Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník pana Nuly

Deník pana Nuly - úvod

Deník pana Nuly
Vložené: Lupina - 18.05. 2016 Téma: Deník pana Nuly
Lupina nám napísal:

Deník pana Nuly

The Diary of a Nobody

Autor: Hannah-1888

Překlad: Lupina                    Beta: marci                 Banner: arabeska

Povolení k překladu: Žádost zaslána, autorka neaktivní

Originál: původně zde https://www.fanfiction.net/s/6797789/1/, teď již odkaz není funkční.

Severus S. / Hermiona G.

Rating: 13+             Kapitol: 12

Humor / Parodie

Éra / období: prosinec 2004 – prosinec 2005

Slov: 65 476

 

Shrnutí: Rok ze života nuly jménem Severus Snape – celé jeho vlastními slovy.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Prohlášení autorky: Vše náleží J. K. Rowlingové.

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Hannah-1888. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

Poznámka autorky: Vrátila jsem se dřív, než jsem čekala! Ve skutečnosti jsem tento příběh začala dávno, když jsem měla chuť na něco vtipného. Namísto abych jej dokončila, napsala jsem ‚An Inspector Calls‘. Přesto jsem jej znovu objevila a tady jej máte. Inspirovala jsem se Deníkem Bridget Jonesové od Helen Fieldingové a vynikajícím Deníkem pana Nuly od autorů George a Weedona Grossmithe, od nichž jsem ukradla název. Tato fikce riskantně balancuje na hraně parodie, ale nechám na vašem rozhodnutí, nakolik OOC mohou postavy být.

Rating je 13+, najdete zde však trochu nadávek.

 

Poznámka překladatelky: Kdo by vydržel dva roky bez Severuse (Snapeofilky mi rozumí)? Proto jsme s Marci zařadily do našich plánů tento překlad, který však budeme publikovat netradičně, mimo naše středy. Pokusíme se dodržovat dny přesně dle Severusova deníku. První zápis nás čeká po Vánocích.

 

 

„Pročpak bych nemohl zveřejniti svůj deník? Kolikráte jsem viděl paměti lidí, o nichž jsem jaktěživ neslyšel, a nevím, proč by zrovna můj deník neměl být zajímavý. Jen proto, že nejsem žádnou veličinou? Lituji pouze, že jsem nezačal psáti již v mládí.“

 

Charles Pooter, Londýn - Holloway, Na Brickfieldce, Deník pana Nuly, překlad Mirek Čejka

 

Závěrečná poznámka překladatelky: Jacomo byla tak báječná a úžasná, že vytvořila z celého Deníku pdf, za což jí z celého srdce děkujeme. Ke stažení je zde:

www.owlwings.estranky.cz/file/7/denik_pana_nuly.pdf

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Deník pana Nuly - úvod Od: lea16 - 02.02. 2017
těším se na přečtení

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Ganlum - 12.10. 2016
Děti se těší na Ježíška, já na Nový rok .-D

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: sisi - 11.08. 2016
Nová Snamionka, to bude mňaminka. Moc se těším na Snapeův suchopárný slovník protkaný výrazivem folklorního rázu, pokud bude, budu moc nadšená, jistě je v originálu mnoho různých úsloví, která v češtině vyznívají jináč, pročeš se musí sáhnout do hluboké studnice české pranostiky, možná i starší než Čelakovského dějin, možná nějaké kroniky pana z Hájku, nebo až ke Kosmovi, čili Dalilimilovi. Naštěstí jest výběr materiálu bohatý podobně, jakož a určitě i Snapeova knihovna, neřku-li knihovna Blacků, Malfoyů, či Bradavická. S očekáváním počítám dny do vánoc, než začne Snapeův deník zaplňovat a škádlit tyto stránky. Díky za včasné upozornění a ohlášení k očekávání věcí příštích.

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: mami - 02.06. 2016
:-) už sa teším!
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: mami - 02.06. 2016
Aj keď linka nefunguje a autorka má prázdny profil.... Takto to bude skutočne prekvapenie.

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: martik - 23.05. 2016
Už se nemůžu dočkaaaaaaaaat. Ach Snamione není nikdy dost, asi jsem si vybudovala závislost. Ale do Vánoc je taaak daleko. To asi nebude pravidelná povídka, když je jen 12 kapitol až do dalších Vánoc a překlad bude zveřejňován podle data, že? Já už moc těším. Děkuji.
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Lupina - 23.05. 2016
No, je to dvanáct kapitol, ale každá má v sobě několik dnů zápisů, takže my to rozhodíme do těch dnů, Taky se těšíme :-)

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: larkinh - 22.05. 2016
Ehm, když budete dodržovat ty dny… to budeme čekat na první kapitolu až do Vánoc? :D Jinak se už velice těším.
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: marci - 23.05. 2016
Spíš než "dny" budeme dodržovat "datumy". A první zápis v deníčku je, tuším, 26. nebo 27.12., protože deníček je vánoční dárek. (To snad prozradit mohu). Ale po Novém roce to posviští - dva až tři zápisy každý týden. Jsem ráda, že se těšíš, larkinh. Já taky :) (Něco už máme "v šuplíku" a je to super)

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: martian - 21.05. 2016
Těším se moc.

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Zuzana - 20.05. 2016
Super, teším sa na Severusov denníček.

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Jimmi - 20.05. 2016
Há, nová poviedka. Moc sa teším. Už ten citát vyzerá zaujímavo a hlavne, bod číslo 2 na bannery. Super. Čas pohnúť s tým mojím. Držím palce

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: kar - 19.05. 2016
Aaaa, co mi to děláte! Takhle mě navnadit a pak říct, že až po vánocích? Snamione mám totiž nejradši. Tak držím palce, ať to překládání jde co nejlépe, abyste z něj měly jen radost a žádný stres.
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Lupina - 19.05. 2016
Taky máš nejradši snamionky? Vítej do klubu :-) Dobrá zpráva je, že už mám několik originálů, které bych chtěla přeložit, takže máme na pár let o zábavu postaráno :-) A Vánoce tu budou co by dup :-)

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Gift - 19.05. 2016
AAAAAAh a aaaano, bude tu dalsi Snamiona! Ani jsem si neuvedomovala, jak mi chybi, dokud jsem nahodou nezabrousila mezi originaly a nesloupla hned tri povidky najednou. Uz se nemuzu dockat. ;-)
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Lupina - 19.05. 2016
Ano, ano. Snamionky jsou potřeba :-) Vlastně tady teď žádná kapitolovka neběží. A v online překladech se ještě nikdo nechytil :-( No, ale třeba se stane zázrak a budu mít víc času a po Deníku začnu svoji plánovanou, která mi už skoro rok vrtá hlavou. Asi si ji budu muset přeložit :-)

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: zuzule - 19.05. 2016
Aaaach, tak to se uuuplne moc tesim! :) Severuse neni nikdy dost a Snamionek uz vubec ne :)
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Lupina - 19.05. 2016
Že? Taky máme radost, že bude Severus! :-)

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: kattyV - 19.05. 2016
Po Vánocích? To jako že první kapitola bude až za osm měsíců? Jak tohle vydržet?
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Lupina - 19.05. 2016
No jo, když první zápis začíná až po Vánocích. A takto už jsme daly vědět světu, že to přeložíme. Takže je to něco jako zamluvení překladu :-) A budeme se o to víc těšit:-) Mezitím aspoň stihneme něco napřekládat, abychom dodržely jednotlivé dny.
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: kattyV - 19.05. 2016
No jo, já to chápu, ale já se začala těšit a pak najednou ten šok, že budu čekat tak dlouho. Dobře, dobře, už mlčím a těším se.

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: luisakralickova - 18.05. 2016
Mňamka po vánocích, ach - no vydržíme. Motivace je velká. Moc se těším, co vykouzlíte. Nějaký ten obraceč času by opravdu neškodil.
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Lupina - 18.05. 2016
Že by to chtělo obraceč. A já bych se s ním i podělila :-) Tak po Vánocích...

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: tvefisto - 18.05. 2016
Děvčátka - čarodějky, Díky!!! Dramione je fajn, ale už mi jde z toho hlava kolem. A nebudu zapírat pár Hermiona/Severus mám radši :) Deníček Severuse jsem si vždy chtěla přečíst :D
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Lupina - 18.05. 2016
No, nějak je tu letos Severuse málo. A jelikož příští rok ještě pojedeme Remuse, musely jsme ho zařadit. Taky nám totiž chybí :-) Budeme se těšit od prosince :-)

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Snapea - 18.05. 2016
Miluji vas! A ze to nikdy nikomu nerikam, ale Lupinu a Marci vskutku ano! Diky! ;-)
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Lupina - 18.05. 2016
Věděla jsem, že Tě potěšíme :-D Ano, sarkastický Mistr lektvarů od prosince na scéně :-) Jen vydržet :-)

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: margareta - 18.05. 2016
To jsou fakt silná a těžká předsevzetí! A typicky Snapeovská! Vždy se zadními vrátky! Takže později vždycky může tvrdit, že výrazem ,,méně pít" myslel vodu nebo dýňový džus. A úmysl najít si novou, potěšující a jeho doceňující kariéru- ten se jasně váže k bodu 3!! Na jehož splnění on skutečně překvalifikován není. A podle toho, jak se na banneru tváří, si je toho naprosto vědomý. Další nádherná věc!! Moc děkuji!!
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Lupina - 18.05. 2016
Tak tak, méně pít je na Severuse velmi vágní pojem :-D A zbylé dva body... no, tak i s tím se nějak popasuje.Čeká nás dlouhá cesta :-) Těším se, jak se na ni vydáme. Tak v prosinci, margareto :-)

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: miroslava - 18.05. 2016
Severus!!! SEVERUS!!!! Ať žije Severus!!! Ať žije Lupina a marci!!!! Mám radost velikou! Děkuji :-)
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Lupina - 18.05. 2016
Rády děláme radost :-) Takže v prosinci... :-)

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Jacomo - 18.05. 2016
Juj, to ale bylo milé překvapení! Na pana Nulu se těším už od sletu, protože - přesně, jak psala denice - Severuse není nikdy dost :-) Takže vám přeji hodně času, inspirace a poslušných písmenek, ať si můžeme užívat. Vím, že ve vašem skvostném podání to bude L-A-H-Ů-D-K-A :-D
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Lupina - 18.05. 2016
No, snad z té "lahůdky" na překlad uděláme lahůdku na čtení :-D Severus se pěkně vzpírá, lotr jeden tvrdohlavý :-D A protože to bude po dnech, užijeme si arabesčina chutňučkého banneru. :-)

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: grepik03 - 18.05. 2016
Lupinko, marci, ja mám takovou radost ♡ Snamionka mi tu už opravdu chybi a ted se muzu těšit, na takovýto skvost. ..aaaach....deník Mistra lektvarů. ..nemám slov, snad jen , ať už je po Vánocích (pise neuvěřitelna milovnice vánočních svátků! ) Arabesko, ten banner nemá chybu - slintam a slintam a ještě dlouho budu :)))) Čarodějky jste úžasné! !!!
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Lupina - 18.05. 2016
My máme taky radost :-) Jo, už si ho pomalu dávkujeme, ale jde opravdu o náročný překlad a když jinde mám 500 slov přeloženo za půl hodiny a kousek, tady není dvě hodiny žádná dlouhá doba. Ale je to Severus a my ho milujeme :-) A to mi hodně leží v hlavě ještě jedna snamionka... Chjo, obraceč času by to chtělo.

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: denice - 18.05. 2016
Nádherný banner, nádherná předsevzetí - už teď vím, že tuhle povídku budu milovat! Severuse nemůže být nikdy dost, takže tobě i marci přeji čas, pohodu a chuť k překládání - a už zbývá jen těšit se na slet... Děkuji!
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Lupina - 18.05. 2016
No jo, Severus by nám vážně moc chyběl. Sice nevím, kdy to stihnu přeložit, ale třeba se stane zázrak :-) Ano, slet je takový malý závazek, abychom už měly něco napřekládáno.

Re: Deník pana Nuly - úvod Od: marci - 18.05. 2016
Vida - ten citát jsem ještě neviděla :) Och, já myslím, že kdyby ctihodný Mistr lektvarů zabrousil do vod fanfiction, seznal by, že JE pořádnou veličinou! :) Lupinko, ani nevíš, jak se na práci na Deníku těším! Takže Ti (nám) přeji, aby byl letošní a příští rok šťastný a s množstvím nerušeného času na překládání a betění :) K tomu nám dopomáhej... Slety :D
Re: Deník pana Nuly - úvod Od: Lupina - 18.05. 2016
Ano, takové malé překvapení. Citát dohledala denice, takže jí patří dík. Taky se těším, i když už vím, že to bude fuška, ne ledajaká, ale fakt FUŠKA! Snad se na nás někdo tam nahoře slituje a dopřeje nám víc času. :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Hannah_1888: ( Lupina )30.12. 2017Pátek, 30. prosince - závěr
Hannah_1888: ( Lupina )29.12. 2017Čtvrtek, 29. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )23.12. 2017Pátek, 23. prosince (ten obávaný den)
Hannah_1888: ( Lupina )21.12. 2017Středa, 21. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )19.12. 2017Pondělí, 19. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )16.12. 2017Pátek, 16. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )14.12. 2017Středa, 14. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )12.12. 2017Pondělí, 12. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )10.12. 2017Sobota, 10. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )08.12. 2017Čtvrtek, 8. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )06.12. 2017Úterý, 6. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )04.12. 2017Neděle, 4. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )01.12. 2017Čtvrtek, 1. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )26.11. 2017Sobota, 26. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )22.11. 2017Úterý, 22. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )18.11. 2017Pátek, 18. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )15.11. 2017Úterý, 15. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )12.11. 2017Sobota, 12. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )11.11. 2017Pátek, 11. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )10.11. 2017Čtvrtek, 10. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )09.11. 2017Středa, 9. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )07.11. 2017Pondělí, 7. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )05.11. 2017Sobota, 5. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )01.11. 2017Úterý, 1. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )25.10. 2017Úterý, 25. října
Hannah_1888: ( Lupina )21.10. 2017Pátek, 21. října
Hannah_1888: ( Lupina )17.10. 2017Pondělí, 17. října
Hannah_1888: ( Lupina )15.10. 2017Sobota, 15. října
Hannah_1888: ( Lupina )12.10. 2017Středa, 12. října
Hannah_1888: ( Lupina )11.10. 2017Úterý, 11. října
Hannah_1888: ( Lupina )10.10. 2017Pondělí, 10. října
Hannah_1888: ( Lupina )06.10. 2017Čtvrtek, 6. října
Hannah_1888: ( Lupina )03.10. 2017Pondělí, 3. října
Hannah_1888: ( Lupina )29.09. 2017Čtvrtek, 29. září
Hannah_1888: ( Lupina )26.09. 2017Pondělí, 26. září
Hannah_1888: ( Lupina )22.09. 2017Čtvrtek, 22. září
Hannah_1888: ( Lupina )20.09. 2017Úterý, 20. září
Hannah_1888: ( Lupina )17.09. 2017Sobota, 17. září
Hannah_1888: ( Lupina )15.09. 2017Čtvrtek, 15. září
Hannah_1888: ( Lupina )14.09. 2017Středa, 14. září
Hannah_1888: ( Lupina )10.09. 2017Sobota, 10. září
Hannah_1888: ( Lupina )03.09. 2017Sobota, 3. září
Hannah_1888: ( Lupina )30.08. 2017Úterý, 30. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )26.08. 2017Pátek, 26. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )24.08. 2017Středa, 24. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )22.08. 2017Pondělí, 22. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )20.08. 2017Sobota, 20. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )17.08. 2017Středa, 17. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )11.08. 2017Čtvrtek, 11. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )08.08. 2017Pondělí, 8. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )04.08. 2017Čtvrtek, 4. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )31.07. 2017Neděle, 31. července
Hannah_1888: ( Lupina )26.07. 2017Úterý, 26. července
Hannah_1888: ( Lupina )25.07. 2017Pondělí, 25. července
Hannah_1888: ( Lupina )23.07. 2017Sobota, 23. července
Hannah_1888: ( Lupina )19.07. 2017Úterý, 19. července
Hannah_1888: ( Lupina )17.07. 2017Neděle, 17. července
Hannah_1888: ( Lupina )13.07. 2017Středa, 13. července
Hannah_1888: ( Lupina )08.07. 2017Pátek, 8. července
Hannah_1888: ( Lupina )05.07. 2017Úterý, 5. července
Hannah_1888: ( Lupina )22.06. 2017Středa, 22. června
Hannah_1888: ( Lupina )16.06. 2017Čtvrtek, 16. června
Hannah_1888: ( Lupina )12.06. 2017Neděle, 12. června
Hannah_1888: ( Lupina )11.06. 2017Sobota, 11. června
Hannah_1888: ( Lupina )07.06. 2017Úterý, 7. června
Hannah_1888: ( Lupina )03.06. 2017Pátek, 3. června
Hannah_1888: ( Lupina )01.06. 2017Středa, 1. června
Hannah_1888: ( Lupina )26.05. 2017Čtvrtek, 26. května
Hannah_1888: ( Lupina )23.05. 2017Pondělí, 23. května
Hannah_1888: ( Lupina )22.05. 2017Neděle, 22. května
Hannah_1888: ( Lupina )21.05. 2017Sobota, 21. května
Hannah_1888: ( Lupina )16.05. 2017Pondělí, 16. května
Hannah_1888: ( Lupina )12.05. 2017Čtvrtek, 12. května
Hannah_1888: ( Lupina )04.05. 2017Středa, 4. května
Hannah_1888: ( Lupina )02.05. 2017Pondělí, 2. května
Hannah_1888: ( Lupina )01.05. 2017Neděle, 1. května
Hannah_1888: ( Lupina )30.04. 2017Sobota, 30. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )27.04. 2017Středa, 27. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )21.04. 2017Čtvrtek, 21. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )14.04. 2017Čtvrtek, 14. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )13.04. 2017Středa, 13. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )11.04. 2017Pondělí, 11. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )10.04. 2017Neděle, 10. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )08.04. 2017Pátek, 8. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )05.04. 2017Úterý, 5. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )04.04. 2017Pondělí, 4. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )20.03. 2017Pondělí, 21. března
Hannah_1888: ( Lupina )18.03. 2017Pátek, 18. března
Hannah_1888: ( Lupina )17.03. 2017Čtvrtek, 17. března
Hannah_1888: ( Lupina )16.03. 2017Středa, 16. března
Hannah_1888: ( Lupina )14.03. 2017Pondělí, 14. března
Hannah_1888: ( Lupina )10.03. 2017Čtvrtek, 10. března
Hannah_1888: ( Lupina )07.03. 2017Pondělí, 7. března
Hannah_1888: ( Lupina )03.03. 2017Čtvrtek, 3. března
Hannah_1888: ( Lupina )21.02. 2017Pondělí, 21. února
Hannah_1888: ( Lupina )18.02. 2017Pátek, 18. února
Hannah_1888: ( Lupina )16.02. 2017Středa, 16. února
Hannah_1888: ( Lupina )14.02. 2017Pondělí, 14. února
Hannah_1888: ( Lupina )13.02. 2017Neděle, 13. února
Hannah_1888: ( Lupina )12.02. 2017Sobota, 12. února
Hannah_1888: ( Lupina )11.02. 2017Pátek, 11. února
Hannah_1888: ( Lupina )05.02. 2017Sobota, 5. února
Hannah_1888: ( Lupina )03.02. 2017Čtvrtek, 3. února
Hannah_1888: ( Lupina )01.02. 2017Úterý, 1. února
Hannah_1888: ( Lupina )26.01. 2017Středa, 26. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )25.01. 2017Úterý, 25. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )22.01. 2017Sobota, 22. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )20.01. 2017Čtvrtek, 20. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )19.01. 2017Středa, 19. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )17.01. 2017Pondělí, 17. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )11.01. 2017Úterý, 11. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )10.01. 2017Pondělí, 10. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )09.01. 2017Neděle, 9. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )05.01. 2017Středa, 5. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )02.01. 2017Neděle, 2. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )01.01. 2017Sobota, 1. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )27.12. 2016Pondělí, 27. prosince
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )18.05. 2016Deník pana Nuly - úvod