Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

2015 Všehochuť Advent

Hudba srdce

2015 Všehochuť Advent
Vložené: Lupina - 02.12. 2015 Téma: 2015 Všehochuť Advent
Lupina nám napísal:

 

2. december

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Music of the Heart 

Hudba srdce

 Autor: Darkrivertempest

 Překlad: Lupina

 Beta: marci

 Povolení k překladu: Žádost zaslána

 Originál: https://www.fanfiction.net/s/6551573/1/

Humor/Hurt/Comfort

Hermiona G. & Draco M.

Rating: 13+     Kapitol: 1       Slov: 4 582

 

Shrnutí: Pokračování povídky ‚Viscum amor‘ (v orig. Amistlemour)! Už je to téměř rok, co Draco koupil Proutka a s Hermionou začali žít šťastně, až do smrti. Ale do cesty se jim připletla realita, takže Draco vytvoří další Viscum amor s malou pomocí Binga Crosbyho.

 

Prohlášení autorky: Duševního vlastnictví a postavy náleží JK Rowlingové, WarnerBros, Bloomsbury Publishing, atd. Z tohoto díla nevzniká žádný zisk.

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Darkrivertempest. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Poznámka překladatelky: Kde se mi nepodařilo dohledat píseň, dovolila jsem si použít něco z českého repertoáru. V této povídce udělám výjimku a odkazy neuvedu až na konci povídky, ale vždy hned u daného úryvku písně. To abyste nemuseli ztrácet čas a mohli jen kliknout a poslouchat.

PB: A abyste nemuseli ztrácet čas a mohli jen kliknout, zde je odkaz na povídku Viscum amor z loňského Adventu. Osvěžte si ji – stála za to. http://hpkizi.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=4333

 

Hudba srdce

Draco si pohrával s prstenem a nepřítomně zíral na safíry a diamanty, které na něj poblikávaly a vysmívaly se mu. Jejich oslnivě zářící plošky mu neomaleně sdělovaly: „Zbabral jsi to.“ Odfrkl si a nakonec ten drahý kousek vrátil do černé krabičky, odkud jej vzal, a tu položil pod malý, v rohu postavený vánoční stromek.

Už to byl skoro rok ode dne, kdy v zasedací místnosti poprvé uviděl Hermionu Grangerovou. Její pevné odhodlání přežít další nespravedlnost odstartovalo jeho úctu k ní přímo raketovou rychlostí. Toho dne krátce zahlédl její zranitelnost, ten pohled, který říkal: „Proč zase já?“ a věděl, že ten pohled dokáže změnit v něco nádherného.

Takže proč sedí v prázdném domě a utírá si slzy ze zasmušilé tváře? Proč dumá nad tím, kdy se všechno tak dramaticky pokazilo, a proč nepoprosí ženu, kterou miluje veškerou svojí patetickou bytostí, aby s ním měla smilování a byla patetická spolu s ním po zbytek jejich životů? Stalo se to proto, že Lucius napnul všechny síly a v jeho oddělení jí házel klacky pod nohy tak dlouho, až odešla za méně placenou prací, jen aby unikla Dracovu tyranskému otci? Nebo za to mohla jeho méně než zdvořilá tolerance jejích kamarádů, kteří inklinovali k tomu držet se jejich domu… a držet se jí? Nebo to způsobilo jeho odkládání oné otázky, až ji přestalo bavit čekat?

Draco položil hlavu na opěradlo pohovky a rozhodl se, že sice by to mohl být jeden z těchto důvodů, ale také nemusel. Věděl jediné, že Hermiona odešla před dvěma týdny a jeho srdce se naprosto rozsypalo. Nezlomilo; to by se dalo spravit. Nebolelo; zlepšilo by se. Ne, byl zcela a rozhodně rozsypaný – a jen Hermiona by jej mohla dát dohromady.

Mávnutím hůlky zapnul stereo a doufal, že uslyší něco alespoň trochu veselého, co by jej vytáhlo z depresivní nálady. Dostalo se mu sentimentální vánoční hudby Tonnyho Benneta (https://www.youtube.com/watch?v=6QTMIDtQbv8).

 

All I want for Christmas is you

You're the gift that's made my dreams all come true

All I need for Christmas is here

Finding every sweet surprise wrapped up in your eyes

Waiting there for me underneath the tree

 

Jediné, co si přeji na Vánoce, jsi ty.

Jsi dárek, kterým se zhmotní všechny mé sny.

Jediné, co na Vánoce potřebuji, je zde.

Nalézt každé sladké překvapení zabalené ve tvých očích

Které pod vánočním stromem na mě čekají.

 

Draco hlasitě zasténal. Nechte to na rádiu a vyrve mu srdce z těla a podá mu ho na umolousaném podnosu. Bolest umocnila skupina hlasů, které zněly z venku a zatraceně vánočně halekaly.  (https://www.youtube.com/watch?v=dhzxQCTCI3E)

 

Chestnuts roasting on an open fire

Jack Frost nipping at your nose

Yuletide carols being sung by a choir

And folks dressed up like Eskimos

Everybody knows

A turkey and some mistletoe

Can help to make the season bright

Tiny tots with their eyes all aglow

Will find it hard to sleep tonight…

 

Kaštany se opékají na otevřeném ohni

Jack Frost tě štípá do nosu

Zpěváci zpívají koledy

A lidé se oblékli jak Eskymáci.

Každý ví

Krocan a jmelí

Dokáží svátky projasnit

Mrňousci s rozzářenýma očima

Dnes těžko usnou

 

Zakryl si uši dvěma polštářky, zavřel oči a frustrovaně zavrčel. A všechno to začalo zatraceným jmelím! Vtom otevřel oči.

Všechno to začalo…

Vyskočil z pohovky, natáhl si boty, přes svoji štíhlou postavu přehodil těžký kabát, s jeho zapínáním se ani neobtěžoval a vyběhl ze dveří a dolů ulicí k místu, kde dostane svoje odpovědi.

Když Draco vtrhl do Kratochvilných kouzelnických kejklí, Fred s Georgem se překvapeně zastavili, jeden se ušklíbal a druhý jen vrtěl hlavou. Malfoy mladší byl rozcuchaný, jako by se týden nemyl, z tváře mu trčely neudržované světlé vousy a na sobě neměl nic než sněhem provlhlé kalhoty, vysoké boty lemované fleecem a rozepnutý námořnický kabát, který ani trochu nezakrýval jeho vypracované svaly. Vlasy mu také stály všemi směry, jako by si je mnohokrát prohrábl.

„Čemu vděčíme za to nečekané potěšení… šéfe?“ odvážil se zeptat George.

„Potřebuju ještě jedno!“ dožadoval se Draco zběsile jako narkoman prosící o další dávku. „Musím to udělat hned!“

Dvojčata se na sebe podívala zmateně. „Další co?“ zeptal se Fred a natáhl ruku, aby zapnul Dracovi alespoň jeden knoflík na kabátu.

„To mluvící jmelí… víte, co zpívalo a nacházelo skutečnou lásku,“ vysvětloval blonďák lehce šíleným tónem. „Loni jsem zkoušel prototyp, pamatujete?“

„Viscum amor?“ doplnil George lstivě. „Už máme jen jedno a –“

„Beru ho!“

„Ale je –“

„Je mi to jedno! Koupím vám další skladiště, když mi ho dáte!“

Fred a George netoužili nechat si ujít tak skvělou, i když hloupě předloženou nabídku, přikývli a ztratili se ve skladu.

„Na co koukáš?“ zavrčel Draco a zamračil se na chlapce, který se zastavil, aby vše mohl sledovat. Mladíka to polekalo a utekl.

Fred se vrátil brzy a v rukách držel krabici ve výstředním vánočním papíru. „Poslední, právě pro tebe.“ Ani ji Dracovi nemusel podávat; blonďatý kouzelník popadl balíček a vystřelil ven do sněhu. Přemístil se, jakmile doběhl na roh ulice.

„Neměli jsme mu říct, že tomu jmelí už dodal trochu své osobnosti Snape?“ uvažoval George, když sledoval pokračující sněžení.

„Cože? A zničit naše Vánoce? To teda ne.“ Fred koukl na vzkaz, který byl předtím k Viscum amor připevněn a na kterém stálo: musíte zpívat jako Bing Crosby, pečlivě lístek složil a uložil jej na bezpečné místo.

ooOOoo

Hermiona zírala na svůj omšelý vzhled odrážející se ve výloze. Zatvářila se nad tím, co viděla. Nebylo to pěkné.

Normálně elegantní kudrny spočívaly nahodile na hlavě, tmavé kruhy obkreslovaly zarudlé oči a obvykle broskvový nádech její pleti vybledl do mdlé načervenalé barvy tváří, takže vypadala nemocně. Do tohoto stavu se dopracovala vlastním přičiněním a teď si to začínalo vybírat svoji daň.

Cítila se nechutně špatně. Ne podrážděně; to už zmizelo. Ne rozrušeně; to mohla vždy svádět na onu dobu v měsíci. Ne, byla vyloženě a jednoznačně na dně.

Chyběl jí Draco.

Chyběly jí jeho objímající paže, když spali ve své velké posteli. Chybělo jí, jak ji zahříval celou noc, ať už byla jakákoliv zima. Chybělo jí zaskočení do jeho kanceláře pro spontánní mazlení, nebo něco podobně dekadentního. A samozřejmě, ona musela jít a nechat svoji nesnesitelnou hrdost všechno pokazit.

„Draco, to prostě nebude fungovat a ty to víš!“

Draco si frustrovaně tiskl kořen nosu a zatínal zuby, aby udržel vztek na uzdě. „Hermiono, ty výsledky jsi otci měla dát už včera.“

Stejně frustrovaná se naklonila nad stůl. „To jsem dala! Nepřekvapilo by mě, kdyby byly přilepené na zadku jeho sekretářky, spolu s –“

„Nedělej to!“ zavrčel. Všichni věděli, že Lucius spí se svojí sekretářkou, ale to bylo vedlejší.

„Nedělej co? Neříkej pravdu?“ zvedla těžítko a mrštila jím přes místnost. „Už to nedávám, Draco! Dřu se až na kost, jen aby tvůj otec moji práce smetl ze stolu, nebo hůř, aby se záhadně ztratila a ukázala se o měsíce později, když už jsou data zastaralá, protože on ‚zapomněl‘, kam je založil.“ Oči se jí zalily slzami a kousla se do rtu. „Nabídli mi pozici u Hagerty, Millera a Buttermorea.“

Oči se mu rozšířily. „Ne!“

Neodpověděla mu. Namísto toho mu na stůl položila kus pergamenu. „Už jsem to udělala.“ Zasunula si zbloudilý pramen za ucho a sklonila hlavu. „Odpoledne si odnesu věci,“ prohodila tiše a odešla.

A odnesla si své věci – z kanceláře i z jejich domu. Prostě se k němu nemohla vracet každý večer po práci u konkurence a čekat, že všechno bude v pořádku.

Teď, když zírala do obchodu s koženou galanterií, si říkala, jestli se nemohla snažit trochu víc, aby to fungovalo.

„Víš, jestli koupíš támhleten jezdecký bičík, bude ideální na výprask tvojí přitažlivé prdelky,“ prohlásil známý hlas zleva.

„Draco, já –“ Slova jí zamrzla ve chvíli, kdy se otočila, aby se mohla zamračit na svého milého. „Ach-můj-bože,“ zašeptala.

Pár palců nad její hlavou neplul nikdo jiný než Proutek, jinak též Viscum amor. „Allo, ma chérie! Chybělas mi!“

Po tváři se jí rozšířil zdráhavý úsměv. „Draco tě navedl?“

Bílé voskové kuličky nabraly záludný výraz. „Mohl by. Možná. Je to eventualita.“ A po dlouhé pauze: „Rozhodně.“

Zavrtěla hlavou, naklonila se a políbila ho. „Ráda tě zase vidím.“

„Víš, kdyby tvoje pravá noha byly Vánoce a tvoje levá noha Velikonoce, mohla bys ho nechat užít trochu času mezi svátky,“ ušklíbl se Proutek.

Hermionina tvář okamžitě vzplála rudě. „Dobrý bože! Propánajána, co do tebe dodal tentokrát?“

„Buď pořád se mnou,“ notoval Proutek svůdným barytonem, „lásko sladká…“ (https://www.youtube.com/watch?v=02ShjarH7EY)

„Ale ne, ne znovu!“ zabručel Ron, který se právě k Hermioně přiblížil z pravé strany a znechuceně zazíral na vznášející se větvičku věčného zármutku. „Myslel jsem, že Fred s Georgem včera prodali poslední?“

„Jsou to vousy, Perníčku, nebo jen konzumuješ ondatry?“

Hermiona okamžitě vystřelila ruku na Ronův hrudník, aby mu zabránila zaútočit na jejího nového společníka. „Neopovažuj se,“ zavrčela.

„Ten zmetek s tebou zacházel hůř než s domácím skřítkem a ty mu tohle dovolíš?“ zavrtěl hlavou Ron. „Vy dva si zasloužíte jeden druhého.“

„To je pravda, vrána k vráně; zasloužíme si jeden druhého.“

„Co se děje?“ Harry se konečně připojil k Ronovi, když se vynořil z obchodu s potřebami pro famfrpál. Pohlédl mezi své dva nejlepší kamarády a vzdorovitě se zamračil na jmelí.

„Brejlovec k záchraně!“

Harry jen zavrtěl hlavou a popadl Rona za paži. „Tak pojď, kámo. Zpozdíme se na štědrovečerní večeři.“

I když se kluci přemístili, Hermiona se od výkladu ani nepohnula. „Budeš dělat problémy jako dřív?“ zeptala se, než se konečně vydala ulicí.

„Ten chlap je duševní trpaslík s IQ tykve, ženská… měl to čekat.“

„Buď hodný.“ Zastavila se před Holistickými bylinami a přemýšlela o možných dárcích pro přátele. „Jestli ne, okamžitě tě vezmu dovnitř a zasadím tě do Lenčina speciálního květináče s ďáblovým osidlem.“

„Je ďáblice, to je jisté.“

„Proutku…“ v tónu znělo nezaměnitelné varování.

„Dobře, tak já si zazpívám.“ Odkašlal si olistěné hrdlo. „Mele Kalikimaka is the thing to say on a bright Hawai`i' an Christmas Day. That's the island greeting that we send to you from the land where palm trees sway. Here we know that Christmas will be green and bright. The sun to shine by day and all the stars at night. Mele Kalikimaka is Hawai`i's way to say Merry Christmas to you.Mele Kalikimaka se říká na Havaji na Štědrý den. Je to ostrovní pozdrav ze země, kde se palmy kývají. Tady známe Vánoce zelené a zářivé. Ve dne svítí slunce a v noci hvězdy. Mele Kalikimaka se havajsky říká: veselé Vánoce.“ (https://www.youtube.com/watch?v=hEvGKUXW0iI) 

Zírala na něj s dveřmi do obchodu dokořán. Hlas byl melodický, smyslný a jako by předl. Rozhodně ne Malfoyův. „Draco neumí zpívat.“

„Škoda,“ pokrčil rameny Proutek. Proplul do Lenčina obchodu a v okamžení strnul. „Bobří kluk!“ vykřikl.

Neville Longbottom, který se nahýbal nad šalvějí, při Proutkově pozdravu ztuhl. „A-ahoj, Hermiono,“ váhavě přivítal svoji kamarádku a vrhl nervózní pohled na její ‚doprovod‘.

„Co? Pro mě žádný srdečný pozdrav?“ Proutek našpulil rty, ale ty vypadaly docela obscénně.

„Ehm, ahoj… i tobě.“ Na Nevillově čele se zaleskl pot. Pomalu začal couvat uličkou a prchl do jiné části obchodu.

„Zajímalo by mě, jestli se ten kluk i miluje jako fotbalista: kličkuje a až pak střílí,“ poznamenal Proutek vznášející se těsně mimo dosah Hermiony.

„Zcela jistě stále dokážu vykouzlit nůžky. Chceš zkoušet moji trpělivost?“

Proutek si zakryl ústa a otřásl se; osamělý list se volně snesl k podlaze. „Nene.“

„Myslela jsem si to.“ Přejela prsty po několika etiketách na regálech s jedinečnými předměty na prodej. „Nevím, jestli ho zítra uvidím,“ přemítala a smutek prosycoval její slova.

Broukání se opět objevilo. „I'll be home for Christmas. You can plan on me. Please have snow and mistletoe – Na Vánoce budu doma. Můžeš se mnou počítat. Prosím, zařiď sníh a jmelí.“ (https://www.youtube.com/watch?v=dL71eMc1blw)

V tomto okamžiku Proutek zahýbal zeleným obočím.

And presents on the tree – A dárky pod stromkem.

Připlachtil k Hermioně a dotkl se její slzami zmáčené tváře.

Christmas Eve will find me, where the love-light gleams. I'll be home for Christmas. If only in my dreams – Štědrý den mě zastihne tam, kde září světlo lásky. Na Vánoce budu doma. Kdyby jen ve svých snech.“

Rozechvěle se usmála a popotáhla. „Jsi si jistý, že se tam někde ukrýváš, Draco?“ Ačkoli svého drahého milovala, nikdy se nechoval takto romanticky, přestože se na začátku jejich vztahu jednou pokusil o serenádu – falešně a opravdu špatně – než to rychle zarazila.

„Ano… a ne,“ odpověděl Proutek vyhýbavě. Vrátil pozornost k tuctové dívce, která jej sledovala přes čerstvé citrusy. „Hned jsem zpátky, lásko.“

Proplul k dívčině pravému boku a zapředl jí do ucha. „V bručivkách je chlap, který by opravdu rád pomačkal tvoje citróny.“

Blondýnka jej odmávla. „Jsi nechutný!“ Tajně se rozhlédla a za rohem viděla Nevilla protrhávajícího bručivky. „Longbottom? Myslíš to vážně?“

„Bohužel,“ zamumlala zeleň. „Podívej, chtěl jsem ti navrhnout, aby sis s tím chlapíkem promluvila, ale teď jsem trochu na rozpacích. Chci říct, mohli byste se stát dobrými přáteli a nakonec zajít na pár drinků. Ale připrav se na to, že svoji letaxovou adresu mu musíš dát ty, protože on je příliš plachý, aby si o ni řekl sám. Nakonec odvahu sebere a zavolá ti, možná tě vezme na večeři. On se uvolní, ty se uvolníš a párkrát si spolu vyjdete, poznáte vzájemně kamarády toho druhého, strávíte spolu dost času.“

Proutek ji odmítal pustit, dokud všechno neobjasní. „Nakonec tomu sexuálnímu napětí podlehnete a skutečně je rozvinete do intenzivního sexuálního života, který bude opravdu neuvěřitelný! Pak se rozhodnete, že vztah je pevný a stabilní, takže se pohnete dál. Za pár měsíců se vezmete. Jeho povýší a tebe povýší a koupíte si větší dům. Ty budeš skutečně toužit po dětech, on bude skutečně toužit po svobodě, ale už budete mít dítě, takže on zůstane roztrpčený. Ohňostroj začne skomírat, a abyste jej zažehli, budete mít další dvě krásné děti, ale on teď už bude muset tvrdě pracovat, aby zaplatil účty, a nebude mít na vás čas. Ty budeš ve stresu a přestaneš o sebe pečovat, takže on si s poklesem sexuálního života a sebevědomí začne aférku, aby uspokojil své touhy. Ty to zjistíš – protože bude neopatrný a mizerný lhář – vyhodíš ho – oprávněně – a oba budete muset dětem vysvětlit, proč se maminka a tatínek rozcházejí.“ Znechuceně se na ni podíval. „Je to prostě tak smutné. Mysli na děti, proboha! Pokud si promluvíš s tím bassetím ksichtem a něco z toho bude, udrž to jen na sexuální úrovni, protože oba víme, kam by to došlo.“

„Hannah, otravuje tě?“ zeptala se Hermiona, když došla k místu, kde stála ohromená žena s košíkem v ruce.

„Jsem-jsem v pohodě, Grangerová.“ Hannah Abbottová ještě jednou pohlédla na Nevilla a usmála se, jako by nad něčím přemýšlela. „Jsem víc než v pohodě.“ Pokývla Proutkovi a opatrně se přiblížila k bývalému spolužákovi. Brzy se oba ztratili v zapáleném rozhovoru.

„Co jsi jí řekl?“ zeptala se Hermiona opatrně.

„Oklikou jsem jí sdělil, že Longbalík si potřebuje zašustit.“

„Proutku! To jsi neudělal!“

„Dobře, neudělal.“

„Jsi nenapravitelný, víš?“

„Samozřejmě, a proto mě miluješ.“

Pousmála se na něj, když mířili ke dveřím. „Ano, Draca miluju.“

Proutek si diskrétně odkašlal. „A co já?“

„Zazpívej mi pár koled a možná tě budu mít ráda.“

„Vtipné.“ Proutek přebroukal pár stupnic, jako by si zahříval hlasivky. „The holly green, the ivy green. The prettiest picture you've ever seen is Christmas in Killarney. With all of the folks at home. It's nice, you know, to kiss your beau while cuddling under the mistletoe – Cesmínově zelená, břečťanově zelená. Není hezčího obrázku než Vánoce v Killarney. Všichni jsou doma. Víš, je pěkné políbit svého nápadníka, když se mazlíte pod jmelím –“ (https://www.youtube.com/watch?v=_KgoUNH2f8c)

„Nezpíváš nic, co v sobě nemá slovo ‚jmelí‘?“ přerušila jej, když vykročili do vánice.

Zamračil se na ni. „Grandma got run over by a reindeer, walking home from our house Christmas Eve... Babička přejela soba, který se na Štědrý den vracel domů od nás…“ (https://www.youtube.com/watch?v=xzV9DIL_vrM) 

„No tak nic,“ zasmála se. Zachvěla se, když jí poryv větru rozcuchal vlasy.

Ale Proutek neslyšel, co řekla. Nestydatě jí zíral na hruď. „Je taková zima, nebo jen pašuješ lentilky?“

Spadla jí brada a rychle si přes hrudník natáhla kabát. „Duší můžeš být Draco, ale nebudeš mluvit o mém záňadří!“

„Pořád říkám, že máš perfektní prsa, lásko.“

Obrátila oči v sloup a vyrazila pryč. No… tak ladně, jak jen to v tom sněhu šlo.

ooOOoo

„Co říkala?“ ptal se Draco zoufale.

Proutek si jej pochybovačně měřil. „Rozhodně si pořád myslí, že stojíš za hřích, ale bude to vyžadovat množství vážného podlézání.“

Draco se zamračil. „Jak jí mám podlézat, když tady není?“

„Nenapadlo tě ukázat se v jejím bytě?“

„Má byt?“

Proutek protočil očima a připlul k římse, aby si líně prostudoval kouzelnické fotografie Draca a Hermiony, jak se smějí a jsou spolu šťastní. Na jednu mimořádně šťastnou ukázal. „Proč už takoví nejste?“

Draco se posunul ke kouzelné větvičce a dotkl se Hermioniny tváře na fotografii. „Nevím, co se stalo. Asi jsme měli tak plné ruce práce s našimi životy, až jsme zapomněli skutečně žít.“

„Pokud ji vážně chceš zpátky, pomůžu ti. Ale jestli mě jen využíváš, abys rozdmýchal něco, co u tebe není, změním ti život v peklo.“

„Nemůžeš –“

„To si piš.“

Draco popadl Proutka a stáhl si ho k očím. „Vytvořil jsem tě, dal ti mé city k ní a co od ní chci. Tak mi řekni, co si myslím.“

„Miluješ ji; to je jisté. Ale jsi ohledně toho sobecký kretén. Začni se kát, ojeď ji do bezvědomí a prašti s prací, pro lásku Merlinovu!“

Draco přikývl, pustil Proutka a rozběhl se do koupelny, kde za sebou zabouchl dveře.

Zvenku byla slyšet tekoucí voda následovaná příležitostným výkřikem bolesti – s největší pravděpodobností nad její vřelou teplotou. Olistěná větvička jen zavrtěla hlavou a přemýšlela o ironii toho, že Dracovi vyhrožuje očarované jmelí prodchnuté jeho vlastní osobností.

ooOOoo

Hermiona seděla se zkříženýma nohama na ošoupané pohovce, v náručí svírala polštář a hleděla do krbu. Byla ráda, že ji Proutek na Příčné ulici opustil, ale také jí chyběl… chyběl jí Draco. Zabořila obličej do měkkého polštáře a rozvzlykala se pro všechno, co ztratila.

Bylo k půlnoci, když si všimla, že se její přenosné rádio zapnulo a do chladného vzduchu pronajatého bytu pronikl bluesový hlas. (https://www.youtube.com/watch?v=5I2f1UJjiAA)

 

I'll have a blue Christmas without you

I'll be so blue just thinking about you

Decorations of red on a green Christmas tree

Won't be the same dear, if you're not here with me

And when those blue snowflakes start falling

That's when those blue memories start calling

You'll be doin' all right, with your Christmas of white

But I'll have a blue, blue blue blue Christmas


Bez tebe budu mít melancholické Vánoce

Když o tobě budu přemýšlet, budu tak melancholický

Červené a zelené ozdoby na vánočním stromku

Nebudou stejné, drahá, když nebudeš se mnou.

A když začnou padat melancholické vločky

Začnou se vybavovat ty melancholické vzpomínky

Ty budeš v pohodě se svými bílými Vánoci,

Ale já je prožiju melancholicky, melancholicky, melancholicky.

 

Vzlyky přešly do zalykavého nářku, takže neslyšela bušení na dveře. Až když jí do zorného pole vplul Proutek, přestala plakat.

„Proč jsi tady?“

„Stojí venku a přemýšlí, jak budou vypadat vaše děti.“

To vyvolalo další vlnu slz. „Draco by se mnou nikdy neměl děti!“

„U Merlinova povadlého zadku,“ povzdechl si Proutek, „to už se vymyká kontrole.“ Jemně jí poklepal na jasně rudý nos. „Otevři dveře, lásko.“

Jako by fungovala na autopilota, sesunula se z pohovky, zamířila ke dveřím a uvolnila jejich bezpečnostní řetízek. Ani neměla šanci je otevřít, když se objevil strašidelně vypadající Draco, hubenou tvář propadlou a tmavé kruhy pod očima, které zrcadlily její vlastní.

„Hermiono,“ zašeptal.

Roztřeseně se na něj usmála a ustoupila, aby mohl vejít. Vykročil, ale zastavil se před ní a setřel zbloudilé slzy, které se jí třpytily na tvářích.

„Tolik jsi mi chyběla.“ Opřel si čelo o její a vdechoval vůni její kůže a vlasů. Naklonil se, aby ji políbil, ale zastavilo jej diskrétní odkašlání.

„Jestli to uděláte, zmizím,“ připomněl jim Proutek. „Opravdu chcete, abych odešel?“

Hermiona si povzdechla. „Draco, co tady děláš?“

Zoufale jí stiskl paže. „Chci se vrátit domů.“

„Proč?“

Draco se zamračil. „Co tím myslíš, proč?“

„Dobrotivý bože, jak se kdy tihle dva mohli někam pohnout?“

„Sklapni.“

„Uvědomuješ si, že jako bys říkal sobě, abys sklapl, že jo?“ podotkla Hermiona s nejistým úsměvem.

„Na tom nezáleží.“ Vzal její tvář do dlaní; tak moc ji chtěl políbit. „Musíš vědět, že tě miluju.“

„Dokaž to.“

Draco pro tuto chvíli naplánoval… cosi. Pohlédl na Proutka, přikývl, pak vtáhl Hermionu do středu místnosti a schoval ji v objetí. „Zatancuj si se mnou.“

„Do-dobře,“ souhlasila trochu zmateně. Položila mu hlavu na hruď a vychutnávala si silný tlukot jeho srdce.

Proutek vyloudil tiché hmknutí – v mollové tónině – a začal zpívat (https://www.youtube.com/watch?v=tuTWA6SBupY).

 

The lake is frozen over

The trees are white with snow

And all around

Reminders of you

Are everywhere I go

 

Jezero je zamrzlé

Stromy pokrývá sníh

A všude kolem

Jsou vzpomínky na tebe

Kamkoliv se hnu.

 

Pár se kolébal v potemnělé místnosti, stíny na ně vrhalo jen blikání svíček.

 

It's late and morning's in no hurry

But sleep won't set me free

I lie awake and try to recall

How your body felt beside me

When silence gets too hard to handle

And the night too long

 

Je pozdě a ráno nespěchá

Ale spánek mě neosvobodí

Ležím a snažím se vzpomenout

Jaké to bylo, když tvé tělo leželo vedle mě

Když ticho bylo neudržitelné

A noc příliš dlouhá

 

Draco jí jemně přejížděl rty po spánku a čele, až je zabořil do vlasů. Hermiona jej popadla za ramena a tváří se mu přitulila ke krku. Velmi pozorně naslouchala Proutkovu zpěvu, protože věděla, že jde o Dracovy myšlenky a city.

 

And this is how I see you

In the snow on Christmas morning

Love and happiness surround you

As you throw your arms up to the sky

I keep this moment by and by

Oh I miss you now, my love

Merry Christmas, merry Christmas,

Merry Christmas, my love

 

A tak tě vidím

Ve sněhu na Vánoce ráno

Láska a štěstí tě obklopují

Když rozpřáhneš paže proti nebi

Vybavuji si tuto chvíli zas a zas

Jak mi chybíš, lásko, má lásko

Veselé Vánoce, veselé Vánoce

Veselé Vánoce, má lásko

 

Okamžitě si vzpomněla, jak se s ní zatočil ve sněhu, když spolu poprvé tančili na Valentýna, jak se smáli, dokud neochraptěli. Tolik ji naplňovala láska a oddanost, že nevěděla, kde on začíná a ona končí.

 

A sense of joy fills the air

And I daydream and I stare

Up at the tree and I see

Your star up there

 

Pocit radosti vyplňuje vzduch

A já sním a zírám

Nahoru na strom a vidím

Svítit tvoji hvězdu.

 

Nedlouho před tím, než odešla, si koupili jejich ‚první společnou vánoční‘ dekoraci. Čekala na krbové římse, protože Draco odmítal pověsit ji bez ní. Přivinul si ji blíž, vzal jí hlavu do dlaní a jemně ji hladil.

 

And this is how I see you

In the snow on Christmas morning

Love and happiness surround you

As you throw your arms up to the sky

I keep this moment by and by

 

A tak tě vidím

Ve sněhu o vánočním ránu

Láska a štěstí tě obklopují

Když rozpřáhneš paže proti nebi

Vybavuji si tuto chvíli zas a zas

 

Místností se teď nesl jediný zvuk – mírný vánek šustící tenkými závěsy. Draco a Hermiona stáli tiše a klidně, jen dýchali a dívali se jeden na druhého.

On se pohnul první a než ji vzal za levou ruku, vytáhl cosi z kapsy kalhot. „Jak se jmenuješ?“

Zcela zmatená se zamračila, ale odpověděla: „Hermiona.“

„To se bude hodit k mému příjmení,“ přidrzle se usmál a něco jí navlékl na prsteníček. „Pomoz mi, abych zůstal šíleným po zbytek našich životů.“

Hermiona jeho ruku sevřela tak pevně, že ji málem zlomila. Shlédla dolů na prsten se stylovým diamantem a safírem, na platinu lesknoucí se ve světle ohně. „Chceš, abychom se vzali?“

„No, dobře, když na tom trváš,“ ušklíbl se. Přitáhl si její ruku ke rtům a políbil prsten.

„Kdo tě, sakra, učil žádat o ruku?“ zabrblal Proutek. „To bylo horší, než co by dokázal ten chodící pytel opičích sraček, kterému ona říká kamarád.“

Draco stiskl rty. „Nemáš někam jít?“

„Neřekla ano… zatím,“ mrkl na něj Proutek.

Draco vrátil pohled na ženu ve svém náručí a přejel jí klouby prstů po rozpálených tvářích. „Vezmeš si mě, prosím?“

Zvedla hlavu a podívala se mu do očí. Konečky prstů mu zmapovala obočí. „Ano, ráda.“ Věděla, že toho musí ještě hodně probrat, ale instinkt jí říkal, že všechno dobře dopadne.

Dracovi se již nepodařilo držet se zpátky, přitiskl své rty na její a zasténal, když se dotkla jazykem jeho.

„Zvuk polibku není tak hlasitý jako zvuk děla, ale jeho ozvěna přetrvává mnohem déle,“ zamumlal Proutek a mrknutím ukončil svoji existenci; jeho zmizení splynulo s vyzváněním zvonů na kostele, které všem hlásily, že je ráno o Božím hodu.

„Veselé Vánoce, Hermiono,“ zašeptal Draco, jakmile se odtrhl od jejích lahodných rtů.

Zasněně se usmála a začala jej tahat za ruku. „Pojď do postele, lásko, a rozbal si dárek.“

S nemravným úsměvem ji Draco následoval a pokračoval v odstraňování všech obalů ze svého dárku.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Hudba srdce Od: ladyF - 16.12. 2015
Uffff, ještěže to dobře dopadlo! Chvilinku jsem se bála, ze začátku. Ale pak, spoušť Proutkových nemravných narážek, spousta vánočních písniček... no, prostě adventní mňamka jak má být. Děkuji, Lupinko. Jen si nejsem jistá, jestli jsem pochopila to s tou Snapovoou osobností... moc jsem to tam neviděla, což je škoda.
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 17.12. 2015
Nad Snapeovou osobností jsem přemýšlela hned po prvním přečtení. A viděla jsem to hlavně na ten rozhovor o nevyvedeném budoucím vztahu a "Mysli na děti, proboha". A pak taky na tu chlípnou poznámku o svátcích, A rozhodně ten zpěv... Hm... i ten by stačil. Proutek nebyl tak třeskutý (zdá se mi loňský krapet lepší). ale i tak mě překlad bavil. Díky moc za komentář, Ladynko :-)

Re: Hudba srdce Od: Zuzana - 05.12. 2015
To bolo pekné:) dúfam, že sa im už niečo podobné nestane, aspoň nie v takej miere, že by museli byť od seba na dlhšiu dobu oddelení. Ďakujem za preklad:)
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 17.12. 2015
Těší mě, že se líbilo. Děkuji za komentář, Zuzano.

Re: Hudba srdce Od: Julie - 04.12. 2015
Pobavila jsem se, díky :)
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 17.12. 2015
Já děkuji za odezvu, Julie.

Re: Hudba srdce Od: samba - 04.12. 2015
proutek byl boží, pekelně dobré poznámky.Díky :)
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 17.12. 2015
Jsem ráda, že se Proutek líbil :-) Díky za odezvu, sambo :-)

Re: Hudba srdce Od: doda357 - 03.12. 2015
Kto by mohol zabudnúť na Proutka? :-) Som rada, že je pokračovanie a ešte aj tak skvelo preložené :-) Akurát ma mrzí, že sa nezdržal dlhšie :-) Ale žiadosť o ruku a rozbaľovanie darčeka to kompenzuje :-) Ďakujem pekne za preklad :-)
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 04.12. 2015
Taky myslím, že Proutka mohlo být víc. Ale musíme být skromní :-) Já děkuji za komentář, dodo :-)

Re: Hudba srdce Od: hatifnatif - 03.12. 2015
....teeda, úplně na mně dýchl duch Vánoc, musela jsem si pustit všechny ty písně :-D a teď mám na tváři děsně připitomnělý úsměv. Díky moc H.
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 04.12. 2015
Taky jsem je všechny poslouchala - opakovaně :-) Už se nám Vánoce blíží, jupí:-) Díky za komentář, hatifnatif :-)

Re: Hudba srdce Od: Jacomo - 03.12. 2015
Děkuju moc, Lupinko a Marci. Tohle byl klasický příklad 1+1 zdarma, protože jsem samozřejmě sklerotik a tu loňskou povídku už jsem si vůbec nepamatovala. Myslím, že až nám jednou dojdou povídky na advent, poskládám minimálně jeden jen ze zapomenutých perel předchozích let. Návrat Proutka byl úžasný. Sice bych uvítala ještě o malinko víc Snapeovy osobnosti, ale to už by to pak nebylo Dramione, že? :-) Každopádně jsem si užila všechno, humor i romantiku.
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 04.12. 2015
Dívala jsem se na stránky a autorka už není aktivní. Škoda, třeba by nám dopřála i Proutka se Severusem :-) No, ale takto nám to musí stačit. Moc mě těší, že se líbilo. Díky za odezvu, Jacomo :-)

Re: Hudba srdce Od: grepik03 - 03.12. 2015
Včera jsem nestíhala, ale nevadí, protoze tahle povidka mi vazne projasnila dnešní ráno. .... Proutek s osobností Severuse - u merlina chápu, že to byl neprodejny typ :))) ("pasujes lentilky? " a moje ranní káva skončila vyprskana na stole.......) A jen tak mimochodem rozcuchany Draco v namornicky modrém kabátu (rozepnutem !) ....aaaaa chrochtam blahem..... Čarodějky moc díky za úžasný a vtipný překlad ♡
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 04.12. 2015
Proutek je prostě neopakovatelný :-D Jojo, rozcuchaný Draco... :-D I bratry W to krapet rozhodilo :-D Těší mě, že se líbilo a moc děkuji za milý komentář, grepiku :-)

Re: Hudba srdce Od: solace - 02.12. 2015
Tak Proutek sa po roku opäť vracia na scénu, aby si zaspieval zopár vianočných kolied neodolateľným hlasom Severusa Snapa a pomohol ústrednej dvojici dať sa znovu dokopy. Zdal sa mi trochu krotkejší než minule. Zrejme to bude tou troškou Snapovej osobnosti. Vďaka za preklad. Bavila som sa.
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 03.12. 2015
Jojo, letos byl krotší. Taky se mi zdálo. Ale kompenzoval to tím zpěvěm :-) Díky za odezvu, solace.

Re: Hudba srdce Od: Fluoris - 02.12. 2015
Ó, pokračovanie Viscum amor :3 Perfektné, ako vždy vtipné a Proutkove komenty sú na nezaplatenie...hlavne to o Vianociach a Veľkej noci :D Ako mohlo toto niekomu napadnúť :D Vďaka za preklad :)
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 03.12. 2015
Nó, Proutek se do toho umí opřít :-D Chlívák jeden. Díky za koment, Fluoris :-)

Re: Hudba srdce Od: Elka - 02.12. 2015
Ach, Proutek! Zrovna nedávno jsem si první část pročítala, takže mi tento překlad udělal o to větší radost. :) Musím říct, že kombinace Draco a Severus... Hmmm! Skoro se divím, že se posledního "žijícího" exempláře tak bez výčitek zbavili! Proutek měl totiž jisté výhody, které jí Draco jednoduše nemůže nabídnout, vzhledem k jeho neschopnosti zpívat čistě. :D Moc děkuji za tento skvělý překlad. Jste obě skvělé. :)
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 03.12. 2015
Že? Měli si Proutka užívat mnohem déle! Abycho si víc užili i my. Děkuji moc za milý komentář, Elko :-)

Re: Hudba srdce Od: wanilka - 02.12. 2015
Tak tenhle adventni dezert byl dvojnasobny, slupla jsem i prvni cast. Diky!
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 03.12. 2015
Těší mě, že se líbilo :-) Díky za odezvu, wanilko.

Re: Hudba srdce Od: arabeska - 02.12. 2015
Ach ano, náš oblíbenec je zpět! Též bych ho nechala na scéně o něco déle, klidně bych je nechala dusit ve vlastní šťávě, jen aby z něj padaly další a další oplzlé komentáře a já se mohla řezat smíchy. Ale zatopila bych s ním, kdyby to dělal mně :D Ztotožňuji se s výše publikovanými komentáři, vzdávám snahu cokoliv citovat a však víte... splendidní. Děkuji! ♥
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 03.12. 2015
A mě to těší, že se líbilo .-) Jo, Proutek, ten je nezapomenutelný. I když se docela držel zpátky :-D Díky, arabesko :-)

Re: Hudba srdce Od: Hypogriff - 02.12. 2015
Nevím jestli bych dokázala v Proutkově přítomnosti vydržet dost dlouho, ale těm dvěma to očividně prospívá. :)) Byl to moc pěkný výběr písniček. A moc pěkná adventní povídka. :)) Děkuji za překlad. :) A už se těším na zítřek na další příspěvek. :))
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 02.12. 2015
Těší mě, že se líbilo :-) Děkuji moc za komentář, Hypogriff :-)

Re: Hudba srdce Od: Jimmi - 02.12. 2015
To bolo perfektné, bohužiaľ sa dostávam k adventom až večer. A po celý čas som myslela na to, že potrebujem takého Proutka. Zase sa mi potvrdilo, že ak sa polepší v práci, pos... sa to doma. Ešteže som sa mohla odreagovať tu. Díky moc
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 02.12. 2015
Tak lépe večer, než vůbec. Kdyby tak Proutek fakt existoval, to by neškodilo, co? Taky bych jím nepohrdla. Tak snad se to doma zlepší. Když už se blíží ty Vánoce... Díky za komentář, Jimmi.

Re: Hudba srdce Od: Iveta - 02.12. 2015
Pekna, oddechova povidka. Jenom si myslim, ze by mela vetsi potencial - napr. Dracovo resrni prace, nebo zjisteni, ze jmeli propujcil cast osobnosti Snape. Skoda, ze je tam oboji jen zmineno. Ale i tak diky za preklad, uzila jsem si ji :-)
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 02.12. 2015
Že mohla být delší? Všechno toto mohla obsahovat a zároveň i Proutkovy glosy. Díky za odezvu, Iveto :-)

Re: Hudba srdce Od: maria - 02.12. 2015
dakujem
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 03.12. 2015
Také děkuji za odezvu :-)

Re: Hudba srdce Od: JSark - 02.12. 2015
Longbalík. :D Chcem sa spýtať, fleete - nemalo by to byť rouno alebo plsť? https://en.wikipedia.org/wiki/Fleece - https://cs.wikipedia.org/wiki/Rouno Škoda, že nezistili, že spevácke schopnosti Proutka sú od ich milovaného profesora elixírov. Aj keď, neviem si ho predstaviť, ako si Proutka objednáva. :)
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 02.12. 2015
Jo, fleece, nebo česky též flís, jsem hledala zde http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=fleece, takže jsem neřešila, zda jde konkrétně o rouno, ovčí vlnu nebo flauš. Protože se používá fleece, nechala jsem tak. A protože dnes se na boty dává kde co, tak mi ten fleece přišel v pohodě. Cha, chtělo by to povídku s Proutkem, který hledá pravou lásku Severusovi :-D A se zvukovým doprovodem, samozřejmě :-)

Re: Hudba srdce Od: Violeta - 02.12. 2015
Aaach, Lupinko a marci, děkuji vám, moc, moc! Já Proutka prostě miluju!!! (A ano, slibuji, že příště budu pečlivě číst úvodní prohlášení a hlavně poznámku bety, abych jako pako (ha, rýmuju) nehledala půl hodiny něco, k čemu je přiložen odkaz :D) Kombinace Draca se Severusem, jak se dělá obdivně koukající smajlík? "Je to prostě tak smutné. Mysli na děti, proboha! " Dokonalé!!! Udělaly jste mi obrovskou radost, den je hned jasnější. Děkuji za krásný překlad a super volbu povídky!
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 02.12. 2015
No jo, vždy číst všechno!!! Co kdyby tam bylo varování! :-D Proutkovi se povedlo pár vyvedených hlášek :-) I když v té smrtící kombinaci dvou Zmijozelů se není co divit :-) Moc mě těší, že se líbilo. Díky za komentář, Violeto :-)

Re: Hudba srdce Od: scully - 02.12. 2015
Super proutek opět na scéně. Prvně jsem si přečetla lonskou povídku a pak jsem pustila do dnešní. Dát proutku charakter a hlas Severuse byl od dvojčat skvělý nápad. A Draco se nakonec rozhodl dobře. Prostě sladká adventní povídečka.Moc děkuju za překlad
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 02.12. 2015
Přesně tak, sladká s trochou humoru, akorát na čas adventu. Děkuji za odezvu, scully :-)

Re: Hudba srdce Od: denice - 02.12. 2015
Schválně jsem si nechala Hudbu srdce až nakonec, říkala jsem si, že to bude těžká romantika, u které si pořádně zanyju. Ale kdepak! Náš oblíbený oplzlý kus křoví je zpátky, sláva! A v nejlepší formě - dát mu trochu osobnosti Severuse Snapea byl famózní nápad, prostě to nemohlo dopadnout jinak než dobře. A moc doufám, že na příští advent autorka dopíše nějaké pokračování - tentokrát by nějaké pomstychtivě zaměřené jmelí mohl dostat Lucius... Díky.
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 02.12. 2015
Joo, romantika a Proutek, to jsou dva neslučitelné pojmy :-D Mohla by napsat nějaké pokračování, že? Kouknu na její stránku po Novém roce, jestli něco nepřibylo. Díky za komentář, denice. :-)

Re: Hudba srdce Od: mami - 02.12. 2015
Pobavilo :-)
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 02.12. 2015
To mě těší :-)

Re: Hudba srdce Od: Gift - 02.12. 2015
Jak jsem jen mohla na mou oblibenou povidku z minuleho adventu zapomenout?! Dve povidky v jednom? Co vic si muze ctenar prat! Nemelo to chybu, moc a moc diky.
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 02.12. 2015
Ano, Proutek zase na scéně :-) A tentokrát se zpěvy Severusovým hlasem :-) Těší mě, že se líbilo. Díky za komentář, Gift.

Re: Hudba srdce Od: soraki - 02.12. 2015
Abych byla zcela upřímná, já bych ten kus dřeva asi po chvilce spálila v krbu, popř. v nejbližším ohni... Ale když s tím bojuje někdo jiný... Děkuji
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 02.12. 2015
Ty vůbec nepřistupuješ k Proutkovi něžně, listy by mu z Tebe opadaly :-D Ale dovedeš si představit, jak zpívá Severusovým hlasem? Hm...? :-D Já děkuji, soraki.

Re: Hudba srdce Od: marci - 02.12. 2015
:) Páč jsem sklerotik, tak jsem u názvu dnešní povídky zaváhala. "Hudba srdce"? Tak jo, to bude romantika. překlad lupina. COŽE? To jsem betila! No ale po pár řádcích jsem byla "doma" :) Jó, proutek! To je můj oblíbenec - rozhodně bych ho nechala na scéně déle i za cenu nekonečně prodlužovaného utrpení protagonistů. Ostatně - když k hupnutí do postele potřebují větev, nic jiného než trpět si nezasluhují :D
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 02.12. 2015
Já jsem taky sklerotik, nepamatuju si, kdy jdou naše povídky. Takže taky jsem byla překvapená. Jo, Proutek, to je zlatíčko :-) A máš pravdu, jen ať trpí :-D Díky za vše, Marci :-)

Re: Hudba srdce Od: Cukrenka - 02.12. 2015
Krásná povídka, ale víte někdy si říkám, že chlapi to s námi mají až moc jednoduchý :-) Díky za překlad
Re: Hudba srdce Od: Lupina - 02.12. 2015
Že? Potřebovali by trochu zavařit :-D Díky za odezvu, Cukřenko :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Andy’sGirl4485: ( denice )06.01. 2016Řádky napsané za trest
opalish: ( LadyF )01.01. 2016Vendelín, který nikdy nebyl
Laurielove: ( Lupina )31.12. 2015Užvaněná a nachmelená
cathedral carver: ( solace )26.12. 2015Keď som prekliala učiteľa 2/2
cathedral carver: ( solace )25.12. 2015Keď som prekliala učiteľa 1/2
l0stinl0ve: ( Lupina )24.12. 2015Sám
shiv5468: ( denice )23.12. 2015Sépie
AnneM.Olivier: ( Lupina )22.12. 2015Polibek pod jmelím 4/4
AnneM.Olivier: ( denice )21.12. 2015Polibek pod jmelím 3/4
AnneM.Olivier: ( Sevik99 )20.12. 2015Polibek pod jmelím 2/4
AnneM.Olivier: ( soraki )19.12. 2015Polibek pod jmelím 1/4
Savva: ( denice )18.12. 2015Dokonalá blaženost
Gibsos: ( eryenie )17.12. 2015Ten zvláštní bublavý zvuk
dragoon811: ( Lupina )16.12. 2015Vyšel ze cviku
ashindk: ( marci )15.12. 2015Duet v pěti větách
Lady Mage: ( Lupina )14.12. 2015Bez komentáře
Mister Jackkkk: ( Lupina )13.12. 2015Bradavické pravidlo č. 360
Tierfal: ( Jacomo )12.12. 2015Vánoční nálada
silverbirch: ( arabeska )11.12. 2015Viděla jsem mamku pusinkovat jiného!
sadiekate: ( Jimmi )10.12. 2015A takto púť nocou končí
Hannah_1888: ( Lupina )09.12. 2015Letošní láska
l0stinl0ve: ( denice )08.12. 2015Hledání
Dizzy Wiz Bang: ( eryenie )07.12. 2015Voldemortova vánoční koleda 4,5/5
Dizzy Wiz Bang: ( eryenie )06.12. 2015Voldemortova vánoční koleda 1,2,3/5
loralee1: ( Jacomo )05.12. 2015Vánoční přání
scifichick774: ( holloway )04.12. 201512 vánočních dnů - 2/2
scifichick774: ( holloway )03.12. 201512 vánočních dnů - 1/2
Darkrivertempest: ( Lupina )02.12. 2015Hudba srdce
wallyflower: ( solace )01.12. 2015Strieborná laň