Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Lupiny

Samá zmařená akce

Preklady jednorazoviek od Lupiny
Vložené: Lupina - 18.11. 2015 Téma: Preklady jednorazoviek od Lupiny
Lupina nám napísal:

Foiled Again

Samá zmařená akce

 Autor: Hayatonyaaa

 Překlad: Lupina

 Beta: marci

 Povolení k překladu: Žádost zaslána

 Originál: https://www.fanfiction.net/s/10737411/1/Foiled-Again

Romance/Humor

Hermiona G. & Severus S., Harry P. & Draco M.

Rating: 13+     Kapitol: 1       Slov: 3 467

 

Shrnutí: Takový pošetilý ficlet na téma manželský zákon. Jsem si jistá, že každá autorka páru H/S v jistém okamžiku musí jeden napsat. Je to jako zasvěcení. – Do Bradavic přichází osoba s PLÁNEM, ale na každém kroku ji čeká překvapení.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Prohlášení autorky: Nic z toho nevlastním. Harry Potter a všechny další postavy a místa patří J. K. Rowlingové.

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Hayatonyaaa. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Poznámka překladatelky: Povídku jsem přeložila, abychom zůstaly věrné našim středám. Krev skončila a s další povídkou chceme začít po Novém roce.

 

 

Samá zmařená akce

 

Ministerstvo ve skutečnosti nepřišlo o kolektivní rozum – i přes všeobecný názor, který v nedávné době panoval. Vzhledem k alarmujícímu nárůstu počtu narozených motáků za posledních pár desítek let – a našeptávání jistého Pána zla, který musí zůstat nejmenován, a jeho přisluhovačů k uším jistého ministra kouzel – ministerstvo, ve své nekonečné moudrosti, vydalo nařízení, že každý čistokrevný kouzelník a čarodějka má dva měsíce na to, aby sepsal písemnou nabídku na uzavření manželství s osobou smíšené nebo mudlovské krve.

Díky genialitě a laskavosti ministerstva mohou čistokrevní v tomto tak nepříznivém údobí požádat o ruku mudlorozené nebo poloviční krve dle svého výběru, kteří pak mají týden na přijetí nabídky, nebo obdržení nabídky od někoho jiného. Zasnoubené páry pak budou neprodleně sezdány a od toho okamžiku mají zakázáno používat jakoukoliv formu antikoncepce, čímž se zvýší porodnost.

Takže ne, ministerstvo nepřišlo o rozum. Což bylo definitivní stanovisko, které se toho rána objevilo u několika lidí ve Velké síni, neboť kolektiv ministerských parazitů nikdy žádný rozum neměl, natožpak aby o něj přišel.

Jen se podívejte na Percy Weasleyho.

A tak, ani ne měsíc od vydání nového manželského zákona, několik studentů šestých a sedmých ročníků se zatajeným dechem sledovalo, jak zděšená a pobledlá Angelina Johnsonová obdržela ministerskou sovu se svitkem v pařátu. V slzách četla nabídku. Všichni v síni, dokonce i zmijozelští, ztichli, jako by byl právě vydán rozsudek smrti. Pak se uplakaná mladá žena vrhla na Ronalda Weasleyho, popleteného a zrudlého mladého muže, a prohlásila, jak báječný je jeho bratr. Nikdo, ba ani samotní Weasleyovi, s určitostí nevěděl, kterého má na mysli.

Šlo o překvapivě povznášející událost, ale za daných okolností všichni čekali, až padne kosa na kámen a na světlo boží se dostanou ty z ohavnějších důsledků manželského zákona.

A ohavné to opravdu bylo, když se jednoho pěkného úterního listopadového rána otevřely dveře Velké síně. Mnoho studentů, ale stejně tak i učitelů, bylo vytrženo od snídaně Dolores Umbridgeovou, která se vnesla do síně ve svých nejnazdobenějších a nejkřiklavějších růžových šatech. Ačkoliv se jednalo o ženu podsaditou a malého vzrůstu, s mašlí ve vlasech podobnou nepříjemné dárkové krabici, kterou nikdo nechce otevřít, kráčela s pozoruhodnou sebejistotou. Tento druh sebejistoty skutečně mohl být vyvolán jen arogancí a sebeklamem. 

Viz opět: Percy Weasley.

Veškerý hovor ustal, ani sovám přinášejícím dobrá a špatná poselství se nedostalo pozornosti, když si to ministerská vlezdoprdelka, která kdysi týrala školu – pouhých pár měsíců prostě nestačilo, aby jeden zapomněl – plachtila k učitelskému stolu. Stejně, jako by s hrůzou a fascinací všichni sledovali vlakové neštěstí, zírali teď, jak došla a zastavila se před jistým Mistrem lektvarů. A ne před často politováníhodným Křiklanem, který si dopřával snídani, zatímco jedním okem sledoval dění. Ne, došla a zastavila se před druhým Mistrem lektvarů, jehož temné, černé oči se nepostřehnutelně přimhouřily, jako by mu na jídlo přistálo nějaké smítko špíny.

A přestože nikdo netušil, co se chystá, bylo jisté, že to bude mnohem zajímavější než ranní pošta.

„Ach, Severusi, jaké máme dnes krásné ráno, že?“ Ta ženská se rozzářila a vlídnost z ní tryskala v nechutných vlnách – nebo to prostě jen byl její příliš těžký parfém. Její vysoký, dívčí hlas lezl na nervy – stejně jako v loňském školním roce. Nikdo se neobtěžoval spřádat teorie o tom, jak unikla kentaurům; ti nebozí tvorové pravděpodobně uprosili ministerstvo, aby ji ‚zachránilo‘, a sami ji doprovodili z lesa ven. Chraň bůh, že by tam umřela a strašila je.

Na její otázku se Snapeův výraz změnil v grimasu znechucení a Mistr na ni pohlédl kysele.

„Bylo.“

Jelikož Umbridgeová si sebeklamy o své osobě pěstovala celé roky, ignorovala jeho uštěpačnou poznámku a úsměv se jí ještě rozšířil.

„A v tento krásný den vám nesu báječnou zprávu.“

„Oficiálně vás prohlásili za nezpůsobilou k množení?“

Na okamžik v jejích vodnatých očích zaplál vztek, než jej zakryla a zachichotala se; ten zvuk vážně obtěžoval.

„Ach, Severusi, nebuďte tak hloupý. Podnikla jsem dnes celou tu cestu, abych vám osobně předala oficiální návrh. Musíte být nadšený.“

Kdosi od nebelvírského stolu, s největší pravděpodobností Weasleyovského ražení, se začal dávit a zvracet, ale byl zcela ignorován. Následovala chvíle, která vejde v pozdějších letech do bradavické historie, jelikož všechny koleje, i nebelvírská, se zcela shodly na jednom: všichni studenti neuvěřitelně soucítili s profesorem Snapem. Kupodivu ani zmijozelští se nepozastavili nad zjevným nedostatkem krevního statusu jejich ředitele koleje. Takovýto osud si ani mudlovký šmejd nezasloužil.

„Jejda, Dolores…“ Vyděšení studenti v šoku zírali na Snapea, který vyloudil cosi jako stydlivý úsměv a hlas se mu skutečně zjemnil. „Netušil jsem, že ke mně cosi cítíte. Jsem… jsem převelice polichocen.“ Síní se rozbujelo znechucení a zděšení a dokonce i Brumbál rozpaky přišel při pohledu na Severuse o vždy přítomné jiskření. Jako by nikdy předtím svého přítele neviděl.

Umbridgeová se prostě dmula pýchou.

„Avšak,“ Velká síň kolektivně zadržela dech, Umbridgeová si přestala gratulovat a každý opatrně pohlédl na Snapea. Po tomto obvykle následovala velká ztráta bodů a měsíce trestů.

„Avšak?“

„Zdá se, že jsem už jeden návrh obdržel, právě dnes ráno.“ Snapeovi se podařil zarmoucený výraz, i když mu v očích hrála škodolibá radost… „A, jelikož jsem netušil o té cti, že jste si mne vybrala právě vy, už jsem jej podepsal.“

„Cože?!“

Vedle něj ležel pergamen – pozvedl jej, načež předvedl úžasnou ukázku zdrženlivosti, když se vůbec nezatvářil příliš samolibě.

„Opravdu, veliká škoda, že tyto smlouvy jsou od podpisu okamžitě závazné…“

Docela pozoruhodný odstín fialové na tváři Umbridgeové se neuvěřitelně bil s jejím příšerně růžovým hábitem. A jako jasný důkaz všeho hrůzostrašného, co Snape za svůj život viděl, dokázal neodvrátit zrak. Chudák Filius usazený hned vedle něj neměl zdaleka tak odolný žaludek; otočil hlavu a odstrčil snídani.

„Co – to musím vidět!“ Snape se ani neobtěžoval bránit jí v přečtení svitku a za tenké rty mu zatahal úsměv. Studenti se rozštěbetali – asi debatovali, kdo jiný by si chtěl vzít Snapea za manžela – zatímco Umbridgeová prohlížela dokument. Šepot rychle přehlušil ženin rozzuřený výkřik.

„Co to má znamenat?! Grangerová?“

To jméno skutečně zasyčela a Harry, který při sledování vývoje celé události uždiboval toast, se krátce zamyslel, jestli snad není Umbridgeová tajný hadí jazyk.

Studenti, učitelé, dokonce i duchové v Bradavicích se jako jeden otočili k jediné přítomné osobě, která stále v klidu snídala a letem světem si prohlížela novou knihu: ‚Věštění z čísel: Hra v kosmické loterii‘. Nevzrušeně, pomalu odložila výtisk, napila se džusu a až pak se obrátila k té rozlícené ženské.

Pozornost všech byla neochvějná. Všichni věděli, že jestli existoval někdo, koho Dolores Umbridgeová nenáviděla víc než Harryho Pottera, ‚chlapce, který zůstal naživu, aby ohrozil vedení státu‘, byla to Hermiona Grangerová. Mudlovská špína a veskrze ubohá, odporná, malá coura.

Samozřejmě bylo naprostým tajemstvím, že Hermiona tu ženskou s rozumem na štíru vylákala do Zakázaného lesa, aby ji téměř obětovala zdejším tvorům. A jak kdysi před lety moudře pravil Albus Brumbál: je to tajemstvím, takže to samozřejmě všichni věděli. A protože to všichni věděli, tak ti, kteří si cenili svého zdraví, raději s Grangerovou vycházeli.

Nebo jí alespoň šli z cesty.

Dolores Umbridgeová však zjevně nebyla jednou z těch inteligentních myslí.

„Grangerová! Co má tohle znamenat?!“

Hermiona nachýlila hlavu na stranu a sladce se usmála. Mnoho Nebelvírů velmi dobře znalo tento výraz. Také se významně zjevoval v jejich nočních můrách. Draco Malfoy si byl dost jistý, že kvůli tomuto úsměvu se pevně rozhodl být gayem.

„Toto je nabídka k sňatku. Čistokrevné čarodějky a kouzelníci jsou pobízeni k uzavírání manželství mimo jejich pokrevní příbuzné, aby se zvýšila kouzelnická populace a potenciálně snížil počet nově narozených motáků.“ Recitovala odvážně a pokyvovala si hlavou, jako by se naučila zpaměti slova z nějakého zdroje informací. „Konkrétně toto je má nabídka profesoru Snapeovi. I když teď už je to Severus, když jsme manželé.“ Mluvila tónem člověka, který rozmlouvá s obzvláště natvrdlým děckem.

Nebo s Percy Wealsleym.

Umbridgeová se ocitla na pokraji výbuchu.

„Falšování ministerských dokumentů je hrdelní zločin! Za to uvidíte Azkaban! Jak se vám podařilo vytvořit tuto smlouvu? Okamžitě mi odpovězte!“

Neuvěřitelné, ale Hermiona ani nemrkla a její úsměv nezakolísal.

„Stejně jako všichni ostatní, madame. Vyžádala jsem si ji na ministerstvu.“

„Nelžete mi, děvče; i tak jste v pořádném maléru. Každý ví, že jste šmej – ehm, mudlorozená…“

To byl pohled, když si Umbridgeová téměř prokousla jazyk, jen aby zadržela urážku, kterou by nejraději na tu špínu použila. Obzvláště na tu zatracenou holku.

Hermiona, budiž jí k dobru, na to zjevné uklouznutí nereagovala. Namísto toho se napřímila a nadechla se.

„Jde o velmi zajímavou věc, opravdu. Věděla jste, že motáci jsou stále považovaní za čistokrevné?“

Všichni při tom prohlášení v rozpacích zamrkali a školník se slabě nadmul nad tím nepřímým uznáním.

Umbridgeová prostě jen zírala.

„V kouzelnické novele zákona z roku 1745 byli motáci považováni za entitu oddělenou od mudlů, jelikož vlastní stejnou magii jako kouzelníci a čarodějky, jen ji prostě nemohou používat. Spíše jde o nešťastnou vrozenou vadu. Mudlové by je nazývali hendikepovanými. V každém případě motáci stále spadají do klasifikace kouzelných bytostí, ať už mezi čistokrevné, či jinam.“

„Nechápu, co to má co dělat s -“

„A to je opravdu to nejvíc fascinující,“ přerušila ji bez námahy Hermiona. Většina Nebelvírů a několik havraspárských si vyměnilo úsměvy; nikdo nezastavil Hermionu Grangerovou, když se dostala do přednášejícího režimu. „Zdá se, že motáci, kterých je skutečně hodně, vyhnaní do mudlovského světa, jsou více než z devadesáti procent čistokrevní. A přes sedmdesát procent motáků uzavře manželství s jiným motákem, ať už to o sobě ví, nebo ne. Jako by je přitahovala magie v nich. Vrána k vráně, chcete-li. Ukázalo se, že mí rodiče, i všichni prarodiče, když na to přijde, jsou motáci. Moje prababička z otcovy strany dokonce navštěvovala Bradavice. Jak se mi podařilo zjistit, byla ve skutečnosti čtvrtou sestřenicí rodiny Blacků. Podle Kouzelnických standardů genealogie jsem vlastně považovaná za druhou generaci čistokrevných. Opravdu mě to velmi překvapilo. Byl to docela šok, když jsem obdržela oznámení, že se musím provdat. A když jsem zjistila, že je pan profesor – ach, ehm, Severus – poloviční krve, no, prostě jsem nemohla odolat.“

Hermiona měla tu drzost, že rozkošně zrůžověla a v hrané skromnosti sklonila oči.

„Vždycky se mi docela líbil, víte? Je tak chytrý a talentovaný, že?“

V tom okamžiku se Umbridgeová rozhořčením nezmohla na slovo – i když asi bylo až příliš optimistické doufat, že to vydrží dlouho – tyhle věci jí byly fuk!

Snape byl špinavý poloviční krve, věčně mrzutý a navrch nepříjemný. Ale ten chlap měl pozoruhodný sex-appeal a byl jediným dědicem sídla Princeů navzdory skandálu a následného odcizení jeho matky. A v tichosti nashromáždil pěknou sumičku. Jen pár lidí vědělo, kolik peněz Snape vydělal při vývoji lektvarů. Obzvláště, když nikdy neutratil ani svrček, pokud jej tedy neinvestoval do dalšího vývoje. Na tom jí záleželo. A všechno se to promrhá na Grangerovou! Nejraději by té cuchtě vyškrábala oči! A ona měla odvahu tady sedět a vypadat tak nevinně! Ale jestli byla opravdu považována za čistokrevnou, pak v té záležitosti nemůže nic dělat, k čertu se vším!

„Je mi vážně líto, že jsem vám ublížila, madame Umbridgeová, netušila jsem, že se poohlížíte tímto směrem. A ani mě nenapadlo, že Severus skutečně přijme,“ prohlásila Hermiona naléhavě a odmlčela se, aby se plaše usmála na svého nového muže. Ten zareagoval skloněním hlavy, ale sledoval celé představení nanejvýš pobaveně.

„Ale jelikož vás všude tolik respektují a obdivují, madame, vím, že aniž byste se musela snažit, získáte kteréhokoliv muže podle libosti. Určitě uspějete u každého svobodného mládence.“

Znělo to tak naprosto bezelstně, že se Umbridgeová na moment musela zarazit a upravit si vlasy. Přestože každý s mozkem viděl, že Grangerová lže, až se jí od pusy práší, Umbridgeová, přirozeně, s jejím akutním přebytkem sebeklamu, setrvala v blažené nevědomosti.

„Ano, dobře, přesto je to velké zklamání.“

Ačkoliv Hermionino nestydaté pochlebování zklidnilo ten nejhorší hněv Umbridgeové, její plány na bohatého a vlivného manžela tak či tak skončily v troskách. Rozhodně nebyla šťastná, ale jak jen by je mohla zachránit? Kdo jiný by mohl –

V té chvíli se v jejím zlém, malém mozečku objevila prohnaná myšlenka a ona přesunula zrak z Hermiony na jiné místo.

„Harry, můj drahý, předrahý chlapče.“

Výše zmíněný drahý chlapec ztuhl jako jelen ve světlech velmi ošklivého SUV a statečně polkl poslední kousek toastu.

„Harry, drahoušku, z toho, co vím, jste dosud nepřijal žádnou z vašich nabídek. Možná jste ještě… ehm… neobdržel tu pravou.“ A skutečně na něj zatřepala řasami.

Harry pod dojmem naznačovaného zezelenal. I když dostával nabídky od prvního dne, vždy měl týden na rozhodnutí od té poslední. A protože je dostával každý den, v současné době byl v bezpečí.

Zoufale se snažil nepozvracet a sáhl po svitku na vrcholu hromady posledních nabídek.

„Ach… vlastně, právě jsem jednu podepsal, zatímco jste mluvila s Hermionou,“ vykoktal. Okamžitě vypuklo brebentění. Vyučování bylo zapomenuto, ale kdo by se staral? Šlo o velké novinky! I učitelé se nakláněli přes učitelský stůl, aby lépe slyšeli.

„Cože?!“

Harry jasně obdržel lekci od Hermiony, protože ten nevinný, truchlivý pohled namířený na Umbridgeovou by rozpustil i máslo a nebyl ničím menším než uměleckým dílem.

„Nevím… nevím, co říct… myslím tím… nedovedl jsem si představit, že by někdo jako vy, no… nadělal jsem vám tolik problémů a celou tu dobu jste se na mě tak zlobila… Vůbec by mě nenapadlo, že by někdo tak problémový jako já mohl zajímat druhé.“ Jiskřičky ve ztrápených, zelených očích tancovaly za tlustými skly brýlí. „Ale, no, myslím, že Malfoy bude tím, kdo mě na uzdě udrží.“

V tu chvíli se zdálo, jako by se sám čas zastavil, aby nad tím zamrkal očima, a celá Velká síň přesunula pozornost ke zmijozelskému stolu.

Snape a Grangerová… no, to byla jedna věc. Oba byli panovačné, akademické typy. Rádi na druhé křičeli, a když se vztekali, byli podivně sadističtí. Jistým způsobem to dávalo smysl.

Ale Potter a Malfoy? To bylo prostě… proti přírodě, určitě.

Alespoň Umbridgeová si to tak myslela, protože vypadala, jako kdyby se pod jejími semišovými lodičkami země zachvěla.

„Cože?!“

U zmijozelského stolu zatím Draco Malfoy, opřený o ruce na lavici a jako mladý král si prohlížející své území, bezostyšně a vilně pokukoval po Chlapci, který zůstal naživu.

„No, nevím; tu a tam mám trochu problémů docela rád.“

Harryho rty se zachvěly.

„A-a-ale oba jste hoši!“

Draco jen pokrčil rameny. „Otcovi právníci prošli každý kousek zákona. Nikde se neříká nic o spojení stejného pohlaví.“

Chudák utrápená ženština teď vypadala docela špatně, rozpolcená mezi hrůzou a rozhořčením. Jak se mohl svět tak neuvěřitelně zbláznit?

„Smysl je v tom mít děti!“

Teď se Harry jen zazubil.

„No, tak je budeme muset adoptovat.“

Mezitím, v průběhu celé té akce se Ron, chudák opomenutý Ronald Weasley, dostal do stavu vnitřního konfliktu. Pakliže na světě existovaly dvě věci, které Ron neměl rád, určitě šlo o Malfoye a Snapea. Ale teď tu stála Umbridgeová a ta byla zlá a ohavná. Koneckonců, to ona zakázala Harrymu hrát famfrpál! Jistě, Malfoy se mohl tu a tam snažit podvádět, aby Harryho porazil, a Snape byl prostě zmetek, ale mařit famfrpál, to teda ne! Kromě toho Harry a Hermiona obvykle věděli, co dělají.

A alespoň ani jeden z nich neuzavřel sňatek s Percym.

Konflikt zažehnán a Ron namísto toho začal uvažovat o mrzimorské šesťačce, která měla ty nejroztomilejší malé… ehm, dolíčky. Jo. Dolíčky. Stejně si musí dělat starosti s vlastní nabídkou.

Nicméně Umbridgeová záležitosti nebrala zdaleka tak dobře a vztekala se nad zmařením každého svého kroku. Sakra, za někoho se přece musí provdat!

Před výbuchem ji zachránil další Harryho nevinný pohled.

„Ale, ehm, víte, madame… znám někoho, kdo by se k vám perfektně hodil.“ Počkal, dokud nezískal její plnou pozornost. „Je trochu starší, poloviční krve, má čistokrevnou matku. Slyšel jsem toho o něm opravdu hodně a je pořád svobodný.“

„… Poslouchám.“

Harryho úsměv byl ostrý a smrtící.

„No, jmenuje se Tom…“

ooOOoo

 

Epilog

 

„Dlužíš mi.“

Hermiona vstala a opřela se o stůl, když pozorovala toho muže, svého nového manžela, který seděl za ním.

„Vůbec jsem nechtěla svatbu tak brzo. Rozhodně ne dřív, než dostuduju.“

Snape si ze své židle ztěžka povzdechl a přejel očima po mladé ženě, která jej ušetřila osudu horšího než tisíc smrtí. Špeh na ministerstvu – nebo spíše Lucius, když se nesnažil znít tajemně a záhadně – vyšťoural informace o Umbridgeové a jejích osobních ambicích a varoval jej. Řád to vzal jako vážnou hrozbu a sama Grangerová nakonec předložila řešení.

„Asi bych ti nemohl nabídnout své prvorozené?“

Hermiona se na něj ironicky podívala.

„Vzhledem k tomu, že řečené dítě budu muset porodit já sama, tak ne, nemohl.“ Netrpělivě poklepala prsty po stole.

„Nemohl bych ti zaplatit penězi nebo sexem?“

„Jsem si jistá, že toto je nedílnou součástí celého manželského balíčku.“

„Sakra.“

Nastal okamžik napjatého ticha, než si Severus nakonec ztěžka povzdechl.

„Přístup do laboratoře?“

Hermiona se okamžitě a zářivě usmála, rozsvítila tak podzemí a prosmykla se kolem stolu, aby si mu sedla na klín.

„Teď už jsme se někam posunuli.“

ooOOoo

Hluboko uvnitř zákoutí Raddleova panství Pán zla v hrůze zíral na svitek, který mu doručila osobní sova Luciuse Malfoye.

„Určeno do rukou Toma Rojvola Raddlea,

podle nařízení Ministerstva kouzel, s odkazem na manželský výnos č. 264:

Tento dokument je žádost o uzavření manželství s…“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Noemi - 13.07. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Re: Samá zmařená akce (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 16.02. 2024
|
...jak vyhnat čerta ďáblem. Zkřížit Hadího ksichta s Růžovou ropuchou - aneb - když dáš dokopy dva mínusy, dostaneš plus. Skvělý překlad bezva povídky! Díky.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Samá zmařená akce Od: Ganlum - 12.11. 2016
Šla na mě nějaká pošmourná nálada, jako to počasí za oknem... Ale toto stálo za to!!! Díííky, má nejdražší Lupinko! PS: Jdu otřít ten zaprskaný monitor.
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 12.11. 2016
A na ještě urputnější chmury tu mám Famfrpálový zápas na Adama :D Tady nezbývá než dodat - chudák Tom Raddle :-D Jsem moc ráda, že se líbilo.

Re: Samá zmařená akce Od: Hedvika - 11.11. 2016
U posledního odstavce jsem chytla takový výtlem, že jsem málem spadla ze židle :-D

Re: Samá zmařená akce Od: Neprihlásený - 11.04. 2016
ha ha, znovu mi ji nabídl náhodný výběr a já si ji znovu užila. Skvěle napsáno a hlavně přeloženo. Parádní kousek.Díky

Re: Samá zmařená akce Od: kattyV - 28.03. 2016
No mně snad bude toho Toma ještě líto :). Co na to si říká Bellatrix?

Re: Samá zmařená akce Od: sisi - 24.02. 2016
Haha, haha, fakt nemůžu zadržet smích. PČS (starý známý Počítačový čistící servis) tu bude mít moc práce, mám dnešní dvojitou dávku humoru, to se již dlouho nepřihodilo. Chudáček Snape nabídky již u snídaně, podobně jako mnozí jiní, ale po nich nešla Dolores... :-)) Vždycky jsem si myslela, že Toma získá Petunie, ale jaksi představa Dolores a Petunie v trůnním sále, kterak se Tomovi dvoří, on jim dává tři úkoly a podle toho, jak je splní... :o)? Jenže ony si mezitím vletí do vlasů, vyškrábou si oči a Snape je naloží do lihu, Toma to složí, protože se uřve smíchem (poprvé a naposled v životě) :-D Opravdu zdařilý den. Moc se chechtám a chechtám. (Trénuji na další humorné povídky) Veliké D Ě K U J I.
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 24.02. 2016
Ano, tuto povídku jsem si moc užila. Překlad byl opravdovou zábavou. A jestli chceš něco ujetého, zkus Famfrpálový zápas na Adama. Jojo, je to trocha sebereklamy, ale dnes jsem si ho otevřela a málem mi ujel autobus :-) Tam s Tomíkem taky zatočí :-D Moc mě těší, že jsme Tě pobavily. Smích léčí, že ano, tak jsme takové drobné léčitelky :-) Díky moc za milý komentář, sisi :-)

Re: Samá zmařená akce Od: martian - 29.01. 2016
To je tak nádherně praštěný!
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 29.01. 2016
Jsem ráda, že se líbilo :-)

Re: Samá zmařená akce Od: margareta - 22.11. 2015
To jsem se zasmála!Díky!!! Jen se obávám, že Tom, coby manžel Dolores, se proti ní bude často proviňovat praktikováním cizoložství s Mozko mory.
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 22.11. 2015
:-D Děsivá představa :-D Díky za odezvu, margareto.

Re: Samá zmařená akce Od: Osiris - 22.11. 2015
Tak dobře jsem se už dlouho nad povídkou nepobavila... :D Moc děkuji!
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 22.11. 2015
To mě moc těší :-) Děkuji za odezvu, Osiris.

Re: Samá zmařená akce Od: pavlina749 - 21.11. 2015
Naprosto skvělé, moc děkuji za překlad ;)
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 21.11. 2015
Já děkuji za odezvu :-)

Re: Samá zmařená akce Od: hanka - 20.11. 2015
Velice děkuji za překlad, skvěle jsem se při čtení povídky bavila. Jmenuje se Tom
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 21.11. 2015
Aneb jak zatočit s Voldemortem :D Díky za komentář, hanko :-)

Re: Samá zmařená akce Od: Liz - 20.11. 2015
"Pak se uplakaná mladá žena vrhla na Ronalda Weasleyho, popleteného a zrudlého mladého muže, a prohlásila, jak báječný je jeho bratr." Nádherný úsek. Skvěle vybraná povídka.
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 21.11. 2015
Těší mě, že se líbilo :-) Díky za odezvu, Liz

Re: Samá zmařená akce Od: Iveta - 20.11. 2015
Všichni Weasleyovi bratři jsou báječní (až na dvě výjimky, ale už jsem se setkala i s povídkami, kde bych je MOŽNÁ vzala na milost :-D). Jen si nemůžu vybrat mezi Billem a Charliem :-) Teda...Umbridgeová Ti napřed sebere status nejméně oblíbeného učitele a teď z Tebe ještě udělá předmět soucitu celé školy (i když tady je polehčující okolnost vzácného sjednocení opravdu všech kolejí)? Do lektvaru s ní, Severusi! A tři dny vařit! Severus je tak otrlý, že se dokáže koukat na zfialovělou Umbridgeovou v růžovém ohozu? Tak tohle mě zabilo :-D :-D (a můj monitor asi taky. Měla jsem totiž v puse čaj...) Ježiši Rone! Nepřemýšlej, to bolí :-D Kde je k dostání zmiňovaný manželský balíček? Jsem velmi tolerantní. Je mi vcelku fuk, jestli dostanu ten se Severusem Snapem, nebo ten s Alanem Rickmanem. Aneb, jak je zmijozelství nakažlivé (narážím na ,,přístup do laboratoře") A nakonec - jak se zbavit Voldyho snadno, rychle a s minimálními ztrátami na životech. Úžasná, báječně vybraná a přeložená povídka. Můj komentář sestává z poznámek, které mě napadaly v průběhu čtení a prostě jsem si je rovnou psala (za nápad vděčím Jacomo). Mocmoc díky za překlad, Lupino, naprosto mě to odstřelilo :-D
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 21.11. 2015
No, viď? Který z nich? :-D Překládala jsem jednu povídku, kde Percy nevyzněl jako blb (Lépe pozdě, nežli nikdy). Ale tady to chudák odnesl :-D Dolores, coby dárek s růžovou mašlí, který nikdo nechce rozbalit, tu byla úchvatně odporná. Ale Severus ji zvládl. Určitě si onu vzpomínku vloží do myslánky a občas se na ni podívá :D Hlavně, že Ronald měl jasno. V žebříčku neoblíbenosti jasně vede Umbridgeová s jejím zákazem famfrpálu :D Jo, manželský balíček... Jsi čistokrevná? Jinak se obávám, že bys musela do jiné povídky. Hm, možná si ji najdu, poněvadž mně by se balíčku se Severusem nedostalo. O své čistokrevnosti dost pochybuju :D Ale představa je to krásná :-D Vypointovaný závěr povídky mě zanechal nevěřícně, vytlemeně zírající do monitoru. Ano, autorka v jedné povídce zvládla vše - ukázat vztah S/H, pak další oblíbený H/D, odkryla oblíbenost Dolores, Percyho, intelektuální zdatnost Ronalda, charakter bratra Weasleyho, jak se Hermiona dostala Severusovi do laboratoře a na závěr, jak se Harry vypořádal s proroctvím :-) Těší mě, že se líbilo. A oprskaného monitoru mi ani není líto, to patří k věci a je známkou kvality povídky :-D Díky za komentář,Iveto. Bylo mi potěšením :-)

Re: Samá zmařená akce Od: Fluoris - 19.11. 2015
Pobavilo :D Hermiona a Snape = šok, Harry a Draco = ešte väčší šok, Dolores a Voldemort = najväčší šok, najväčšia sranda :D Ďakujem za preklad :)
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 21.11. 2015
:-) Těší mě, že se líbilo. Díky za komentář, Fluoris :-)

Re: Samá zmařená akce Od: rita - 19.11. 2015
naprosto úžasná povídka, fakt jsem se bavila od začátku až do konce,, děkuii moc
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 21.11. 2015
To mě těší, díky za odezvu, rito :-)

Re: Samá zmařená akce Od: Cukrenka - 19.11. 2015
Nemam slov, naprosto uzasna povidka. Hlavne chudak Tom, je to sice sadisticky parchant, ale Dolores si nezaslouzi nikdo :-D
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 21.11. 2015
Že, taky myslím. :-D

Re: Samá zmařená akce Od: maria - 19.11. 2015
dakujem

Re: Samá zmařená akce Od: Khira - 19.11. 2015
Az mi vosli slzy do oci :D uzasne
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 19.11. 2015
To mě těší, díky za odezvu :-)

Re: Samá zmařená akce Od: julka000 - 19.11. 2015
Tak to bylo naprosto boží ! :-D Moc díky.
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 19.11. 2015
:-) Děkuji za odezvu.

Re: Samá zmařená akce Od: Pejsan - 18.11. 2015
To bylo naprosto libové :D Moc děkuji za překlad krásné jednorázovky a rozechvění mé bránice.
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 19.11. 2015
Jsem ráda, že potěšilo, děkuji za odezvu :-)

Re: Samá zmařená akce Od: larkinh - 18.11. 2015
Až je mi Voldemorta líto :) Umbridgeovou nikomu nepřeju, ale možná až ji uvidí, pošle na ni rovnou jednu Avadu a bude pokoj :D Díky za překlad, byla to příjemná oddychovka.
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 19.11. 2015
Že, chudák Voldy. Ale snad se s tím nějak popasuje :-) Díky za odezvu.

Re: Samá zmařená akce Od: martina11 - 18.11. 2015
Už dlouho jsem se tak nepobavila. Moc moc díky za překlad.
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 19.11. 2015
Já děkuji za komentář :-)

Re: Samá zmařená akce Od: BeaX - 18.11. 2015
Veľmi som sa pobavila :)
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 19.11. 2015
To mě těší :-)

Re: Samá zmařená akce Od: Jacomo - 18.11. 2015
Tak ještě jednou v zastoupení mého drahého, který byl nucen si vyslechnout - samozřejmě za odměnu! - moje předčítání této povídky, cituji: Au. Auuu. Aaauuu. Jo, má to humor. Au...(drží si hlavu v dlaních a řehtá se)
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
Nevím, jak si vysvětlovat to au :-D Ale jelikož se řehtá, tak asi dobrý :-D

Re: Samá zmařená akce Od: grepik03 - 18.11. 2015
Teda čarodějky kam vy na to chodíte :)))) Plne souhlasim s komentářem od Jacomo, presne vystihla momenty u kterých jsem řvala smíchy. ...I když sladký úsměv Hermiony, díky němuž se Draco rozhodl stát gayem - tak to vede :)))) Prevelike díky za projasneni dnešního hnusneho dne ♡
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
Náhodou jsme na sebe s touto povídkou natrefily :-D Těší mě, že se líbilo. Dneska jsme asi všechny potřebovaly projasnit den. Zde -Valašsko- je taky hnusně. Díky za odezvu, grepiku :-)

Re: Samá zmařená akce Od: scully - 18.11. 2015
Tak to byla naprosto úžasná jednorázovka. Takhle jsem se už dlouho nezasmála. Jo Tom a ropucha to je páreček :-) A po přečtení mě došlo,jak strašně moc mě chybí snamionka každou středu,ta pondělní od Solace je zkrátka málo. Moc děkuju za krásný překlad
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
No jo, snamionky jsme teď opomíjely, ale kromě Remuse na příští rok jednu chystáme :-) Těší mě, že se líbilo. díky za komentář, scully :-)

Re: Samá zmařená akce Od: luisakralickova - 18.11. 2015
Tak to byl tedy skvost, děkuji děvčata za parádní zážitek. Toma může zachránit už jen Bella, když se zbaví mužíčka, a to by neměl být žádný problém;)
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
Vidíš, to je nápad! A já už myslela, že je ztracený .-D Díky za odezvu, luiso :-)

Re: Samá zmařená akce Od: Folwarczna - 18.11. 2015
Mockrát děkuju za tuhle povídku, celou dobu jsem ji četla s pusou od ucha k uchu. A pak ještě ten závěr-vylepšili jste mi den tak o 300%. Díky.
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
Tak to nás těší :-) Díky za odezvu :-)

Re: Samá zmařená akce Od: gwynath - 18.11. 2015
To nemělo chybu! Jednoduše geniální :-D Toto je úžasně antidepresivní povídka :-D
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
:-)Těší mě, že se líbila. Díky za odezvu.

Re: Samá zmařená akce Od: marci - 18.11. 2015
Nádhera! Sice už žádné překvápko, ale povídek pro dobrou náladu není nikdy dost a takovéhle by se mohly dávkovat i častěji. Chudáček Tom :) Díky, Lupinko, že jsi ji vyhmátla a přeložila :)
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
No jo, to je nevýhoda betování. Ale bez Tebe by to nebylo ono, takže já děkuji Tobě :-)

Re: Samá zmařená akce Od: kockohruska - 18.11. 2015
No to jsem se pobavila! Bezva jednorázovka! Skvělý epilog! :D Děkuju!
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
Já také děkuji za odezvu :-)

Re: Samá zmařená akce Od: Marti - 18.11. 2015
Kdo by to byl řekl, že se dostanu k povídce, kde mi bude Voldyho upřímně líto... :-D Chudák malej... Harry má někdy vskutku ďábelské nápady! Díky, pobavilo!
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
Že? Osud horší než tisíc smrtí :-D Těší mě, že pobavilo, a děkuji za komentář, Marti :-)

Re: Samá zmařená akce Od: Roza91 - 18.11. 2015
Tak tohle nemá chybu! :D Málem jsem smíchy umřela... "Jmenuje se Tom.." ! Famózní!
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
:-D Až mi Toma přišlo líto :-D Těší mě, že se líbilo :-) Děkuji za odezvu.

Re: Samá zmařená akce Od: kakostka - 18.11. 2015
Tak to bylo geniální, smála jsem se jak blázen:-))) jen mi vrtá hlavou, to Angelu požádal o ruku Percy? bleeee, doufám že Fred. Nebo jsem jen nepochopila, proč tam jsou narážky na Percánka? Mione to skvěle vypointovala a vychutnala si ji, JO. A cudný Severus... ach... a smečující Harry:-) díky za skvělý zážitek
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
Určitě to byl Fred, Percyho by nikomu nepřáli :-D Ten to v povídce odnesl :-) Já děkuji za komentář, kakostko, těší mě, že se líbilo :-)

Re: Samá zmařená akce Od: arabeska - 18.11. 2015
V poslední době se stává, že kdykoliv zařvu smíchy (nad čímkoliv), přiřítí se kovář, že jestli to má jako znamenat, že už rodím. Tak si říkám, že jednou ho to přestane bavit a já zrovna dostanu kontrakce. Tentokrát jsem ho ale dopředu varovala, ať se neděsí, že tohle bude asi hlasité, protože Lupina-marci-humor-manželský zákon-Snamione-Drarry, to mi bylo jasné už od začátku :D (Stejně na mě občas otec mých dětí pohlédl poněkud... tázavě.) Nemělo to chybu! VŠICHNI byli naprosto perfektní, jakmile se dostanu k něčí tiskárně, tohle půjde! Ach víc takových povídek, víc, víc! Bylo to perfektní, děvčátka, převelice děkuji, a tak jsem se teď navnadila na čtení, že asi skočím konečně na tu Krev. ♥
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
Že? Že? Víš, jak jsem se těšila, až tohleto vyjde ven? Přírodní antidepresivum :-) Běž na tu Krev ;-) A děkuji za komentář, kovář, ať si zvyká :-D

Re: Samá zmařená akce Od: Gift - 18.11. 2015
Prestotze povidky na tema manzelsky zakon maji vetsinou sve mensi nebo vetsi logicke chybicky, teto jednorazovce je svatosvate odpusteno cokoliv! Uzasny napad, velika porce humoru a k tomu vsemu jeste prekrasny preklad. Co vic si prat?! Moc a moc dekuji, nemelo to chybu ;-).
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
Těší mě, těší, že má povídka úspěch :-) Díky za komentář, Gift :-)

Re: Samá zmařená akce Od: mami - 18.11. 2015
Chudáčik Tom, chcela by som vidieť jeho výraz.
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
Bylo mi ho až líto :-D

Re: Samá zmařená akce Od: denice - 18.11. 2015
Hlasuji pro to, aby tato autorka psala povinně jednu povídku s tímto tématem každý měsíc! Ráno jsem hned nahlédla a zase jsem musela celou cestu utíkat a stejně jsem přišla pozdě do práce, ale stálo to za to. „No, jmenuje se Tom…“ A pak ten epilog :-D Díky!
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
Taky bych hlasovala, leč autor(ka) napsala jen tuto povídku. Škoda. Má potenciál :-) Pěkně to vygradovala, jen co je pravda. A Epilog byla třešnička na dortu :-D Díky za odezvu, denice.

Re: Samá zmařená akce Od: Jacomo - 18.11. 2015
Já to tušila, že když jste si povídku vybraly vy dvě, tak bude i manželský zákon pecka. A byla! ))))) Draco Malfoy si byl dost jistý, že kvůli tomuto úsměvu se pevně rozhodl být gayem. ...drahý chlapec ztuhl jako jelen ve světlech velmi ošklivého SUV... Koneckonců, to ona zakázala Harrymu hrát famfrpál! „No, jmenuje se Tom…“ Špeh na ministerstvu – nebo spíše Lucius, když se nesnažil znít tajemně a záhadně... „Přístup do laboratoře?“ - „Teď už jsme se někam posunuli.“ Ehm, to by mohlo stačit. Jinak okopíruju celou povídku. Díky. Převeliké, nekonečné díky. I za ten poprskaný monitor
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
:-D I překladatelky páru S/H musí projít zasvěcením, že ano? :-D U této povídky jsem se neskutečně bavila. Doufám, že zas natrefím na podobnou perlu :-) Jak já se těšila, až tohle půjde ven :-) Díky za odezvu, Jacomo!

Re: Samá zmařená akce Od: anizne - 18.11. 2015
Skvělé, moc jsem se pobavila, děkuju za příjemný začátek dne :-D .
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
Po takových komentářích i já mám příjemný začátek dne, děkuji, anizne :-)

Re: Samá zmařená akce Od: Snapea - 18.11. 2015
Umiram smichy! Dekuji moc, tak to mi zvedlo naladu a nachvili jsem zapomela i na migrenu. Diky moc a verte, ze vdecni vam budou i lide, co se mnou dnes prijdou do kontaktu, budu snesitelna. :-D Bezvadne dilko a jako vzdy skvely preklad! Diky holky!;-)
Re: Samá zmařená akce Od: Snapea - 18.11. 2015
Muj bezpecnostni kod pro vlozeni komentu, byl 666... Mam to brat osobne...? :-D
Re: Samá zmařená akce Od: Snapea - 18.11. 2015Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
:-D A to bylo cílem, zlepšit všem náladu :-) Díky za odezvu, Snapeo :-)

Re: Samá zmařená akce Od: gleti - 18.11. 2015
TOHLE bude patřit k mým antidepresivním skvostům. "ztuhl jako jelen ve světlech velmi ošklivého SUV"
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
:-) Kéž bych zase natrefila na něco podobného. Jen houšť takových skvostů, že? Díky za odezvu, gleti :-)

Re: Samá zmařená akce Od: Sally - 18.11. 2015
Jedna z najvtipnejších jednorázoviek vôbec! :D Skvele som sa bavila, vďaka za preklad :)
Re: Samá zmařená akce Od: Lupina - 18.11. 2015
Já se bavila u překladu a i u oprav a vůbec. Těší mě, že se líbí. Děkuji za komentář, Sally :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Musyc: ( Lupina )26.05. 2023Letters Without Answers
Scattered Logic: ( Lupina )21.01. 2022Nikdy není příliš pozdě
Scattered Logic: ( Lupina )09.01. 2022Dokonce uložit do zabroušených flakonů smrt
Scattered Logic: ( Lupina )31.12. 2021Drobná chyba ve výpočtu
Gilpin: ( Lupina )25.11. 2015Všechny ochránit
Hayatonyaaa: ( Lupina )18.11. 2015Samá zmařená akce
IllustrisFlamma: ( Lupina )11.05. 2015Lepší než pomsta
worldsapart: ( Lupina )14.02. 2015To jediné - 3/3
worldsapart: ( Lupina )13.02. 2015To jediné - 2/3
worldsapart: ( Lupina )12.02. 2015To jediné - 1/3
8thweasleykid: ( Lupina )11.01. 2015Moudrý klobouk a ptačí chřipka
Shadowed Shinobi: ( Lupina )12.01. 2014Slova nevyřčená
Loten: ( Lupina )05.06. 2013Crossroads