Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Návrat Rity Holoubkové

Kapitola 7

Návrat Rity Holoubkové
Vložené: Lupina - 24.02. 2016 Téma: Návrat Rity Holoubkové
Lupina nám napísal:

Autor: FullMoonDreams       Překlad: Lupina         Beta: marci                Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/3904016/7/

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 7

V průběhu roku, kdy obranu proti černé magii vyučoval Alastor Moody, hrál Albus Brumbál nebezpečnou hru s mužovými city. Zatímco držel svého oddaného obdivovatele ve virtuálním vězení školy, Albus pokračoval ve vztahu se Siriusem Blackem, který byl často vídán v okolí hradu ve své zvěromágské formě velkého psa.

Ti, kteří mají zálibu v ověřování fakt, nechť si povšimnou, že Sirius Black nebyl registrovaný zvěromág, a to je jen jeden z trestných činů, které Albus Brumbál ve své náklonnosti k tomuto muži tak rád přehlížel.

Ti dva udržovali neustálou korespondenci a často při tom využívali Harryho Pottera, Siriusova kmotřence, jako prostředníka.“

„Copak sem Sirius nechodil jen ve své zvěromágské formě?“ položil Everard svoji otázku.

„Chodil,“ potvrdil Brumbál. „Slečnu Holoubkovou zjevně nezajímají ony drobnosti zvané fakta.“

„Vlastně,“ přerušil jej Snape, „potvrzuje, že Black byl při návštěvách ve své psí podobě. Říká, že je obecně známé, že Albus a jeho bratr měli hodně společného a odkazuje na poznámku pod čarou.“

„Co je tam?“ zeptala se Dilysa.

„Viz případ u Starostolce číslo 4487F88G: Ministerstvo kouzel versus Aberforth Brumbál, také známý jako Incident s kozami.“ Snape pohlédl na Brumbála a stejně tak zbytek portrétů i profesorka McGonagallová.

Brumbál vypadal, že přišel o slova, ačkoliv nakonec vyprskl požadavek, aby McGonagallová kontaktovala právní zástupce školy a zjistila, zda by mohl Holoubkovou žalovat pro urážku cti.

Poté, co se Brumbál vzpamatoval a McGonagallová potvrdila, že právníci jsou si docela jisti ohledně nemožnosti portrétů žalovat živé lidi, Snape se vrátil ke knize.

Věci se poněkud uklidnily následující rok, když se Albusův pánský klub přesunul do Siriusova rodného domu. Je zřejmé, že v této chvíli byl Albus zaujatý nejen Siriusem, ale také Alastorem a Remusem.

Nicméně ne všechny trofeje tohoto roku patřily do exkluzivního Fénixova řádu. Rozhodně například ministr kouzel, Kornelius Popletal, nemohl do řečeného exkluzivního klubu vstoupit i přes neustálou korespondenci, která mezi těmi dvěma probíhala. Kornelius mnoho let zahrnoval Albuse milostnými dopisy a ti dva muži si udělali luxusní dovolenou během Albusovy krátké nepřítomnosti na ředitelském postu.

Anonymní zdroj na Ministerstvu kouzel odhalil, že Kornelius se snažil Albuse přemluvit k společné dovolené od chvíle, kdy zjistil, že si Albus podobnou zařídil před třemi lety s Luciusem Malfoyem.

Kornelius dokonce zašel tak daleko, že okopíroval Luciusův trik s předstíraným vyhnáním Albuse ze školy, aby zakryli jejich romantický útěk.

Můj zdroj nebyl schopen poskytnout důkaz o průběhu jejich dovolené, ale cestovala jsem na Bahamy, abych se ujistila, že zde nezůstal kámen na kameni.“

„Předpokládám, že výlet provedla na náklady vydavatele,“ zamumlal Phineas.

„Obdivuhodné, pokud něco takového dokážete,“ zamumlal Everard.

„Nedovedu si představit, jak zjistila, kam jsem jel?“ dumal Brumbál. „Rozhodně jsem byl sám, ale nechápu, jak mohla bez cizí pomoci uhádnout můj pobyt?“

Snape protočil očima a pokračoval ve čtení. „Ten rok nenaplnily jen romantika a květiny, ale brzy Albuse zasáhla smutná tragédie, když přišel o svého favorita, Siriuse Blacka.“ Snape dramaticky vzlykl a utřel si neexistující slzu v oku.

Jeho smrt jakožto vyústění žárlivosti nově zrozeného Lorda Voldemorta a Smrtijeda Luciuse Malfoye byla ztrátou, ze které se Albus nikdy skutečně nevzpamatoval.

V tom okamžiku Albus přísahal, že porazí Lorda Voldemorta a dokonce zašel tak daleko, že použil svůj vliv na Korneliuse Popletala, aby uvěznil Luciuse Malfoye v Azkabanu.

Albus Brumbál udělal jednu fatální chybu v přístupu k Lordu Voldemortovi a jeho Smrtijedům. Opominul svého loajálního špiona…“

Snape přestal číst a rychle proběhl zbývajících pár stránek, přičemž příležitostně vydal zvuk údivu a hrůzy.

„Co je, Severusi?“ zeptal se Brumbál s klidným úsměvem, který jasně prozrazoval, že přesně ví, o co jde. „Nelíbí se vám směr příběhu?“

„Íík,“ vyjekl Snape.

„No, no, Severusi,“ káral ho Brumbál. „Dnes jste se dost pobavil na můj účet. Všichni jste se nezřízeně smáli tomu, co o mně napsala Rita Holoubková. Copak byste mě připravil o šanci trochu se obveselit tím, co zjevně napsala o vás?“

„Ano, o to potěšení vás připravím,“ prohlásil Snape, neverbálně zaklapl knihu a posadil se zpátky do svého křesla.

„Já to přečtu za vás,“ nabídl Everard a už spěchal portréty. Snape vyskočil ze svého sedadla, aby složil Everarda na podlahu.

„Přečtu vám to já,“ vzala si McGonagallová knihu ke stolu.

Opominul svého loajálního špiona Severuse Snapea. Severus Albuse tajně miloval mnoho let. Nepřiměřeně žárlil na všechny, kteří získali Albusovu náklonnost a dělal vše, aby vrazil klín mezi Albuse a toho, kdo byl v dané době jeho oblíbencem.

Bez vědomí Albuse Severus vytrvale pracoval na tom, aby se zbavil svých rivalů a zajistil si jeho city.

Severus netušil, že odstraněním Siriuse Blacka vžene do Albusovy náruče Remuse Lupina.

Severus použil vlastní konexe mezi Smrtijedy, aby uvedl Remuse ke kolegovi Fenriru Šedohřbetovi. Doufal, že jej tak odtrhne od Albuse a sám získá volnou cestu.

Místo toho do Bradavic dorazili Remus i Fenrir, aby si se Severusem vyjasnili své záležitosti, a následovala strašná hádka.

Výsledek té hádky je dobře znám jako konec Albuse skokem z vrcholu Astronomické věže.

Jedinou otázkou zůstává, zda skočil, nebo byl strčen…“

„To je vše?“ zeptal se Brumbál zklamaně.

„Zdá se,“ odpověděla McGonagallová. „Dále plácá cosi o tom, zda je morální mít tolik milenců najednou, ale tím vás nebudu nudit. Také zmiňuje, že mladý Teddy není Remusův syn, protože viděla jeho lékařské záznamy a není v nich ani zmínka o vlkodlakovi v rodové linii. Jediná další věc je inzerát s nabídkou na slevu při objednání další knihy, která vyjde příští léto.“

„Zajímalo by mě, o čí minulosti bude psát příště,“ poznamenal Brumbál.

„Není třeba spekulovat,“ pravila McGonagallová s potměšilým úsměvem. „Má název Severus Snape: Sexuální skandály.“

„Výborně,“ rozplýval se Brumbál a zatleskal. „Objednejte jeden výtisk pro mě, Minervo. Budeme potřebovat zábavu na prázdniny.“

Snape zíral po místnosti a přál si mít další obraz, do kterého by uprchl. Přemýšlel, jestli není příliš mladý, aby předstíral hluchotu, a s gustem proklínal Pottera, že mu vůbec zajistil ředitelský portrét.
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: lucky - 20.03. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 7 Od: Vai - 14.10. 2017
Tak to je skvělé, skoro bych chtěla mít předčítanou i knihu o Severusovi a o tom, jak vlastně hrozivě toužil po Albusovi i když si namlouval, že chce Lily :D dík moc za příběh

Re: Kapitola 7 Od: denice - 30.11. 2016
Kornelius dokonce zašel tak daleko, že okopíroval Luciusův trik s předstíraným vyhnáním Albuse ze školy, aby zakryli jejich romantický útěk. Můj zdroj nebyl schopen poskytnout důkaz o průběhu jejich dovolené, ale cestovala jsem na Bahamy, abych se ujistila, že zde nezůstal kámen na kameni.“ Opravdu, ale OPRAVDU není pokračování? To je moc smutné...

Re: Kapitola 7 Od: arabeska - 07.03. 2016
To není fér, já chci Severusovy sexuální skandály! Existuje ještě šance, že je napíše? Tyjo, to by bylo naprosto božácké! Ach, ale nádherný konec. Tragický jak ze Šejkspíra - sebevražda pro lásku. Dramatické vzlyknutí a otření neexistující slzy v oku byla třešnička na dortu. Děkuji, prostě nádherné! A těším se na pana Nulu ♥
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 07.03. 2016
:-D Tak jo, slavnostně přísahám, že dodělám nejbližší narozeninové a vrhnu se na pana Nulu. Jen kvůli Tobě :-*

Re: Kapitola 7 Od: Bilkis - 28.02. 2016
Já to tušila. Chudák Severus. :D
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 29.02. 2016
Tak nějak. Ale o jeho neštěstí bych si ráda přečetla :-D

Re: Kapitola 7 Od: larkinh - 27.02. 2016
To byl tedy závěr... a Severus, když jediné, co dokázal říct, bylo "íík" :D Děkuji za překlad.
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 29.02. 2016
Jo, ííkající Severus byl boží :-D Díky za odezvu, larkinh.

Re: Kapitola 7 Od: zuzule - 25.02. 2016
:D :D :D Fakt to nema pokracovani? Skoda... Dekuju!
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 29.02. 2016
Bohužel nemá :-) Já děkuji za odezvu, zuzule.

Re: Kapitola 7 Od: solace - 25.02. 2016
Tak Rita tomu príbehu napokon nasadila korunu:-) Nesklamala očakávania čitateľov a medzi Albusových milencov zaradila aj Severusa. Škoda, že o jeho sexuálnych škandáloch si nebudeme môcť prečítať. Nepochybujem, že portréty by si užili každú jednu vetu. Ešte raz ďakujem za preklad tejto humornej poviedky. Bavila som sa.
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 29.02. 2016
Třeba se o Severusových eskapádách dočteme z pera jiné autorky. Já bych, pravda, uvítala hetero skandály. Ale pobavilo by to nejen portrétu:-). Moc děkuji za komentář, solace.

Re: Kapitola 7 Od: scully - 25.02. 2016
Ježiši Popletal ne! Albus byl teda podle Rity pořádná poběhlice,jen málokdo mu odolal. Chudák Severus ,tohle si nezasloužil. A knížku Snape: Sexuální skandály si chci za každou cenu přečíst. Taková škoda,že není pokračování. Moc děkuju za skvělý překlad této úžasné povídky
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 29.02. 2016
Jojo, Albus se vrhl na kde co :-D No, třeba si o Snapeovi přečtem někdy později, třeba knihu někdo napíše :-) Děkuji za milý komentář, scully.

Re: Kapitola 7 Od: Zuzana - 24.02. 2016
Tak a Albus to má za sebou:D Som zvedavá na druhý diel, dúfam, že naozaj bude:) Ďakujem za preklad.
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 24.02. 2016
Albus to má za sebou, na Severuse to teprv čeká. :-) Pokračování však není. Můžeme doufat, že ho autorka napíše. Díky za odezvu, Zuzano.
Re: Kapitola 7 Od: Zuzana - 24.02. 2016
Škoda, som strašne zvedavá na Severusove aférky, takto si ich budem musieť prečítať v iných poviedkach:)

Re: Kapitola 7 Od: JSark - 24.02. 2016
Začína to vyzerať ako grupáč. :D Chudák Severus. A môžeme si to pokračovanie objednať?
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 24.02. 2016
No, jestli si to tu Rita přečte, pokračování určitě bude :-D Na nás by vydělala.

Re: Kapitola 7 Od: Liz - 24.02. 2016
Může starý portrét ohluchnout? Vždyť je stále zakonzervovaný v jednom fyzickém věku. Je pokračování s druhou knihou? Kapitola byla jako vždy fajn.
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 24.02. 2016
Tak jestli ohluchne, to nevím, ale záleží na tom, jestli mu to okolí uvěří :-D Pokračování bohužel není :-( Díky za odezvu, Liz.

Re: Kapitola 7 Od: Carmy - 24.02. 2016
Sexuální skandály Severuse Snapa bych si teda ráda přečetla :D Skvělá povídka, děkuji za překlad, taková milá oddechovka :))
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 24.02. 2016
Těší mě, že se líbilo. Děkuji za odezvu, Carmy.

Re: Kapitola 7 Od: maria - 24.02. 2016
dakujem

Re: Kapitola 7 Od: luisakralickova - 24.02. 2016
Děvčata velké díky za tuhle "kratinkou" kapitolovku, pobavila moc, pokračování by neškodilo, ale vy určitě něco vykouzlíte jako důstojnou náhradu.
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 24.02. 2016
Já děkuji za odezvu. Náhrada je vybraná, jen ten čas chybí, jen ten čas...

Re: Kapitola 7 Od: LadyLillyPotterml - 24.02. 2016
hmmmmm. Tu knihu by som si rozhodne prečitala :Severus Snape: Sexuální skandály.“ hihiihihihi
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 24.02. 2016
To nejsi sama, taky bych se ráda začetla :-D Díky za odezvu, LadyLillyP.

Re: Kapitola 7 Od: Jimmi - 24.02. 2016
To bolo perfektné. Krátke, ale potešilo a hlavne pobavilo. Tá škodoradosť je ale, že? Škoda, že to nemá pokračovanie, ale aj toto stálo za to. Baby, museli ste sa s tým poriadne vyhrať, skvelá práca, úžasný preklad. Ďakujem moc Íík.
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 24.02. 2016
Jo, tohle byla vážně zábava. Nějak poslední dobou inklinuju k humorným povídkám. I další Severus bude k pobavení. Těší mě, že se líbilo, že sis udělala čas na čtení. Vážím si toho, Jimmi. A děkuji :-*

Re: Kapitola 7 Od: sisi - 24.02. 2016
Dnes po větě ( resp. odstavečku): "Snape protočil očima a pokračoval ve čtení. „Ten rok nenaplnily jen romantika a květiny, ale brzy Albuse zasáhla smutná tragédie, když přišel o svého favorita, Siriuse Blacka.“ Snape dramaticky vzlykl a utřel si neexistující slzu v oku." budu potřebovat počítačový čistící servis-"PČS", protože od ní mám slzy všude, na klávesnici, na monitoru, kapesník už to nebere. :-) :-DD Lupino, Marci, máte můj velký dík, obdivuji se preciznosti a dokonalosti překladu. Pracujete v časovém tlaku, přesto na jedničku. Moc děkuji.
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 24.02. 2016
:-D Severus se slzou v oku :-D Moc, moc mě těší, že se líbilo. A přesně takovéto komentáře nás pohánějí k další práci. No, snad budeme stíhat i dál publikovat každou středu. Děkuji moc za milý komentář, sisi :-)

Re: Kapitola 7 Od: grepik03 - 24.02. 2016
Lupino, díky moc za přeložení tohoto úžasného dílka ! Při té dnešní závěrečné kapitole, jsem se opravdu pobavila....představa Brumbála, kterak si užívá nejen s celým mužským osazenstvem Fénixova řádu, ale i s Blackem v psí podobě :o)))) Chudák Everard, ke čtení se nedostal a ještě dostal nákladačku od Severuse :o) A to nemluvím o tom naprosto dokonalém závěru - Severus Snape - sexuální skandály - já chci taky jeden výtisk, Lupinko zařídíš to? Pošli číslo trezoru u Gringorů a já ti tam přesunu pěknou hromádku zlata - protože to za to určitě bude stát :o)))))) Ještě jednou velké díky !!!
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 24.02. 2016
Jo, ta psí podoba, to byla pecka. Koneckonců - mají to v rodině :-D Ještě že byl Brumbál na chlapy, Minerva ve zvěromágské podobě byla v bezpečí. Říkala jsem si, jestli si někdo všimne Severusova násilí :-D Ten výtisk bych taky brala. Zajímalo by mě, koho by Rita dokázala ze smetiště Severusových dějin vytáhnout :-D Moc mě těší, že se líbilo. Děkuji za milý komentář, grepiku :-)

Re: Kapitola 7 Od: marci - 24.02. 2016
Ach jo. Vánoce jsou pryč - to byly časy, když jsem si seděla u stromku a četla svůj vánoční dárek... Vždyť já bych ten obraceč času až tak moc nezneužívala... Jen hoďku denně - blbou hoďku, kdy by po mně nikdo nic nechtěl, kdy bych se mohla zavřít někam do ticha a tepla a s kafíčkem po ruce se nerušeně věnovat betění či překládání či čemukoli, co bych zrovna chtěla. A ještě bych prosila, abych se mi během té hoďky vykouřily z hlavy všechny myšlenky na práci, bordel doma a tak... Vždy´t toho tak moc nechci! :) No jo, smůla, takže - Lupinko - využívám této příležitosti k opětovnému poděkování za Tvůj dárek a za to že jsi (čímž zdravím i Tvoji mamku, která na tom má lví podíl) :) Šikovnou dcérečku vychovala :)
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 24.02. 2016
Pozdravy vyřídím :-) To já děkuji, vždyť sis svůj vlastní dárek musela učesat a uhladit. A vůbec, bez Tebe by můj život byl o tolik chudší. Naše setkání jsou zářivým majákem v každodenní všednosti. Březen se blíží!!! (Na jednu stranu je dobře, že ten čas tak rychle utíká, aspoň se sejdeme dřív :-) )

Re: Kapitola 7 Od: denice - 24.02. 2016
To je opravdu tak strašně smutné - ubohý Severus, zase ostrouhal kolečka! Spekulace o Siriusovi ve psí podobě - no tak to tam chybělo, a taky to konečně Brumbála vyburcovalo k činu :-D Albus a Kornelius na Bahamách! „Íík,“ vyjekl Snape. - No tohle, Severusi! Já chci taky jeden výtisk, jestli autorka opravdu nenapsala pokračování, budu neutěšitelná! Je mi moc líto, že povídka končí, zbývá jen doufat, že objevíš něco stejně kouzelného - Severuse není nikdy dost! Děkuji!
Re: Kapitola 7 Od: Lupina - 24.02. 2016
Ne, pokračování nenapsala! Dívala jsem se. Máme připravený banner na Deník pana Nuly. Tam si Severuse užijeme. Jenže nemám ten obraceč času!!!! A i děti jsou tuto zimu nějak podezřele zdravé a nedopřávají mi pobytu na paragrafu. Musím to nějak vymyslet :-) Byla to taková kratinká kapitolovka, ale jsem moc ráda, že pobavila. Díky za komentář, denice :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

FullMoonDreams: ( Lupina )24.02. 2016Kapitola 7
FullMoonDreams: ( Lupina )17.02. 2016Kapitola 6
FullMoonDreams: ( Lupina )10.02. 2016Kapitola 5
FullMoonDreams: ( Lupina )03.02. 2016Kapitola 4
FullMoonDreams: ( Lupina )27.01. 2016Kapitola 3
FullMoonDreams: ( Lupina )20.01. 2016Kapitola 2
FullMoonDreams: ( Lupina )13.01. 2016Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )12.01. 2016Návrat Rity Holoubkové - úvod