Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Skúška Vyvoleného

Úvod k poviedke

Skúška Vyvoleného
Vložené: Jimmi - 25.09. 2015 Téma: Skúška Vyvoleného
Jimmi nám napísal:

 

Úvod k poviedke

Názov: Chosen'Trial

Pracovný názov: Skúška Vyvoleného

Obdobie: po 6. knihe 

Alternative Universe

Autor originálu: Gravidy

Preklad: Jimmi

Betaread: arabeska

Link na originál: nedostupný, autorka svoje diela stiahla

Varovanie:  toto nie je veselá poviedka, očakávajte hlboké myšlienky, nenávisť a hlavne niečo, čo tu ešte nikdy nebolo

 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Ach, Gravidy. Ak existovala nedokončená poviedka, preklad ktorej by som zvážila, tak to bola poviedka od tejto autorky. GOTL - The God of the Lost.  A keď som sa po rokoch pozrela, či sa náhodou nestal zázrak, zistila som, že je všetko preč. Absolútne každá poviedka od tejto autorky je unikátna (má dokonca dramione vo vesmíre), tak dúfam, že vás výber inej dokončenej poviedky nesklame.

Naozaj som si myslela, že už nič prekladať nebudem - no nájdite dramione, čo tu ešte nebolo - ale jednak som sa chcela niečím poďakovať Dode a jednak som konečne nabrala odvahu pustiť sa do tohto prekladu. A čuduj sa svete, zrazu som zistila pri prečítaní záverečnej kapitoly, že to túto poviedku hľadám niekoľko rokov, úplne nezávislé som mala v merku dve poviedky (z ktorých som si pamätala scény) a potom zistím, že je to vlastne jedna. A bolo rozhodnuté.

A áno, malo to ísť von až v roku 2016, ale potrebovala som niečím zaplniť úvodnú stranu, kým tu nebudeme...  

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Úvod k poviedke Od: Ponyska - 08.11. 2015
Kolik kapitol bude povídka mít?

Re: Úvod k poviedke Od: Zuzana - 09.10. 2015
Všetky poviedky, ktoré si preložila milujem, takže sa neskutočne teším aj na túto, tým skôr, že Ti zostala v hlave tak dlho :) to znamená, že bude naozaj, vážne dobrá:)

Re: Úvod k poviedke Od: Liz - 30.09. 2015
Velmi tajuplný úvod. Jdu do toho.

Re: Úvod k poviedke Od: myska111 - 28.09. 2015
Už se moc těším na novou povídku. Doufám, že se prodloužený víkend vydařil a všechny překladatelky a bety načerpaly energii, aby nám čtenářům zpříjemňovaly čtením přeložených povídek naše dny. Díky za vaši práci, kterou těmto stránkám věnujete. Jimmi těším se na tvůj překlad, protože je vždy skvělý a líbí se mi, že povídky jsou rozmanité a ne na "jedno brdo".

Re: Úvod k poviedke Od: Jacomo - 28.09. 2015
Znovu musím pochválit banner - to je prostě P-A-R-Á-D-A! Tleskám a těším se.

Re: Úvod k poviedke Od: denice - 28.09. 2015
Fantastický banner k fantastické povídce. Znovu se ke mně vrátily chvíle v Třebíči a slyším tvůj hlas. Díky, čarodějko!

Re: Úvod k poviedke Od: Lupina - 28.09. 2015
Přidávám se k Marci. Banner opravdu luxusní. A když teď trochu vím, budu si kapitoly náramně užívat a odhalovat skrytá tajemství. Jimmi, DÍKY!

Re: Úvod k poviedke Od: marci - 25.09. 2015
No páni, Jimmi, tak to se moc těším. nevadí mi, že povídka nebude veselá - ale dopadne tak nějak dobře, viď? Arabesko - ty jsi ďábel. ke všem svým aktivitám sis přidala ještě betaci slovenštiny?? :) nevím, kdo dělal banner, ale je luxusní. Takže holky - přeji vám oběma hodně elánu, času, inspirace a komentářů! jste skvělé!

Prehľad článkov k tejto téme:

Gravidy: ( Jimmi )22.11. 2015Epilóg
Gravidy: ( Jimmi )22.11. 2015Kapitola č.8
Gravidy: ( Jimmi )15.11. 2015Kapitola 7
Gravidy: ( Jimmi )08.11. 2015Kapitola 6
Gravidy: ( Jimmi )01.11. 2015Kapitola 5
Gravidy: ( Jimmi )25.10. 2015Kapitola 4
Gravidy: ( Jimmi )18.10. 2015Kapitola 3
Gravidy: ( Jimmi )11.10. 2015Kapitola 2
Gravidy: ( Jimmi )04.10. 2015Kapitola 1 : Časť 1/8
Gravidy: ( Jimmi )27.09. 2015Prológ
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )25.09. 2015Úvod k poviedke