Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Návrat Rity Holoubkové

Kapitola 5

Návrat Rity Holoubkové
Vložené: Lupina - 10.02. 2016 Téma: Návrat Rity Holoubkové
Lupina nám napísal:

Autor: FullMoonDreams       Překlad: Lupina         Beta: marci                Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/3904016/5/

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 5

„Chystáte se číst nahlas, nebo ne?“ V Everardovi narůstala netrpělivost.

„Ano, ano,“ odvětil Snape. „Jen mě poněkud šokovala ústřední osoba další kapitoly. To kdybych býval věděl.“

Brumbál nenuceně přešel ze svého do Snapeova portrétu a nakoukl přes mužovo rameno na důvod zpoždění.

„Ach, proboha,“ zamumlal, než se vrátil do svého rámu.

„To kdybych býval věděl, když jsem se snažil získat přízeň své Lily, že Albus stejným způsobem pracuje na jejím manželovi. Mohli jsme na to jít týmově.“ Snape se na Brumbála obrátil s úšklebkem.

„Pamatuji se, že v době, kdy se Lily a James vzali, jste byl plně zaměstnán svými aktivitami Smrtijeda,“ odpověděl mu Brumbál svým vlastním zašklebením.

V té chvíli Everard ztratil trpělivost a opět se přestěhoval do Snapeova portrétu. Ten jej musel prakticky vytlačit, aby mohl pokračovat v hlasité četbě.

James Potter, jehož nejvýznamnějším životním úspěchem bylo zplození Brumbálova nejslavnějšího studenta Harryho Pottera, se zdál být obyčejným rodinným typem muže s milující manželkou…“ Snape se ušklíbl, „… a synkem. Ale v posledním roce svého života zjistil, že mu to nestačí… že chce víc…

… James Potter zůstal v kontaktu s Albusem prostřednictvím pánského klubu s názvem Fénixův řád a během Jamesova manželství si stále dopisovali.

Díky svému neviditelnému plášti James pokračoval ve své pletce s Albusem přímo pod nosem manželky i malého synka. Tragédií se stalo, že onen plášť zůstal u Albuse v den, kdy jej bylo nejvíc zapotřebí… té noci mohl zachránit život Jamese i jeho ženy, ale stále jej měl v držení Albus Brumbál.“

„Takže všechny ty kecy o relikviích smrti byly jen hromadou žvástů?“ obvinil jej Everard.

Brumbál jen protočil očima a neobtěžoval se to komentovat.

„A co ty ženy, které se připojily k Řádu?“ zajímala se Dilysa. „Jestli šlo o pánský klub, co tam dělaly ženy?“

„Ale Dilyso, vezměte rozum do hrsti,“ odpověděl Everard. „Pravděpodobně chystaly nápoje a uklízely po všech těch mladých hochštaplerech.“

„Nebo možná bojovaly s Lordem Voldemortem, zatímco my zbylí se muchlovali?“ navrhl Brumbál sarkasticky.

„Je to tak?“ zeptala se Dilysa. „Byl jste v tom klubu, Snape, že ano? Prozraďte nám to tajemství.“

„Pojďme rychle dál,“ Snape se vrátil ke knize.

Smrt Potterových Albuse velmi zasáhla. Od toho okamžiku se ponořil do práce a kvůli společnosti se obrátil na svého starého druha Alastora ‚Pošuka‘ Moodyho.

Albus a Alastor si mnoho let užívali bouřlivého vztahu, podrobnosti v kapitole osmnáct.

Teď již bylo zřejmé, že Albus Brumbál nepatří k těm, co jsou věrní jedinému muži. Úzký vztah udržoval s mnohými členy svého klubu, výjimky viz kapitola sedmnáct, a během let pokračoval v získávání dalších obdivovatelů.

Užil si blízkého vztahu s jedním z nejbližších příznivců Lorda Voldemorta a Lucius Malfoy často navštěvoval Bradavice pod zástěrkou svého postavení ve školní radě a zájmů o školu…“

„Určitě tvrdí, že jsem mu pomohl tu pozici získat,“ zamumlal Brumbál.

„Máte pravdu,“ potvrdil Snape o chvíli později. „Takže je to pravda, co? Lucius to držel pod pokličkou.“

„… a později o svého jediného syna Draca. V letech po pádu Lorda Voldemorta šlo o náročný vztah a Albus použil veškerého svého vlivu, aby Luciuse dostal z Azkabanu. Za své úsilí vynaložené pro Luciusovo dobro Albus získal na mnoho let mužovu náklonnost.

Ale jakkoliv složitý tento vztah byl, Albus později zjistil, že ten nejsložitější vztah na něj stále čeká.

Kapitola čtrnáctá – Ten nejneobvyklejší milostný trojúhelník.“

„Další?“ zeptala se Dilysa. „To je stěží neobvyklé nebo originální.“

„To bych netvrdila,“ pravila McGonagallová, když prolétla několik stránek dopředu.

„Jestli vám to nevadí, Minervo,“ požádal ji Snape a ona stránky vrátila na danou kapitolu, aby mohl pokračovat ve čtení.

Nejvíce probíranými zvěstmi po dobu působení Albuse Brumbála coby ředitele Bradavic byly ty kolem postu učitele obrany proti černé magii. Žádný učitel na něm nesetrval déle než rok a více než tucet musel dle důvěrných informací odejít kvůli zášti následující krátkodobý vztah s mužem, který je najal.

Žádný však neodešel tak vypjatě jako profesor Quirenius Quirrell.

Profesor Quirrell byl původně najat na post učitele studia mudlů a tuto pozici si užíval do milenecké hádky, která jej vyštvala do zahraničí.

Vrátil se, aby převzal funkci učitele obrany proti černé magii, a tehdy začal milostný trojúhelník, který by nikdo neuhádl…“

„Kdo si vsadí na třetího?“ zeptal se Everard.

„Dva galeony na Kratiknota,“ nabídl Dippet. „Před několika kapitolami se objevily jakési narážky.“

„Galeon na Snapea,“ zavolala Dilysa z bezpečného místa na druhé straně místnosti.

„Dva svrčky na Hagrida,“ ozval se Phineas.

„Všichni špatně, zaplaťte,“ Everard si mnul ruce radostí a zamířil k ostatním portrétům, aby sebral svoji výhru. „Snape…“

„Teď již mohu pokračovat? Děkuji vám.“ Snape otočil stránku, aby si potvrdil, zda jeho odhad byl přesný. Vědoucně přikývl a přál si, aby se byl vsadil.

Quirrell hodně cestoval a když se vrátil do školy, jeho tělo, bez vědomí Albuse, hostilo duši Lorda Voldemorta.

Quirrell rychle navázal na svůj dřívější vztah s Albusem, což Lorda Voldemorta pobouřilo a následný milostný trojúhelník mohl skončit jedině samovznícením profesora Quirrella, když oba muži bojovali o nadvládu jeho těla a o zájem Albuse Brumbála.“

„Tak to se tam dole tehdy stalo,“ pravila Dilysa. „Není divu, že byl chudák Harry tak traumatizovaný.“

„Traumatizovaný?“ ujišťoval se Snape. „Dovolím si nesouhlasit.“

„Můžeme se vrátit k tématu támhle na stojánku?“ zeptal se Dippet. „Jsem zvědavý na Quirrellova nástupce.“

„Och, Merline,“ zašeptal Brumbál, když Snape začal další kapitolu.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 5 Od: denice - 30.11. 2016
… James Potter zůstal v kontaktu s Albusem prostřednictvím pánského klubu s názvem Fénixův řád a během Jamesova manželství si stále dopisovali. Tahle povídka mohla být opravdu o mnoho delší!

Re: Kapitola 5 Od: solace - 25.02. 2016
Fénixov rád bol pánsky klub a zoznam Albusových milencov rastie do netušených rozmerov:-D Rita by sa mala nad sebou zamyslieť, asi jej niečo poriadne udrelo do hlavy, a mlieko to nebolo. Tak poďme ďalej... Ďakujem za skvelý preklad.

Re: Kapitola 5 Od: Iveta - 13.02. 2016
Chudak Quirrel, prisel k tomu trochu jako slepy k houslim. Tesim se na Brumbaluv vztah s Lockhartem :-)
Re: Kapitola 5 Od: Lupina - 15.02. 2016
:-D Jo, chudák Quirinus. Zlatoslava Rita nemohla vynechat! Díky za odezvu, Iveto.

Re: Kapitola 5 Od: Jimmi - 13.02. 2016
Perfektné, ale najviac ma dostala veta o prínose Jamesa Pottera, dokonalé zhrnutie, to by mal mať na náhrobnom kameni :) Ďakujem PS. Ako som to šla odoslať, tak som si uvedomila, aká som nekritická/nespravodlivá. Jamesa nemusím, pretože sa príšerne správal k SS v škole, frajírek, ktorému neverím, že sa zmenil kvôli Lily ale presne toto isté milujem na poviedkach o Dracovi, kde nemám problém uveriť, že sa zmenil kvôli Hermione. Tak toto bolo na ráno hlboká myšlienka a musím sa nad sebou zamyslieť. Žeby to bolo farbou vlasov? :) Asi nie, keďže Keenu, Keenu, Keenu!!!
Re: Kapitola 5 Od: Lupina - 15.02. 2016
Chudák James :-D Ale tahle hláška dostala i mě. Těší mě, že se líbí. PS: No, vzhledem k tomu, že já mám problém s blonďáky, ale Draca v přerodových povídkách můžu, tak to vlasama nebude. ALE (ještě v sobě nemám kafe, tak nic hlubokomyslného nevyplodím) možná to bude tím, že o Jamesovi, kde by i on došel k uvědomění si vlastních chyb, jsem nečetla snad jedinou povídku. Navíc týral našeho Mistra, takže proto k němu cítím averzi. A Draco nebyl až takový hajzík. Měl Crabbea a Goyla, ale ti invencí neoplývali. Takže Harry nezažíval, co Severus. A jestli Draco šikanoval někoho jiného, tak o tom nevíme :-)

Re: Kapitola 5 Od: Gift - 13.02. 2016
Tyto troj- ctyr a ja-nevim-co-vsechno- uhelniky stoji opravdu kazdy kousek me potrhle fantazie. :-) Zde doslova plati ona hlaska "to nevymyslis". Rito, jsi star! Dekuji, opet to nemelo chybu.
Re: Kapitola 5 Od: Lupina - 15.02. 2016
:-D Jo, Rita válí :-D Díky za milý komentář, Gift :-)

Re: Kapitola 5 Od: Bilkis - 13.02. 2016
Rita píše RPS slash? :D Nejvíc mě dostává Dylis, ta je boží! :) Díky za překlad.
Re: Kapitola 5 Od: Lupina - 15.02. 2016
Už to tak bude :-D Díky za komentář, Bilkis.

Re: Kapitola 5 Od: Zuzana - 13.02. 2016
No teda, Albus bol poriadne číslo:) Ďakujem za preklad:D
Re: Kapitola 5 Od: Lupina - 15.02. 2016
Albus přímo řádil :-D Díky za odezvu, Zuzano.

Re: Kapitola 5 Od: Marti - 11.02. 2016
Začínám se trochu bát, že podle Rity neunikl Albusovu apetitu ani jediný příslušník mužského kouzelnického pohlaví... A kdo ví, jestli jen kouzelnického! Každopádně portréty jsou zlatíčka, bez jejich komentářů by to rozhodně nebylo ono!
Re: Kapitola 5 Od: Lupina - 11.02. 2016
No, podle toho mudlovského skladatele v minulé kapitole se asi nesoustředil pouze na kouzelníky :-D Portréty jsou skvělé. Jak píšeš, zlatíčka :-) Díky za komentář, Marti.

Re: Kapitola 5 Od: maria - 11.02. 2016
dakujem
Re: Kapitola 5 Od: Lupina - 11.02. 2016
Nápodobně :-)

Re: Kapitola 5 Od: scully - 10.02. 2016
Teda ten Albus se nezdá.V jedné kapitole vystřídat 4 chlapi. Ted budeme přemýšlet, kdo ještě zbývá: Remus,Sirius,Artur nebo nejaky jiný Weasley,Severus. Pobavil mě pánský klub. Moc děkuju za překlad Lupino
Re: Kapitola 5 Od: Lupina - 11.02. 2016
No, skoro ses trefila :-D Těší mě, že pobavilo. Děkuji za odezvu, scully.

Re: Kapitola 5 Od: gleti - 10.02. 2016
Holoubková má obdivuhodnou fantazii, James Potter, "pošuk" Moody, Lucius, ani se nedivím, že i Brumbál je z jejího podání jeho milostného života pobaven. Nicméně samotné reakce portrétů je k nezaplacení. - vlezlý Everard, drbna Dilysa, prostě jeden lepší než druhý.
Re: Kapitola 5 Od: Lupina - 11.02. 2016
Jo, portréty jsou úžasné :-) Moc děkuji za komentář, gleti.

Re: Kapitola 5 Od: JSark - 10.02. 2016
Tak to vyzerá, že Dumby sa podľa Skeeterky zaplietol s každým chlapom, ktorý sa okolo neho mihol. Z oboch strán barikády. :) Zaujímalo by ma, koľko ľudí tým blbostiam verí. Sákriš, ak by to bola pravda, bol by ten chlap hotový gay-casanova. 8O
Re: Kapitola 5 Od: Lupina - 11.02. 2016
Jo, skoro to vypadá, že se Albus vrhl na každé trenky, které uviděl :-D Díky za komentář, JSark.

Re: Kapitola 5 Od: grepik03 - 10.02. 2016
ANO, tak na tuto kapitolu jsem si počkala - dávám si ji ke kávě po práci, což je velmi nebezpečné, hrozí riziko utonuti :)) V minulé kapitole bych vsadila galeon, že dnešní pokračování zahájí vztah Severuse a Albuse. ...nebojím se, urcite se dočkám. ... James mel jediny úspěch - zplozeni syna...... Pánský klub Fénixův řád - uplne vidim Minervu a Tonksovou jak připravují nápoje a uklízí po mladých hochštaplerech :)))) Naprosto me odzbrojila představa Albuse v milostném vztahu s Pošukem.....Merlin chraň ať na to brzo zapomenu. ...... Naopak představa Luciuse, ta mi i sedi ;) A ja si ted uvědomila, že Albus si života vážne uzival plnými doušky :))) Lupinko, moc ti děkuji za vynikající zábavu a samozrejme úžasný překlad ♡ p.s. na novou snamionku se opravdu těším, moc, moc a moc , plazim se v prachu u lemu tvého hábitu a žebrám - prosim, prosim. .....
Re: Kapitola 5 Od: Lupina - 11.02. 2016
Teď jsem si představila Minervu s takovým tím bílým čepečkem a bílou zástěrkou, jak sklízí ze stolu :-D Jo, Albus a Pošuk, z toho mám až mrazení :-D Snamionka bude, ale momentálně nemám čas. A to zoufale. Chjo. Taky se na ni těším. Moc, moc děkuji za milý komentář, grepiku :-)

Re: Kapitola 5 Od: sisi - 10.02. 2016
Jedna perla za druhou. Rita má obrovskou fantazii. Kdo by vymyslel milostný trojúhelník v rámci nekromantického Voldyho uvnitř hlavy Quirrella? To musí být tak romantické. :-) Díky za zpestření dnešního čtenářského večera.
Re: Kapitola 5 Od: Lupina - 10.02. 2016
Hlavně mě zaujalo to samovznícení, kde k tomuhle přišla...? :D Díky za komentář, sisi :-)

Re: Kapitola 5 Od: luisakralickova - 10.02. 2016
Cha, APK - a pak, že Brumbálova armáda je nový pojem:D Albusův pánský klub už tu byl dávno, vzali i Voldemorta a byli bez potíží. Škoda, že Brumbál je tak přelétavý. Díky za kapitolu, moc pobavila.
Re: Kapitola 5 Od: Lupina - 10.02. 2016
No, kdyby nebyl tak přelétavý, možná bylo vše jinak :-D APK je dobrý :-D Díky za komentář, luiso.

Re: Kapitola 5 Od: zuzule - 10.02. 2016
Tak to neee. Ja se fakt refila :D Libi se mi pansky klub Mela jsem stejny dotaz jak Dilysa a s Everardovou odpovedi nezbyva nez souhlasit. Co jineho by mohly zeny delat v panskem klubu :D A ani Lucius tomu neusel. :) Moc diky!
Re: Kapitola 5 Od: Lupina - 10.02. 2016
Skoro se chce říct, na všechny dojde :-D Děkuji za komentář, zuzule :-)

Re: Kapitola 5 Od: Densi - 10.02. 2016
Ten pánsky klub ma pobavil :D:D:D no som zvedavá, kto bol Quirellov nástupca :D nemá to chybu :)
Re: Kapitola 5 Od: Lupina - 10.02. 2016
A jak hned vyřešili, co tam dělaly ženy :-D Jsem ráda, že se líbí. Díky moc za komentář, Densi.

Re: Kapitola 5 Od: denice - 10.02. 2016
Zase jsem už od rána hypnotizovala hodiny - a už je to tady! Ten Brumbál se nezdá! Ale přiznám se, že jsem si naprosto a neodvolatelně zamilovala Everarda! „To kdybych býval věděl, když jsem se snažil získat přízeň své Lily, že Albus stejným způsobem pracuje na jejím manželovi. Mohli jsme na to jít týmově.“ - Pozdě bycha honit, Severusi! „Jestli šlo o pánský klub, co tam dělaly ženy?“ Za své úsilí vynaložené pro Luciusovo dobro Albus získal na mnoho let mužovu náklonnost. „Galeon na Snapea,“ zavolala Dilysa z bezpečného místa na druhé straně místnosti. - To bych si vsadila taky :-) Díky!
Re: Kapitola 5 Od: Lupina - 10.02. 2016
Jo, Everard je miláček :-) K Tebou zmíněným větám, mně se líbila ještě tato: James Potter, jehož nejvýznamnějším životním úspěchem bylo zplození Brumbálova nejslavnějšího studenta Harryho Pottera. :-D Rita to hezky shrnula :-D Co se týká sázky... :-D no, tak to bude hned příště :-D Já děkuji Tobě, denice. Tvé komentáře jsou vždy potěšením.

Prehľad článkov k tejto téme:

FullMoonDreams: ( Lupina )24.02. 2016Kapitola 7
FullMoonDreams: ( Lupina )17.02. 2016Kapitola 6
FullMoonDreams: ( Lupina )10.02. 2016Kapitola 5
FullMoonDreams: ( Lupina )03.02. 2016Kapitola 4
FullMoonDreams: ( Lupina )27.01. 2016Kapitola 3
FullMoonDreams: ( Lupina )20.01. 2016Kapitola 2
FullMoonDreams: ( Lupina )13.01. 2016Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )12.01. 2016Návrat Rity Holoubkové - úvod