Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nejhorší Halloween Lily Potterové

Úvod

Nejhorší Halloween Lily Potterové
Vložené: Jacomo - 15.10. 2016 Téma: Nejhorší Halloween Lily Potterové
Jacomo nám napísal:

Nejhorší Halloween Lily Potterové

anglický originál „Lily Potter and the Worst Holiday“ najdete ZDE

 

autor: bobsaqqara
překlad: Jacomo
banner: Jimmi
(bez betareadu)

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Shrnutí: Šestnáct let poté, co byl její prvorozený syn zavražděn, se musí Lily Potterová vypořádat s příchodem šesti neznámých lidí. (AU, navazuje na Fénixův řád)

4 kapitoly - přes 28 tisíc slov

Pairing: Lily / James, Harry / Hermiona

Prohlášení: Tento příběh je vystavěný na charakterech a situacích vytvořených a vlastněných J. K. Rowlingovou, několika nakladatelstvími včetně Bloomsbury Books, Scholastic Books a Raincoast Books a společností Warner Bros. Citované české verze jmen a názvů náleží pánům Medkům a nakladatelství Albatros. Autorská práva k této povídce náleží bobsaqqara (bohužel neexistuje způsob, jak autora/autorku kontaktovat).
Příběh nepřináší žádné peníze a nijak se nedotýká autorských práv či porušení ochranné známky.


Varování: Hrubá mluva a vážná témata

Omluva překladatelky: Povídka není tak poetická jako Etapy naděje ani tak geniálně promyšlená jako Chlapec, který mockrát zemřel, ačkoliv má s oběma příběhy něco málo společného. Neobsahuje milostnou zápletku, žádné sexuální scény (hurá!) a vůbec se v ní neobjeví slash. Moc se u ní nenasmějete. Někteří naši oblíbenci z temné strany v ní zemřou. A Harry tu fakt chodí s Hermionou… Si skoro říkám, jestli to vůbec bude někdo číst…

Přesto jsem se rozhodla povídku přeložit. Snad proto, že z ní cítím návrat k původním kořenům příběhu, který nás před mnoha lety tak hluboce oslovil. Příběhu nešťastného týraného chlapce bez rodiny, jenž nečekal nic a dostal svět plný kouzel. Příběhu o síle kamarádství a mateřské lásky. Příběhu o snech, které dřímají v každém z nás.


Pro tentokrát jsem se rozhodla vynechat spolupráci s mými betami a dávat sem překlad jen v mnou vytvořené verzi. Betami tohoto příběhu můžete být vy. Jakékoliv lepší formulace vítám a za upozornění na chyby vám budu velice vděčná.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Úvod Od: sisi - 05.08. 2017
Jdu se těšit na nový příběh. Neotřelá témata jsou pro mě to pravé ořechové.

Re: Úvod Od: Eihvaz - 02.08. 2017
Jdu na to, mám angínu, potřebuju medicínu :-)

Re: Úvod Od: Jimmi - 18.10. 2016
Rok 2017 vyzerá zaujímavo. Už sa teším. Ďakujem

Re: Úvod Od: zuzule - 17.10. 2016
Stejne se tesim, bude to aspon neco noveho ;)

Re: Úvod Od: Lupina - 15.10. 2016
Těším se, těším! A moc!

Re: Úvod Od: Marti - 15.10. 2016
Těším se, vždycky si ráda odskočím od "tradičních" snamionek a dramionek k něčemu jinému. Jsem zvědavá, jaká povídka bude, už úvod vypadá hodně originálně!

Re: Úvod Od: martik - 15.10. 2016
Já číst budu, chybí mi ranní sobotní povídka. A zase to bude úplně něco jiného. Díky Jacomo.

Re: Úvod Od: JSark - 15.10. 2016
Znie to zaujímavo, tak dúfam, že ma čas pustí. Prinajhoršom to prečítam po dokončení. Držím palce.

Re: Úvod Od: Gift - 15.10. 2016
Jej, doopravdy to vypada jako druh povidek, ktere na teto strance moc nenajdeme. Tim lip! :-) Uz se nemohu dockat, tvuj vyber zatim nikdy nezklamal.

Re: Úvod Od: tvefisto - 15.10. 2016
Ráda si přečtu něco nového tak originálního a neokoukaného. Jen doufám, že to nebude 'až tak' smutné...Těším se na 1. kapitolu. :)

Re: Úvod Od: Petule - 15.10. 2016
Tak na tohle se rozhodně těším! Už teď se nemohu dočkat ;-)

Re: Úvod Od: siriana - 15.10. 2016
Úvod mne vemi zaujal...ikdyž mam radši lovestory s hppyendem na což tohle podle popisu nevypadá asi to neunikne mojí pozornosti ;)

Re: Úvod Od: denice - 15.10. 2016
Tak já tedy rozhodně číst budu! Těším se na příběh, jaký tu ještě nebyl. Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

bobsaqqara: ( Jacomo )26.05. 2017Kapitola 4/2 - Epilog
bobsaqqara: ( Jacomo )20.05. 2017Kapitola 4/1
bobsaqqara: ( Jacomo )13.05. 2017Kapitola 3/2
bobsaqqara: ( Jacomo )06.05. 2017Kapitola 3/1
bobsaqqara: ( Jacomo )29.04. 2017Kapitola 2/2
bobsaqqara: ( Jacomo )22.04. 2017Kapitola 2/1
bobsaqqara: ( Jacomo )15.04. 2017Kapitola 1/2
bobsaqqara: ( Jacomo )08.04. 2017Kapitola 1/1
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )15.10. 2016Úvod