Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Drabbles solace 2016

Zlodej kníh

Drabbles solace 2016
Vložené: solace - 11.01. 2016 Téma: Drabbles solace 2016
solace nám napísal:

Zlodej kníh

Autor: lady_fancypants

Preklad: solace

Originál: The Book Thief

Obrana proti dotieravým bláznom

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Knihy sa mu začali strácať v septembri. Do desiateho októbra zmizli a znovu sa záhadne objavili, s pokrčenými stranami, kde-tu poliate od čaju. Jeden týždeň to bola teória elixírov, na druhý Voltaire. Hoci sa na tom v duchu bavil, uvedomil si, že sa mu niekto tajne zakráda po izbách, a to bolo nanajvýš znechucujúce.

V novembri nastražil pascu a o niekoľko nocí ho zobudilo zapišťanie. Rukami šmátral vo vzduchu vedľa políc s knihami, až kým neucítil látku. Prudko ňou trhol a odhalil vyjavenú Hermionu, zvierajúcu v rukách Lolitu.

„Vždy musíte robiť veci komplikovane, slečna Grangerová?“

S rozstrapatenými vlasmi mlčky prikývla.


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 05.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Zlodej kníh Od: sisi - 15.03. 2016
Tak Hermionu - čtenářku chytil, ale proč neodstranila ohnuté růžky a flíčky od čaje? Knihomolka jako ona jistě ví, jak se postarat o knihu, aby zůstala čerstvá a svěží celé věky. Copak že Sev nemá na knihách ono pověstné konzervační a ochranné kouzlo? Moc děkuji za napínavé čtení.

Re: Zlodej kníh Od: Jimmi - 15.02. 2016
To bolo milé. Ja som vedela, prečo ma tie náhodné články tak lákajú :) Ďakujem, potešilo.
Re: Zlodej kníh Od: solace - 15.02. 2016
Som rada, že sa páčilo. Ďakujem, Jimmi:-)

Re: Zlodej kníh Od: maria - 18.01. 2016
dakujem

Re: Zlodej kníh Od: martian - 18.01. 2016
Kdyby to Hermiona dělala jednoduše, nebyla by to zase taková psina… :D
Re: Zlodej kníh Od: solace - 18.01. 2016
To veru nebola a my by sme sa tak dobre nepobavili. Ďakujem, martian:-)

Re: Zlodej kníh Od: ansus - 15.01. 2016
Solace, díky, půvabné... ovšem že má Severus i takové kousky, to bych nepředpokládala... i když v rámci snamione by to leccos vysvětlilo :-DD.
Re: Zlodej kníh Od: solace - 18.01. 2016
Však? Prekvapujúci titul v jeho zbierke. Na druhej strane, je to už známa klasika, tak mu na polici nesmie chýbať. Ďakujem za odozvu, ansus:-)

Re: Zlodej kníh Od: zuzule - 12.01. 2016
Bradavickou knihnovnu uz ma prectenou, tak kam jinam by mela jit? Udelala bych totez. :) Dekuju!
Re: Zlodej kníh Od: solace - 18.01. 2016
Jasné, závislosť je závislosť. Treba ju nejakým spôsobom uspokojiť. Vďaka, zuzule:-)

Re: Zlodej kníh Od: larkinh - 11.01. 2016
Tak to bylo jasný, kdo mu ty knihy "krade" - nikoho jinýho by totiž nenapadlo se mu tam potají plížit, přesněji řečeno, nikdo jiný není takový knižní maniak :D Díky za překla.d
Re: Zlodej kníh Od: solace - 18.01. 2016
No, možno to aj tušil, keď sa na tom v duchu bavil. Ďakujem, larkinh:-)

Re: Zlodej kníh Od: Gift - 11.01. 2016
Solace, tvoje nadherne bannery jsou vzdy na prvni pohled od ostatnich rozpznatelne. Jak ty to jenom delas... Dekuji, bylo to moc mile.
Re: Zlodej kníh Od: solace - 18.01. 2016
Ďakujem za pochvalu banneru, Gift. Teším sa, že sa ti páči:-)

Re: Zlodej kníh Od: tvefisto - 11.01. 2016
Úplně bezchybné :D
Re: Zlodej kníh Od: solace - 18.01. 2016
Vďaka:-)

Re: Zlodej kníh Od: Leylon - 11.01. 2016
neuveriteľne milé drabble- to, že Snapea to kradnutie kníh pobavilo, pobavilo mňa :D A je to správne rôznorodý výber kní, plus tá posledná veta to krásne zaklincovala- žiadne- Grangerová, čo tu dočerta, robíte? Nič útočné :) Vďaka zo zdvihnutie nálady po dlhom študijnom dni :)
Re: Zlodej kníh Od: solace - 11.01. 2016
Možno to Snapa pobavilo preto, že to bolo len dočasné vypožičiavanie. Keby mu ich Hermiona naozaj kradla, asi by na ňu nebol taký mierny. Teší ma, že sa ti drablíčko páčilo. Vďaka za odozvu, Leylon:-)

Re: Zlodej kníh Od: scully - 11.01. 2016
Teda Lolitu bych u Severuse nečekala. Ale vymyšleno to měla Hermiona skvěle.Ale když se to tak vezme,tak i Severus připravil krásnou pastičku. Moc děkuju Solace za překlad,ty pondělní rána mě moc chyběly. Ten banner je nádhera!
Re: Zlodej kníh Od: solace - 11.01. 2016
Máš pravdu, obaja tu boli skvelí. Teším sa, že sa ti drablíčko páčilo a ďakujem za komentík, scully:-)

Re: Zlodej kníh Od: Lupina - 11.01. 2016
A mě napadlo, jestli nevypískla nad nadpisem té knihy. Něco takového u Mistra určitě nečekala. Že ještě nemusela být v pasti :-D Děkuji za tradiční příjemný stard do nového pracovního týdne, solace. A nádherný banner. Máš na to dar.
Re: Zlodej kníh Od: solace - 11.01. 2016
Vidíš, to je jedna z ďalších možností. Určite nečakala, že taký titul nájde na policiach profesora elixírov. Veľká vďaka za komentík, Lupina:-)

Re: Zlodej kníh Od: JSark - 11.01. 2016
Ale ale. Nielen kníh, ale aj Harryho plášť. Hermiona má pekne dlhé prsty. :) Vďaka.
Re: Zlodej kníh Od: solace - 11.01. 2016
Však ona ich neukradla, iba si ich požičala bez dovolenia:-) Vďaka, JSark.

Re: Zlodej kníh Od: denice - 11.01. 2016
Áách - fantastický banner a skvělý bonbónek na pondělní ráno. Svět už je zase takový, jak má být. Tohle mi chybělo. Solace, máš nesmrtelnou zásluhu, bez tebe by pondělní ráno bylo k nepřežití, moc děkuji!
Re: Zlodej kníh Od: solace - 11.01. 2016
Vďaka, denice:-) Teším sa, že ti môžem opäť spríjemňovať začiatky týždňa. Len dúfam, že vypátram dostatočné množstvo vhodných drablíčok, aby mi vystačili až do adventu.

Re: Zlodej kníh Od: gama - 11.01. 2016
Bylo to silnější, než ona :-D Ale upřímně řečeno, být na jejím místě, tak se zakrádám taky :-)
Re: Zlodej kníh Od: solace - 11.01. 2016
Závislostiam sa obyčajne ťažko odoláva. V rokfortskej knižnici sa už asi minuli zaujímavé knihy:-) Vďaka, gama.

Re: Zlodej kníh Od: marci - 11.01. 2016
Lolita? :) Tak to bylo dokonalé načasování. Díky za pondělní drabble - už se mi stýskalo :) A hezký banner! M
Re: Zlodej kníh Od: solace - 11.01. 2016
Áno, dokonale načasované. Mňa by zaujímalo, akú pascu nastražil Severus na zlodeja, že sa tak pekne chytil. Ďakujem, marci. Teším sa, že sa ti páči aj banner:-)

Re: Zlodej kníh Od: grepik03 - 11.01. 2016
Solace doufala jsem, že i letos budou tvoje pondělní rána. ... Moc děkuji za vtipný střípek, moje pondělní ráno je zase kompletní ♡ A zajímave načasování že? Zrovna, když si půjčovala Lolitu :)))))
Re: Zlodej kníh Od: solace - 11.01. 2016
Áno, to načasovanie je zaujímavé. Ktovie, či ju mal vo svojej zbierke, alebo mu ju tam išla podstrčiť? Dúfam, že budem stíhať hľadať vhodné kúsky, aby som vám mohla spríjemňovať pondelkové rána. Občas je to náročné. Vďaka za odozvu, grepik:-)

Re: Zlodej kníh Od: arabeska - 11.01. 2016
No vida, budoucí partnerka se mu sama vloupala do ložnice. Evidentně se mu intelektuálně vyrovná, když překonala jeho ochrany! A výběr knih mají správně různorodý a odpovídající :D Solace, ten banner! Já teď po čtyřhodinovém překladatelském maratonu moc nevím, co říct, ale chápeš - jsem naprosto ochromená ♥ Děkuji (ze tohle drabblátko, za chystající se ty-víš-co, za oku lahodící banner i za to, že nám i letos budeš zpříjemňovat minimálně jeden den v týdnu)!
Re: Zlodej kníh Od: solace - 11.01. 2016
Taká závislosť je hrozná vec! To je človek naozaj schopný všetkého;-) Kto by pri takom výbere kníh odolal? Rokfortská knižnica je proti tomu šuvix:-D A ďakujem za pochvalu banneru. Tentoraz som nemala vôbec žiadnu predstavu, čo stvorím, no potom som vo svojom archíve natrafila na obrázok Hermiony a zrazu bolo vymaľované:-) Vďaka za milý komentík, arabeska:-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Imhilien: ( solace )28.11. 2016Ho-ho-hó?
eoforyth: ( solace )21.11. 2016Potrebovať trochu mávnuť prútikom
septentrion: ( solace )14.11. 2016V ohnivej whisky je pravda
snapeophile: ( solace )07.11. 2016Svokrina legilimencia
wonderfulwrites: ( solace )31.10. 2016Každý je víťaz
articcat621: ( solace )24.10. 2016To nie je figový puding
blackeyedlily: ( solace )17.10. 2016Prichytení prefekti
snapeophile: ( solace )10.10. 2016Nevhodné správanie
droxy: ( solace )03.10. 2016Zhorieť do tla
Shannon: ( solace )26.09. 2016Drobné lži
benebu: ( solace )19.09. 2016Čo sa Snapove vnúčatá naučili v priebehu rokov
benebu: ( solace )12.09. 2016Odmietnutie
benebu: ( solace )05.09. 2016Ale budete súhlasiť, že to robí môj príbeh podstatne kratším...
eoforyth: ( solace )29.08. 2016Priateľov si môžeš vybrať...
benebu: ( solace )15.08. 2016Radosti vidieka
benebu: ( solace )08.08. 2016Chyby mladosti
benebu: ( solace )01.08. 2016Mačacie dedukcie
benebu: ( solace )25.07. 2016Brčkaňa
secretslash: ( solace )18.07. 2016Vec vkusu
rosedemon: ( solace )11.07. 2016Kostým
snapeophile: ( solace )04.07. 2016Jeho pôžitok
harmony_bites: ( solace )27.06. 2016Kolobeh života
hp4freek: ( solace )20.06. 2016Zauchá Zúrivej vŕby
veriti_beauty: ( solace )13.06. 2016Skrývačka
benebu: ( solace )06.06. 2016Pohľadnice
benebu: ( solace )30.05. 2016Nepríjemné odhalenia
benebu: ( solace )23.05. 2016Aký silný dopad
Imhilien: ( solace )16.05. 2016Niet úniku
closetravenclaw: ( solace )09.05. 2016Vonku zo skrine
atlantel: ( solace )02.05. 2016To je ale bordel!
Stately_Raven: ( solace )25.04. 2016Vernosť
Somigliana: ( solace )18.04. 2016Čo si povedala?
Wolf Moonshadow: ( solace )11.04. 2016Podivný ochranca
hp4freek: ( solace )04.04. 2016Rýchle odreagovanie
Wolf Moonshadow: ( solace )14.03. 2016Na všehodžúsovom bále
Imhilien: ( solace )07.03. 2016Odhalenie
brisinggammen: ( solace )29.02. 2016Veci, čo konáme
Alison: ( solace )22.02. 2016'V' je za 'vynikajúci'
Somigliana: ( solace )15.02. 2016Jej tajný Valentín
Vickie: ( solace )08.02. 2016Žiadosť o ruku
tonksinger: ( solace )01.02. 2016Občasné výhody duchov
kippinator: ( solace )25.01. 2016Mala by som ho nakŕmiť
lux_astraea: ( solace )18.01. 2016Pohodlné?
lady_fancypants: ( solace )11.01. 2016Zlodej kníh