Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Arabesky

Růžová

Preklady jednorazoviek od Arabesky
Vložené: arabeska - 31.07. 2015 Téma: Preklady jednorazoviek od Arabesky
arabeska nám napísal:

Růžová

originál: Pink

autor: TheNextFolchart;   překlad: arabeska

Autorka souhlasila s překladem.

500 slov, přístupno všem

Ron/Hermiona


Jimmi, mluvila jsi o povídce s Ronem. Tahle je pro tebe. A taky pro mě. A pro všechny, kdo se v tom najdou. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 



„Růžová,“ oznámí Hermiona, jakmile vyjde z koupelny.

Ron prudce vzhlédne. „Růžová?“

Hermiona se sevřenými rty položí hůlku na linku v jejich stísněné kuchyni. „Růžová.“

Ron zavře oči a hlava mu klesne do dlaní. „Růžová,“ zasténá a pěstmi si protře oči.

Hermiona mu položí ruku na rameno a snaží se nemyslet na mizerných sto galeonů, které sotva stihli našetřit.

 


 

„Růžová?“ táže se Ron po třech měsících, když ji po návratu z práce spatří věšet závěsy v nezařízeném pokoji.

Jakmile jej zaslechne, otočí se. Vypadá vyčerpaně a on ví, že byla zase celou noc vzhůru, ačkoliv mu to nikdy nepřizná. „Růžová,“ potvrdí, poklepe špičkou hůlky na jeden ze závěsů a nasměruje ho k oknu.

Ron je dlouho pozoruje. Jejich purpurový odstín mu připomíná šaty, které měl jednou jako náctiletý na sobě, a cítí, jak mu hrdlem stoupá žluč. „Růžová,“ povzdechne si.

Hermiona na něj ostře pohlédne a on se donutí k úsměvu. Mávnutím hůlky zakryje růžovým závěsem jedno ze zašlých oken. Na ulici z něj není nijak úchvatný výhled a Ron ji nemůže vinit za to, že raději zvolila záclonu.

Ale stejně. Proč to musí být zrovna růžová?

 


 

Ani proplacené přesčasy za devět měsíců nevynesou dostatek financí, aby pokryli svoje náklady, a Hermiona se málem rozbrečí úlevou, když jí nadřízený dovolí pracovat z domu. V posteli, kde polehává, se kupí hromady papírů a ona je postupně vyplňuje a odesílá po ministerské sově. Je to bezduché, ale krátí si tím čas.

„Růžová,“ pronese Ron jednoho večera, když vstoupí do ložnice s tácem jídla, a ji překvapí, že jí připravil snídani, jež vyjde levněji než teplá večeře, a seslal na ni kouzlo, kterým změnil všechny barvy na růžovou. Růžové palačinky, růžový toust, zářivě růžový čaj – a růžová růže s dlouhým stonkem.

Cítí, jak se jí do očí vkrádají slzy, když si vleze na postel vedle ní, políbí ji na tvář a ukradne si sousto růžových míchaných vajec.

Jejich rodina je malá a chudá, ale on stojí za každý galeon, který postrádají.

 


 

Ron sedí za dveřmi Hermionina pokoje u svatého Munga.

Schoulený, s růžovou čepičkou na hlavě, mu v náruči pokojně spí uzlíček štěstí, který se rozhodli pojmenovat Rose.

A on ví, že nemá peníze na to, aby se postaral o dítě – ví, že mají stěží dost peněz na to, aby vyžili sami dva – ale vůbec mu na tom nesejde. Nedokáže si vybavit chvíli, kdy byl takhle šťastný, a jak se jeho dcera zavrtí a skrčí se mu k hrudi, celý jeho svět zcela a naprosto zrůžoví.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: Růžová (Hodnotenie: 1)
Od: Mito - 24.04. 2023
|
Stále znova tá istá myšlienková chyba.
Čarodejník, teda mocný človek, chudobný. Divné!

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Růžová Od: Ganlum - 25.10. 2016
Hořkosladké...

Re: Růžová Od: mami - 29.10. 2015
:-)

Re: Růžová Od: teriisek - 06.09. 2015
Ten konec byl smutný, i když dojemný. Ale věřím, že se vše v dobré obrátí a nakonec se jim podaří se ze všech problémů dostat, přála bych jim to. Díky moc za překlad!

Re: Růžová Od: Cukrenka - 10.08. 2015
Ahoj, nějak se mi nechce věřit, že by Hermiona měla tak mizernou práci. Myslím, že by nevydržela sama se sebou :-) Ale povídka to je pěkná ikdyž trošku smutná

Re: Růžová Od: grepik03 - 08.08. 2015
Po přečtení tehle povidky mi i v 35 stupnovem horku nabehla "husí kuze". Kratka, ale silna a krasna povidka. Někdy je život těžký az by se z toho jeden sesypal, ale jsou okamžiky, ktere to mohou vyvazit, škoda že jsou tak vzacne. Děkuji moc za překlad ♡

Re: Růžová Od: MajaB - 04.08. 2015
jojo to byly časy! Jak už to tu v komentářích někdo vzpomínal, mělo to něco do sebe a neskutečně nás to s manželem sblížilo - já na mateřský, manžel na civilce - nějak si neumím dneska představit, z čeho že jsme to žili - asi z růžové .-) Díky za překlad!

Re: Růžová Od: MIRA - 02.08. 2015
Začiatky sú vždy ťažšie, ale potom, ako sa nádherne na ne spomína.:) Náhodou, mne sa tu Ron páčil, a tým, že sa na Hermionu vždy aspoň snažil usmiať, jej dal istotu, že to obaja zvládnu. Prvoradá je láska. S tou ide všetko lepšie. A ako to napísala Zuzana vyššie, Hermiona tú ich situáciu len tak nenechá.:) Veľmi pekne ďakujem za preklad Arabeska.:)

Re: Růžová Od: tigy - 02.08. 2015
Krásna jednohubka, aj keď Rona moc nemusím... Aj tlačítko Ďakujem je super, takéto novoty :-)

Re: Růžová Od: margareta - 02.08. 2015
Tímto dávám vědět, že očekávám další příspěvek! Díky za překlad!

Re: Růžová Od: JSark - 02.08. 2015
A ja rozmýšľam, prečo ružová. Až potom ma to trklo. :D Díky moc.

Re: Růžová Od: Anur - 02.08. 2015
Krása. :) Děkuji za překlad.

Re: Růžová Od: myska111 - 01.08. 2015
Ten konec byl tak dojemný, asi se mnou cloumají hormony. Krásná krátká povídečka. Děkuji za překlad.

Re: Růžová Od: Zuzana - 01.08. 2015
Myslím, že Hermiona to tak dlho nenechá. Je príliš ambiciózna než aby sa uspokojila s chudobou. Ale bolo to milé:)

Re: Růžová Od: scully - 01.08. 2015
Moc pěkné,peníze nejsou důležité, hlavní je láska.Moc díky za překlad

Re: Růžová Od: solace - 01.08. 2015
Nuž, začiatky bývajú často ťažké a sú páry, ktoré sa s finančnými problémami potýkajú celý život (starí rodičia Weasleyovci by o tom vedeli rozprávať). Ale ak napriek hmotnému nedostatku dokážu žiť v zhode a vzájomnej láske, život môže byť ružový. Peniaze totiž nie sú všetko. Veľmi pekne ďakujem za preklad, arabeska. Koniec bol naozaj dojemný,

Re: Růžová Od: Jimmi - 01.08. 2015
Takže najprv ďakujem za preklad. A potvrdzujem, že manžel si nič nežehlil, vážne nám len chcel urobiť radosť a pomôcť mi. Z lásky. V ťažkých časoch spoznáš skutočných priateľov, a platí to aj o takýchto vzťahoch. Vyskúšala som to tlačítko, ale ešte treba veľa vecí doladiť - napr. že som omylom klikla naň miesto na vložiť komentár... Kjuci. Ale snaha bola.
Re: Růžová Od: tigy - 02.08. 2015
Možno by sa mohla po kliknutí na Ďakujem ukázať nejaká taká hláška, čo ja viem, že Naozaj chcete iba poďakovať? :-)

Re: Růžová Od: Sally - 01.08. 2015
Jooooj, to bolo dojemné :) chudoba nakoniec prenasleduje Weasleyovu familiu skrz každého potomka :( vďaka za krásny príbeh o počiatku mena pre Rose :)

Re: Růžová Od: denise - 01.08. 2015
fiii to tlacidlo dakujem je trosku neosobne ale fajn :) preto vkladam aj komentar: to bolo tak mile :) naozaj vdaka za preklad, potesilo to a zlepsilo den :) denise
Re: Růžová Od: Jimmi - 01.08. 2015
Ahoj, to je pre tých, čo sa im nechce vypisovať komentár. Je úplne jedno, či ho použiješ alebo napíšeš normálny komentár. Nemusíš oboje. Je to niečo ako automatický komentár. Zatiaľ ma nič lepšie nenapadlo. (Podstatné je, že k nemu nie je voľba odpovedať, takže prekladateľky odpovedajú len tým, ktorí napísali skutočný komentár) Hahaha, odskúšala si to skôr ako ja, musela som ísť obedovať..

Re: Růžová Od: soraki - 01.08. 2015
To bylo moc hezké! Trochu mi to připomíná naše začátky, manžel končil vysokou, já s břichem... no, veselé to dvakrát nebylo, ale naučili jsme se hospodařit a dnes je nám mnohem lépe ;-) a já na ty začátky občas i ráda vzpomínám, bylo to tak nějak sbližující... děkuji

Re: Růžová Od: denice - 01.08. 2015
A za dvacet nebo třicet let na tuhle dobu budou vzpomínat jako na nejkrásnější období života :-) Díky.

Re: Růžová Od: lucky - 01.08. 2015
Tohle není růžová z růžových brýlí, to je odraz rudé lásky.

Re: Růžová Od: Sammi - 01.08. 2015
Hladivě krásná..

Re: Růžová Od: Jacomo - 31.07. 2015
Nějak nevím, jestli jsem se v tom našla nebo ne, ale rozhodně jsem v tom našla krásu. Pohodu. Úsměv. Štěstí. Lásku. Pusu mám od ucha k uchu a vůbec nepochybuju, že se ti dva budou cítit jako na růžovém obláčku. V tu chvíli jim neskonale fandím. Díky, arabesko!

Re: Růžová Od: Lupina - 31.07. 2015
Chjo, já se v tom nenašla - naštěstí. Ale je to tak smutné a tak nádherné. Jen ať to ustojí a nesnáze překonají a těší se z růžové. Tolik jim to přeju. Krása, arabesko!

Prehľad článkov k tejto téme:

Ria Rose: ( arabeska )10.02. 2019Rukopravectví
iolah: ( arabeska )11.01. 2019Bezvýznamnosti
AzarDarkstar: ( arabeska )23.11. 2018Unaveni půlnocí
blue artemis: ( arabeska )04.02. 2017Kočko, kočko kočkatá, kde máš svoje koťata?
GotitasdeSol: ( arabeska )03.05. 2016Prsty od čokolády
NimbusSeeker70: ( arabeska )10.04. 2016Sebedospělejší
TheNextFolchart: ( arabeska )31.07. 2015Růžová
Bob The Other Zombie: ( arabeska )24.04. 2015Krev, nudle a ohnivá whisky
Narcissa Raie: ( arabeska )16.10. 2014Dopisy
luusmatli13: ( arabeska )03.05. 2014Dopis
Lillielle: ( arabeska )21.02. 2014To kvůli tobě jsem tady
Apalapucian: ( arabeska )07.02. 2014Till Kingdom Come
debjunk: ( arabeska )31.01. 2014Překvapení
gillan: ( arabeska )24.01. 2014Jako slunce
Midnightkisses10: ( arabeska )17.01. 2014Neplecha ukončena
xLostInTheSun: ( arabeska )10.01. 2014Obarvi svět
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )10.01. 2014Úvod k prekladom