Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Najnepravdepodobnejšia korešpondencia

1. kapitola

Najnepravdepodobnejšia korešpondencia
Vložené: solace - 19.09. 2016 Téma: Najnepravdepodobnejšia korešpondencia
solace nám napísal:

Najnepravdepodobnejšia korešpondencia

Autor: little beloved

Preklad a banner: solace

Originál: A Most Unlikely Correspondence

(nedostupný, autorka ho stiahla)

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Prvá kapitola


Severus Snape sa zamračene otočil k zdroju hluku – tichému klopaniu, ktoré mu hrubo pretrhlo niť myšlienok. Napriek takmer úplnej tme panujúcej vonku rozoznal za tesne uzamknutým a zamrežovaným oknom svojej pracovne siluetu malej plamienky. Nahnevane na ňu zazrel. Vták zaklopal zobákom na sklo ešte hlasnejšie, pevne rozhodnutý doručiť adresátovi zvitok pergamenu priviazaný k nôžke. Majster elixírov vstal z koženého kresla s podráždeným zahundraním a preťal miestnosť tromi dlhými krokmi. Zatiaľ čo snímal z okna rozličné obranné kúzla, zvedavo si obzeral netrpezlivú sovu sediacu na parapete.

Nepoznal ju, rozhodne nepatrila Minerve, ani Lupinovi. A nebola to ani bežná hnedá sova, akú používalo ministerstvo. Keď otváral oblok, znovu zašomral. Určite ďalší nenávistný list.

Severus Snape žil osamelo už takmer štyri roky odo dňa, kedy ho zbavili obvinenia z vraždy Albusa Dumbledora. Po troch týždňoch, počas ktorých dostával pravidelný prísun otravných listov od Minervy, prosiacej ho vrátiť sa na Rokfort, srdcervúcich lístočkov od Lupina, márne sa snažiaceho ponúknuť mu priateľskú ruku, únavných žiadostí z ministerstva o poskytnutie informácií o bývalých smrťožrútoch a slušnú haldu nenávistných listov, začal väčšinu sov jednoducho ignorovať, alebo, ak boli príliš vytrvalé, pálil všetku poštu bez toho, aby jej obsah čo i len letmo preletel. Tieto opatrenia boli korunované úspechom a jeho dobrovoľný pobyt v ústraní teraz narúšali iba jedna či dve sovy za mesiac.

Sovička naňho húkla so zjavnou nevôľou, keď jej odviazal pergamen z nôžky, a dovtípila sa, že od takého mrzutca nedostane žiadnu odmenu. Rýchlo odletela do súmraku, pátrajúc bystrým zrakom po hlodavcoch na zemi.

Snape ladným mávnutím prútika obnovil obranné kúzla a pomaly podišiel ku kozubu, v ktorom praskal impozantný oheň pripravený stráviť nepríjemnú korešpondenciu akéhokoľvek druhu.

Prvé, čo si cestou k ohňu všimol, bola vysoká kvalita pergamenu – luxusný a na dotyk zamatovo hebký. Ľudia len zriedka plytvali takým drahým materiálom na písanie nenávistných listov. Ďalšou vecou bola sotva postrehnuteľná vôňa dámskeho parfumu – jazmín a pačuli; pisateľkou bola bezpochyby žena. Ruka mu znehybnela nad roštom. Užasnuto hľadel na známy rukopis, ktorým bolo napísané jeho meno. Otočil zvitok a šokovane sa zadíval na emblém pečate na červenom vosku. Rovnakej, aká stála na stole dva metre od neho – kotlík a skrížené prútiky – pečať kvalifikovaného majstra elixírov. Neochotne sa poddal zvedavosti, vopred sa preklínajúc za slabosť a hlúposť. Vzdialil sa od horúcich plameňov a otvoril list. Tak sa začala tá najnepravdepodobnejšia korešpondencia.


* * * * *

 

Vážený pán profesor Snape,

ak sa mojej sove podarí vypátrať Vás, dúfam, že Vás zastihne v dobrom rozpoložení. Od skončenia súdneho procesu nejestvuje žiaden záznam o mieste Vášho pobytu, a tak som dospela k záveru, že zrejme nechcete, aby o ňom niekto vedel a vyrušoval Vás. V tom prípade dúfam, že prijmete moje ospravedlnenie a uistenie, že by som Vás zámerne nerušila, keby som to nepovažovala za nevyhnutné.

Predpokladám, že nepatríte k ľuďom, ktorí by ocenili prehnané prejavy prívetivosti, preto prejdem rovno k veci. Pred dvoma mesiacmi bolo neďaleko školskej brány v Zakázanom lese nájdené telo Rubeusa Hagrida v bezvedomí. Dotkol sa jedovatej rastliny Acus Venenatus. Hneď po prevezení do Nemocnice svätého Munga mu bol podaný protijed. Do štyridsiatich ôsmich hodín malo dôjsť k úplnému zotaveniu, no hoci sa Hagrid prebral, jeho pokožka má neustále rovnaký modrastý odtieň ako rastlina, s ktorou prišiel do kontaktu. Navyše je od tej nehody úplne bez energie a nemôže vstať z postele. Ak mám byť úprimná, nemocničný personál mu nie je vôbec schopný pomôcť a rozsiahly výskum z mojej strany priniesol len veľmi málo informácií. Takáto špecifická reakcia na daný jed nebola dosiaľ zdokumentovaná, preto sa domnievam, že nejako súvisí s jeho biologickým stavom poloobra. Nebola som schopná nájsť žiadnu informáciu o tom, ako táto rastlina pôsobí na obrov, a nie som si istá, ako postupovať ďalej.

Titul majstra elixírov som získala iba nedávno, takže pochybujem, že by Vám moje poznámky mohli pomôcť. Napriek tomu ich prikladám nižšie spolu s nelegálne získanou kópiou Hagridovej zdravotnej dokumentácie zo Svätého Munga. Prosím, prepáčte mi moju trúfalosť, ktorá ma priviedla k myšlienke poslať Vám tento list, ale naozaj ste mojou poslednou nádejou. Vďačne prijmem akúkoľvek Vašu radu.

S pozdravom

Hermiona Grangerová


* * * * *

 

Slečna Grangerová,

štyri roky som nereagoval na žiadne pokusy skontaktovať sa so mnou, a pokiaľ by som Vaše poznámky nepovažoval za zaujímavé a dobre prepracované, nikdy by som sa nezapojil do tejto korešpondencie. Pokiaľ ide o Hagridovu chorobu, domnievam sa, že ešte bude potrebné preskúmať celý rad príčin. Ak ma vo svojom nasledujúcom liste uistíte, že moju účasť na jeho liečbe nezverejníte a poskytnete mi čerstvo odobratú vzorku krvi, urobím, čo bude v mojich silách. Hagrida som si vždy vážil napriek jeho problémom s osobnou hygienou a ďalším nespočetným nedostatkom.

Váš odhad ohľadom mojej nechuti k bezvýznamným prejavom prívetivosti bol vskutku dôvtipný. V budúcnosti ich môžete bez váhania vynechať.

SS


* * * * *

Vážený pán profesor Snape,

veľmi pekne ďakujem za Vašu odpoveď. Hagrid je čoraz deprimovanejší a Vaša pomoc životne dôležitá. Ubezpečujem Vás, že Vaše meno neprezradím, ani sa nezmienim o existencii týchto listov. Prikladám vzorku krvi a výsledky ďalšieho výskumu.

Pravdupovediac, pán profesor, oceňujem možnosť upustiť od „bezvýznamných prejavov prívetivosti“, ako ste ich nazvali. Sú dosť nudné.

S úprimnou vďakou

Hermiona Grangerová


* * * * *

 

Slečna Grangerová,

práve uskutočňujem diagnostické testovanie vzorky krvi a niektoré z doterajších výsledkov sú veľmi sľubné. So záujmom som si prečítal Vaše poznámky o odolnosti krvi obrov voči synteticky vyrobeným protijedom. Možno Vás bude zaujímať článok H. G. Portingtona o syntetických protilátkach, ktorý bol uverejnený pred dvoma rokmi v „Jedoch a elixíroch“, zväzok 17.

Mám k Vám dve prosby. Po prvé, potrebujem vzorku presne z tej várky, z ktorej v nemocnici podali Hagridovi protijed. Chápem, že ju nebude ľahké získať, ale som presvedčený, že Vy si s tým hravo poradíte vzhľadom na minimum úsilia vynaloženého pri kradnutí prísad z môjho súkromného skladu v priebehu Vášho druhého ročníka. Po druhé, musím Vás požiadať, aby ste sa zdržali aplikácie sledovacích kúziel na listy, ktoré mi posielate. Vďaka prepracovaným kúzlam, ktorými preverujem pergameny, som zistil, že zakaždým používate iné zaklínadlo a už to začína byť otravné. Neuspejete. Svoje súkromie si cením nadovšetko.

SS


* * * * *

 

Vážený pán profesor Snape,

úprimne ma mrzí, že som použila sledovacie kúzla. Bola som len zvedavá. Už sa viacej nebudem pokúšať zistiť miesto Vášho pobytu. Nemôžem uveriť, že ste vedeli o tých prísadách do elixírov v druhom ročníku. Mohli ste ma nechať vylúčiť, napriek tomu ste nikdy nič nepovedali. Môžem sa spýtať prečo?

Prikladám k listu vzorku protijedu. S pomocou Harryho neviditeľného plášťa a jedného či dvoch Obliviate to nakoniec bolo celkom jednoduché. Spomínaný článok v „Jedoch a elixíroch“ som čítala. Pravdupovediac, už dlhší čas sledujem Váš výskum, ktorý publikujete pod pseudonymom H. G. Portington. Obzvlášť ma potešila esej o využití čemerice pri liečbe triašky spôsobenej Cruciatom. Veľmi inovatívna teória. No ak smiem podotknúť, je zjavné, že nie je podložená žiadnym praktickým výskumom.

Hermiona Grangerová


* * * * *

 

Slečna Grangerová,

ako vidím, Vaša naivita je vskutku bezbrehá. Potter i všetci, čo s ním prichádzali do kontaktu, boli pod mojím a Albusovým pozornejším dohľadom, než si vôbec dokážete predstaviť. Vedel som, že prísady, ktoré ste mi ukradli, boli určené pre odvar všehodžúsu a s určitým prekvapením som vypozoroval, že sa Vám ho podarilo úspešne pripraviť. Na druháčku to bol celkom pozoruhodný úspech, a tak som usúdil, že si trest nezaslúžite.

Hlavička! Nazdával som sa, že identita H. G. Portingtona je pre mňa úplne bezpečná. Desať bodov pre Chrabromil. Dovolím si opýtať sa – ako ste na to prišli?

Som rád, že sa Vám esej páčila, no ste na omyle: keby som čemericu neužíval v takom hojnom množstve, len ťažko by som Vám teraz mohol napísať tento list. Keď počas poslednej bitky vyšlo najavo, na čej strane v skutočnosti stojím, našlo sa viac než pár smrťožrútov, ktorí boli ochotní počastovať ma Cruciatom. Triaška bola natoľko silná, že som mal problém udržať v ruke prútik alebo brko. Predpokladám, že to môže byť v plnej miere považované za praktický výskum. Desať bodov z Chrabromilu.

Ako vidím, stále ste v kontakte s Chlapcom, ktorý odmietol zomrieť. Pokiaľ medzičasom nezomrel a neodkázal Vám neviditeľný plášť. Predpokladám, že naďalej pokračuje i Váš romantický vzťah s brilantným pánom Weasleym?

No mám aj zopár ďalších dobrých správ – domnievam sa, že som prišiel na dôvod, prečo protijed nedokázal Rubeusa Hagrida úplne vyliečiť. Pripájam svoje poznámky. Ak budete s mojimi závermi súhlasiť, myslím, že vytvorenie potrebného elixíru a dokončenie procesu liečby bude otázkou len niekoľkých dní.

SS

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 01.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 1. kapitola Od: mami - 08.11. 2016
Perfektná korešpondencia! Som zvedavá ako to bude pokračovať.

Re: 1. kapitola Od: Chavelierka - 23.10. 2016
Začíná to opravdu slibně. Jen chudák Hagrid to musel odnést, aby se ti dva sešli

Re: 1. kapitola Od: grepik03 - 28.09. 2016
Solace, moc děkuji, že se opět pouštíš do dalšího překladu ♡ už mi tu naše šílená dvojka chyběla. Dlouhou dobu jsem na kizi nebyla a návrat je úžasný, když jedna z prvních věcí, na kterou padlo me čtenářské oko byla nova snamionka :) Skvělé, jak se do dopisů o zdravotním stavu Hagrida dá vecpat tolik soukromych informací :) Ještě jednou veliké díky a letim na druhou kapitolu!
Re: 1. kapitola Od: solace - 29.09. 2016
Do listov sa dá napchať toľko vecí... A to mi ešte pripadá, že sa obaja snažia byť čo najstručnejší:-D Teším sa, že ťa nová snamionka zaujala. Ďakujem za milý komentár, grepik:-)

Re: 1. kapitola Od: Sevik99 - 27.09. 2016
"...Predpokladám, že naďalej pokračuje i Váš romantický vzťah s brilantným pánom Weasleym?" Váně? Mám se bát, že se nám ze Severuse stává pavlačová drbna? Díky moc za překlad. Je fakt dobrý.
Re: 1. kapitola Od: solace - 29.09. 2016
Severus to asi myslel ako malé podrypnutie. Zrejme si myslí, že pán Weasley nie je napriek svojej brilantnosti dostatočne vhodnou partiou pre inteligentnú a vzdelanú ženu, akou je Hermiona. Ďakujem za odozvu, Sevik. Teším sa, že sa ti preklad páčil:-)

Re: 1. kapitola Od: omnes-seethis - 25.09. 2016
Ja osobne korespondenci moc nemusim, protoze me tam vzdycky chybi jakasi ta omacka okolo, ktera dokresli ty vedlejsi veci. Navic, rada si u pribehu predstavuju situaci. U dopisu to dost dobre nejde. Nicmene tenhle prispevek me vskutku potesil a zacetla jsem se. Severus neni tak sziravy jako ve skutecnosti u JKR, rekla bych, ale mozna to dela ta ctyrleta izolace. Kazdopadne jsem presvedcena, ze Hermiona brzy najde zpusob, jak se s nim skontaktovat osobne. Nebo spis mozna az na konci pribehu, jinak by dopisovani nemohlo pokracovat. Tesim se na dalsi prispevek, diky za preklad!
Re: 1. kapitola Od: solace - 29.09. 2016
Ja zase presne naopak milujem poviedky písané formou listov, rada totiž popustím uzdu svojej fantázii a tú omáčku dokresľujúcu príbeh si vytvorím sama;-) Je to ohromná zábava. Mám pocit, že keď sa už raz Severus rozhodol, že Hermione pomôže, nemá potrebu prejavovať sa v listoch ako odporný bastard. Občas sa však nezaprie a trochu sarkazmu mu na papier prekĺzne. Teším sa, že sa ti kapitola páčila a ďakujem za komentár:-)

Re: 1. kapitola Od: Ganlum - 21.09. 2016
Snamionky mám nejraději. :) Děkuju za překlad! Nemůžu se dočkat další kapitoly :)
Re: 1. kapitola Od: solace - 21.09. 2016
Á, ďalšia Snamione fanynka! Teším sa a ďakujem za odozvu:-)

Re: 1. kapitola Od: Elza - 21.09. 2016
Nááádhera. Díky moc!
Re: 1. kapitola Od: solace - 21.09. 2016
Za málo, Elza:-)

Re: 1. kapitola Od: maria - 21.09. 2016
dakujem
Re: 1. kapitola Od: solace - 21.09. 2016
Za málo:-)

Re: 1. kapitola Od: kockohruska - 20.09. 2016
Děkuji za překlad. Ty výměny jsou dokonalé. :) Skvěle jsem se bavila. A netrpělivě se těším (stejně jako oni), kdy zase sova zaklepe na okno.
Re: 1. kapitola Od: solace - 21.09. 2016
Som rada, že ťa úvodná kapitola pobavila. Autorka odviedla skvelú prácu. Ďakujem za milý komentár. Tiež sa budem tešiť nabudúce:-)

Re: 1. kapitola Od: MichelleF - 20.09. 2016
Perfektní začátek příběhu, obzvlášť se mi líbí, jak si navzájem odhalují ty malé lsti :D Hermiona očividně zaujala :-) Děkuji za překlad a nic se těším na další kapitolu :-)
Re: 1. kapitola Od: solace - 21.09. 2016
Hermiona je hlavička. Vie, aký postup má zvoliť, aby zaujala neprístupného majstra elixírov. Ďakujem za odozvu, MichelleF:-)

Re: 1. kapitola Od: Zuzana - 20.09. 2016
To je dobré:DDD oni sa krásne doťahujú ale zároveň z tých listov cítiť vzájomnú úctu a obdiv. Strašne ma to baví. Ďakujem za kapitolu.
Re: 1. kapitola Od: solace - 20.09. 2016
Áno, úcta a obdiv v tých listoch určite je, no na druhej strane si dokážu jeden do druhého pekne ironicky rypnúť. Myslím, že v takom duchu sa niesla aj poznámka o brilantnom pánovi Weasleym. Dúfam, že ťa rovnako pobaví aj nasledujúca kapitola. Ďakujem za odozvu, Zuzka:-)

Re: 1. kapitola Od: kar - 20.09. 2016
Korespondence se nám pěkně rozjela a dostává se i na osobnější otázky. Není to jen řešení aktuálního problému, takže je šance, že vydrží i po Hagridově uzdravení. Dopisové povídky mám celkem ráda. Děkuji za překlad.
Re: 1. kapitola Od: solace - 20.09. 2016
Verme, že im to dopisovanie vydrží čo najdlhšie. Ideálne až do záveru;-) Som rada, že ťa poviedka zaujala. Ďakujem za komentík, kar:-)

Re: 1. kapitola Od: kattyV - 20.09. 2016
Začíná to zábavně. Chytře to Hermiona navlíkla. Navnadit na řešení zajímavého problému, který podnítí intelektuálně založenou mysl, přidat špetku toho tajemství, které stejnou mysl podnítí možná ještě víc... Těším se na příští pondělí.
Re: 1. kapitola Od: solace - 20.09. 2016
Asi tak.:-) Treba zvoliť zaujímavú návnadu a správnu taktiku a Severus zaberie na udičku ako maškrtná rybička. Ďakujem za odozvu, kattyV. Tiež sa budem tešiť nabudúce:-)

Re: 1. kapitola Od: Gift - 20.09. 2016
Aaaah, dopisy! Mam obrovskou slabost na podobne postavene povidky a jeji cteni jsem si naramne uzivala. Jen si rikam- Severusi, ani ne 5ty dopis a ty uz se ptas na Rona? Ajajaj... :-) Dekuji!
Re: 1. kapitola Od: solace - 20.09. 2016
Podľa mňa to bola len taká celkom nevinná otázočka... keď už prišla reč na Pottera. Ale ktožeho vie, možno má pre Hermionu istú skrytú slabosť;-) Ďakujem za odozvu, Gift. Veľmi sa teším, že si si úvodnú kapitolu užila:-)

Re: 1. kapitola Od: zuzule - 20.09. 2016
Krasne se to rozjizdi :) Dekuju!
Re: 1. kapitola Od: solace - 20.09. 2016
Potešenie je na mojej strane. Vďaka, zuzule:-)

Re: 1. kapitola Od: Sally - 20.09. 2016
och, tak toto začína sľubneeeeee! Ale ako! Super, vďaka baby, teším sa, čo z toho vyletí :)
Re: 1. kapitola Od: solace - 20.09. 2016
Veľká vďaka, Sally:-) Teším sa, že ťa poviedka chytila;-)

Re: 1. kapitola Od: luisakralickova - 19.09. 2016
Krásná snamionka se rozjela, díky za překlad. Pondělky budou s touto korespondencí příjemnější:)
Re: 1. kapitola Od: solace - 20.09. 2016
Ďakujem za odozvu, Luisa. Teší ma, že ti nová snamionka spríjemnila začiatok týždňa:-)

Re: 1. kapitola Od: tvefisto - 19.09. 2016
Jupijéééé, dlouho očekávaná snamionka je zde a já jsem blahem bez sebe. :) Krásná konverzace, Snape mi přijde jako velmi milý chlapík :D a jak vyzvídá. Už se nemůžu dočkat dalších sov ;) Díky, díky a ještě jednou veliké díky!!!! :*
Re: 1. kapitola Od: solace - 20.09. 2016
Ak sa ide na Snapa správnym spôsobom, môže pôsobiť aj ako milý chlapík:-D Dôležité je zvoliť správnu taktiku. A to sa, myslím, Hermione podarilo. Teším sa, že sa ti úvodná kapitola páčila. Ďakujem za milý komentík, tvefisto:-)

Re: 1. kapitola Od: margareta - 19.09. 2016
Krásně rozehraná partie. Je legrační, jak profesor, házející všechnu poštu zarputile do krbu, najednou otočil, sotva si přičichl k jasmínu a pačuli! Mám dojem, jakoby na nějaký takový dopis vyloženě čekal. Už dokonce i vyzvídá! Moc děkuji! Už se těším, jak se ti dva budou písemně zamotávat a zamotávat..až v tom budou oba totálně zamotaní! Díky!!!
Re: 1. kapitola Od: solace - 20.09. 2016
Áno, jemná vôňa jazmínu a pačuli robí divy. Vôbec sa mu nečudujem, že sa nad tým roštom zarazil:-) Určite mu zalichotilo, že je nepostrádateľný. Hermiona vie, ako má brnknúť na správnu strunu. Veľká vďaka za odozvu, margareta. Tiež sa budem tešiť nabudúce:-)

Re: 1. kapitola Od: Lupina - 19.09. 2016
Ano! Severus, jak má být. Hermiona zvolila správný přístup a Mistr lektvarů neodolal. A dokonce i body přiděluje. Ale nebyl by to on, aby je následně nesebral :-D Ano, jsem převelice spokojená. Děkuji, solace.
Re: 1. kapitola Od: solace - 20.09. 2016
Hermiona má vrodený cit pre správnu taktiku. Kto by jej odolal? Veľmi dobre vieme, že slizolinské postupy jej vôbec nie sú cudzie. Veľká vďaka, Lupina. Teším sa, že sa úvodná kapitola páčila:-)

Re: 1. kapitola Od: martik - 19.09. 2016
Ach, ano. Konečně. Moc se mi ty dopisy líbí - Hermiona, která sesílá sledovací kouzla a Severus, který už teď (nejspíš nevědomky) sonduje terén - prý brilantní pan Weasley a určitě se bude snažit přijít na kloub tomu, jak se z Hermiony stala Mistryně lektvarů a jak poznala jeho tajnou identitu. Jen tak dál :-) Díky, solace, za pondělky a za skvělý překlad.
Re: 1. kapitola Od: solace - 20.09. 2016
Áno, zatiaľ je to celkom nevinné sondovanie... keď už prišla reč na Pottera, tak sa spýtal aj na Weasleyho. Ale určite ho bude zaujímať i téma, ktorú si vo svojom komentári nadhodila: ako sa z Hermiony stala majsterka elixírov? Ďakujem za milý komentár, martik:-) Budem sa tešiť nabudúce.

Re: 1. kapitola Od: silrien - 19.09. 2016
Bezvýznamné projevy přívětivosti, Hermiona sesílající různá sledovací kouzla, brilantní pan Weasley, body pro a pak zas z Nebelvíru, ... Prostě si to užívám. Moc se těším na pokračování. Jak Hermiona přišla na jeho identitu?
Re: 1. kapitola Od: solace - 20.09. 2016
Ako odhalila jeho identitu? Dozvieme sa najbližší pondelok;-) Veľmi ma teší, že ťa prvá kapitola zaujala. Ďakujem za komentár, silrien:-)

Re: 1. kapitola Od: Jacomo - 19.09. 2016
Páni! Je to tady! Těšila jsem se, jen co jsem ráno otevřela oči Přiznám se, že jsem pojala podezření, že žádná Hagridova otrava neexistuje. Že se Hermiona prostě rozhodla vypátrat Snapea stůj co stůj. Bylo by to sice hooodně zmijozelské, ale zrovna Hermiona by se do něčeho takového pustit mohla. Koneckonců - ta její sledovací kouzla... A pokud ne a její záměr je čistý jako křišťál, pak se jí povedl tah století, protože náš mrzoutský netopýr pěkně roztává - ...pokračuje i váš romantický vzťah s brilantným pánom Weasleym? - holt čtyřletá izolace dělá svoje Zkrátka a dobře - bavím se. Výtečně. A už teď se těším na další kousek. Ještěže je originál nedostupný, neodolala bych. Moc moc děkuju, solace!
Re: 1. kapitola Od: solace - 20.09. 2016
Nepochybujem, že by Hermiona bola schopná vodiť Severusa za nos, ale asi by to netrvalo dlho. Koniec koncov všetko si môže hocikedy overiť, aj keď žije v dobrovoľnej izolácii. To by zrejme neriskovala. Ale inak je to potvorka mazaná všetkými masťami. Na to môžeš vziať jed ;-) Veľká vďaka, Jacomo. Teším sa, že sa bavíš :-)

Re: 1. kapitola Od: denice - 19.09. 2016
Dlouho očekávaná povídka v dopisech rozhodně nezklamala! Severus i Hermiona jsou naprosto skvělí a jejich korespondenci si moc užívám. Děkuji za překlad i za to, že jsi pro nás objevila takový skvost.
Re: 1. kapitola Od: solace - 20.09. 2016
Áno, je to skvost:-) Ja som sa pri každom čítaní náramne bavila až do konca. Ďakujem za odozvu, denice:-)

Prehľad článkov k tejto téme:

little beloved: ( solace )17.10. 20165. kapitola
little beloved: ( solace )10.10. 20164. kapitola
little beloved: ( solace )03.10. 20163. kapitola
little beloved: ( solace )26.09. 20162. kapitola
little beloved: ( solace )19.09. 20161. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( solace )12.09. 2016Úvod