Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek Snamione Mix

Milovat se s jiným

Preklady jednorazoviek Snamione Mix
Vložené: arabeska - 06.05. 2016 Téma: Preklady jednorazoviek Snamione Mix
Omnes-Seethis nám napísal:

Text v tejto časti je generovaný, v prípade že zistíte nezrovnalosti, nahláste to prosím



Název: Milovat se s jiným

Originál: Hacer el amor con el otro

Autor: Liade Snape de Black

Překlad: Omnes-Seethis

Beta: arabeska

Povolení k překladu: Souhlas s překladem

Varování autorky: Na celou povídku platí věkové omezení, takže pokud jsi starší šestnácti let, vítej. Pokud ne, čti na vlastní nebezpečí.

Varování překladatelky: Popsaný pohlavní styk, Severus jako záporák, OOC

Rating: M

Počet slov: 1 510

Žánr: Drama/Tragedy

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Děj:

Tisíckrát jsem se ptala sama sebe, proč tě nechávám jít. Proč se nechopím příležitosti. Nevyužiji tvé lásky, tvé vášně, tvého života, který mi nabízíš. Tys ale dovolil, abychom se odcizili, Severusi. Jak jen mi chybíš. Chybíš mi každou noc, kterou trávím po Viktorově boku. Nemůžu přestat myslet na to, co už dávno není.“

Hermiona Grangerová

Hermiona a Severus měli vášnivý a povrchní románek. Životní okolnosti však nepřály tomu, aby pokračoval, přestože oba cítili, že by jejich shledání mohla přerůst v lásku. Hermiona k němu ale nikdy nepřestala chovat city, přestože už chodila s jiným.

 

Pozn. autorky:

Můj druhý songfic. Tentokrát jsem se věnovala svému oblíbenému páru HG/SS. Jak všichni víte, postavy patří J. K. Rowlingové (kéž bych byla ona), těm od Warnera a kdoví komu dalšímu ještě, kdo má mnohem víc peněz než já. Nepoužívám je za účelem zisku. Další z kupy mých divných povídek s jediným účelem – živit mou už tak dost slušnou prokrastinaci. A taky tu vaši, protože tuto povídku právě čtete.

Píseň nazpívala Alejandra Guzmán, a jí taky patří text, který nepoužívám za účelem zisku.

Nevím, nakolik si užijete, co vás čeká, ale já bych velice ocenila odezvu (pozn. překladatelky: to já taky :)), i kdyby to měl být jen vzkaz, jak jsem otravná. (Nebo nějaké uznání… nebylo by?)



*



Té noci se vrátila domů po směně, která z ní opět vysála veškerou energii. Patřila mezi ty, o kterých se nemluví z odboru záhad. Každým dnem se cítila vyčerpanější, každý den znovu vyhledávala zázemí v elegantním bytě, který nazývala domovem, u svého osmadvacetiletého samozvaného přítele a starého milovaného kocoura, který jí dělal společnost už od třinácti let.

 

Každé nové ráno

vidím jeho tvář a říkám si,

kdepak je ta tvá.

 

Povečeřeli spolu, tak jako to dělávali každý večer. On umyl nádobí. Popadl ho opět ten getlemanský záchvat, který přicházel tak jednou do týdne. A to kdoví jestli. Ona odkopla modré lodičky na podlahu a rozvalila se na gauči. Zuřivým gestem si rozpustila zacuchané vlasy, jako obvykle. Povzdychla si, když jí stařičký Křivonožka vyskočil na klín a stočil se do klubíčka. Milovala toho kocoura. Usmála se, když Viktor vyšel z kuchyně, okolo pasu zástěru, ve které ona sama vždy umývala nádobí. Milovala toho kluka.

 

Já si nenaříkám, vždyť ráda ho mám,

bez tebe ale strádám

a dospět mu ještě potrvá.

 

„Až bych řekla, že ti ubírá na šarmu,“ poznamenala Hermiona s úsměvem na rtech.

„Bez těch bot se mi líbíš víc,“ odvětil s ještě větším úsměvem.

„V tom se asi nikdy neshodneme...“ řekla a kdesi uvnitř ji něco zabolelo. Vzpomínky.

„Já ano,“ ujistil ji a naklonil se nad pohovku, pokládaje ruce vedle Hermiony na opěrku. Otrávený Křivonožka seskočil z klína své paničky, jako by to snad bylo zvykem.

„Vážně?“ zeptala se s pozvednutým obočím.

„Ach, ano,“ potvrdil tmavovlasý chlapec a upřel pohled na její rty vteřinu předtím, než na ně přitiskl ty své.

 

Chybí mu ráz, chybí mu žár,

chybí mu vášeň a plamen, co tys měl v kostech.

 

Kde je tvůj stisk, tvůj hlas,

jen ty jsi chápal, že se nevyžívám v něžnostech.

 

 

Nesměle vešla do kabinetu profesora Snapea. Pořád jí dávalo zabrat, aby se necítila jako laciná zoufalka.

Plášť ji zakrýval od hlavy až k patě. Stále ještě cítila ruměnec na tvářích, který na sobě viděla v zrcadle před odchodem z Komnaty nejvyšší potřeby.

 

Chci zpět ty šrámy, znaky tvého milování,

chci zpět ty zuby, co kousaly při líbání,

chci opět zažít, jak mě svíráš bez váhání,

chci vrátit čas, mít tě po svém boku, a to je jediné mé přání.

 

Slečno Grangerová, jsem vskutku potěšen vaší návštěvou,“ zazněl chladný sarkastický hlas Severuse Snapea a ozvěna se rozlehla pracovnou.

Řekla bych, že za chvíli budete ještě potěšenější,“ odvětila dívka a zavřela dveře. Pak si rozepla plášť a to, co profesor spatřil, mu vyrazilo dech.

Nádherné boty.“ Upřel oči na modré lodičky, do nichž byly obuty dívčiny nohy.

Nejsou to jediné, co jsem si dnes kvůli tobě vzala,“ utrousila, protože ne jen nohy si zasluhovaly jeho pozornost. Však si nevzala ten černý korzet ani tu kratičkou sukýnku z černého hedvábí, které tak lichotily její postavě a kvůli kterým se klepala zimou, aby byly celou dobu středem pozornosti pouze její nohy.

Ať je to co chce, nebude tě to tížit dlouho,“ ujistil ji a přistoupil k ní.

Budiž,“ zašeptala mladá žena předtím, než ji umlčel polibkem.

 

Milovat se s jiným, ne, to ne,

nevidíš slunce, necítíš růže,

není to dotek jeho kůže.

 

Cítila na zádech dotyky silných rukou, které se střídaly s vášnivými polibky. Neudržela vzrušený sten, když jí něžně svlékal šaty. Pak se polibky přesunuly na šíji a ji zamrazilo podél páteře. Nakonec bez zbytečných ceremonií skončili v posteli. Polibky klesaly a ona vzdechla podruhé. Cítila vzrušení. Holýma nohama se třela o jeho lýtka.

 

Není tu blesk ani hvězdy v jeho očích,

není tu svět, co se s tebou rychle točí.

 

Dotýkala se každičkého kousku těla a majetnicky ho objímala. On pokračoval ve své práci, líbaje každičkou plošku její kůže, až ji uchopil za boky, aniž by se obtěžoval věnovat se víc jejím přáním, a omotal si její nohy kolem těla. Pak do ní vnikl, čímž spustil proud slasti, který vystřelil do obou těl. Dovnitř a ven, stále dokola, ten zběsilý pohyb, narůstající touha po ukojení jich obou. O pár minut později ucítila, jak se vzápětí po uspokojujícím orgasmu jejím tělem rozlilo teplo, jako po každém jejich milování od dob, co s Viktorem začala žít. Každou noc to však stále byl jen Viktor… namísto něho.

 

Milovat se s jiným, ne, to ne,

je to jako spávat sama,

láska jeví se ti jako fáma.

 

Když vešla do Severusova kabinetu, nebyl tam. Překvapilo ji to. Od těch dob, co začali ten svůj „vztah“, na ni čekal pokaždé. Hermiona před týdnem dokončila studium v Bradavicích a přestala tak oficiálně být jeho studentkou, ale tím se nic nezměnilo. Pro ni byl její profesor. On ji naučil vše. Díky němu poznala, co je to rozkoš. Poznala, co je to rozkoš poskytnutá Severusem Snapem. Prošla pracovnou k jeho osobním komnatám, když ji zastavily jakési zvuky.

Párkrát zaklepala zadržujíc slzy. Severus otevřel a ve tváři se mu zračily všechny obavy. Měl na sobě jen kalhoty, které stěží dokázaly zakrýt jeho vzrušení. Za ním se pod prostěradlem krčila kudrnatá černovlasá žena.

 

I když si namlouváš, že jen miloval sebe,

postrádáš pocit, že jsi vstoupila do nebe.

 

„Jen jsem se přišla zeptat, jestli by sis nedal pivo,“ řekla Hermiona zlomeným hlasem. „Zřejmě ho ale nepotřebuješ.“

„Můžu ti to vysvětlil, Hermiono… prosím…,“ vysoukal ze sebe sklíčeně.

„Vysvětlit mi co? To proto jsme se teď nevídali?“ vyprskla a tváře jí hořely vztekem. „Kolikrát, Severusi?“

„Čtyřikrát…,“ zašeptal, aniž by se vůbec snažil cokoliv zatajit. Lhát jí, to by si podepsal vlastní ortel. Nicméně ani to jej nezachránilo před fackou, která přiletěla dřív, než stačil dokončit větu.

„Jdi do prdele….“

 

Každý další večer

chtěla jsem pomstu,

ať se taky cítíš sám.

 

„Jdu si dát sprchu,“ řekla Hermiona, která odpočívala vedle svého přítele.

„Chceš pomoct?“ zeptal se Viktor se šibalským úsměvem.

„Teď ne, zlato,“ odvětila a skryla své chmury.

Vešla do koupelny, připravila si aromatickou koupel a ponořila se do pěny v zoufalé touze po uvolnění.

 

Chybovala jsem, já vím,

tyhle hry neumím, teď cítím,

že prohrávám.

 

Nikdy by nevěřila, ani by ji nenapadlo, že po téměř šesti letech bude ještě stále cítit Severusovy ruce na svém těle, jeho rty, jeho mužnou hruď, štíhlé svalnaté ruce… jeho celého.

A teď měla po krk života s Viktorem. Nebyl to špatný člověk, nebyl špatný kamarád, ani milenec, ale nebyl to Severus s těmi svými přerostlými otravnými vlasy, špatně oholenými vousy, hákovitým nosem, dlouhými prsty a Severusem juniorem potěšeným z jejích lodiček na jehlovém podpatku. Nebyl to Severus s tím svým sarkastickým: „Už jsi skoro stejně dobrá jako já“, což byl jeho osobitý způsob, jak říct: miluji tě.

 

Kde jsou ty oči, kde je tvůj upřený pohled,

tvé černé vlasy, boky co neberou ohled,

tvé černé vousy dráždící na jemné tváři,

tvůj dravý úsměv a ostrá slova, bože, proč jsou všichni muži strašní lháři!

 

„Herrmiono?“ zavolal Viktor z chodby.

„Ano?“ ozvalo se z vany.

„Miluju tě.“

„Já tebe taky.“ A v Hermionině mysli se objevil obrázek Severuse, jako by to byl on, kdo vešel do koupelny a vyslovil ta dvě slova plná citu.

 

Milovat se s jiným, ne, to ne,

nevidíš slunce, necítíš růže,

není to dotek jeho kůže.

 

Není tu blesk ani hvězdy v jeho očích,

není tu svět, co se s tebou rychle točí.

 

Milovat se s jiným, ne, to ne,

je to jako spávat sama,

láska jeví se ti jako fáma.

 

I když si namlouváš, že jen miloval sebe,

postrádáš pocit, že jsi vstoupila do nebe…

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Milovat se s jiným Od: nadin - 15.01. 2023
Bolesť zlomeného srdca. Spomienky na niečo tak intenzívne, že čokoľvek iné sa zdá byť bledé a nevýrazné. Túžba a nenaplnené sny... Poviedka mnou zarezonovala.. Uf.. Vďaka!! A ak by mal niekto záujem.. googlila som a tu je link na spomínanú pieseň https://www.youtube.com/watch?v=lYUB1eDa0DE

Re: Milovat se s jiným Od: Iveta - 16.09. 2018
Nechápu, jak je možné, že mi tahle povídka unikla...zrovna songfics mám moc ráda, navíc se SS...Moc se mi líbí, má sílu...můžu poprosit o nějaký odkaz na píseň, docela bych si ji k tomu pustila :) Moc díky za překlad

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Milovat se s jiným Od: mami - 01.06. 2016
Smutné

Re: Milovat se s jiným Od: Zuzana - 08.05. 2016
A SAKRA toto má silu, hlavne pre niekoho, kto to prežíva. Je to desivo silné a smutné a zúfalé. A nemá to žiadne riešenie. Nech by to bolo akokoľvek doriešené, vždy tam zostane zlomené srdce... Ďakujem za preklad...
Re: Milovat se s jiným Od: omnes-seethis - 09.05. 2016
Bohuzel vetsina vypjatych zivotnich situaci zustava tak nejak nevyresena. Dekuji za komentar, Zuzano :)

Re: Milovat se s jiným Od: ansus - 07.05. 2016
Omnes a Arabesko, díky za povídku! Omnes, hezký překlad, je vidět kus práce. Povídka - no, ano, přesně tak nějak to s těmi hodnými a darebnými hochy je - je to tu dobře vystiženo. A občas si říkám, že my, co žijeme mnohá léta vedle hodných hochů, někdy poněkud příkře soudíme ty, které si dupnou a kromě přežívání vedle hodného hocha si dopřejí taky trochu života s nějakým jiskrným a šarmantním darebákem. Docela tady Hermionu chápu, a příjemně mě potěšila tou jednou ostrou, kterou mistrovi uštědřila. Autorka to lehce nevychytala s mírou náznaků, chvíli jsem uvažovala, s kterým mužem se ta postelová scéna vlastně odehrává.
Re: Milovat se s jiným Od: omnes-seethis - 08.05. 2016
Priznavam, ze jsem se vzdycky nad tim pozastavila a chvili premyslela, ktery z nich je prave v akci :D Ono je to tezke, kdyz zena na jednu stranu miluje darebaka a na druhou stranu se boji, ze znova naleti... Diky za komentar :)

Re: Milovat se s jiným Od: sisi - 07.05. 2016
Díky za nový příběh z šátečku SS/HG. Je to tak nějak melodramatické, chaotické. Ale je to Hermionino rozhodnutí, opustila Snapea bez možnosti druhé šance. Viktor nikdy nebude tak blízkým, jako profesor lektvarů. Takže je to takový jako slaďáček ale bez happyendu. Taky dobrý. Co bylo myšleno Snapeem juniorem je syneček, nebo určitá část fiziologie lektvaristy?
Re: Milovat se s jiným Od: omnes-seethis - 08.05. 2016
Snape junior je samozrejme jista cast tela. Nepredpokladam tedy, ze by si k te nevere jeste stihl udelat potomka :D Diky za komentar, sisi :)

Re: Milovat se s jiným Od: LadyLillyPotterml - 06.05. 2016
:P..........

Re: Milovat se s jiným Od: JSark - 06.05. 2016
Záporák? Záporák by mal byť, keby bol na strane Voldyho, takto mi pripadal skôr ako typický chlap. :D
Re: Milovat se s jiným Od: omnes-seethis - 07.05. 2016
Na tom neco je :D Ale vzhledem k jinym povidkam, kde je cestny clovek, tady se opravdu vyved :D

Re: Milovat se s jiným Od: marci - 06.05. 2016
Mně jako zas až tak hrozný záporák Severus nepřišel. Prostě natvrdlý chlap - očividně netušil, nebo se neodvažoval doufat, že k němu Hermiona chová nějaké hlubší city... Upřímně - v podstatě je mi takhle pochopitelnější než chlap dvacet let věrně fňukající po mrtvé babě, která ho ani nemilovala a chovala se k němu jako k onuci. Což nic nemění na faktu, že Severuse miluju v každé z jeho podob :) hezký překlad - oslnil mě úvod autorky. Jooo, taky právě teď prokrastinuju, samozřejmě :) Díky, Omnes-Seethis, arabesko :)
Re: Milovat se s jiným Od: omnes-seethis - 08.05. 2016
Porad lepsi neverny, nez nezny a bez sarkasmu, jak jej posledni dobou potkavam v ruznych povidkach :D diky za komentar, marci. :)

Re: Milovat se s jiným Od: kar - 06.05. 2016
Tak tohle opravdu vzalo za srdce. A teď by mělo být pokračování, jak se nakonec dají do hromady, ale zase by mi pak bylo líto Viktora. Taky bych si ráda přečetla, jak to vnímal Severus. Tohle se mi asi usadí v hlavě na dlouho. Děkuji za překlad.
Re: Milovat se s jiným Od: omnes-seethis - 08.05. 2016
Skoda, ze zadne pokracovani neni. Ale mozna je to tak lepsi. Clovek alespon muze zapojit fantazii a konec si domyslet :) diky za komentar :)

Re: Milovat se s jiným Od: margareta - 06.05. 2016
Au au, bolí. Smutek. Smutek z toho, že si dva lidé nedokázali dát šanci. Možná by to byla plnohodnotná láska na celý život, možná by to skončilo velmi zle pro oba. Možná. Jestli to byla ze strany Hermiony skutečně láska, měla bojovat. Skutečná láska za to stojí. Měla odpustit a donutit ho, aby si i on uvědomil, co pro něj ona znamená. A sebe samu donutit k témuž. Pokud se jednalo jenom o dobrou souhru v posteli, ta na celý život nikdy nevystačí. Časem vyprchá. To je starý zákon a nemá výjimky. Možná se ale ještě jednou někde potkají, třeba po mnoha letech, a budou schopni si říct pravdu. Bez výmluv, bez nadávek, bez facek. Děkuji za krásnou povídku!
Re: Milovat se s jiným Od: omnes-seethis - 08.05. 2016
Ja na jejim miste bych asi jeste sanci dala, ale Hermiona je ocividne prilis hrda. Tezko ji to vycitat... ale jak rikas, maji kus zivota jeste pred sebou, kdo vi, co je ceka... diky za komentar :)

Re: Milovat se s jiným Od: Jacomo - 06.05. 2016
Au, au, to bylo bolavé... ale tak nějak ze života. Jde o to, co s nimi bude dál, jestli ty Hermioniny vzpomínky vyblednou a začne si vážit toho, co má, nebo... Strašně bych si k tomu chtěla přečíst zrcadlovou povídku - jak to celé vnímal Severus. Třeba nebyl až takový hajzl, třeba se té síly, co mezi nimi byla, jen bál... Díky za výjimečný zážitek. A super překlad, Omnes!
Re: Milovat se s jiným Od: omnes-seethis - 08.05. 2016
Zrcadlova bohuzel neni, ale i kdyby se bal toho jejich vzajemneho citu, tak nevera nebude asi to prave orechove reseni... a dekuju za komentar :)

Re: Milovat se s jiným Od: zuzule - 06.05. 2016
No pani, az me trochu zamrazilo Na jednu stranku je Hermiona trouba, vzdyt ma takovyho hodnyho kluka... Ale na druhou stranku tomu clovek proste neporuci no... Dekuju moc!
Re: Milovat se s jiným Od: omnes-seethis - 08.05. 2016
Presne, ale jak jednou milujes... dekuji za komentar :)

Re: Milovat se s jiným Od: grepik03 - 06.05. 2016
Omnes, děkuji za krásný překlad ♡ Je to asi první snamione na těchto stránkách, ve které je Severus takový hajzl. Ovšem i jako hajzl se umi dostat pod kůži :) Je mi lito Victora, tady představuje hodného, milého a zamilovaneho kluka , ale evidentne to nestačí. ...tolik mi to připomíná vztahy některých mych kamarádek, které mají bezva manžela, ale stýská se jim po vášni a pak bezhlave hledají toho spravneho "bad boye". Věrnost a láska se už tolik neceni. ....ale to by bylo na dlouhou debatu :)))) Omnes ja zírám , oproti prvnímu překladu je tohle naprosto dokonale (!) a já se klaním, že si to nevzdala a pokračovala a výsledek. ..wau ♡ Přeji pevne nervy na další překlady a těším se na další povídku ;)
Re: Milovat se s jiným Od: omnes-seethis - 07.05. 2016
Dekuju za komentar a kompliment, ale velkou zasluhu ma na tom i arabeska :) je smutne ze vetsina zen hleda chlapa podobneho druhu, ale s tim uz se nic nenadela. Rekla bych, ze je to dano i evoluci. Hajzl, ale silny ( nebo tak alespon pusobi...)

Prehľad článkov k tejto téme:

Strega Brava: ( Sevik99 )24.12. 2022Lektvar
Liade Snape de Black: ( Omnes-Seethis )06.05. 2016Milovat se s jiným
DannyUleySnape: ( Omnes-Seethis )16.02. 2016Pod hvězdami
GMTH: ( Patolozka )08.05. 2012Vše nejlepší, Hermiono
Ms-Figg: ( kometa )02.04. 2012Citróny v Bradavicích
IsabellaMarieSnape: ( kometa )30.03. 2012Vánoční Speciál
miamadwyn: ( Elza )07.03. 2011Desetiletka
Lauri4Snape: ( Kometa )15.08. 2010Dobrodružství s vlasy