usmála se o to víc.

Draco souhlasně pokývl hlavou. "Vyhrajeme to, alespoň mám takový pocit."


________________

Hermiona váhala, jestli si má vybrat croissant nebo toust, když v tom jí někdo zašeptal do ucha, až leknutím nadskočila. Rozlila čaj a její tác se nebezpečně zakymácel.

"Pain au chocolat je vynikající."

Nemusela se otáčet, aby zjistila, komu patřil hlas, který ji vylekal. Draco ji obešel a zabral její místo ve frontě. Ignorovala jeho doporučení a schválně si vybrala toust, než se za ním vydala. Na konci švédského stolu se Draco otočil a rozhlédl po místnosti.

"Kam se chceš posadit?" zeptal se jí a Hermiona na něj nevěřícně civěla. Kam se chce posadit?

"Co tím myslíš?" otázala se.

Draco se k ní obrátil a zamračil se. "Je to jednoduchá otázka, Grange… profesorko Grangerová," včas se opravil. "Sedneme si k oknu nebo do rohu?"

"My?" vydechla Hermiona, překvapená Dracovým předpokladem, že budou společně snídat.

"Aha – chápu," kývl Draco na znamení, že porozuměl. "Chystáš si sednout k Longbottomovi, že?"

"Eeech…"

"Fajn. Uvidíme se později." Draco odkráčel směrem k oknu a zanechal zaraženou Hermionu na místě.

"S dovolením, mohl bych projít kolem?" ozval se za ní jeden z kruvalských profesorů a Hermiona mu s omluvou uhnula z cesty. Podívala se na Nevilla, který právě dopíjel poslední kapku svého čaje, a pak se otočila směrem k Dracovi, který si dosedl na židli a teď vyhlédl z okna. Rozhodla se a vzápětí stanula u něj. Vzhlédl k ní.

"Můžu se k tobě připojit?" zeptala se.

"Posluš si."

Hermiona se posadila a rázem si přála, aby nebyla přišla. Zaměstnávala se naléváním čaje a mazáním toustu a celou tu dobu si až příliš dobře uvědomovala, že Draco sedí naproti ní.

"V kolik hodin vyhlásí výsledky?" prolomil Draco ticho. Hermiona k němu zvedla oči. Jak dokáže tak rychle změnit své protivné chování na normální?

"Hned po snídani, a pak se můžeme sbalit a přemístit se do Kruvalu," zabručela. Porozhlédla se po místnosti. "Mám si sednout jinam? Je tu plno volných stolů."

Draco povytáhl obočí. "Ne, proč?"

"Nevypadáš nadšeně, že jsem se k tobě připojila."

"Můžeš sedět, kde chceš."

Hermiona si povzdechla nad jeho mrzutou náladou a svoji podrážděnost si vybila na toustu, do kterého se zlověstně zakousla. Ten prázdný stůl po její levici vypadal opravdu lákavě.

Draco znovu promluvil, ale tentokrát se k ní nahnul a ztišil hlas. "Můžeš sedět, kdekoliv se ti zachce," zopakoval tiše, "ale jsem rád, že sedíš tady."

Hermiona se pozastavila s toustem na půli cesty k ústům a nevěřícně na něj civěla. Na chvíli se setkal s jejím pohledem, pak pokrčil rameny a elegantně upil čaje. Hermiona položila opečený chléb zpět na talíř.

"Slovo protiklad vymysleli přímo pro tebe, že?" zeptala se.

"Ve skutečnosti pro mě vymysleli slovo nádherný," odpověděl Draco svým obvyklým arogantním způsobem. "A co se týče toho protikladu – prostě říkám, co si myslím."

"Nemám ponětí, proč jsem sem přišla…" zamumlala Hermiona spíš pro sebe.

"To také nevím."

"Požádal jsi mě!"

"Ne, o to jsem tě rozhodně nepožádal," popřel Draco.

"Ale ano! U pultu ses mě zeptal, kam si chci sednout."

"Ano, to jsem udělal, ale když mi došlo, že se chystáš unudit k smrti s panem Záživným, nechal jsem tě být."

"Pan Záživný! Jak okouzlující!" zafuněla Hermiona, ačkoliv věděla, že má pravdu. Ve skutečnosti ji nepožádal, aby za ním přišla – to bylo čistě její rozhodnutí.

"Příště mi připomeň, ať ti už neříkám nic hezkého. Vždycky mě to akorát dostane do potíží." Dracovi zaškubal koutek úst a Hermiona se nemohla ubránit pousmání nad jeho sarkasmem. Uhnula očima k talíři, aby skryla pobavení, ale cítila na sobě Dracův upřený pohled. Když znovu vzhlédla, samolibě se culil.

_________________

Hermiona se nervózně posadila ke zbytku bradavické skupinky. Zjistila, že sedí mezi Dracem a Harrym, a ani jednoho zřejmě nijak neudivovalo, že zrovna oni tři sedí šťastně vedle sebe. Divné. Staršímu z rozhodčích trvalo směšně dlouho vytřídit svitky pergamenu. Hermiona se nespokojeně ošívala a stejné pocity prožívali i žáci v prvních řadách. Draco se na ni podíval a Hermiona mu věnovala vyzývavý pohled. Otočil se nazpátek, ale pak s úšklebkem vrátil pohled zpět k ní.

"Nervózní, Grangerová?"

"Profesorko Grangerová," opravila jej Hermiona a pokývla směrem ke studentům.

"Skrývají to lépe než ty," podotkl Draco a Hermiona znovu přimhouřila oči jeho směrem.

"Pšt! Uslyší tě!"

Draco se uculil a přesunul pozornost ke scéně před ním. Profesor Wayburn vstal a místnost utichla. Neville se ze zadní řady, kde seděl s Celií, naklonil k Hermioně a zašeptal jí do ucha:

"Držíš všechny palce?" zašeptal.

"Nemůžete si to cukrování nechat na později?" okomentoval Draco a Hermiona se na něj zašklebila.

"Dobré ráno přeji," pronesl profesor Wayburn, jehož hlas byl překvapivě na někoho tak malého nebývale silný. "Soutěž včera slibně začala a shlédli jsme u některých velice chvályhodné výkony. Nyní oznámíme celkové umístění a přidělíme body podle rychlosti, přesnosti a obratnosti každého kouzla, které bylo předvedeno. Začneme první pěticí."

"Na patnáctém místě – Elladora Malfoyová," zamumlala Ella v prvních řadách a Hermiona jí poklepala na rameno a zavrtěla hlavou. Pohlédla na Draca, který zkroutil rty, když se podíval na svou dceru.

Profesor Wayburn znovu promluvil. "Na pátém místě se současně umístili Bernhard Ryback z Kruvalu a Claudette Jolie z Akademie v Krásnohůlkách. Oba získávají šest bodů." Ozval se hlasitý potlesk a veselí a profesor Wayburn na chvílí zmlkl, než se dav utišil. "Čtvrté místo patří Juilittě Panache z Krásnohůlek a obdrží sedm bodů. Pomyslný bronz vybojoval Scorpius Malfoy z Bradavic, za nějž mu náleží osm bodů…" Bradavická sekce propukla v mohutný jásot a Hermiona se široce usmála na Draca a nevědomky jej poplácala ho po rameni. Scorpius se v první řadě šťastně zubil. "Stříbrným medailistou se stal Albus Potter s deseti body, což je na první kolo soutěže vynikající skóre, Albusi."

Harry vyskočil a hlasitě mu provolával slávu a Hermiona tleskala s rukama nad hlavou. Albus se stydlivě díval do země, ale Hermiona viděla, že jeho obličej září štěstím. Se zájmem sledovala Draca, který ze zadní řady Albuse několikrát poplácal po rameni. Ať už si o Dracovi myslela cokoliv, nemohla mu upřít, že je ke všem dětem férový a milý.

"Dovršení skvělého bradavického startu je celkové vítězství v testu z kouzel Sarah Mulliganové, která pro Bradavice vybojovala jedenáct bodů. Sarah měla těžký začátek, ale dokázala se zkoncentrovat a brilantně čarovat. Velmi dobře, Sarah."

Hermiona nyní také povstala a přidala se k ostatním v hromadném aplausu. Nechala se strhnout euforií z výborného začátku soutěže. Náhle byla ale vtažena do nadšeného objetí. Chvíli předpokládala, že to byl Harry, pak si však uvědomila, že Harry stojí na druhé straně, a s úžasem zjistila, že osoba, která ji ve výbuchu radosti objala, byl Draco. Nemotorně mu objetí opětovala. Jeho blízkost jí nebyla nijak protivná – naopak, docela příjemná.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 14. Umístění Od: Nesiss - 19.01. 2018
Práve som si uvedomila, že Draco je iba človek tak ako všetci ostatní. Možno je to smiešne, ale až teraz mi došlo, že v ňom nie je len to hlúpe povýšenectvo, arogancia a sexy vzhľad :) Má pocity, dokáže sa zamilovať, starať sa o niekoho, smútiť. Asi také precitnutie pre mňa ako pre Hermionu v tejto časti.

Re: 14. Umístění Od: ElkaFanFiction - 04.01. 2017
Moc děkuji za překlad :3 Už se těším na další kapitolu.^^

Re: 14. Umístění Od: Zuzana - 24.12. 2016
Draco je taká príšerná rozkošná potvorka:) bolo pekné ako si ju doberal a zároveň tak trochu žiarlil. Ďakujem za preklad.

Re: 14. Umístění Od: mami - 05.12. 2016
Ja chcem tiež objatie ...

Re: 14. Umístění Od: Sebelka - 02.12. 2016
Geniální. Moc děkuji.

Re: 14. Umístění Od: martik - 30.11. 2016
Draco žarlí na Nevilla, no to jsou mi věci. Děkuji.

Re: 14. Umístění Od: larkinh - 30.11. 2016
Hermiona... Draco se jí snaží získat její přízeň a ona si toho vůbec nevšimne :D A Bradavice jsou prostě nej :) Díky za překlad.

Re: 14. Umístění Od: maria - 29.11. 2016
dakujem

Re: 14. Umístění Od: MichelleF - 29.11. 2016
Tohohle Dravá miluju!! Bradavicti studenti jsoua nejaci. Až moc dobří :D

Re: 14. Umístění Od: Marti - 29.11. 2016
Myslím, že Křivonožka by Dracovi velmi důrazně ukázal, pro koho bylo stvořeno slovo "nádherný"... :-D

Re: 14. Umístění Od: denice - 29.11. 2016
Moc se mi líbí Draco - Hesaluti ho umí kouzelně napsat - jsou s Hermionou skvělá dvojice, zvlášť když on žárlí a ona nechápe:-) Děkuji.

Re: 14. Umístění Od: Jacomo - 29.11. 2016
Díky všem za skvělý překlad báječné kapitoly, která mi vykouzlila úsměv na tváři. Bavím se a užívám si to.

Re: 14. Umístění Od: silrien - 29.11. 2016
Draco rád snídá s Hermionou, super a možná trochu žárlí na Nevilla. Ale určitě by to popřel :). Ovšem jeho sebevědomí se také ukázalo (nádherný). Tahle povídka mě baví (zajímá i rozesmívá). Děkuji všem překladatelkám a betě, je to úžasné. Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( Online preklady )13.10. 2017Epilog
Hesaluti: ( Online preklady )07.10. 201740. Když se zdi bortí
Hesaluti: ( Online preklady )01.10. 201739. Souvislosti
Hesaluti: ( Online preklady )24.09. 201738. Poslední kapka
Hesaluti: ( Online preklady )17.09. 201737. Minulost
Hesaluti: ( Online preklady )10.09. 201736. Jen my dva
Hesaluti: ( Online preklady )20.08. 201735. Mentoři
Hesaluti: ( Online preklady )06.08. 201734. Prasinky
Hesaluti: ( Online preklady )30.07. 201733. Z hrany na pevnou zem
Hesaluti: ( Online preklady )23.07. 201732. Lekce, otázky a odpovědi
Hesaluti: ( Online preklady )16.07. 201731. Test z přeměňování
Hesaluti: ( Online preklady )09.07. 201730. Ranní setkání
Hesaluti: ( Online preklady )02.07. 201729. Návrat
Hesaluti: ( Online preklady )25.06. 201728. Tajemství
Hesaluti: ( Online preklady )18.06. 201727. Padá sníh
Hesaluti: ( Online preklady )11.06. 201726. Útulno
Hesaluti: ( Online preklady )04.06. 201725. Sníh a jahody
Hesaluti: ( alichay )29.05. 201724. V kuchyni to vře
Hesaluti: ( alichay )21.05. 201723. Bouře
Hesaluti: ( Online preklady )14.05. 201722. Chalupa
Hesaluti: ( Online preklady )16.04. 201721. Vzlétnout výš
Hesaluti: ( Online preklady )09.04. 201720. Šťastněji
Hesaluti: ( Online preklady )26.02. 201719. Smíšené pocity
Hesaluti: ( Online preklady )09.02. 201718. Lekce o hůlkách
Hesaluti: ( Online preklady )21.01. 201717. Zkouška lektvarů
Hesaluti: ( Online preklady )12.01. 201716. Odposlouchávání
Hesaluti: ( Online preklady )07.01. 201715. Kruval
Hesaluti: ( Online preklady )29.11. 201614. Umístění
Hesaluti: ( Online preklady )22.11. 201613. Okouzlení
Hesaluti: ( Online preklady )15.11. 201612. Suchar?
Hesaluti: ( Online preklady )08.11. 201611. Příjezd
Hesaluti: ( Online preklady )01.11. 201610. Tiebreak
Hesaluti: ( Online preklady )14.10. 20169. Na stadionu
Hesaluti: ( Online preklady )04.10. 20168. Lektvary
Hesaluti: ( Online preklady )23.09. 20167. Urovnání
Hesaluti: ( Online preklady )16.09. 20166. Tradície
Hesaluti: ( Online preklady )11.09. 20165. Hůlky
Hesaluti: ( Online preklady )24.08. 20164. Znovu pozvaný
Hesaluti: ( Online preklady )13.08. 20163. Traja Malfoyovci
Hesaluti: ( Online preklady )07.08. 20162. Nočná mora
Hesaluti: ( Online preklady )31.07. 20161. Rokfortský klobúk
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )13.07. 2016Úvod k poviedke