Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

2015 Advent Škriatkovia

Jednadvacátá část

2015 Advent Škriatkovia
Vložené: LadyF - 21.12. 2015 Téma: 2015 Advent Škriatkovia
LadyF nám napísal:

21. december 2015

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 63: Interní hradní sdělení s datem 18.8.1993

 



autor: pokeystar

překlad: arabeska

český betaread: LadyF

 


Kapitola 64: Žádost o doplnění zásob s datem 10.9.1991

 



autor: sylvanawood

překlad: arabeska

český betaread: LadyF

 


Kapitola 65: Souhrn informací o personálu: Rolanda Hoochová – podzim, 1991

 



autor: JackieJLH

překlad: arabeska

český betaread: LadyF

 


Kapitola 66: Objednávka služeb domácích skřítků s datem 5.1.1999

 



autor: pokeystar

překlad: arabeska

český betaread: LadyF

 


Kapitola 67: Žádost o doplnění zásob s datem 1.12.1991

 



autor: sylvanawood

překlad: arabeska

český betaread: LadyF

*

URL:

kapitola 63

kapitola 64

kapitola 65

kapitola 66

kapitola 67


arabeska: EJHA! Překážka! Abychom vám ale dokázaly, že nejsme nepřítelkyně státu, zde vkládám klíč k rozluštění šifry. Je primitivní, a pokud v klíči některé písmeno nenaleznete (např. ř, í, ů, atd.), znamená to, že zůstalo nezašifrované.

Lady vzkazuje, že si na to máte rezervovat hodinu a že Poppyino písmo vybírala ona :D

Do toho, roveři! Když to zvládl těhotný mozek, zvládne to každý!



Texty před grafickou úpravou:

Kapitola 63: Interní hradní sdělení s datem 18.8.1993 

Škola čar a kouzel v Bradavicích

Interní hradní sdělení

Datum: 18. srpna, 1993 

Komu: Pan Argus Filch
Kopie: Domácí skřítci, Dobby
Od: Albus Brumbál
Předmět: Nedostatek čokolády

Vážený pane Filchi,

doneslo se ke mně, že na celém území Skotska – a také kouzelnického Londýna – panuje vážný nedostatek čokolády. Což by nemělo být žádným překvapením, vzhledem k nárůstu mozkomorské aktivity. Tato krize ovšem hluboce zasáhla Bradavice. Z toho důvodu Vás, Argusi, žádám, abyste se vydal do mudlovského Londýna a vyřídil zde naše objednávky.

Do Tesca Vás doprovodí Dobby. Je obeznámen s mudlovskou kulturou a může Vám poskytnout radu v případě nesnází. Dostanete k dispozici mudlovské peníze a zvětšovací jakopírkové tašky, abyste měl čokolády v čem dopravit do Bradavic.

Pro Dobbyho jsem vyplnil objednávku služeb. Úkol by měl být splněn pokud možno co nejdříve, samozřejmě s ohledem na Vaše další povinnosti. Obávám se totiž, aby tento zdroj čokolády brzy neobjevili ostatní kouzelníci.

Předem děkuji za spolupráci, Argusi. Jste vysoce ceněným členem bradavického týmu.

 

Podpis:

Albus Percival Wulfirc Brian Brumbál
Ředitel
Škola čar a kouzel v Bradavicích

 

*

Škola čar a kouzel v Bradavicích

Žádost o doplnění zásob

Sekce: Kuchyně 

Datum: 10. září, 1991 

Kontaktní skřítek: Woody 

Žadatel: Rubeus Hagrid 

Příjemce: Cullie

 

Zboží číslo: 1322456 

Popis: Psí žrádlo. Potřebuju víc než minulej rok, nemožu říct proč. 

Množství: 70 kg

 

Zboží číslo: 223 

Popis: Mouka. Pozval sem Harryho. Chci udělat sušenky. Chcete ňáký? 

Množství: 2,5 kg 

Skřítkovská poznámka: Cullie jednu ochutnat, když byli sbírat kopřivy. Skřítkové nechtějí. 

Zboží číslo: 1b 

Popis: Čaj - sypanej 

Množství: 1 plechovka

 

Zboží číslo: 224 

Popis: Cukr. Na sušenky. A na čaj. 

Množství: 0,5 kg

 

Zboží číslo: 225 

Popis: Vajca. Na sušenky. 

Množství: 10 % - ba ne, dejte dvanác. Skoro sem vás dostal, co?

Skřítkovská poznámka: Hagrid byje moc vtipný.

 

 

*

 

Kapitola 65: Souhrn informací o personálu: Rolanda Hoochová – podzim, 1991

Škola čar a kouzel v Bradavicích

Souhrn informací o personálu

Školní rok: 1991/1992
Jméno: Rolanda Hoochová
Předmět: Létání na koštěti
Doplňkové povinnosti: Famfrpálová rozhodčí
Poloha komnat: Není/Nemá/Žádná
Poloha kabinetu/učebny: Kabinet, šatny, famfrpálové hřiště
Nejlepší čas pro úklid: Uklízet jenom když neposlouchá, jak hráli Šípy v povídací krabici. Madam Hoochová velmi rozzlobená, když hráli Šípy nedobře, a snaží se se skřítky tancovat, když hráli Šípy dobře. Pozor, ať madam na famfrpálovém zápasu nebo tréninku, než skřítkové vstoupit na hřiště nebo do šaten. Hlavně do šaten!
Poznámky pro úklid v učebně: Tribuny a hřiště nutno být uklizeny od listů a/nebo sněhu před každým famfrpálovým zápasem a tréninkem a znovu přeuklizeny od suti, konfet atd. po zápasech. Během hry stát mimo hrací pole – hrozí nebezpečí.
Poznámky pro úklid v kabinetu: Po famfrpálových zápasech potřeba skřítek navíc, zvlášť za pršení. Madam Hoochová žádá o dodatečnou stráž, která odháněla studenty, když je pryč z Bradavic.
Poznámky pro úklid v komnatách: Madam Hoochová nemá bydlení v Bradavicích.
Prádelní preference: Famfrpálové hábity mít voděodolná kouzla. Nezapomenout sejmout před praním.
OBEZŘETNĚ zacházet s: VELMI DŮLEŽITÉ: Fiddly má varování, neotvírat velkou krabici schovanou pod stolem v kabinetu Madam Hoochové. Zvlášť když se hýbe.

Oblíbené jídlo: Cukrbrky přechované v plechovce ve spodním šuplíku ve stole Madam Hoochové. Jídel se neúčastňuje.

Neoblíbené jídlo: Madam Hoochová nerada slaninu.
Čajové preference: Ne smetanu ani cukr. Madam Hoochová ráda čaj čistý.
Obvyklé tresty: Křik a posílání pryč
Počet udělených trestů: 2
Obvyklé důvody udělení trestu: Madam Hoochová nerada rušena, když poslouchá famfrpálové zápasy v povídací krabici.
Kolikrát hrozba oděvů: 0
Kdy se stranit: Těsně před a po famfrpálovém zápase. Madam Hoochová velmi rozrušená famfrpálem.

Dodatečné poznámky: Madam Hoochová žádat, aby se úklidy v šatnách překrývaly. Skřítkové tak odradit studenty, aby ne používat prostory na věci, které studenti nemají dělat, dokud nebyli starší.

Aktualizováno: 25. října, 1991

*

Kapitola 66: Objednávka služeb domácích skřítků s datem 5.1.1999

Škola čar a kouzel v Bradavicích

Objednávka služeb domácích skřítků

Datum: 5. ledna, 1999

Čas: 9:35

Jméno žadatele, profesora: Poppy Pomfreyová

Poloha vyžadující skřítčí zásah: Tajné komnaty, podzemí

 

Požadovaný úkon: Péče o nemocné – částečně trvale. Úkol zahrnuje: dodávku jídla, převlékání lůžkovin, ohřívací kouzla, rehabilitace, podávání nezbytných lektvarů a monitorovací kouzla. Upozorněte mne a ředitelku, nastane-li změna stavu.

Pokud magie, jaká: Dle potřeby; viz výše

Zúčastnění studenti: ŽÁDNÍ

Dodatečné poznámky: Skřítkům je zakázáno brát ohled na pacientovy příkazy či urážky.

Přiděleno skřítkovi či skřítkům: Winky, Bluey

Dodatek skřítka či skřítků: Pacient chcuje po skřítkovéch věci ne možné, dokonce i pro skřítky, ale skřítkové ignorují.

Datum provedení: Probíhající projekt

Skřítkovské poznámky: Teď když pacient vzhůru, musejí skřítkové dělat víc pro něj. Skřítkové požadovájí dalšího skřítka na pomoc s jídlem a povlečením. Možná Woody? Ta byje tichá a dobrá skřítka. Taky skřítkové chcují hodně knih a časopisáků a šachy začarované pro jednoho. Pacient chcuje taky hrát mariáše, ale skřítkové myslí děťátko nerado ten křik.

 

*

Kapitola 67: Žádost o doplnění zásob s datem 1.12.1991

Škola čar a kouzel v Bradavicích

Žádost o doplnění zásob

Sekce: Kuchyně

Datum: 1. prosince, 1991

Kontaktní skřítek: Woody

Žadatel: Rubeus Hagrid

Příjemce: Melthy

 

Zboží číslo: 1322456

Popis: Psí žrádlo. Jako minulej měsíc, ale nemožu říct proč.

Množství: 70 kg

Skřítkovská poznámka: Melthy vidět Tesáka. Nebyje těhotný. Nebyje tlustý, ne víc než normálně. Co Hagrid s tím žrádlem dělat?

 

Zboží číslo: 2456

Popis: Soví pamlsky. Mam tu pár zdrchanejch s vypelichanym peřím. Potřebuju je zase vozdravit. Dost pomože, dyž je hladíte.

Množství: 2,5 kg

Skřítkovská poznámka: Pan Hagrid přebírat povinnosti profesora Kettleburna, jiné než učení. Profesor už nemít dost prstů, aby měly sovy co ždíbat.

 

 

*

 




Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 01.03. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Jednadvacátá část Od: Iveta - 26.01. 2016
Uff, ale dala mi zabrat, šifra. Ježíšmarjá, těhotný Tesák :-D :-D

Re: Jednadvacátá část Od: solace - 30.12. 2015
Hagridove prstiská sovy len tak neoďobú. A čo tie tajnosti s tým psím žrádlom? Argus pri nákupe v Tescu, to by som chcela vidieť na vlastné oči. Dumbledore už začína strácať akékoľvek zábrany. Závislosť je skrátka závislosť! Vďaka za preklad.

Re: Jednadvacátá část Od: JSark - 22.12. 2015
Ach dočerta, prečo ma nenapadlo sa najskôr pozrieť do komentárov, než začnem lúštiť? :( Špión by teda zo mňa nebol, ale do tej 3/4 hodinky som to mala (chorá odpočívajúca, nemám čo robiť :). Ale ste mi dali. :D

Re: Jednadvacátá část Od: doda357 - 22.12. 2015
Ešteže je v Rokforte Hagrid, ktorý má prsty, aby mu do nich mohli sovy ďobať :D A ešte kopec hlášok tam bolo, z ktorých som bola namäkko :D Ďakujem za preklad :-)

Re: Jednadvacátá část Od: grepik03 - 22.12. 2015
Díky moc čarodějky za další skvělý překlad ♡ U skřítcích záznamu se vždycky pobavím :) Přiznám se, že jsem čekala az někdo přeloží skritci šifru. .....a margareta se smilovala nad námi dusevne slabými :))) Díky díky moc !!!!

Re: Jednadvacátá část Od: luisakralickova - 21.12. 2015
Tak konečně vyluštěno. Byje vtipný nejen Hagrid, ale i překladatelky, takhle nás v adventu proškolit v šifrách, nějak jsem vyšla ze cviku. Díky za zastavení v tom frmolu kolem.

Re: Jednadvacátá část Od: larkinh - 21.12. 2015
Luštit budu možná až příští týden, až budu mít dovolenou, teď se mi do toho nechce :) Těhotný Tesák mě rozesmál. Díky za překla.d

Re: Jednadvacátá část Od: margareta - 21.12. 2015
No, zkusím to, ale je to z první vody a máchat to už nemíním, ikdyž jsem se pobavila královsky! Takže: Poloha:tajné komnaty podzemní. Pož.pěče: péče o nemocné-dočasný plný úvzek. Úkol zahrnuje: dodávku jídla, převlékání lůžkovin, ohřívací kouzla, rehabilitace, podávání nezbytných lektvarů a monitorovací kouzla. Upozorněte mne a ředitelku, nastane-li změna stavu. Dod. pozn.: skřítkům je zakázáno brát ohled na pacientovy příkazy či urážky. Dodatky skřítků: pacient chcuje po skřítkovéch věci nemožné, dokonce i pro skřítky, ale skřítkové ignorují. Teď když pacient vzhůru, musejí skřítkové dělat víc pro něj.Skřítkové požadovají dalšího skřítka na pomoc s jídlem a povlečením. Možná Woody? Ta byje tichá a dobrá skřítka.Taky skřítkové chcují hodně knih a časopisů o šachy začarované pro jednoho. Pacient chcuje taky hrát kouzelníčkovou školku, ale skřítkové myslí děťátko nerado ten křik. Ehemh..co dodat. P.s.bravo Hoochová!!!můj typ pedagoga! Ve škole prakticky není, v nebezpečné blízkosti ani nebydlí. Stačí jí cukrbrky a koště. propos..co to Hagrid pěstuje, že to Chloupek odmítá sežrat??

Re: Jednadvacátá část Od: soraki - 21.12. 2015
Taky se omlouvam, nebudu sifrovat, jsem nachcipla a seznam povinnosti kupodivu narusta, dareba jeden. Ale dekuji, skritci poznamky mi vzdycky zvednou naladu

Re: Jednadvacátá část Od: denice - 21.12. 2015
Skřítčí akta mi vždycky zvednou náladu - tentokrát jsem si živě představovala, jak Dobby pilně a ochotně radí Filchovi uprostřed Tesca před předimenzovaným regálem s čokoládou :-) Pan Hagrid byje moc vtipný, s tím naprosto souhlasím, stejně jako věřím, že Tesák nebyje ani tlustý, ani těhotný. Nakonec mě zabilo, že profesor Kettleburn už nemá dost prstů, takže sovy jsou nahrané :-D Tvůrcům šifry se omlouvám, ale moje duševní kapacity momentálně stačí sotva na nákupní seznam a odškrtávání dlouhé řady povinností, takže moc doufám, že se najde laskavá duše, která přeložený úsek napíše do komentáře, za což jí buď čest, sláva a vzývání! Díky.

Re: Jednadvacátá část Od: marci - 21.12. 2015
Teda vy mi dáváte! To si jako vážně mám v práci tisknout tabulku a šifrovat? Sakra! Asi si to nechám na doma - těhotný mozek je možná plný hormonů, ale zřejmě jede na plné obrátky; ten můj, utlumený pracovním procesem, už tak výkonný není :) Díky, holky! :)

Re: Jednadvacátá část Od: ansus - 21.12. 2015
Krása, ale šifru madam Pomfreyové budu luštit až večer - uff. Filche s Dobbym v Tescu potkati, celý den dobrou náladu míti, škoda, že tam nechodím :DDD. Díky za překlad.

Re: Jednadvacátá část Od: Lupina - 21.12. 2015
Přiznám se, že na dešifrování se vyprdnu, není mi dobře, nerozluštím ani to písmo, takže budu předpokládat, že jde o něco ohledně Severuse. Jinak se mi moc líbilo žrádlo pro Tesáka a že není těhotný, že skřítkové nechtějí ochutnat sušenky. A taky Brumbál byl dobrý, jak měl strach, aby se kouzelnící nedozvěděli o Tescu :-D Díky, děvčata:-)

Re: Jednadvacátá část Od: maria - 21.12. 2015
dakujem

Re: Jednadvacátá část Od: Gift - 21.12. 2015
Smarja, tak skritkove uz i sifruji. Jeste ze tu mame Hagrida, ktery je taaak tajemny, az to vsem dojde. :-) Moc dekuji

Re: Jednadvacátá část Od: martian - 21.12. 2015
Tesák nebyje těhotný… vida… Díky za překlad (i šifru).

Re: Jednadvacátá část Od: zuzule - 21.12. 2015
Dobrych pet minut jsem na tu objednavku od Poppy zirala a premyslela jsem, co to je. :D To bude muset pockat na doma, v praci se to neda. :) Jinak Hagriduv vtip fakt dobrej. :D

Prehľad článkov k tejto téme:

pokeystar: ( LadyF )06.01. 2016Devětadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )01.01. 2016Osmadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )31.12. 2015Sedmadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )26.12. 2015Šestadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )25.12. 2015Pětadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )24.12. 2015Čtyřiadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )23.12. 2015Třiadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )22.12. 2015Dvaadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )21.12. 2015Jednadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )20.12. 2015Dvacátá část
pokeystar: ( LadyF )19.12. 2015Devatenáctá část
pokeystar: ( LadyF )18.12. 2015Osmnáctá část
pokeystar: ( LadyF )17.12. 2015Sedmnáctá část
pokeystar: ( LadyF )16.12. 2015Šestnáctá část
pokeystar: ( LadyF )15.12. 2015Patnáctá část
pokeystar: ( LadyF )14.12. 2015Čtrnáctá část
pokeystar: ( LadyF )13.12. 2015Třináctá část
pokeystar: ( LadyF )12.12. 2015Dvanáctá část
pokeystar: ( LadyF )11.12. 2015Jedenáctá část
pokeystar: ( LadyF )10.12. 2015Desátá část
pokeystar: ( LadyF )09.12. 2015Devátá část
pokeystar: ( LadyF )08.12. 2015Osmá část
pokeystar: ( LadyF )07.12. 2015Sedmá část
pokeystar: ( LadyF )06.12. 2015Šestá část
pokeystar: ( LadyF )05.12. 2015Pátá část
pokeystar: ( LadyF )04.12. 2015Čtvrtá část
pokeystar: ( LadyF )03.12. 2015Třetí část
pokeystar: ( LadyF )02.12. 2015Druhá část
pokeystar: ( LadyF )01.12. 2015Úvod a první část