Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

2015 Advent Škriatkovia

Osmá část

2015 Advent Škriatkovia
Vložené: LadyF - 08.12. 2015 Téma: 2015 Advent Škriatkovia
LadyF nám napísal:

8. december 2015

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 22: Interní hradní sdělení s datem 27.12.1991

 


autor: slytherinlaurel

překlad: LadyF

český betaread: arabeska

 


Kapitola 23: Agenda a protokol o schůzi zaměstnanců s datem 19.11.1993

 



autor: pokeystar

překlad: LadyF

český betaread: arabeska

 


Kapitola 24: Interní hradní sdělení s datem 26.8.1997

 



autor: nata

překlad: LadyF

český betaread: arabeska

*

URL:

kapitola 22

kapitola 23

kapitola 24


Texty před grafickou úpravou:

Kapitola 22: Interní hradní sdělení s datem 27.12.1991  

Škola čar a kouzel v Bradavicích

Interní hradní sdělení

Datum: 27. prosince, 1991 

Komu: Domácí skřítci
Od: Irma Pinceová, Knihovnice Školy čar a kouzel v Bradavicích
Předmět: Noční narušitelé

Vážení skřítci,

pan Argus Filch, školník Školy čar a kouzel v Bradavicích, mne nedávno upozornil, že jistí studenti tráví čas po večerce mimo své postele tím, že se vloupávají do knihovny, konkrétně do oddělení s omezeným přístupem. Jelikož je takové chování pochopitelně zcela nepřístupné, doplnila jsem knihovnu a oddělení s omezeným přístupem o nová ochranná kouzla. Pokud narazíte na další důkazy nelegálního vniknutí do prostor knihovny, neprodleně mne o nich informujte. Ačkoli je alarm nastaven, aby mne na vloupání upozornil, tvrdohlavé výtržnictví některých studentů vyžaduje bdělou pozornost veškerého obyvatelstva hradu.

V důsledku výše zmíněného porušení školního řádu byla do knihovny vnesena lucerna a následně upuštěna na podlahu. Netřeba zmiňovat, že to mohlo mít nedozírné následky jak pro hrad, tak pro nedocenitelnou knižní sbírku této školy. K ochranám knihovny byla přidána požární čidla. Odváží-li se některý ze studentů založit v knihovně oheň nebo do ní vstoupit s plamenem, ochrany jej okamžitě uvězní. Za žádných okolností takové studenty nepouštějte, ať budou jejich výmluvy jakkoliv přesvědčivé. Uložit v takovém případě studentům trest smím pouze já nebo ředitel. Každý skřítek, který se odváží porušit toto nové nařízení, bude náležitě potrestán.

 

Podpis:

Irma Pinceová
Knihovnice
Škola čar a kouzel v Bradavicích 

 

 

*


Kapitola 23: Agenda a protokol o schůzi zaměstnanců s datem 19.11.1993  

Škola čar a kouzel v Bradavicích

Agenda a protokol o schůzi zaměstnanců

Datum setkání: 19. listopadu, 1993
10:00 – 11:00
Kuchyně
Předseda – Vrchní skřítka Jammy 

Co (předmět jednání): Ušní hnijení
Kdo (který skřítek přidal na seznam/prezentoval): Bluey
Jak*: PF
Průběh schůze: Bluey dává všem skřítků očkovací kouzla proti ušnímu hnijení. Peppy nakažena, proto nebyje na schůzi. Bluey připomíná ušní hnijení nakažlivé, takže před přípravou jídla mýt ruce. 

Co (předmět jednání): Bezpečnost
Kdo (který skřítek přidal na seznam/prezentoval): Ady
Jak*: PF
Průběh schůze: Ady připomíná skřítkové nutno dávat pozor, aby najít schody, kde mají být. Jeden skřítek skoro měl minulý týden ošklivou nehodu, protože nebýt opatrný. Prohlížel nové ponožky. 

Co (předmět jednání): Dvojčata Weasleyové
Kdo (který skřítek přidal na seznam/prezentoval): Blinksey
Jak*: D/P
Průběh schůze: Blinksey pokouší řídit debatu, ale skřítkové mluvějí všichni naráz.

Neity říká poslat na domácí vzdělávání. Blinksey radí pověsit za palce Dobby říká Blinksey příliš často s Filchem Pokey navrhuje sebrat mapy

Bluey říká, že ji dali Harry Potterovi

Všichni skřítkové hluboké myšlení

Melthy říká Blinksey změnit s Brumbálem ochrany, aby dají pozor na neplechu, a vybrat skřítka na úkol chycení

Blinksey žádá dobrovolníka. Nikdo nehlásí být chytací skřítek.

Dobby říká, ať to byje Peppy. Peppy nic nenamítat.

Peppy zvolena chytacím skřítkem. 

Co (předmět jednání): Protiva
Kdo (který skřítek přidal na seznam/prezentoval): Peejy
Jak*: V
Průběh schůze: Peejy říká Protiva opět v akci.

Woody hlásí dobrovolně mluvit s profesorem Snapem o požádání Krvavého Barona, aby více dával pozor.

Další skřítkové chtějí mluvit s profesorem Snapem.

Peejy říká Woody hlásila první.

Schůze rozpuštěna.

 

*Legenda: V – vliv předmětu, D/P – diskuze/plánování, PF – prezentace faktů, IS – informační sylabus

 

*

Kapitola 24: Interní hradní sdělení s datem 26.8.1997

Škola čar a kouzel v Bradavicích

Interní hradní sdělení

Datum: 28. srpna, 1997 

Komu: Domácí skřítci; zvláštní upozornění: Neity
Od: Ředitel
Předmět: Požadavek na úklid od pana Filche

Tímto sdělením se domácím skřítkům dává na vědomí, že jsou povinni řídit se instrukcemi personálu a bezvýhradně plnit zadané úkoly. Rozhodnutí o oprávněnosti úkolů je v plné v kompetenci personálu. Zároveň se skřítkům uděluje zákaz zneužívat znalost polohy komnat a vyrušovat kouzelníky uprostřed noci posíláním banálních a bezvýznamných sdělení.

Toto sdělení nechť je považováno za nařízení stejné důležitosti jako slib mlčení. Domácí skřítci mají od nynějška přísný zákaz zmiňovat jak toto sdělení, tak incident, který mu předcházel.

Trestem za zpochybňování autority bude úklid dívčích toalet ve druhém patře a úkol udržet je po celý týden v suchu, bez vystěhování ducha.

 

Podpis:

Severus Snape
Ředitel
Škola čar a kouzel v Bradavicích



 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Osmá část Od: sisi - 09.02. 2016
nádherný příkaz od ředitele Snapea- mlčet, nebo budou uklízet záchodek Ufňukané Uršuly. Legrační. Dík

Re: Osmá část Od: Jacomo - 31.12. 2015
Ad 22: No jo, mně nikdy nedošlo, že ty Harryho neplechy musel po něm taky někdo uklízet. A samozřejmě zase skřítci. Ačkoliv nechápu, že v hradě, kde se svítí svíčkami, loučemi a lucernami, nejsou už dávno na knihách protipožární kouzla (minimálně tedy na knihovně). To mi přijde dosti nedbalé! Ad 23: Další zápis ze schůze, čili jedna perla vedle druhé. I když to ušní hnijení zní fakt hnusně Z těch schodů určitě málem spadl Dobby, protože kdo jiný by si prohlížel nové ponožky, že. A je to pěkný rošťák - nepříjemný úkol zadá skřítce, která vůbec není na schůzi! Peppy nic nenamítat - no jak by taky mohla, že. Ad 24: Tak tady jsem zmatená - jasně, období před sedmým ročníkem Harryho třídy, Snape je tudíž ředitelem, ale vůbec nechápu, jaký incident by mohl vyvolat tuhle reakci. ...vyrušovat kouzelníky uprostřed noci posíláním banálních a bezvýznamných sdělení? He? Každý den se straaašně těším na další kousek skřítčích záznamů a vždycky je čtu až nakonec, protože je to taková pěkná tečka za adventní nadílkou. Díky, čarodějky!

Re: Osmá část Od: Keiko - 27.12. 2015
Trošku mě překvapilo, že všichni skřítci chtěli mluvit s profesorem Snapem...

Re: Osmá část Od: JSark - 21.12. 2015
Preto knihovníčka na Harryho stále podozrievavo zazerala. :D Jeden dotaz - vo vete "protože je takové chování pochopitelně zcela" má byť nepřístupné, alebo nepřípustné? Á, najprv som prekvapene pozerala, od riaditeľa, to Dumby zmenil rukopis? Až potom mi došlo, od ktorého riaditeľa to prišlo. :) Vyzerá to, že škriatkovia tiež robili záškodnícku činnosť.

Re: Osmá část Od: solace - 10.12. 2015
Chytací škriatok, to bude asi veľmi dôležitý post. Vidím, že Severus už podnikol rázne kroky, aby dal škriatkov opäť do laty. Čo ich to len napadlo, vyrušovať ho uprostred noci kvôli takým banálnostiam. Ts, ts! :-) Ďakujem za preklad, kočky.

Re: Osmá část Od: larkinh - 08.12. 2015
Opět skvělé, jako vždy :) K čemu se vztahuje ten poslední zápis? Tuhle knihu jsem nečetla. Díky za překlad.

Re: Osmá část Od: doda357 - 08.12. 2015
Severus sa s nimi nepapre :D Hnijúce uši....chudáci ....oni si asi v Rokforte užijú :D Padnú zo schodov, kvôli novým ponožkám, hm.....teda skoro...Ďakujem za spríjemnenie dňa a super preklad :)

Re: Osmá část Od: denice - 08.12. 2015
Tahle povídka mě zřejmě přiměje znovu si zopakovat kánon - spoustu věcí už musím pracně lovit v paměti. Vůbec jsem si neuvědomila, že od té lucerny by mohla chytit celá knihovna - fandím madame Pinceové, ale domnívala jsem se, že na všech tak vzácných knihách by už dávno nějaké kouzlo nehořlavosti mělo být. Chudinka Peppy - hnijení oušek a ještě k tomu být zvolena chytacím skřítkem - to bylo od Dobbyho ošklivé :-) Jsem opravdu zvědavá, na jaký incident reagoval Severus tím interním sdělením, zatím se jen tak trochu domýšlím... Děkuji!

Re: Osmá část Od: Lupina - 08.12. 2015
Madame Pinceová byla skvělá. A pak ta schůze skřítků :-) I když to ušní hnijení zní fakt nebezpečně a bolestivě. Chuďádka prťaté. A Severusův dopis... To je Severus. Beztak to přikázel jen kvůli ochraně skřítků. Díky, děvčátka :-)

Re: Osmá část Od: Marti - 08.12. 2015
Jé, já bych chtěla být někdy přítomná na skřítčí schůzi - obzvlášť, když se probírají dvojčata... :-D A Severusovo sdělení - to by mě zajímalo, komu skřítci narušili sladké spaní. Adeptů by bylo dost. :-D Možná to bude v dalším zápisu ze schůze. Těším se!

Re: Osmá část Od: maria - 08.12. 2015
dakujem

Re: Osmá část Od: marci - 08.12. 2015
Záznam skřítčí schůze nemá chybu :) "Všichni skřítkové hluboké myšlení" :) A fakt by mě zajímalo, jaký incident předcházel Severusovu nařízení. Díky, holky, skvělé jako vždy :)

Re: Osmá část Od: margareta - 08.12. 2015
Ti skřítci přímo chytají za srdce! Jsou to ta nejmilejší stvoření z celého kouzelnického světa/ a to miluju Snapea/! Chuděráčkové zlatí! Ty výrazy, písmo, nápady! Jeden to přímo vidí ,jak pečlivě dumají a třepají ručičkama a ušima! Teď budou muset chytat neplecháře, což je Zlaté trio i Weasleyovi a kdovíkdo ještě! A do toho Protiva! A bolavá ouška! A nikde zastání, jenom stížnosti, příkazy a zákazy.Měli by sepsat protestní petici a pohrozit stávkou! Děkuji a těším se na další list.

Re: Osmá část Od: zuzule - 08.12. 2015
No jiste, te knihovny by byla skoda. Ta choroba zni opravdu osklive. A chytacimu skritkovi preji hodne stesti. ;) Libi se mi Severusovo suche interni sdeleni. :D Diky!

Re: Osmá část Od: grepik03 - 08.12. 2015
Chudáci malinkatý - ušní hnijení? Čarodějky díky za další kapitoly ♡

Re: Osmá část Od: Iveta - 08.12. 2015
To bylo od Madame Pinceové chytré, obrátit se na skřítky :-) Proboha, jaké ušní hnijení, to zní jako jedna z chorob našeho hafana :-D Díky za překlad

Prehľad článkov k tejto téme:

pokeystar: ( LadyF )06.01. 2016Devětadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )01.01. 2016Osmadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )31.12. 2015Sedmadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )26.12. 2015Šestadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )25.12. 2015Pětadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )24.12. 2015Čtyřiadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )23.12. 2015Třiadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )22.12. 2015Dvaadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )21.12. 2015Jednadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )20.12. 2015Dvacátá část
pokeystar: ( LadyF )19.12. 2015Devatenáctá část
pokeystar: ( LadyF )18.12. 2015Osmnáctá část
pokeystar: ( LadyF )17.12. 2015Sedmnáctá část
pokeystar: ( LadyF )16.12. 2015Šestnáctá část
pokeystar: ( LadyF )15.12. 2015Patnáctá část
pokeystar: ( LadyF )14.12. 2015Čtrnáctá část
pokeystar: ( LadyF )13.12. 2015Třináctá část
pokeystar: ( LadyF )12.12. 2015Dvanáctá část
pokeystar: ( LadyF )11.12. 2015Jedenáctá část
pokeystar: ( LadyF )10.12. 2015Desátá část
pokeystar: ( LadyF )09.12. 2015Devátá část
pokeystar: ( LadyF )08.12. 2015Osmá část
pokeystar: ( LadyF )07.12. 2015Sedmá část
pokeystar: ( LadyF )06.12. 2015Šestá část
pokeystar: ( LadyF )05.12. 2015Pátá část
pokeystar: ( LadyF )04.12. 2015Čtvrtá část
pokeystar: ( LadyF )03.12. 2015Třetí část
pokeystar: ( LadyF )02.12. 2015Druhá část
pokeystar: ( LadyF )01.12. 2015Úvod a první část