Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Simply Irrefutable

11. kapitola (na FF 12)

Simply Irrefutable
Vložené: Jimmi - 28.09. 2016 Téma: Simply Irrefutable
Online preklady nám napísal:

Autor: bookworm1993             Překlad: Online Preklady           Hrubá kontrola: Jimmi                Banner: bookworm1993

Originál: https://www.fanfiction.net/s/8630085/12/Simply-Irrefutable

Rating: PG-13

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

11. kapitola (na FF 12)

"Mami, ako sa držíš?"

"Som v poriadku, drahý." Odpovedala Narcissa Blacková, zatiaľ čo ju jej syn nasledoval do kuchyne po ďalšie občerstvenie, kým sa ostatní hrali v záhrade, do ktorej vkladala svoje srdce i svoju dušu.

Aj keď sa zdalo, že je šťastná, Draco si nemohol pomôcť, pretože cítil, že jeho matka je osamelá. "Mami", zamrmlal, "prečo sa neprisťahuješ k nám? K Hermione, deťom a mne?"

"Draco, milujem ťa. A ďakujem za ponuku, ale musím odmietnuť. Viem, aké to je, keď svokra ostane s tvojou rodinou dlhší čas."

"Nuž mami, myslím, že sa všetci zhodneme na tom, že ty a Hermiona vychádzate spolu oveľa lepšie ako ty a stará mama Malfoyová," odvetil Draco. Takmer príliš dobre - dodal popod fúzy.

"Čo si hovoril, drahý Draco?" opýtala sa Narcissa, keďže čiastočne začula mrmlanie svojho syna a nemohla odolať, aby si ho nedoberala. Bola predsa jeho matkou a aj keď jej syn už vyrástol, stále mala právo si ho doberať.

"Nič." Povzdychol Draco.

Narcissa sa usmiala. "Jedného dňa, Draco..."

Draco vzhliadol.

"...bude toto miesto tvoje."

"Colby si ho môže nechať, tiež má malfoyovskú krv. Viem, že si tu urobila veľa mami, keď si zbúrala celé krídlo a vybudovala záhradu, vytvorila si prekrásny život... tam, kde sa toho toľko premárnilo."

"Draco, toto je tvoj domov, toto je tvoje dedičstvo, toto je odkaz tvojho mena. Nevybudovala som túto záhradu pre seba. Vybudovala som ju pre teba a pre tvoju rodinu. Môj čas na tomto mieste je už dávno preč, ale potrebovala som spraviť niečo, čím by som napravila všetky tie chvíle, keď som ostala ticho, keď som mala nahlas prehovoriť o Luciusovi. Tá záhrada, v ktorej sa práve hrá tvoja rodina a tvoji priatelia, je mojim darom pre teba. Pretože ty môžeš a niekedy aj musíš vytvoriť niečo krásne z niečoho škaredého. Ignorovanie škaredosť nezakryje, ale dovolí jej prerásť do niečoho príšerného, pretože bude schovaná za závojom zabudnutia. Nikdy nesmieš ignorovať minulosť, bez ohľadu na to, aká ohavná je, inak ľudia zabudnú, ako zlo povstalo."

"Mami." Draco si nemohol pomôcť a pozrel na svoju matku s väčším záujmom, pretože jej slová vyzneli natoľko úprimne, že ho to donútilo spytovať sa, aké nepekné veci počas svojho života videla, hlavne preto, že hoci bol jeho otec v mnohých ohľadoch hlavou rodiny, Draco vedel, že aj jeho matka urobila veľmi veľa pre to, aby ho ochránila. Ale za akú cenu?

"Draco, ty a tvoja rodina ste nová generácia čarodejníckej elity a tento dom, aj keď má strašnú históriu, má vo svojom mene silu. A to je sila, ktorú musíte vy všetci využiť, aby ste dosiahli zmeny a ukázali, že svet je teraz iný.

"Mami, to nemôžem urobiť. Hermiona a deti..."

"To je v poriadku, Draco," povzdychla si Narcissa. "Len nezabudni, čo som ti povedala."

Odhrnula mu z očí zatúlaný prameň vlasov, ktorý visel takmer cez jeho pravé oko, keďže hľadel dolu, neschopný pozrieť sa na ňu. "To je všetko, čo od teba môžem žiadať."

-!-

Hermiona sa musela smiať, keď sa k nej jej najlepší priateľ pripojil na lavičke, aby spolu sledovali ostatných hrať Knézl, knézl, nargla.

Hoci deti našťastie chápali, že Ginny nie je v stave, aby mohla rýchlo utekať, takže bežali extra pomaly, aby ich mohla chytiť a znovu si čo najrýchlejšie sadnúť.

"Takže, vieš, čo mi dnes povedal môj syn?" spýtal sa Harry s úsmevom.

"Ktorý?" opýtala sa Hermiona s úsmevom.

"James."

"Ach jaj," zasmiala sa Hermiona, keďže si to mohla iba predstavovať.

"Veru, ach jaj," pokrútil Harry hlavou.

Hermiona mlčky čakala, čo jej Harry povie.

"Podľa všetkého, môj syn je ochotný vzdať sa svojho priezviska, keď sa s Lyrou vezmú, lebo..."

Hermiona si hrýzla pery, aby nevybuchla do smiechu.

"...Lyra Mafloyová sa znie oveľa krajšie a hodí sa k niekomu tak peknému oveľa lepšie ako Lyra Potterová, a James Malfoy je tiež v pohode." Harry vystrúhal výraz totálnej porážky.

Podívali se na sebe a oba vybuchli smíchy.

Až jako rodiče pochopili, co skutečně obnáší dětská upřímnost.

"Čemu se smějete?" zajímal se Draco, který právě donesl sendviče, samozřejmě bez kůrek, jež s matkou připravili ke svačině.

"James chce být Malfoy," prohodila Hermiona a při posledním slově se znovu rozesmála.

"To je ale naprosto pochopitelné, vždyť jsme ti nejlepší a nejkrásnější," začal se Draco naparovat. Hermiona se okamžitě přestala smát a s významným pohledem si povzdychla. Některé věci se nikdy nezmění, například ego jejího manžela.

"Ach jaj," zopakoval Harry predošlé slová svojej najlepšej priateľky.

-!-

Po pár hodinách se všichni rozešli do svých domovů, aby uložili děti podle zaběhnutých rituálů.

Hermiona se postarala o děvčata a Draco s Colbym o chlapce, který si tak mohl vybrat pohádku sám, bez sestřiných námitek.

"Mami?" promluvila Lyra, když zavřela dveře do pokoje Willow, kterou pomáhala uložit.

"Áno, zlatíčko?" spýtala sa Hermiona.

"Co to bylo za kouzlo, co Nana seslala, a pak všechny okvětní lístky opadaly a vířily kolem nás?" zeptala se a vydala se ke svému pokoji.

"Líbilo se ti to kouzlo?" usmála se Hermiona a její dcera přikývla.

"Tak dobře," řekla Hermiona, když došly do Lyřina pokoje. "Nejdřív si lehneš do postele, a potom ti ho ukážu. Souhlasíš?"

Lyra znovu kývla, než si rychle rozestlala a zalezla pod peřinu.

"To kouzlo zní Cadenflores," prozradila jí Hermiona a vytáhla hůlku. "Aby květiny opadaly a lístky se nepoškodily, takhle mávneš hůlkou. Ale opatrně, jsou to okvětní lístky a i ten nejjemnější pohyb jim může uškodit, pokud do něj vložíš příliš síly."

Hermiona pomalu mávla hůlkou, nejdřív do strany a potom dolů k zemi.

"Naneštěstí tady zrovna žádná květina není, abych ti to mohla ukázat, ale hned jak budeme u mě v pracovně, vyzkoušíme to tam. Ano?"  

Lyra prikývla.

"Dobre, dobrú mami."

"Dobrú zlatíčko, ľúbim ťa."

"Tiež ťa ľúbim,"

-!-

Když se Hermiona konečně dostala do postele, zjistila, že její manžel padl do polštářů dávno před ní.

"Draco?" zeptala se Hermiona.

"Lehni si ke mně," zamumlal Draco, aniž by jen pozvedl hlavu.

"Unavený?"

"Po víkendu s osmi dětmi." Draco se teatrálně převalil. "Jsem zralý na hibernaci."

Hermiona se zasmála. "Colby už je taky v posteli?"

"Jo..." Draco se jí přitulil k břichu.

"Lucius řekl Colbymu, že nepůjde do Bradavic?" vytušila Hermiona.

"Ten parchant mu řekl, že nepůjde, protože chce, aby vyrostl jako muž," vyprskl Draco naštvaně. "Vsadím krk, že mi to dělá naschvál."

Hermiona ho políbila na čelo a objala ho. "No s tím posledním souhlasím. Vy dva rozhodně nemáte zdravý vztah. Nicméně ten pocit chápu a štve mě to, protože Kruval je strašně daleko."

"Ne, nejde jenom o to. Colby potřebuje rodinu. Kdyby šel do Bradavic, měl by tam Teddyho. A ti dva jsou prakticky nerozluční."

A pak za pár let by k němu přibyli i neteře a synovci. Pamatuju si, jaké to je, když se cítíš sama, zatímco se všichni kolem tebe obklopují přáteli nebo rodinou. Dlouho jsem se učil, co obnáší všechny aspekty lásky. Nemohl jsem na všechny přijít, ani jsem nevěděl jak. Blaise tady byl vždycky pro mě, ale začali jsme se rozcházet, když jsem si uvědomil, že mít -"

"Poskoky," pomohla mu Hermiona, když nemohl přijít na správné slovo, kterým by se dali popsat Crabbe s Goylem.

"To je trochu přehnané... Nebylo to s nimi tak špatné."

"Draco, Harry mi odpřísáhl, že se ti dva proměnili v šeredné ženské, a já jsem si stoprocentně jistá, že to nebyl jejich chytrý nápad."

"No jo, fajn, tak poskoci. Když jsem si uvědomil, že mít poskoky je jednodušší."

"No, z pohledu matky... vzhledem k tomu, jak si lidé šuškají..." začala Hermiona a probírala se Dracovými vlasy, "si dokážu představit, že Colbyho matka nechce, aby se musel vyrovnávat s předsudky ostatních."

"Já vím, nic jí nevyčítám. Jenom si nemyslím, že berou v úvahu, co Colby potřebuje a co dokáže snést."

-!-

Byl to poslední den v týdnu, než se životy všech vrátily do normálu.

Bola nedeľa a rodina dlžila už zopár mesiacov návštevu Gustavovi a Gemine.

Keďže Colby zanedlho odchádzal do Durmstrangu, Draco s Hermionou sa zhodli, že by potreboval ostrihať, rovnako ako aj ich deti, a zároveň môžu navštíviť rodinných priateľov.

Keď im po zaklopaní Gemina otvorila dvere, Hermiona sa nezdržala a prekvapene vykríkla: "Bože môj, Gemina, ty si..."

"Těhotná! Já vím!" Gemina plakala, a zatímco objímala Hermionu, pokynula ostatním, aby vešli.

"Co to bude, polobr? Nepodvedlas ubohého Gustyho, nebo-"

Draco nedostal příležitost větu dokončit, protože po něm Gemma hodila velký kartáč na vlasy. Téměř zasáhla jeho krk, ale kartáč jej nakonec trefil mezi lopatky.

"Sklapni, tučko. Chceš, aby som každému ukázala fotografie, na ktorých ti po tučnučkých lícach stekajú obrovské slzy, keď ti spadli tvoje poobedňajšie koláčiky? Lícach takých červených, akoby si práve tlačil do plienok?"

"Ježiši, Gemma, kto potrebuje fotky, keď máme k dispozícii tvoje veľké ústa pravej muklovskej rockovej hviezdy... au, Hermiona!"

"Draco, si otec, tak sa snaž správať aspoň na úrovni svojho najmladšieho dieťaťa, než na teba zošlem bublinové kúzlo," pohrozila mu Hermiona, zatiaľ čo si Gemma chystala ďalšiu z manželových kief na vlasy, starú, obľúbenú kefu aj napriek zopár chýbajúcim zakončeniam hrotov, takže tie konce boli dosť... ostré.

"Draco, opravdu poslouchej svou překrásnou ženu, protože ona tě udrží naživu během těhotenství mé nádherné ženy."

Konečne sa objavil Gustav a odpútal tak pozornosť detí od divadla, ktoré im predvádzali Draco s Geminou.

Hermiona sa zoširoka usmiala, keď jej Gustav ako vždy pobozkal ruku, a po nej aj dievčatám.

"Akí nádherní anjelici," pohladil obe po líčkach.

Harry Malfoy však nebol ani zďaleka taký nadšený vyhliadkou na strihanie ako jeho sestry, aj keď ho mal strihať sám Gustav.

"Chceš to mať za sebou ako prvý?" pozoroval ho Gustav a na ružovkastých perách mu pohrával úsmev.

"Asi áno," odvetil Harry porazene.

"Aký melodramatický," zasmiala sa Gemma, keď Harry so zvesenou hlavou a prešľapujúc z nohy na nohu nasledoval jej manžela do malého kaderníckeho salónu, ktorý si zariadili vo svojom dome.

"Pôjdem s ním," oznámila Willow a odskackala za Gustavom, aby sa mohla usadiť do jedného z kresiel a z jeho najvyššej polohy všetko starostlivo sledovať.

-!-

Později toho dne, poté co se Colbymu dostalo vcelku slušivého sestřihu, nastal k nelibosti dětí čas odejít.

Hermiona Colbymu předala album, do kterého střádala fotky ze všech událostí, které spolu zažili.

Několik pohyblivých fotografií snímalo Colbyho a děti, ale Hermioně se také podařilo pořídit pár obrázků s bratrem. Zvlášť pěkná byla ta před Gustavovým salónem, kde si vzájemně zkoumali účesy a blonďaté vlasy jim zářily jako majáky.

"Ďakujem ti, Hermiona."

"Kedy sa vrátiš?" opýtala sa Willow hľadiac na neho a snažila sa neplakať, aj keď jej veľké hnedé oči zvlhli pri myšlienke, že znovu odchádza.

"Hej Willow, všetko bude v poriadku." Colby si kľakol, aby boli rovnako vysokí. "Vrátim sa skôr, ako sa nazdáš a vždy mi môžeš poslať sovu. Možno budem v škole, ale vždy si pre teba nájdem čas."

"Dobre," odvetila Willow tíško, zatiaľ čo jej Colby postrapatil vlasy.

Harry Malfoy si sťažka vzdychol, keďže zase raz ostal sám s dvoma sestrami.

Kdysi požádal maminku, aby mu k Vánocům darovala bratra, a místo živé osoby dostal od Lyry jednu z jejích panenek. Tenkrát skákal nadšením. Lyra ho objala, jako by ho ani nechtěla pustit, a Draco ji od něj musel odtrhnout, aby Colby nezmeškal správný okamžik, kdy se aktivuje přenášedlo a odnese ho zpět domů.

"Dávaj si na seba pozor!" zakričala za ním Lyra.

"Ty tiež!" Vykríkol Colby a zmizol pomocou prenášadla.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 11. kapitola (na FF 12) Od: CarMikelson - 04.12. 2018
Super

Re: 11. kapitola (na FF 12) Od: upirikaty - 27.10. 2018
Děkuji. Myslím že na FF jsou už další kapitoly. :)

Re: 11. kapitola (na FF 12) Od: maria - 30.09. 2016
dakujem

Re: 11. kapitola (na FF 12) Od: denice - 28.09. 2016
Moc se mi tu líbila Narcisa - je to velmi moudrá dáma a vzorná tchyně. Díky.

Re: 11. kapitola (na FF 12) Od: margareta - 28.09. 2016
Mám dojem, že Lucius stojí jako otec za starou bačkoru. Nejdříve zkazil dětství a kus života Dracovi, teď se něco podobného chystá provést Colbymu. Už by mu měl konečně někdo vysvětlit, že malfoyovské manýry nejsou zdravé ani manželkám, ani potomkům. Naštěstí Colby má, kdo by se ho zastal a kdo ho má rád, třebaže se to Luciusovi nejspíš nelíbí. Myslím, že z té společnosti nemá rád nikoho, ani svá vnoučata; protože podle jeho rodových kritérií jsou všichni nečistokrevní a tedy podřadní. Možná má i vztek, že svojí přítomností znesvěcují slavný Malfoy Manor! Aby se proti němu nakonec neobrátil i Colby! Protože pak by za synem by šla i jeho matka a on by zůstal sám. Skoro bych mu to přála! Děkuji za kapitolu a těším se na další!

Prehľad článkov k tejto téme:

bookworm1993: ( Jimmi )21.04. 2019Kapitola 18 (na FF 19.)
bookworm1993: ( Jimmi )07.04. 201917. kapitola (na FF 18.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201916. kapitola (na FF 17.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201915. kapitola (na FF 16.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201914. kapitola (na FF 15.)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201913. kapitola (na FF 14)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201912. kapitola (na FF 13)
bookworm1993: ( Online preklady )28.09. 201611. kapitola (na FF 12)
bookworm1993: ( Online preklady )21.09. 201610.kapitola (na FF 11)
bookworm1993: ( Online preklady )17.09. 20169. kapitola (na FF 10)
bookworm1993: ( Online preklady )14.08. 20168.kapitola (na FF 9)
bookworm1993: ( cuc )18.11. 20157. kapitola
bookworm1993: ( cuc )28.07. 20156. kapitola
bookworm1993: ( cuc )29.05. 20155. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )02.08. 20144. kapitola
bookworm1993: ( morgana )25.07. 20143.kapitola
bookworm1993: ( Morgana )18.07. 20142. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )12.07. 20141. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Morgana )12.07. 2014Úvod k poviedke